'T Hoekje van Yerseke

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant 'T Hoekje van Yerseke

hansrademaker .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Tijdens mijn vakantie was ik op zoek naar een restaurant met mosselen op het menu en vond 't Hoekje van Yerseke. Bij binnenkomst aan het einde van de middag waren moeder en dochter bezig met het samenstellen van het kerstdiner. Heel gemoedelijk en gewoon gezellig. De opgediende mosselen waren van een uitstekende kwaliteit en de friet knapperig gebakken. Heel erg goed met een glas witte wijn erbij.
Wat mij ook erg goed deed was de persoonlijke aandacht, die ik kreeg. Kon ik wel even gebruiken.
Jammer, dat het restaurant op 180 km van mijn woonplaats gelegen is.
Wel een restaurant, waar ik een stuk voor zou omrijden. KORTOM; EEN AANRADER
CenH .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Hier voor de lunch neergestreken. Fijn terrasje in een rustig straatje van Yerseke. Heerlijk, rijk gevulde vissoep en een prima aspergesoep. Beide komt met wat vers brood/ stokbrood. Prima, vriendelijke bediening.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
heel erg lekker, krijgt groot vol bord, eten zeer goed bereid en betaalbaar, we komen er graag.
gezellige bediening, tijd voor even een praatje.
De kok is super.
albertjan .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
prima keuken ,veel visgerechten Persoonlijke bediening en een huiselijke sfeer. Ook heel leuk voor kinderen en zij krijgen een leuke aktiviteit ,terwijl de "groten "eten