't Hoes van Hol-An

Oud Aalden 11 7854 RW Aalden Nederland Kaart

Over het restaurant 't Hoes van Hol-An

A cosy nest

Coffee and pancakes in a farm when you go to the Oud Saksische Koffie- en Pannenkoekenboerderij 't Hoes van Hol-An. The overwhelming ambiance in this restaurant makes that the pancakes taste even better than on the kitchen table. The children can enjoy themselves playing on the courtyard, while you relax on the sunny terrace. An ideal place to escape the city buzz with the entire family!

Meer informatie over restaurant 't Hoes van Hol-An

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg leuke setting , aardige bediening! en ze hebben heerlijke Drentse streek producten op de kaart die je pannenkoek net dat extra geven:) we bestelden ook het Drentse plankje als vooraf met een lokaal biertje: heerlijk!
Jannet D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker en gezellig gegeten met mijn partner.
Zoals te verwachten bij een pannenkoeken boerderij veel lawaai van kinderen.
Was niet erg storend. We hebben genoten van een overheerlijk plankje en 2 heerlijke pannenkoeken.
Voor herhaling vatbaar.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Uitstekend gegeten in de typisch klassiek-nostalgische sfeer van een authentieke pannenkoekenboerderij. Bediening snel en zeer attent! Aanbevolen restaurant. Hebben hier al meerdere keren zeer goede ervaringen mee.
eenhuis .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Na het voorgerecht werd gevraagd of de kok de pannenkoeken al kon gaan maken of dat we nog even wilden wachten. Uiteraard heeft een pannenkoekenhuis veel jonge gasten. Dit maakt echter wel wat rumoerig, zeker aan de tafels in de omgeving van de speelhoek. Misschien kan hier nog iets verbetert met geluidsdempende materialen en aanpassing van spelmateriaal??? Gooien met houten speelgoed/blokken etc. maakt meer lawaai dan gooeien met 'zachte' materialen.
PeerkeDonders .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
alles was tot in de perfectie geregeld, uitgevoerd en georganiseerd. Een bijzonder fijn restaurant, een bijzonder fijn team van bediening en heerlijke gerechten.
Huizeling .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Superleuke ambiance. Je gaat voor je gevoel echt terug in de tijd in een mooie eeuwenoude boerderij. Het personeel is heel flexibel en gastvrij! En lekker eten.
ria K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Rustig en vlot geholpen, Je mag gewoon uit de hele menukaart kiezen. Zeer prijsvriendelijk. Gaan wel om 20.00 uur dicht.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Leuk en gezellig restaurant! Heerlijk gegeten en kinderen hebben zich ook prima vermaakt, er lagen al kleurplaten op de tafel en er was een speelhoekje!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het is een leuk restaurant en de sfeer is er gezellig. Er is veel keuze uit de pannenkoeken en voor iedereen maken ze het passend. Als iets niet op het menu staat, vraag het gerust want ze zijn erg gewillig om te helpen! De service was uitermate top!
anitadeboer70 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellige ambiance in echt authentiek brinkdorp, wat voor toeristen best wat te bieden heeft, gastvrij onthaal en de hele kaart tot onze beschikking. Prima
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij zijn goed ontvangen . tafel 14 was voor ons gereserveerd ruime tafel . bediening prima . dit doen wij zeker nog eens weer . wij hebben met ons vieren lekker ge eten . En geven 't Hoes van hol-An een grote plum
marjan H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
is een mooi restaurant maar helaas te veel kinderen die er rond rennen. Prijs te duur, Actie 2 voor 1, houd in dat de goedkoopste gerechten gratis zijn, je zou verwachten dat het eindbedrag door twee gedeeld zou worden. Helaas niet zo. En er komt 4 euro bij als je ipv normale kaas oude kaas op je pannenkoek wilt, en dat voor een paar plakjes, ik koop daar een heel pond voor. Jammer want het restaurant is heel mooi maar ons veel en veel te druk, te lawaaiig en te duur zeker voor een simpel restaurant.
Michaël Q.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
iedere werknemer die bij ons een drankje of ons eten bracht was heel vriendelijk, niet aandringend als ze kwamen vragen om nog iets te drinken. Je word er echt op watten gedragen als klant. Het eten was ook echt subliem. Een echte aanrader voor een gezellig enieten van een heerlijke pannenkoek.
Suzanne Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wat een service! We mochten met de AH actie alles van de kaart kiezen, hoefden niet perse drie gangen te doen, ze verrekenden het ook heel netjes met de kinderen. Daarnaast goed eten, gezellige inrichting, leuke bediening. Kinderen uit het dorp kwamen langs voor Sint Maarten en kregen dan limo en een pannenkoek, hoe leuk is dat?
Enige minpuntje: de open haard trok niet goed waardoor je daar echt in de rook zat. Daarom zijn we verhuisd, maar dat was ook geen probleem. Echt top allemaal!
Truus68 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten, Drents plankje vooraf, best veel voor 2 personen, pannenkoeken zijn groot en het ijsje is ook niet klein!!
Bediening was zeer vriendelijk, komen zeker nog een keertje terug!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellig & authentiek restaurant! Goede servie en kwaliteit. Het Drents plankje is een leuke manier om de streekproducten te proeven. De pannenkoek was lekker, maar kwam wel wat zwaar op de maag terecht.
rjwijnholds .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
het was zoals altijd erg goed; het was in een hele mooie locatie gezellig lekkere pannenkoeken eten met kinderen en kleinkinderen
Sara1966 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met AH actiebon gegeten in deze pannenkoeken boerderij. We waren een weekend in Drenthe en dit was een prima keuze. Heerlijk gegeten! Ruime keuze. Vooral de Drentsche boeren groentesoep is een aanrader! Zeer nostalgische inrichting, erg knus!
Jurgen W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Mooi restaurant, vrolijke bediening, meedenken met de snelheid van uitserveren.
Speelhoek voor de kinderen. Pannekoeken waren meer dan lekker. Bestel maar een klein ijsje naderhand want de normale portie krijg je niet op ;)