't HoogeHuus

Zwolseweg 71A 8141 EA Heino Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't HoogeHuus

• : Parkeerplaats

Van donderdag t/m maandag van 11.00 tot 20.00 uur.
De keuken sluit om 19.00 uur.

Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
heerlijk gegeten met vriendelijke bediening.Mooie menukaart met een keuze menu.
Heerlijke Dorade gegeten .
Wij komen zeker weer terug.
Chefke1989 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gisteren bij 't Hoogehuus gegeten, we kwamen binnen en het retaurant oogte wat karig.
maar toen wij gingen zitten en net jes werden geholpen door de russiche vrouw zagen wij dat de menu kaart er veel belovend uit zag. Eenmaal gekozen hoeften wij niet lang te wachten op het eten.. Maar de opmaak van borden zag er zo mooi uit dit was boven verwachting. het belangrijkste het eten smaakte ook zeer goed. al met al een zeer gezellige en leuke avond boven verwachting.
Annievanderlaan .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Geweldige locatie. Er is sinds kort ook een zwembad gebouwd, ook voor mensen van buitenaf. De kinderen konden dus lekker zwemmen en wij zaten op het terras. Heerlijk rustig. Aardige kok en lekker eten. We zijn hier al een keer eerder geweest en het eten verschilt wel erg per kok. Vandaag hadden we geweldig eten met een kok die echt verstand had van het bereiden van eten. Voor veel mensen misschien onbekend, omdat het bij een vakantiepark zit. Zonde, want het is echt een aanrader!