Over het restaurant 't Hoes van Hol-An

A cosy nest

Coffee and pancakes in a farm when you go to the Oud Saksische Koffie- en Pannenkoekenboerderij 't Hoes van Hol-An. The overwhelming ambiance in this restaurant makes that the pancakes taste even better than on the kitchen table. The children can enjoy themselves playing on the courtyard, while you relax on the sunny terrace. An ideal place to escape the city buzz with the entire family!

Meer informatie over restaurant 't Hoes van Hol-An

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben lekker gegeten en het was gezellig ontspannend we komen zeker weer terug
Smakelijke groet Johannes en Hennie van der Spoel
hahe.assink A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel goed en heerlijk restaurant waar pannenoeken het hoofdmenu is.
Alles voortreffelijk.
keesans .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het was weer als vanouds. Heerlijke mosterdsoep, die echt naar mosterd smaakt. De pannenkoek heeft net dat iets extra omdat de kaas op de pannenkoek heerlijk bros/krokant is. Het personeel was weer allervriendelijks. Ook zo mooi om te zien hoe zij de kinderen benaderen. De inrichting blijf ik geweldig vinden. Ook de tuin is zo sfeervol en levendig.
Het is en blijft een aanrader om daar te eten. Voor ons beiden telkens weer een feestje om daar heen te gaan :-)

Cees en Ans
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijke bediening, goede gerechten, o.a heerlijke soepen en pannenkoeken waren goed vol na driegangen menu.
Voor herhaling vatbaar.
hvbarneveld .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een goed pannenkoekenhuis waar de gast nog als koning wordt behandelt
Wij haden de pannenkoek Hol An en moeten zeggen , dat wij nog nooit eerder een pannenkoek hebben gehad die zo goed gevuld was. En ook de bediening was niets te veel, gewoon top
Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuke locatie. Heerlijk in de tuin kunnen eten. Hele goede en oplettende bediening. Broodplankje de moeite waard. Pannekoek gewoon en toetje ook gewoon.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het personeel is jong maar erg vriendelijk. Veel keus op de menu kaart. Verschillende soorten pannenkoeken. Het is een zeer oude boerderij in Aalden die heel mooi is ingericht met oude dingen van vroeger.
C J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk op t buitenterras gezeten en genoten van voortreffelijk Drents plankje, pannenkoek en Drentse wafel
Jammer dat het ietwat ver is om nogmaals heen te gaan
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prachtige accomodatie en uitstekende bediening. We konden onbeperkt á la carte bestellen en hebben genoten van de heerlijke gerechten.
Na het nagerecht werd onze tafel echter niet afgeruimd. Ook misten we de service van betalen. Daar moesten we uiteindelijk zelf naar vragen.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Met de AH actie. Het duurde wel lang voor de pannenkoeken werden geserveerd maar dat kwam doordat terras vol zat en het plotseling begon te regenen. Ik bestelde een klein ijsje, per ongeluk maakte ze een grote en die kreeg ik voor kleine prijs. Prima locatie in authentieke Drenthe Boerderij
David V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wij kennen dit restaurant. Komen er al zo'n 10 jaar. Prima sfeer, prima eten. Goede prijsstelling.
Bedienend personeel attent en geen moeite is te veel.
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Was voor ons de eerste keer in een pannenkoek restaurant . Was zeer goed bevallen , vriendelijk personeel en je mocht zelf kiezen waar je wilde gaan zitten .
riafjs .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
wat een leuk en verassend restaurant. Veel oude spullen te zien in een mooie oude stolpboerderij waar veel nog in mooie oude staat is. Ook de medewerkers zijn een verademing, hier zouden sommige mensen in de horeca een voorbeeld aan kunnen nemen. Heel relaxed maar wel attent. Netjes vragen of de pannenkoek mag komen als ze de soeppannetjes ophaalt of dat we misschien toch nog even willen wachten. Ook werd gevraagd of we het restant mee wilde nemen. Alles is super vers ook de soepen. Ook de toevoegingen in de pannenkoek zijn ruim voldoende. Je hoeft hier niet perse een 3 gangen diner te nemen 2 mag ook en er is volledige keuze uit de kaart. Wil je een pannenkoek die niet op de kaart staat of een extra topping ook dit is mogelijk. Ga vooral zo door. Het is dat we uit brabant komen maar anders kwamen we zeker nog een keer terug.
Eke K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gezellig druk en
kindvriendelijk
EB1986 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Super leuk restaurant om (in dit geval) je kinderen mee naar toe te nemen. Het was mooi weer dus heerlijk buiten gezeten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De kinderen hebben heerliojk gespeeld en genoten van de heerlijke pannenkoeken en het ijs uiteraard. Als wij in de buurt zouden wonen zouden we zeker snel weer eens terug gaan.
Marrie B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Er zat weinig spek op de pannenkoek. De service was prima. Hartelijk personeel.
Arie Willem S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Goede opmerkingen alles was in orde service, eten ,bediening vriendelijk.Mooi van binnen echt een aanrader.Aalden is een leuk dorp .
JosjeF .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Superenthousiaste en leuke bediening. Wordt je vrolijk van! De mosterdsoep met stukjes boerenmetworst was echt heerlijk. Ook de andere soepen prima. De pannenkoeken waren ook heel goed. Erg fijn dat je niet verplicht wordt 3-gangenmenu te nemen met ah-actie. We zaten ook goed vol dus daarom geen dessert. We komen zeker nog eens terug!
Jan Douwe B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
vriendelijke sfeer ,een prima bediening en de gerechten vielen niet tegen
Een aanrader voor een familie gebeuren en speciaal met kinderen
Jstt .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Met de ahrestaurantaktie hier geluncht. Vooraf een plankje voor 2 met lekkere oude kaas en verschillende vleeswaren en daarna n prima pannenkoek. Prachtige boerderij in t mooi dorpje Aalden. Aardige bediening. Komen zeker terug.