't Hoekje

Nieuwstad 72 1381 CD Weesp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Hoekje

Exhotello .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Met mijn kinderen bij 't Hoekje geweest. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Verse soep (was super lekker), lekkere broodjes (zonder al teveel poespas) en heerlijke koffie. Voor mijn jongste was er zelfs een bolletje met hagelslag. Leuke sfeer en vriendelijke bediening. Kortom: zeer tevreden en voor herhaling vatbaar!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Prima locatie aan de rand van het centrum. Inrichting is netjes en er wordt zorg aan besteed. Lunchkaart met meerdere broodsoorten. Tosti 't Hoekje van uitstekende kwaliteit. Bediening attent, echter onze tweede bestelling voor een prima smakende cappuccino verscheen niet. Wellicht veroorzaakt door snelle toename van het aantal bezoekers. Een 9 voor de service was dan terecht geweest.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Met 2 personen de lunch genoten in deze eind januari 2016 geopende lunchroom. Gelegen op een geweldige locatie. Binnenkomst in een fris en modern ogend etablissement. Eenvoudige stoelen en tafels; niets op aan te merken. Vrij kleine lunchkaart waarop uitsmijter, kroket/saté met brood ontbreken. Vooraf hadden we de soep van de dag: tomaten crèmesoep met fijne, lekker gekruide balletjes, geserveerd met twee brokjes knapperige kaasstengel. Voorts broodje en pistolet tartaar speciaal (met ei en ui). Verse tartaar en prima van kwaliteit, evenals het brood. Thee, koffie verkeerd (koffie wat klein van formaat) geserveerd met 2 op pepernoten gelijkende mini bitterkoekjes. Verrassend. Glas verse melk ietwat klein uitgevallen. Het geheel werd telkens geserveerd op een mini dienblaadje met opstaande randjes, dat was even wennen want de ruimte op tafel is wat beperkt hierdoor. Vriendelijke bediening. Afrekenen nog wat onwennig. Als de kaart wat wordt uitgebreid (zie boven0 kom ik hier zeker nog eens terug. Tip: zet de soep van de dag prominent op een (krijt) bord. Dat verdient ie namelijk!