't HoogeHuus

Zwolseweg 71A 8141 EA Heino Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't HoogeHuus

• : Parkeerplaats

Van donderdag t/m maandag van 11.00 tot 20.00 uur.
De keuken sluit om 19.00 uur.

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant 't HoogeHuus

Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Naar een heerlijke dag fietsen aangekomen bij T HoogeHUUS.
Naar een vriendelijk ontvangst werd ons verteld dat er net een nieuwe kaart was.
De keuze was verrassend .Van fingerfood voorgerechtjes tot heerlijke Runderburgers.Deze waren heerlijk en goed belegt.Bediening weer vriendelijk en behulpzaam.Wij komen binnenkoert snel terug.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
heerlijk gegeten met vriendelijke bediening.Mooie menukaart met een keuze menu.
Heerlijke Dorade gegeten .
Wij komen zeker weer terug.
Chefke1989 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gisteren bij 't Hoogehuus gegeten, we kwamen binnen en het retaurant oogte wat karig.
maar toen wij gingen zitten en net jes werden geholpen door de russiche vrouw zagen wij dat de menu kaart er veel belovend uit zag. Eenmaal gekozen hoeften wij niet lang te wachten op het eten.. Maar de opmaak van borden zag er zo mooi uit dit was boven verwachting. het belangrijkste het eten smaakte ook zeer goed. al met al een zeer gezellige en leuke avond boven verwachting.