Over restaurant 't Hoes van Hol-An

A cosy nest

Coffee and pancakes in a farm when you go to the Oud Saksische Koffie- en Pannenkoekenboerderij 't Hoes van Hol-An. The overwhelming ambiance in this restaurant makes that the pancakes taste even better than on the kitchen table. The children can enjoy themselves playing on the courtyard, while you relax on the sunny terrace. An ideal place to escape the city buzz with the entire family!

Meer informatie over restaurant 't Hoes van Hol-An

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Esther K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Anitadeboer70 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellige ambiance in echt authentiek brinkdorp, wat voor toeristen best wat te bieden heeft, gastvrij onthaal en de hele kaart tot onze beschikking. Prima
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij zijn goed ontvangen . tafel 14 was voor ons gereserveerd ruime tafel . bediening prima . dit doen wij zeker nog eens weer . wij hebben met ons vieren lekker ge eten . En geven 't Hoes van hol-An een grote plum
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
is een mooi restaurant maar helaas te veel kinderen die er rond rennen. Prijs te duur, Actie 2 voor 1, houd in dat de goedkoopste gerechten gratis zijn, je zou verwachten dat het eindbedrag door twee gedeeld zou worden. Helaas niet zo. En er komt 4 euro bij als je ipv normale kaas oude kaas op je pannenkoek wilt, en dat voor een paar plakjes, ik koop daar een heel pond voor. Jammer want het restaurant is heel mooi maar ons veel en veel te druk, te lawaaiig en te duur zeker voor een simpel restaurant.
Michaël Q.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
iedere werknemer die bij ons een drankje of ons eten bracht was heel vriendelijk, niet aandringend als ze kwamen vragen om nog iets te drinken. Je word er echt op watten gedragen als klant. Het eten was ook echt subliem. Een echte aanrader voor een gezellig enieten van een heerlijke pannenkoek.
Suzanne Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wat een service! We mochten met de AH actie alles van de kaart kiezen, hoefden niet perse drie gangen te doen, ze verrekenden het ook heel netjes met de kinderen. Daarnaast goed eten, gezellige inrichting, leuke bediening. Kinderen uit het dorp kwamen langs voor Sint Maarten en kregen dan limo en een pannenkoek, hoe leuk is dat?
Enige minpuntje: de open haard trok niet goed waardoor je daar echt in de rook zat. Daarom zijn we verhuisd, maar dat was ook geen probleem. Echt top allemaal!
Truus68 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten, Drents plankje vooraf, best veel voor 2 personen, pannenkoeken zijn groot en het ijsje is ook niet klein!!
Bediening was zeer vriendelijk, komen zeker nog een keertje terug!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellig & authentiek restaurant! Goede servie en kwaliteit. Het Drents plankje is een leuke manier om de streekproducten te proeven. De pannenkoek was lekker, maar kwam wel wat zwaar op de maag terecht.
Rjwijnholds .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
het was zoals altijd erg goed; het was in een hele mooie locatie gezellig lekkere pannenkoeken eten met kinderen en kleinkinderen
Sara1966 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met AH actiebon gegeten in deze pannenkoeken boerderij. We waren een weekend in Drenthe en dit was een prima keuze. Heerlijk gegeten! Ruime keuze. Vooral de Drentsche boeren groentesoep is een aanrader! Zeer nostalgische inrichting, erg knus!
Jurgen W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Mooi restaurant, vrolijke bediening, meedenken met de snelheid van uitserveren.
Speelhoek voor de kinderen. Pannekoeken waren meer dan lekker. Bestel maar een klein ijsje naderhand want de normale portie krijg je niet op ;)
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De hoge score voor dit restaurant op Iens verleidden ons om weer eens een pannenkoek buiten de deur te gaan eten. Maar helaas werden de verwachtingen niet waar gemaakt. De pannenkoeken vielen uit elkaar in losse brokken en leken niet goed gaar. Zelfs wat op de kaart een hartige pannenkoek leek was vrij vlak van smaak. Het restaurant sluit om 20.00 uur. Tegen die tijd waren er nog een paar tafeltjes met eters die bijna klaar waren. Maar ondanks de aanwezigheid van deze gasten ging toch een stofzuiger aan, wat erg storend was. De prachtige historische boerderij maakte dit etentje nog enigszins de moeite waard.
53anneke53 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Positief verhaal geschreven over dit restaurant. Moet hierop terug komen omdat de rekening iets anders verteld als mijn recensie. Oppassen met AH bonnen. We waren net 6 volwassenen met AH bonnen. De kinderen heb ik later doorgegeven en gezegd dat ik dat apart zou betalen. Tot mijn grote verbazing werd het kindereten van de AH bonnen betaald . Dit moet de bediening van de eigenaar doen. Voor iedereen een waarschuwing. Je betaald dus gewoon te veel. Is mij met AH bonnen nog niet eerder gebeurd. Is eigenlijk overal erg goed. Dit is onze eerste misser.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het Drents plankje is een aanrader...zeker met ah-actiebon... Je mag zelf kiezen en hoeft niet eens perse 3 gangen te nemen... Toppie!!!
John L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Leuk restaurant op een mooie locatie. Goed en vriendelijk personeel. Het eten was top! Als we ooit terugkomen in deze regio dan gaan we hier zeker nog een keer eten.
Hfk K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Overheerlijk broodplankje als voorgerecht-3 soorten vlees-oude kaas-lekkere mosterd-kruidenkaas-vers brood.
Pannenkoeken zijn goed. Nagerecht lekker. Bediening vlot-adequaat-vriendelijk.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zondagavond , volle bak. Daarom( ?) niet meteen opgemerkt bij binnenkomst. Dat is ruimschoots goedgemaakt die avond. Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg van de mogelijkheden. Tip voor bedienend personeel: spreek iets minder luid wanneer dit kan . Ik kan me voorstellen dat sommige ruimtes rumoerig zijn door de groepen gasten, maar wij zaten in een kleinere ruimte en volume stond ook daar op volle kracht. Sfeervolle boerderij ( bukken) met verschillende " kamers" waar gegeten kan worden. Bediening was vlot en no-nonsens. Lekker eten, 3 gangen , wat in gewenste tempo werd geserveerd. We komen absoluut nog een keer terug!
Bob J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Snelle en correcte bediening. Bestelling snel en warm op tafel.
Lekkere pannenkoek met een opvallend rijkelijke vulling.
Een prima plaats om, en zeker met een AH-voucher, te eten.
53anneke53 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Groot compliment voor dit restaurant. Al in verschillende restaurants geweest met de AH bonnen. Maar dit is het eerste restaurant waar je gewoon van de kaart alles mag kiezen, net als ieder andere. Overal krijg je een apart menu. Waren er met de kinderen en kleinkinderen. Een aanrader voor iedereen, komen hier zeker terug.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We kennen dit restaurant al jaren en komen er regelmatig terug. Sfeer is altijd goed, eten prima en de bediening is uitermate goed.