't Hof van Eten

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Mitra H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Mooie entourage en een zeer uitgebreide menukaart. Alles leek even lekker. Ik had een vriend uitgenodigd om daar te lunchen. Ik een broodje zalm en hij een tosti met een Italiaanse twist. Het was heerlijk! De karnemelk maakte het compleet.
René L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Een aanrader. Vlotte bediening, voortreffelijk eten. Oppassen, het is hier zo lekker dat je blijft bestellen! De hamburger is heerlijk en de jus was vers.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een leuke, gezellige lunchroom die zich onderscheidt doordat ze broodjes serveren die net even anders zijn belegd dan bij de gemiddelde lunchroom in Den Haag. Veel variatie, verse broodjes en het beleg en een vriendelijke bediening.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
In het centrum van Den Haag is Hof van eten gevestigd. Het zit In een mooi oud pand en het is gezellig ingericht. Je krijgt een welkom gevoel.

Wij hebben met drie personen hier gegeten. De ontvangst was vriendelijk en de bediening was goed.
Wij hadden ieder een ander soort broodje genomen en de broodjes waren lekker.

Een aanrader om hier te gaan lunchen.
bakkerej .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Een leuke plek om te lunchen. Een lekkere kop thee, met zelf gebakken koekjes. De broodjes en de soep waren van prima kwaliteit.
Voeg hierbij de vriendelijke bediening en het plaatje is compleet.
Zeker een aanrader
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Vriendelijke ontvangst. Heerlijke broodjes. Verse ingrediënten op een knapperig broodje. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Vanmiddag een heerlijke lunch gehad. Ter ere van mijn verjaardag was er speciaal een verjaardag club sandwich gemaakt en aan het einde bij de koffie krijgen we er als verrassing nog een lekkernij bij. Echt heel attent, wat een goede service en super leuk om op deze manier verrast te worden. Heel erg bedankt en we komen gauw weer terug!
Groetjes Eline
Liedewey V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
De high tea is absoluut geweldig. Veel, vers, lekker, divers en verrassend. Wat over is (en dat was veel want je krijgt het echt niet op) krijg je mee in een doosje. Bediening vriendelijk en vlot. Misschien een kussentje op de stoelen wel handig want je kunt uren blijven zitten zo gezellig is het.
jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
dag ervoor gebeld en ja, we konden de broodjesproeverij met salade ipv. hete soep komen ophalen om elders te nuttigen, dus wel decor beoordeling moeten geven, slechts een vluchtige blik binnen geworpen leek het me er wel knus+gezellig voor een lunch-room.. enfin, dus uitstekende service mogen meemaken, keurig netjes verzorgd stond eenenander verpakt in gebaksdozen en plastic bakjes in tasje, net vers bereid, zoals even later zou blijken, al klaar.. en ja, echt genoten van de verrukkelijke smaak-combinaties op de diverse heerlijke broodsoorten, knapperige, krokante toast en enkele varianten in wit en bruin, rijkelijk en fantasierijk belegd, ook volgens ons volkomen terecht jaar in, jaar uit dus bekroond..
maar ook de salade was een feestje, gewoon puur natuur, fruit en verse sla/groentesmaak met croutonnetjes, ei en kipblokjes vermengd.. ja hoor, genoten, bedankt, wij komen wel weer om nogmaals te mogen smikkelen en smullen rondom lunchtijd..
smaak en sfeer .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Dit blijft een van de beste plekken in de stad om te lunchen. Het is niet voor niets dat ze jaren op rij 'lekkerste broodje van Nederland' trofeeën wonnen. Elke keer dat we hier zijn geweest was de bediening superaardig, waren de broodjes top en de blikjes met koekjes op tafel goedgevuld. Het is gezellig kneuterig ingericht met veel lijstjes aan de muren en warme kleuren. OK het is wat duurder maar ik geef mijn geld graag ergens uit waar men terecht trots is op de eigen producten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Leuke zaak, goed in het centrum en als hele goede broodjes! Bediening vaak te druk voor de hoeveelheid mensen, maar met beetje geduld, beetje handigheid en zelf gaan betalen kun je aardig tempo houden. Ik blijf hier komen!
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Naar aanleiding van de goede recensies hierop afgekomen. En die recensies bleken waar. De zaak is heel leuk ingericht, met een schattig binnenplaatsje waar het zelfs in de koude maand mei aangenaam toeven was in de zon. De bediening was vriendelijk en snel en de lunch was heel lekker. Het mocht wel ietsje meer zijn van mij, maar goed, wie het kleine niet eert ... Ik kom hier zeker terug om meer van de originele menukaart uit te proberen.
NicoleM1974 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Ik vind dit al jarenlang de beste lunchroom van Den Haag en die titel kunnen ze vasthouden. De broodjes zijn echt heel goed en gevarieerd. Als je er vaak komt, begint wel op te vallen dat ze al jaren dezelfde broodjes hebben. De bediening vindt ik vriendelijk, maar niet erg allert. Het duurt soms wel erg lang voor je kan betalen. Zelf naar de kassa gaan werkt eigenlijk altijd het best. Ik ga hier zeker binnenkort weer naartoe.
Klaassen69 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Wat een heerlijke broodjes hebben ze hier zeg. Voor als je niet kan kiezen, moet je de combinatie nemen van hun beste broodjes..dan kies je er een aantal en die krijg je dan in het klein..leuk om te delen! Bediening is vriendelijk en alert. Knus zaakje! Tot snel!
sas_fashion .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
de broodjes van heet jaar zijn heten niet voor niets zo;) Broodjes en beleg zijn van prima kwaliteit en de smaakcombinaties zijn lekker en origineel. Zelden zulke lekkere broodjes gegeten, ga zeker terug als ik weer in Den Haag ben.
En geen koekje bij de thee? Even in het trommeltje kijken en je hebt er genoeg!

Ook de buurt waar dit tentje zit is zeer de moeite waard, weer eens wat anders dan de drukke winkelstraten.
ikhouvanerglekkerete .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Heerlijk om te lunchen. de broodjes zijn allemaal lekker en origineel. Ze hebben regelmatig prijzen gewonnen met hun broodjes. Kan er verder niks over kwijt. Gewoon doen!
Fijn_proevers .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Ik kom hier regelmatig voor de lunch in het weekend. Gezellig restaurantje met een warm decor. Ze hebben diverse prijzen verdient met hun broodjes. Vriendelijke prijzen, service en kwaliteit. In de zomer kan je ook buiten zitten op het terrasje achter.
Sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Ik kom hier graag lunchen. De broodjes zijn orignineel en volgens mij worden ze regelmatig met prijzen beloond. Dit relaxte lunchtentje zit verstopt in het Hofkwartier in een leuk straatje. Er is een klein terras aan de achterkant waar je met mooi weer ook lekker buiten zit.
Anna82 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Geweldige plek om te lunchen! Heerlijke broodjes, aardig personeel en prima prijzen. De broodjes zijn flink belegd en met originele ingrediënten. Verder ook gezellig/sfeervol. 1 minpuntje: stoelen zijn prima, banken zijn niet comfortabel.