't Hooghe Water

Groenedijk 48 2904 LB Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant 't Hooghe Water

Restaurant 't Hooghe Water bevindt zich direct aan de oever van de IJssel, zo'n 5 minuten verwijderd van het centrum van Capelle aan den IJssel. De ligging en het grote terras aan het water zijn echte trekkers! De sfeer is heerlijk informeel; je voelt je er gelijk thuis.

’t Hooghe Water is hèt adres voor een heerlijke lunch, diner, bruiloft, borrel of feest op een unieke locatie. Het restaurant ligt aan de fietsroute langs de IJssel en is erkend ANWB Gastvrijpunt. Het restaurant, terras en toilet zijn toegankelijk voor rolstoelen.

De chef werkt met de beste seizoensproducten en tovert deze om in smaakvolle gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De menukaart biedt zowel voor de vis- als vleesliefhebber een goede variëteit. De wijnkaart biedt keuze uit een groot aantal internationale wijnen.

Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering bij 't Hooghe Water in Capelle aan de IJssel.

Meer informatie over restaurant 't Hooghe Water

ca. 10 min lopen Metro Capelle Centrum of De Terp
  • Kom je met de auto?
    Voor mensen die moeilijk ter been zijn of voor het bruidspaar hebben we ca. 15 parkeerplaatsen op de dijk nabij de ingang.
  • : Gratis parkeren op eigen Parkeerplaats

dinsdag t/m zondag 11.30 - 21.30 uur

Groepen, gezelschappen mogelijk ook buiten reguliere openingstijden. Mail ons via mail@hooghewater.nl

Jouw recensie over het restaurant 't Hooghe Water

A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wachttijd heeft betrekking op na het hoofdgerecht.Er kwam zeker tien minuten niemand om op te ruimen en de dessertkaart aan te bieden. Toen ben ik binnen maar gaan afrekenen en zijn we een beetje teleurgesteld weggegaan. Jammer, want het was leuk en gezellig tot aan het laatste hapje van het hoofdgerecht.
John M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Mooie locatie
Goed eten
Goeie bediening
En een geweldige service
Complimenten aan het gehele team

Hier kunnen velen nog van leren

Aanrader !
Carmen A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten was prima niets op aan te merken, alleen is er maar heel weinig keuze op de kaart. Er was een echtpaar waarvan de man door medicijn gebruik niet in de zon mocht zitten, er werd een beetje moeilijk over gedaan en toen ik zei hier is een grote schaduw plek zet daar dan even een tafeltje neer werd er nog net niet gezegd dat ik me er niet mee moest bemoeien, de serveerster reageerde heel nors dat ze het al had opgelost, niet echt klantvriendelijk dus, menukaart zou best iets uitgebreider kunnen, voor het eerst in mijn leven geen toetje genomen omdat er niets bijzonders op de kaart stond.
David L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Leuk teamuitje gehad bij 't Hooghe Water: tennistoernooi met aansluitend een heerlijke BBQ en een geweldig dessertbuffet !!
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ontvangst was niet erg goed we werden met 4 personen aan een klein rond tafeltje gezet vroeg om een grotere tafel wat mocht eten en bediening verder uitstekend
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Geboekt via AHrestaurant actie, 2e pers gratis. vervolgens kom je daar zeggen ze dat ze daaraan niet mee te doen. Daar zit je dan. Persoonlijk zou ik dit als restaurant zo niet oppakken. Dan krijg je de
kaart met de mededeling dat 1 gerecht op is. Vervolgens komt de varkenshaas saté menu waar je de varkenshaas moet zoeken met heel veel groen en weinig friet. Dan hopen we nog op een lekkere fruit sorbet. Maar er werd ons meegedeeld dat deze wegens succes op is. Welk succes weet ik dan niet, ons zien ze daar nooit meer. Terwijl het wel een mooie lokatie is.
H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mijn reservering met speciale wensen was keurig verwerkt. vriendelijke en attente bediening. Vlotte service. helemaal goed eigenlijk!
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prima restaurant! Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening. Onze bbq met een grote groep was voortreffelijk geregeld en zeer smakelijk! Een aanrader!
S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vanwege vaderdag heerlijke BBQ bij 't Hooghe Water, het vlees was geweldig alsmede de service. We werden gastvrij ontvangen en allereerst stonden er diverse salades klaar en stokbrood met kruidenboter. Het vlees was heerlijk en het desert was ook prima.
victor.rvdh .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte aardige bediening. Doen echt hun best om het naar je zin te maken. Nette prijs voor het eten.
Heerljk suprise vaderdag desert.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gewoon aangenaam lekker gebruncht. Leuke locatie en helaas liet het weer het niet toe om buiten op het terras te zitten met uitkijk op de Hollandsche IJssel
Jeroen v V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
De afscheidsbijeenkomst voor onze moeder, schoonmoeder en oma was perfect geregeld. Vlotte bediening, prima hapjes en drankjes. Zonnetje op het terras maakte het compleet.
anna B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Alles was perfect in orde,de bediening vriendelijk en snel.Het is ook, zeker met mooi weer, een ideale gelegenheid
Goed te bereiken met auto en een groot gratis parkeerterrein
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima eten op een schitterende lokatie; de bewegwijzering naar t restaurant kan beter
Berthe E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Een gezellige en mooie locatie. Heerlijk om met het prachtige weer aan de Hollandsche IJssel te genieten van een overheerlijk en uitgebreid driegangenmenu. Een aanrader.
L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Twee plakjes zalm voor op 2 dikke boterhammen vond ik erg weinig. De kwaliteit en de garnering was overigens wel goed. Dus iets meer beleg, ook vanwege de prijs, zou helemaal perfect zijn.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
2e Pinksterdag met 6 personen op het matig gevulde terras gegeten. We namen alleen hoofdgerecht. Dit werd na iets meer dan een uur opgediend. Het excuus was dat er andere gasten eerst een voorgerecht kregen. Verder een zeer matige kwaliteit. 2x biefstuk werd LAUW geserveerd en de 4 asperges met 2 gamba's en 4 aardappeltjes kostte 22.95! Kortom, een zeer vervelende ervaring. Als 'compensatie' kregen we koffie van het huis.
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zaterdag 80 jarige verjaardag gevierd met een borrel en aansluitend diner voor 50 personen. De ontvangst was hartelijk. De bediening geweldig. Alles werd goed in de gaten gehouden. Wij konden buiten op het terras zitten vanwege het mooie weer. Buiten werd het voorgerecht opgenomen en eenmaal binnen werd het goed uitgeserveerd! De carpaccio en tomaten soep waren heerlijk en ook de zalm en varkenshaas medaillons waren sappig en heerlijk. En ook op het toetje viel niets op aan t merken. Bedankt koks en bediening voor de super avond!
jpvcjg1 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening. Kwaliteit voldoende. Mooie ligging. Geen vragen naar voorkeur brood. Met name geen stokbrood. Daar weinig afwijkende improvisatiemogelijkheden.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk op het terras geluncht. Vriendelijke bediening, lunchkaart mag wel wat moderner naar mijn mening.