't Hooghe Water

Groenedijk 48 2904 LB Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant 't Hooghe Water

Restaurant 't Hooghe Water bevindt zich direct aan de oever van de IJssel, zo'n 5 minuten verwijderd van het centrum van Capelle aan den IJssel. De ligging en het grote terras aan het water zijn echte trekkers! De sfeer is heerlijk informeel; je voelt je er gelijk thuis.

’t Hooghe Water is hèt adres voor een heerlijke lunch, diner, bruiloft, borrel of feest op een unieke locatie. Het restaurant ligt aan de fietsroute langs de IJssel en is erkend ANWB Gastvrijpunt. Het restaurant, terras en toilet zijn toegankelijk voor rolstoelen.

De chef werkt met de beste seizoensproducten en tovert deze om in smaakvolle gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De menukaart biedt zowel voor de vis- als vleesliefhebber een goede variëteit. De wijnkaart biedt keuze uit een groot aantal internationale wijnen.

Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering bij 't Hooghe Water in Capelle aan de IJssel.

Meer informatie over restaurant 't Hooghe Water

ca. 10 min lopen Metro Capelle Centrum of De Terp
  • Kom je met de auto?
    Voor mensen die moeilijk ter been zijn of voor het bruidspaar hebben we ca. 15 parkeerplaatsen op de dijk nabij de ingang.
  • : Gratis parkeren op eigen Parkeerplaats

donderdag en vrijdag 17:30 - 21:00 uur
zaterdag en zondag 11.30 - 21.00 uur

Groepen, gezelschappen mogelijk ook buiten reguliere openingstijden. Mail ons via mail@hooghewater.nl

Jouw recensie over het restaurant 't Hooghe Water

Fred P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gereserveerd met gift for you card .
Meer dan een uur moeten wachten op een kopje soep en een platte met broodjes.
Na een opmerking van ons over de wachttijd tegen de vermoedelijke eigenaar kregen we alleen maar een onsympathiek antwoord.
Daarna zijn we gewoon genegeerd door het personeel.
Eens maar nooit meer
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het stamppotten buffet is een aanrader! Wij waren er op een rustige dinsdagavond met 17 personen. De tafel en het buffet waren keurig verzorgd. Bediening was prima, misschien iets te bescheiden.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Uitstekend, is een aanrader super goed eten en een helen goede bediening, wij zijn zeer tevreden.

Albert & Lenie Hoogendoorn
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
In een prima omgeving heerlijk genoten van al het mooie van het Hooghe Water. Prima kwaliteit en fijne bediening. Personeel heeft oog en oor voor de klant Maaltijd was van prima kwaliteit en ruim voldoende. Krtom zeker een aanrader en voor mij een plek om terug te komen.
H. P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij hebben hier 4 uren doorgebracht met familie en vrienden voor het vieren van onze verjaardagen. Tot onze verrassing was het terras voor ons gereserveerd met uitkijk op de Hollandsche IJssel. We hadden er prachtig weer bij. Het Tapas buffet viel bij iederen in de smaak met de vele verschillende Spaanse gerechten. Wij hebben hele goede reacties ontvangen van onze vrienden.
D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
OP het terras voorgerecht geserveerd en zonder probleem
binnen het hoofdgerecht gegeten het was heerlijk.
Bediening goed en vriendelijk.

Hartelijk dank,
C.C.de wijs
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wij hebben bij het 't Hooghe water een lunch gegeten. Zalm met gesneden bruin brood gegarneerd met gemengde sla. Het smaakte prima en door het mooie weer konden we op het terras buiten zitten. Wij zijn gastvrij ontvangen door het team van het 't Hooghe water!
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg gastvrije en vriendelijke bediening. Sfeervol ingericht en erg lekker eten. Was voor ons de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar!
Winy V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Mijn sparribs waren heerlijk en ook het ijs zo fijn dat ze er advocaat bij deed heerlijk op het ijs de saté vonden ze ook zo lekker
Winnie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Een vriendin en ik hebben gisteren hier gegeten. Prachtige locatie maar wat een teleurstelling v.w.b. het eten! We werden bediend door een hele knappe (schijnbaar onervaren) ober. Dat kan en is ook niet erg maar wees eerlijk tegen je gasten en zeg dat! Ik had een plek gereserveerd in de schaduw, kregen we een plek half in de zon (overige tafels waren gereserveerd) De gerechten waren niet lekker,lauw warme gamba's: een paar gamba's in een (soja) soep van zachte slappe sla. Het bord was slordig opgemaakt.! Ik bestelde bietencarpaccio en kreeg vleescarpaccio. Toen ik de ober hier vriendelijk op attendeerde was zijn reactie: 'hebben wij dat dan ?' Mooi opgemaakt bord maar geen dressing zoals vermeld op de kaart. Beetje smakeloos allemaal. Toen de ober de bietencarpaccio bracht was zijn reactie: 'o, u had toch gelijk! ' Te lang moeten wachten voor drankjes. Toen mijn vriendin om een glas "Merlot' vroeg wist de ober niet wat zij bedoelde. Hij moest dit binnen navragen. We waren het zo zat dat we snel de rekening hebben gevraagd en zijn vertrokken!
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eten prima , inrichting kan sfeervoller , rommel van kussens .
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Leuke lokatie, terras aan het water, niet helemaal waar. Je zit er nog best een eindje vanaf. Vonden wij best jammer. Leuk terras, heerlijk en goed betaalbaar eten. Toen wij er waren wel veel wespen op het terras, maar daar kan de zaak zelf weinig aan doen. Het personeel is keurig gekleed en de meeste vriendelijk. We hebben wel veel verschillende personeelsleden aan tafel gehad. Voor ons wel voor het totaal plaatje wel een dikke voldoende.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk eten op een mooi plekje langs de IJssel. Goede, snelle en vriendelijke bediening.
Simone Sramota .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Onbeperkt mosselen festijn, vol terras, weinig wachttijd, vriendelijke service, mosselen waren groot, goed, smaakvol en in overvloed, voor de niet mosselliefhebber ook ruime keuze, heerlijke bijpassende wijnen, kortom geslaagde avond!
A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wachttijd heeft betrekking op na het hoofdgerecht.Er kwam zeker tien minuten niemand om op te ruimen en de dessertkaart aan te bieden. Toen ben ik binnen maar gaan afrekenen en zijn we een beetje teleurgesteld weggegaan. Jammer, want het was leuk en gezellig tot aan het laatste hapje van het hoofdgerecht.
John M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Mooie locatie
Goed eten
Goeie bediening
En een geweldige service
Complimenten aan het gehele team

Hier kunnen velen nog van leren

Aanrader !
Carmen A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten was prima niets op aan te merken, alleen is er maar heel weinig keuze op de kaart. Er was een echtpaar waarvan de man door medicijn gebruik niet in de zon mocht zitten, er werd een beetje moeilijk over gedaan en toen ik zei hier is een grote schaduw plek zet daar dan even een tafeltje neer werd er nog net niet gezegd dat ik me er niet mee moest bemoeien, de serveerster reageerde heel nors dat ze het al had opgelost, niet echt klantvriendelijk dus, menukaart zou best iets uitgebreider kunnen, voor het eerst in mijn leven geen toetje genomen omdat er niets bijzonders op de kaart stond.
David L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Leuk teamuitje gehad bij 't Hooghe Water: tennistoernooi met aansluitend een heerlijke BBQ en een geweldig dessertbuffet !!
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ontvangst was niet erg goed we werden met 4 personen aan een klein rond tafeltje gezet vroeg om een grotere tafel wat mocht eten en bediening verder uitstekend
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Geboekt via AHrestaurant actie, 2e pers gratis. vervolgens kom je daar zeggen ze dat ze daaraan niet mee te doen. Daar zit je dan. Persoonlijk zou ik dit als restaurant zo niet oppakken. Dan krijg je de
kaart met de mededeling dat 1 gerecht op is. Vervolgens komt de varkenshaas saté menu waar je de varkenshaas moet zoeken met heel veel groen en weinig friet. Dan hopen we nog op een lekkere fruit sorbet. Maar er werd ons meegedeeld dat deze wegens succes op is. Welk succes weet ik dan niet, ons zien ze daar nooit meer. Terwijl het wel een mooie lokatie is.