Over het restaurant 't Hoes van Hol-An

A cosy nest

Coffee and pancakes in a farm when you go to the Oud Saksische Koffie- en Pannenkoekenboerderij 't Hoes van Hol-An. The overwhelming ambiance in this restaurant makes that the pancakes taste even better than on the kitchen table. The children can enjoy themselves playing on the courtyard, while you relax on the sunny terrace. An ideal place to escape the city buzz with the entire family!

Meer informatie over restaurant 't Hoes van Hol-An

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Hoes van Hol-An

Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Jaarlijks komen we hier pannenkoeken eten. De boerderij is prachtig en met mooi weer kan je genieten van het grote terras. Echter dit jaar in de herfst vielen de pannenkoeken wel erg tegen, te bruin en weinig smakelijk. Hopenlijk tijdelijk dipje volgend jaar komen we “ ze” weer proberen.
Dieneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We hebben zeer lekker gegeten, we komen nog eens weer, prima allemaal
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Pannenkoek leek niet helemaal gaar. Jongste dochter vond m zelfs echt niet lekker. Helaas. Wel prima service. Erg vriendelijke bediening. Speelgoed verdient wat aandacht (vernieuwing)
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuk restaurant hebben lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Zekers voor herhaling vatbaar. Komen vast nog een keertje terug.
J.W. A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
aan te bevelen kwaliteit en hoeveelheid prima.
soep was alles vers bereid.
pannenkoek smaakte goed
derde gerecht hebben we niet gehad want dan werd het teveel.
we mochten zelf kiezen voor hoeveel gerechten je ging
claudia_s813 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Héérlijk gegeten in authentieke sfeer. Het Drents plankie is heel lekker en de pannenkoeken waren super goed gebakken. Alles erop en eraan qua versiersels (stroop, suiker, poedersuiker, basterdsuiker en boter). De wafels waren hemels! We komen zeker weten met veel plezier terug. Prijs kwaliteit is erg goed.
Tirza V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk genoten van uitstekend eten, gebracht door gezellige bediening, op een prachtige locatie! Zeker aan te raden (wij komen weer een keer langs)!
laatmaar123 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom prima, bedankt! Mooie locatie, zeer vriendelijk personeel, lekker eten en drinken. Fijne sfeer.
We komen graag nog een keer
Berend S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
het was prima ontvangst...serveren erg vriendelijk.
alleen zouden wij een senioren pannenkoek op de kaart op prijs stellen.
denk hier eens over na
want de helft ging terug maar dat lag niet aan de smaak hoor
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellig,sfeervol restaurant. Uiterst vriendelijk personeel. Als voorgerecht een Drenths plankje, was erg uitgebreid. Daarna een heerlijke pannenkoek Hol An.
ellebel47 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima restaurant, idyllisch gelegen in Oud Aalden. Heerlijke pannenkoeken, wij hadden 1 met appels en rozijnen en 1 met kipragout. Smaakvol beslag en rijk belegd. Vooraf Rozemarijnbrood met kuidenboter....om je vingers bij af te likken. Goede en vriendelijke bediening, erg vlot ondanks de drukte, niet duur.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij waren hier met de AH actie en hadden een tafeltje bij het raam gevraagd, wat wij ook kregen in een hele leuke kleine ruimte. Wij hadden vooraf Drentsch plankje dit was erg lekker, aanrader. Omdat het best veel was, hebben wij een kleine pannenkoek besteld, deze smaakten ook prima, Als nagerecht huisgemaakte wafels, heerlijk. Ben hier al eens geweest, maar wij komen als wij weer in de omgeving komen zeker terug.
Ronny M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een nostalgisch mooie pannekoekenboerderij. Prima en vrolijke service. Een zeker ook prima betaalbaar lekker eten.
Ria A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Genoten . Heerlijk ouderwetse groentesoep en overheerlijke pannenkoek. Leuke spontane meiden in de bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker aanrader
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uiterst vriendelijke ontvangst. Sfeervolle ambience. Maken absoluut geen onderscheid tussen gasten zonder en met AH-bonnen!
Heerlijke pannenkoeken! Een leuke gelegenheid om met familie, vrienden of kennissen naar toe te gaan!
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een zeer goed restaurant om een keer naar toe te gaan.
Zeer goed eten.
Personeel zeer vriendelijk.
Prachtige inrichting.
Jitse H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Fijne sfeer.
Leuke en vlotte bediening.
nanninga-brouwers .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Helaas een pannenkoek met zwarte plekken aan de onder kant , verder tevreden over de accomodaties, vroeger kwam ik niet al met mijn familie en leuk dat er iets veranderd is. Komen zeker terug met onze kleinkinderen.
wim T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker eten, fijne ambiance, snelle en aardige bediening, wat ons betreft voor herhaling vatbaar !
We hadden vooraf een zeer royaal "plankje" met oude kaas, schenk, droge worst: heerlijk: aanrader !
Vervolgens een pannenkoek met spek en appel en ik een shoarma-pannenkoek om van te watertanden.
Als dessert een wafel en een dameblanche. Het eten was goed, lekker, ruim voldoende en de bediening attent.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
de kwaliteit van de maaltijd was zonder meer slecht. Tussendoor werd gevraagd of alles naar wens was. Voordat ik kon antwoorden , was de ober al weg.
Toen mij bij het afrekenen nogmaals gevraagd werd of alles naar wens was en ik uiting gaf aan mijn teleurstelling , werd openlijk getwijfeld aan mijn woorden.