'T Hoekje van Yerseke

Wijngaardstraat 16 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant 'T Hoekje van Yerseke

9,3

Jouw recensie over het restaurant 'T Hoekje van Yerseke

Pauline K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Leuk gezellig familie bedrijf. Ondanks dat de eerste keer de biefstuk niet goed was werd dit goed hersteld. De garnalen kroketten waren voor herhaling vatbaar. Mijn vriend kreeg dit diner voor zijn verjaardag oh wat hij een vol bord spareribs . Zelfs daar werd leuk op ingespeeld. Allebei 2 vanillleijs met slagroom en mijn partner met een sterretje. Bedankt voor het gezellige dinner.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Zeer prettige bediening, goed eten voor een eerlijke prijs.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg vriendelijk personeel, heel kindvriendelijk ook en alle 8 hebben we heerlijk gegeten!
Hedwig G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Sympathieke en vlotte bazin en een snelle serveerster. Dus vlotte bediening. Garnaalkroketten met véél garnalen. Ik hoefde niet achter de garnalen aan te fietsen, zoals in België dikwijls het geval is. Een grote pot degelijke mosselen. Sorbet: mijn mondje bleef open staan. Die hele grap kost in België bijna het dubbele! Omwille van het goede weer heb ik op het buitenterras gezeten en niet binnen. Wel veel lawaai binnen, maar dat was te wijten aan rumoerige gasten. Zeker voor herhaling vatbaar. Veel groeten, Hedges.
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Na surfen op het internet voor een (niet al te duur) visrestaurant terecht gekomen bij ’t Hoekje van Yerseke. Het was heel rustig in Yerseke, nog geen mosselseizoen. De eigenaresse had dan ook alle tijd voor mijn dochter en mijzelf. Allervriendelijkst welkom. Uitgebreide vismenukaart. Moeilijke keuze. Alles leek ons lekker. Tenslotte koos mijn dochter voor Mosselen look en ik voor Roggevleugel met appelsaus. Roggevleugel had ik nog nooit gegeten. Aangezien ik niet zo’n sauzenliefhebber ben, gevraagd deze apart te serveren. Het smaakte verrukkelijk en voor mij was de saus niet nodig. Vis had meer dan genoeg smaak. Mijn dochter smulde van de (hang)mosselen. Als we weer in Zeeland zijn, komen we zeer zeker hier terug.
hansrademaker .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Tijdens mijn vakantie was ik op zoek naar een restaurant met mosselen op het menu en vond 't Hoekje van Yerseke. Bij binnenkomst aan het einde van de middag waren moeder en dochter bezig met het samenstellen van het kerstdiner. Heel gemoedelijk en gewoon gezellig. De opgediende mosselen waren van een uitstekende kwaliteit en de friet knapperig gebakken. Heel erg goed met een glas witte wijn erbij.
Wat mij ook erg goed deed was de persoonlijke aandacht, die ik kreeg. Kon ik wel even gebruiken.
Jammer, dat het restaurant op 180 km van mijn woonplaats gelegen is.
Wel een restaurant, waar ik een stuk voor zou omrijden. KORTOM; EEN AANRADER
CenH .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Hier voor de lunch neergestreken. Fijn terrasje in een rustig straatje van Yerseke. Heerlijk, rijk gevulde vissoep en een prima aspergesoep. Beide komt met wat vers brood/ stokbrood. Prima, vriendelijke bediening.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
heel erg lekker, krijgt groot vol bord, eten zeer goed bereid en betaalbaar, we komen er graag.
gezellige bediening, tijd voor even een praatje.
De kok is super.
albertjan .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
prima keuken ,veel visgerechten Persoonlijke bediening en een huiselijke sfeer. Ook heel leuk voor kinderen en zij krijgen een leuke aktiviteit ,terwijl de "groten "eten