't Hooghe Water

Groenedijk 48 2904 LB Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant 't Hooghe Water

Restaurant 't Hooghe Water bevindt zich direct aan de oever van de IJssel, zo'n 5 minuten verwijderd van het centrum van Capelle aan den IJssel. De ligging en het grote terras aan het water zijn echte trekkers! De sfeer is heerlijk informeel; je voelt je er gelijk thuis.

’t Hooghe Water is hèt adres voor een heerlijke lunch, diner, bruiloft, borrel of feest op een unieke locatie. Het restaurant ligt aan de fietsroute langs de IJssel en is erkend ANWB Gastvrijpunt. Het restaurant, terras en toilet zijn toegankelijk voor rolstoelen.

De chef werkt met de beste seizoensproducten en tovert deze om in smaakvolle gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De menukaart biedt zowel voor de vis- als vleesliefhebber een goede variëteit. De wijnkaart biedt keuze uit een groot aantal internationale wijnen.

Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering bij 't Hooghe Water in Capelle aan de IJssel.

Meer informatie over restaurant 't Hooghe Water

ca. 10 min lopen Metro Capelle Centrum of De Terp
  • Kom je met de auto?
    Voor mensen die moeilijk ter been zijn of voor het bruidspaar hebben we ca. 15 parkeerplaatsen op de dijk nabij de ingang.
  • : Gratis parkeren op eigen Parkeerplaats

donderdag en vrijdag 17:30 - 21:00 uur
zaterdag en zondag 11.30 - 21.00 uur

Groepen, gezelschappen mogelijk ook buiten reguliere openingstijden. Mail ons via mail@hooghewater.nl

Jouw recensie over het restaurant 't Hooghe Water

E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
9 december met een groep van 17 personen en klein kind hier gegeten, Het was super gezellig, alles was naar afspraak zeer goed geregeld, het eten was fantastisch. De de bediening was heel vriendelijk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Was net na sinterklaas, met 4 vrienden waren alleen in de zaak, maar eten en bediening was gewoon goed,
hadden de zaak voor onszelf ,konden dus lekker onszelf zijn en werden zeker niet de zaak uitgekeken.
Hoop dat het in het nieuwe jaar drukker wordt, want dat verdienen ze wel. wij komen zeker een keer terug.
Han Rook
Mai B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten was heerlijk, gevarieerd en uitgebreid. Een gezellige, sfeervolle setting met erg vriendelijke bediening. We hebben erg genoten!
Andreas H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Keurig nette ontvangst, vriendelijk personeel. en uitmuntte brunch. Voor herhaling, geen probleem.Aankomende Sinterklaas willen we ook gaan doen voor onze jongste, zijn eerste Sinterklaas. Dus heb er alle vertrouwen in.

mvg Andreas Huijnen
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zondagavond 18:45 uur, het is rustig in het ruime restaurant, vlotte bediening, voldoende keus op de menukaart, geen keuzestress, goed smakend eten in normale porties. Hier komen we graag terug.
Henk.jabaaij .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Zaterdag 27 oktober met vier personen geluncht.
Alle vier het 13 uurtje ( soepje , brood met zalm en garnalen kroketje ) gegeten was niet bijzonder maar redelijk te eten.
Het dessert ( € 7.95. ! ) bestond uit een mini mini bolletje ijs, zes druppels advocaat en wat koek kruimels.
De jongeman die ons bediende was super aardig maar deed zo'n beetje alles fout wat je maar fout kan doen.
Voor ons reden om, ondanks de fraaie plek, dit restaurant nooit meer te bezoeken.
Met vriendelijke groet,
H.S. Jabaaij
Henk.jabaaij .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Met onze vrienden de lunch gebruikt.
Vier maal het 13 uurtje ( komme(tje) tomaten soep, brood met zalm,garnalen kroket(tje) was wel redelijk te eten.
Dessert bestond uit een mini mini mini bolletje ijs zes druppels advocaat en wat koekkruimels ( €7.95 ?!?!)
De ober was bijzonder vriendelijk en deed zijn best maar absoluut niet op zijn taak berekend ( wijn niet inschenken water vergeten, bestek niet compleet enz, enz.
Voor ons reden hier niet meer te komen.
Groet,
Henk Jabaaij
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gereserveerd met gift for you card .
Meer dan een uur moeten wachten op een kopje soep en een platte met broodjes.
Na een opmerking van ons over de wachttijd tegen de vermoedelijke eigenaar kregen we alleen maar een onsympathiek antwoord.
Daarna zijn we gewoon genegeerd door het personeel.
Eens maar nooit meer
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het stamppotten buffet is een aanrader! Wij waren er op een rustige dinsdagavond met 17 personen. De tafel en het buffet waren keurig verzorgd. Bediening was prima, misschien iets te bescheiden.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Uitstekend, is een aanrader super goed eten en een helen goede bediening, wij zijn zeer tevreden.

Albert & Lenie Hoogendoorn
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
In een prima omgeving heerlijk genoten van al het mooie van het Hooghe Water. Prima kwaliteit en fijne bediening. Personeel heeft oog en oor voor de klant Maaltijd was van prima kwaliteit en ruim voldoende. Krtom zeker een aanrader en voor mij een plek om terug te komen.
H. P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij hebben hier 4 uren doorgebracht met familie en vrienden voor het vieren van onze verjaardagen. Tot onze verrassing was het terras voor ons gereserveerd met uitkijk op de Hollandsche IJssel. We hadden er prachtig weer bij. Het Tapas buffet viel bij iederen in de smaak met de vele verschillende Spaanse gerechten. Wij hebben hele goede reacties ontvangen van onze vrienden.
D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
OP het terras voorgerecht geserveerd en zonder probleem
binnen het hoofdgerecht gegeten het was heerlijk.
Bediening goed en vriendelijk.

Hartelijk dank,
C.C.de wijs
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wij hebben bij het 't Hooghe water een lunch gegeten. Zalm met gesneden bruin brood gegarneerd met gemengde sla. Het smaakte prima en door het mooie weer konden we op het terras buiten zitten. Wij zijn gastvrij ontvangen door het team van het 't Hooghe water!
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg gastvrije en vriendelijke bediening. Sfeervol ingericht en erg lekker eten. Was voor ons de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar!
Winy V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Mijn sparribs waren heerlijk en ook het ijs zo fijn dat ze er advocaat bij deed heerlijk op het ijs de saté vonden ze ook zo lekker
Winnie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Een vriendin en ik hebben gisteren hier gegeten. Prachtige locatie maar wat een teleurstelling v.w.b. het eten! We werden bediend door een hele knappe (schijnbaar onervaren) ober. Dat kan en is ook niet erg maar wees eerlijk tegen je gasten en zeg dat! Ik had een plek gereserveerd in de schaduw, kregen we een plek half in de zon (overige tafels waren gereserveerd) De gerechten waren niet lekker,lauw warme gamba's: een paar gamba's in een (soja) soep van zachte slappe sla. Het bord was slordig opgemaakt.! Ik bestelde bietencarpaccio en kreeg vleescarpaccio. Toen ik de ober hier vriendelijk op attendeerde was zijn reactie: 'hebben wij dat dan ?' Mooi opgemaakt bord maar geen dressing zoals vermeld op de kaart. Beetje smakeloos allemaal. Toen de ober de bietencarpaccio bracht was zijn reactie: 'o, u had toch gelijk! ' Te lang moeten wachten voor drankjes. Toen mijn vriendin om een glas "Merlot' vroeg wist de ober niet wat zij bedoelde. Hij moest dit binnen navragen. We waren het zo zat dat we snel de rekening hebben gevraagd en zijn vertrokken!
Judith E.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eten prima , inrichting kan sfeervoller , rommel van kussens .
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Leuke lokatie, terras aan het water, niet helemaal waar. Je zit er nog best een eindje vanaf. Vonden wij best jammer. Leuk terras, heerlijk en goed betaalbaar eten. Toen wij er waren wel veel wespen op het terras, maar daar kan de zaak zelf weinig aan doen. Het personeel is keurig gekleed en de meeste vriendelijk. We hebben wel veel verschillende personeelsleden aan tafel gehad. Voor ons wel voor het totaal plaatje wel een dikke voldoende.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk eten op een mooi plekje langs de IJssel. Goede, snelle en vriendelijke bediening.