't Hof van Zuidlaren

Meer informatie over restaurant 't Hof van Zuidlaren

Jouw recensie over het restaurant 't Hof van Zuidlaren

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Dit is een restaurant bij een attractiepark Sprookjeshof. Je kunt er ook eten wanneer je niet naar het attractiepark gaat.

Restaurant is heel mooi van binnen. industriële inrichting. Eten is niet erg bijzonder. De mosterdsoep was lekker met droge worst erdoorheen. Maar was niet heet, maar tussen lauw en koud. De schnitzel was bleek en werd zonder citroen geserveerd. De aardappeltjes en groenten waren lekker.

Dit etentje met familie werd overschaduwd door een erg chagrijnige vrouwelijke bediening. Iedereen had zijn hoofdgerecht op tafel behalve 1 persoon. Wij vroegen netjes of deze misschien vergeten was. Antwoord van de de bediende was: Ja ik kan niet alles in 1 keer op tafel zetten. Zo ging het met alle vragen en verzoeken. Erg kindvriendelijk was deze bediening ook niet. Terwijl je dit meer zou verwachten in een restaurant bij een pretpark.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Hele malse spare ribs en lekkere salade besteld. Vriendelijke bediening en en passant een volledig binnen en buiten pretpark in de achtertuin.
shvdveen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
heerlijk gegeten zeer leuke en vriendelijke bediening eten was uitstekend prachtige sfeervolle inrichting wij komen zeker terug