Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant 't Hoes van Hol-An

A cosy nest

Coffee and pancakes in a farm when you go to the Oud Saksische Koffie- en Pannenkoekenboerderij 't Hoes van Hol-An. The overwhelming ambiance in this restaurant makes that the pancakes taste even better than on the kitchen table. The children can enjoy themselves playing on the courtyard, while you relax on the sunny terrace. An ideal place to escape the city buzz with the entire family!

Meer informatie over restaurant 't Hoes van Hol-An

laatmaar123 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Berend S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
het was prima ontvangst...serveren erg vriendelijk.
alleen zouden wij een senioren pannenkoek op de kaart op prijs stellen.
denk hier eens over na
want de helft ging terug maar dat lag niet aan de smaak hoor
ellebel47 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima restaurant, idyllisch gelegen in Oud Aalden. Heerlijke pannenkoeken, wij hadden 1 met appels en rozijnen en 1 met kipragout. Smaakvol beslag en rijk belegd. Vooraf Rozemarijnbrood met kuidenboter....om je vingers bij af te likken. Goede en vriendelijke bediening, erg vlot ondanks de drukte, niet duur.
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellig,sfeervol restaurant. Uiterst vriendelijk personeel. Als voorgerecht een Drenths plankje, was erg uitgebreid. Daarna een heerlijke pannenkoek Hol An.
Ria A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Genoten . Heerlijk ouderwetse groentesoep en overheerlijke pannenkoek. Leuke spontane meiden in de bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker aanrader
Ronny M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een nostalgisch mooie pannekoekenboerderij. Prima en vrolijke service. Een zeker ook prima betaalbaar lekker eten.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uiterst vriendelijke ontvangst. Sfeervolle ambience. Maken absoluut geen onderscheid tussen gasten zonder en met AH-bonnen!
Heerlijke pannenkoeken! Een leuke gelegenheid om met familie, vrienden of kennissen naar toe te gaan!
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een zeer goed restaurant om een keer naar toe te gaan.
Zeer goed eten.
Personeel zeer vriendelijk.
Prachtige inrichting.
Jitse H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Fijne sfeer.
Leuke en vlotte bediening.
nanninga-brouwers .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Helaas een pannenkoek met zwarte plekken aan de onder kant , verder tevreden over de accomodaties, vroeger kwam ik niet al met mijn familie en leuk dat er iets veranderd is. Komen zeker terug met onze kleinkinderen.
wim T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker eten, fijne ambiance, snelle en aardige bediening, wat ons betreft voor herhaling vatbaar !
We hadden vooraf een zeer royaal "plankje" met oude kaas, schenk, droge worst: heerlijk: aanrader !
Vervolgens een pannenkoek met spek en appel en ik een shoarma-pannenkoek om van te watertanden.
Als dessert een wafel en een dameblanche. Het eten was goed, lekker, ruim voldoende en de bediening attent.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
de kwaliteit van de maaltijd was zonder meer slecht. Tussendoor werd gevraagd of alles naar wens was. Voordat ik kon antwoorden , was de ober al weg.
Toen mij bij het afrekenen nogmaals gevraagd werd of alles naar wens was en ik uiting gaf aan mijn teleurstelling , werd openlijk getwijfeld aan mijn woorden.
johnenaty .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuke sfeervolle omgeving. Attent personeel en vlotte bediening. Prima 3 gangen menu met mosterdsoep, pannekoek met ui en boerenmetworst en dessert.
henny.benit .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Bij binnenkomst werden we al vriendelijk ontvangen. Het restaurant ligt ook op een top locatie. Een schattig Drents dorpje.
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heel lekker gegeten in een gezellig restaurant met attente en persoonlijke bediening! Een volgende keer gaan we wat eerder om de mooie omgeving beter te verkennen, want na afloop hebben we nog even in het nachtelijk duister gewandeld. Het is daar nog echt donker.
aukegerben P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hadden ons ingesteld om een eenvoudig te dineren. De keuze was alleen pannenkoeken. We hebben besloten om dat dan maar te nemen. Een pannenkoek was licht verbrand, wat ook aan de bediening, nadat hij werd opgegeten, is vermeld. Dat was jammer, een les voor de volgende keer. De andere drie waren redelijk maar niet bijzonder. Het viel dus tegen.
wouterbuitenhek .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
een prachtig gelegen boerderij waar o.i. de lekkerste pannenkoeken van Nederland worden gebakken en met graagte worden opgegeten. een deskundige kok en prettig personeel in de bediening. We komen er in onze vakanties al jaren en hopen dat vaak nog te kunnen doen.
Jaap A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Alhoewel het erg druk was, een mooi plekje gekregen. Lekker gegeten en erg vriendelijk personeel. Wij gaan hier zeker vaker eten.
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
goed gegeten en alles was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar komen zeker nog eens terug ook vanwege de gastvrijheid heel gemoedelijk echt drents