't Hof van Dwingeloo

Meer informatie over restaurant 't Hof van Dwingeloo

Duur
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Dit restaurant valt onder de categorie: jammer. Een vegetarische lasagne serveren met droge gebakken aardappels en roze appelmoes ?? Zeer vreemde combinatie en ook nog eens van een lage kwaliteit. Jammer dus. Het is hier erg druk met toeristen, dus veel klanten die slechts 1 keer langskomen. Dan doe je ook minder je best waarschijnlijk. Het decor is ouderwets/oubollig, maar dat was eigenlijk nog het beste hier. Jammer dus.
P_teeninga .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij het Hof van Dwingeloo, het weekmenu was heerlijk en 20 euro, was een prima prijs.

De aankleding / sfeer is ook heel leuk, restaurant doet nostalgisch aan.

Bediening was ook heel vriendelijk en gastvrij, helaas waren ze vergeten het dessert door te geven aan de keuken, na één uur wachten toch maar even gevraagd en het uiteindelijk wel gekregen.
Wel een grotere ijsbol gekregen, maar geen excuses, wat toch wel een beetje tegen viel.

Voor de rest, wel heel tevreden!
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, zeer compleet en alles even lekker. Tapasplank vooraf; aanrader!! Meer dan genoeg voor 2 personen. Onze zoon mocht zelf zijn ijsje maken: erg leuk. Bediening erg aardig en professioneel.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Hele dag gefietst. Stevige trek dus. Bij toeval kwamen we in Hof van Dwingeloo terecht. De ontvangst in deze verder wat oubollige zaak was allervriendelijkst. We hadden geen zin in het dagmenu dus maar à la carte besteld. De boerenschnitzel was inderdaad meer dan voldoende. Mijn tournedos, op mijn verzoek iets minder dan medium gebakken, was perfect van grootte en kwaliteit. De gevarieerde groentebijlage werd netjes gepresenteerd. Ten aanzien van het dessert de nodige flexibiliteit , dus een wafel met heerlijke warme kersen zonder wafel. Mijn dessert van de chef was een soort grand dessert. Overvloedig en lekker. Conclusie: eerlijk en recht toe recht aan-eten, goede kwaliteit, plezierige bediening en sympathiek geprijsd.
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vrijdag een heerlijke dag na al die regen iets te vieren met de kleinkinderen, een lunch met glas huis wijn (geen andere keus) en verschillende bieren, hierna 4 x broodjes besteld 1 x ’t hof van dwingeloo met turksbrood, een beetje jammer werd geserveerd met focaccia bood en
niet in de oven gewarmd. Een heerlijke middag verder.
Vjseegers .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Op basis van de goede reviews dit restaurant gekozen.
Nou, de verwachtingen zijn zeker waargemaakt.
Als vooraf een broodplank besteld, dit zag er heel fraai uit met verschillende soorten brood aan een spies en diverse soorten worst/ham en kaas en sausjes. Ruim genoeg voor 2 personen.
Als hoofdgerecht de Schweine Haxen gekozen. Dit was echt een topper! Super mals vlees wat zo van de botten viel en smolt in de mond. Mijn echtgenote had de vangst van de dag gekozen: snoekbaars. Zag er erg verzorgd uit en was goed klaargemaakt. Had wel iets pittiger gemogen. Ruim voldoende bijgerechten en leuk gepresenteerd. Jammer dat de haricots verts iets aan de harde kant waren.
Geen dessert genomen maar Franse koffie en deze was uitstekend.
Restaurant heeft een leuk terras voor en aan de zijkant. Het interieur is nostalgisch. Als je daar van houdt (zoals wij) is het erg leuk, hou je meer van modern dan vindt je het waarschijnlijk wat oubollig.
Tenslotte de bediening: vlot en uitermate vriendelijk.
Daffy .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Eergisteren hier met m'n gezin (2 volwassenen, een tiener en 2 baby's van 9 maanden) gegeten. We hebben alle 3 de groente lasagne gegeten, wat ons alle 3 erg goed smaakte. leuk aangekleed en heerlijke frietjes erbij. Voor de 2 kleintjes ieder een kleine pannenkoek wat er met gemak in ging.

Personeel is er vriendelijk, professioneel en erg kindgericht.

We zaten naast het restaurant aan de buitenzijde. De 'tuin' zag er heel leuk, gezellig en sfeervol uit.

Een echte aanrader!
Jos_drimmel .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Een gezellig restaurant. We hebben gekozen voor het menu van 19,95. Heerlijke knoflook soep vooraf. Alle porties waren ruim voldoende en gevarieerd. Aangezien ik een melkeiwit dieet heb, kon zonder probleem het ijs als nagerecht worden gewisseld met een ander nagerecht. Hierbij kregen we een goed advies van de bediening.
Het restaurant is sfeervol ingericht.
Bymaiko .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Heerlijk gegeten, ossenhaaspuntjes en varkenshaas medaillons. Met onze dreumes van 1,5 was het geslaagd, leuke speelhoek achterin het restaurant. Hele vriendelijke gastheer/ober en gezellige inrichting.
Wordt goed rekening gehouden met allergieen.

En het eten wordt ook nog eens snel uitgeserveerd!!

Kortom een dikke 10!
We komen zeker nog eens terug.

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vanavond heerlijk gegeten hier bij het 't Hof van Dwigeloo. Hun motto is ons huis is jouw huis en het voelde ook zo erg gemoedelijk. Leuk ingericht, met wat oude dingen van vroeger, zoals een houtkachel en meer elementen van "thuis".
Begonnen met soep, dat je echt in een bord kreeg en niet in een kom, daarna spareribs wat een flink stuk was en de andere had zalm met victoriabaars.
Het grote voordeel was, dat je hier ook nog groente kon bijvragen als je te weinig had. Maar in dit geval was het niet nodig omdat alles voldoende was.
Bedankt voor deze recensie, mocht u nog op of aanmerkingen hebben dan horen wij deze graag met vriendelijke groet Jan Kruithof
Kokkies1 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
'Ruime afwisselende menukaart. Smakelijk gegeten. Met de bijlagen en het verrassing dessert "van de kok" was het helemaal af.
Prima prijs / kwaliteit verhouding. Gemoedelijke bediening in boerderij-achtige dorpssfeer.
Als ik in de buurt ben, kom ik zeker terug. Dit restaurant is ook voor de 'grote eter'.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
We kozen voor het 3-gangen Hofmenu, dat op een schoolbord boven de kachel stond geschreven.
Er kon worden gekozen uit tomatensoep, mosterdsoep of kaassoep. Wij bestelden tomaten- en mosterdsoep. We kozen voor vis (Marlijn) en vlees (Houthakkerssteak met buikspek) als hoofdgerecht. Bij het hoofdgerecht werden drie groenten geserveerd (beetgare broccoli, rabarber en koolsalade). Daarbij gebakken aardappel en frites met mayonaise. De vissteak was ietsje aan de droge kant.
Twee soorten ijs (meloen, boerenjongens), opgemaakt met slagroom en chocolade, completeerden het nagerecht.
De bediening was vriendelijk, de gerechten werden in een mooi tempo geserveerd.
Marsha B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant op een mooie centraal gelegen plek in Dwingeloo. Terwijl wij aan een lekkere boeren schnitzel en varkenshaas puntjes met stroganoff saus zaten, speelden de kids in de speeltuin van het restaurant. Ideaal. De kinderen mochten als kers op de taart hun eigen ijsje maken en versieren en hadden daarvoor gesmuld van een pannenkoek. Echt genoten met het hele gezin!
PieterenMax .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Prima restaurant voor een niet al te ingewikkelde maaltijd. De tornado's waren precies goed gebakken en de Varkenshackse was perfect met een uitgebreide garnituur en lekkere frites.
Een uitstekende prijs/kwaliteit verhoudu
Joop050 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
We hebben hier afgelopen weekend tweemaal gegeten. Prima restaurant met een gezellige inrichting. Ze hebben verschillende speciaalbieren op de tap wat ik wel kan waarderen! De prijs kwaliteit verhouding is hier prima in orde! Aanrader vond ik het voorgerecht de Dwingeler Tapas. Als ik een min puntje kan noemen dat zijn het de spareribs. Deze zijn te droog en voorzien van teveel kruiden. De rest van alle vleesgerechten was verder prima bereid. Extra complimenten voor de bediening. Prachtig om te zien hoe ze bij iedere tafel perfect aanvoelen hoe ze met de gasten om moeten gaan en inspelen op de sfeer aan de tafel.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Gezellig bruin eetcafe. Nog niet eerder gegeten, maar wel bekend van naam dus maar eens proberen met de familie.

Vooraf een lekkere mosterd soep, was goed op smaak. Als hoofdgerecht had ik de varkenshaas - een klassieker die goed uitgevoerd was. De garnituren vielen ook goed in de smaak met heerlijke boerenfriet, salade en stoofpeertjes - nog een portie van bijbesteld! Als dessert de warme wafel gekozen, heerlijk, niks op aan te merken.

Enige minpuntje is eigenlijk dat we heel lang hebben moeten wachten op het bestellen van het dessert, en uiteindelijk bij de bar de bestelling maar hebben doorgegeven. Daarnaast was er op deze avond ook live blues muziek (dit was netjes gemeld bij het reserveren), maar had de soundcheck wel iets zachter gemogen.. live muziek is leuk, maar niet als er maar wat op de muziekinstrumenten gepingeld wordt en je "test, test" door de microfoon roept met de speakers op hard. De blues band had hier wel iets meer rekening mogen houden met een gezellig vol restaurant.
Adriana W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Het restaurant geeft een 'donkerbruin caféachtige' indruk, iets wat altijd prima werkt voor de sfeer. Vooral in het 'opkamertje' naast de nep potkachel en wat verder weg van het drukkere gedeelte is het goed vertoeven. Neem in dit restaurant vooral de gerechten waar Drents rundvlees in verwerkt is. Niet alleen omdat het lekker is, maar ook omdat je in Drenthe bent en het kwaliteitsvlees is. Heerlijke carpaccio. De plakjes waren inderdaad flinterdun gesneden, mag best iets dikker zijn, hoor. Twee andere voorgerechten, de Noorse zalm en de gebakken champignons, smaakten ons ook prima al zijn deze gerechten wel erg standaard en kun je er weinig aan verknallen. Uitstekende en goed geproportioneerde hoofdgerechten. Tournedos: prachtig stuk vlees (grote eters kunnen een stuk van maar liefst vier ons bestellen) en goed bereid. Vistrio was lekker, idem dito voor de ossenhaaspuntjes die een heerlijke stroganoffsaus meekregen. Frites geserveerd in de tegenwoordig zo populaire friteszak, leuk en niks mis mee! Voor een nagerecht hadden we helaas geen plek meer. Een informeel restaurant met een niet al te spannende maar wel goede kaart (geen wijnkaart). Om nog eens terug te komen als we weer in de omgeving van Dwingeloo zijn. Oh ja, bediening is vriendelijk en correct.
Bart_Danielle .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Bij binnenkomst gevraagd of een lactose-intolerantie een probleem was bij het bestellen. Dat bleek totaal niet het geval te zijn. De kok maakte een lactose-vrije saus die heerlijke saus die uitstekend smaakte! Ideaal dus als je lactose-intolerantie hebt. Het restaurant is gezellig, het personeel vriendelijk en het eten uitstekend. Het was een erg leuke avond. Aanrader!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Een restaurant naar mijn hart. Knusse rustieke inrichting met een oude krakende houten vloer, balken aan het plafond, oude emaille reclameborden enz.

De bediening was jong, vlot en attent. De ober kwam precies op tijd vragen of ik nog een lekker seizoensbiertje van de tap wilde. Mijn vrouw nam een driegangen-menu en ik een plateservice gerecht: onze hoofdgerechten werden netjes tegelijk geserveerd en de rauwkost voor mijn vrouw was -zoals ze had gevraagd- achterwege gelaten.

De kwaliteit van de gerechten was zeker heel goed en de hoeveelheden meer dan genoeg. Mijn vrouw vond de kipfilet gevuld met ham en veenbes erg fijn en ik heb met veel plezier een boerengehaktbal met spekjes, ui en champignon geknaagd. Er werden verse groenten, rauwkost, patat, gebakken aardappels, rabarbercompote en mayonaise bij geserveerd. Helemaal goed.

Als ik nog eens in de buurt van Dwingeloo ben, ga ik zeker terug.
Kenneth D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Leuk ingericht restaurant dat er keurig uit ziet. De bediening is vlot en vriendelijk. Er wordt keurig voor een natje gezorgd met een tapbiertje van de maand.
De tijd tussen het hoofdgerecht en het voorgerecht is perfect, je kan lekker rustig aan doen zonder je te vragen waar het eten blijft.
De gerechten zijn prima. De voorgerechten Bospaddestoelen en Noorse garnalen waren prima in orde alleen worden ze geserveerd op een bord dat nogal instabiel is.
De hoofdgerechten entrecote met pepersaus en varkensbout met veenbessensaus zijn verrukkelijk. De bijgeleverde patat, gebakken aardappeltjes zijn lekker. De groente is mooi gaar en vers maar niet bijzonder.
Een dessert was aan ons niet besteedt, we hadden meer dan genoeg gehad.