't Hoefke

Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yasmina P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Ik ben laatst bij t hoefke gaan eten met mijn vriend. We werden netjes verwelkomt door de gastvrouw. Onze jassen werden aangenomen en we mochten plaats nemen. Ik voelde me meteen thuis. We kregen netjes de menukaart en ons drankje waar we om vroegen. t duurde niet te lang en ze wist ook meteen wanneer we klaar waren. Ik had gekozen voor Parelhoender, soep, Eendenborst en sinaasappelparfait. Mijn vriend had de Graved laks, Tournedos en Apfelstrüdel. Ik was zeker tevreden over het eten, ik had gehoopt op nog meer saus bij de parelhoender want die was overheerlijk. We werden niet te vaak gestoord door de gastvrouw maar ze kwam ook niet te weinig aan tafel, precies goed. Super fijn. Ze hielden rekeningen met alles. Hele goede muziek. Bij t afscheid was ook alles heel netjes verlopen. Zeker een aanrader. Ik kom zeker terug
Zanja .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
In combinatie met een voorstelling in het Parktheater, hebben we gisteravond 't Hoefke bezocht. Gekozen naar aanleiding van de recensies op internet en het is ons prima bevallen.

We hadden beperkt de tijd wegens aanvang van de voorstelling, maar dat hebben we vooraf doorgesproken en het was geen probleem.

Het viergangenverrassingsmenu (amuse van rivierkreeftbavarois, Vitello Tonnato, champignonsoep, eendenborst in rode portsaus en vanille- en chocoladeparfait met chocoladesnippers) was ontzettend lekker. Het zag er allemaal netjes en uitnodigend uit en smaakte voortreffelijk.

Voor mij is het belangrijk dat ik (als enthousiast hobbykok) in een restaurant eten geserveerd krijg, dat ik thuis zomaar zelf niet zou maken. Dat is absoluut gelukt.

De bediening was voorkomend en attent. Bij een volgend bezoek aan Eindhoven gaan we weer naar 't Hoefke!
Jeroen44 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het was alweer enige tijd dat we hier hadden gegeten. We kozen het 4 gangen verrassingsmenu. We werden meteen verrast met een heerlijke Vitello Tonato, gevolgd door een heerlijke franse Uiensoep. Als hoofdgerecht een heerlijke hertenbiefstuk in saus van cassis (top saus) en paddestoelen. Heerlijke groene asperges, gebakken aardappels en voortreffelijke salade. Het dessert , een chocolademousse en een bavarois van frambozen uit eigen tuin maakte het menu compleet. Dat Wiro goed kan koken wisten we, hij heeft het deze keer ook weer bewezen!
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Sinds lange tijd weer gegeten bij 't Hoefke. We hebben eerst een tijdje bij de open haard gezeten. Heerlijke sfeer, heerlijk rustig, heerlijk vuurtje.. Zo'n omgeving waar de tijd gewoon even stil heeft gestaan, geen haast, geen opsmuk of poeha; wat een verademing!
We hebben alleen een hoofdgerecht gegeten én gedeeld, maar daarmee wel een beeld kunnen krijgen van de kwaliteit van het eten.
De hertenbiefstuk van de haas was heerlijk, goede saus erbij ook. De bijpassende aardappeltjes en salade waren niet heel apart of zo, maar gewoon met zorg gemaakt en lekker. De eendenborst was perfect op smaak en precies goed bereid, weer met een heerlijke saus. Het gebruik van verse ingrediënten uit eigen tuin (de groene tomatenchutney bijvoorbeeld) geven het allemaal iets extra's. Als je houdt van goede zorg voor het eten. Als je kunt zonder liflaf en trendy zaken aan het eten, sfeer of interieur, dan is dit waar je moet zijn.
Een blijvertje, maar dat hadden ze al bewezen.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gezellig knus restaurant. Inrichting nostalgisch, geeft een eenvoudig maar familiare huiskamersfeer. En dat geldt ook voor de gerechten (viergangen verrassingsmenu).

Enkele mooie smaken, vooral de rode mul als voorgerecht en de eendeborst met rode port/speksaus als hoofdgerecht waren smaakvol en eerlijk.
Betaalbare goed passende wijn en vriendelijke bediening.
Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
't Hoefke hebben we aangedaan omdat we de Iens recensies lazen, en omdat het zon leuke "on" stadse uitstraling heeft. Een jaren '30 pandje in een studenten wijk, quasi snob buurt tegenwoordig.

Wij waren de enige gasten deze avond, maar de houthaard branden daar niet minder om.

Ongedwongen sfeer, maar wat mij erg aansprak was dat de chef alles uit eigen tuin deed op gebied van groentjes, werkelijk top !!

Sauzen van die Jus 'd veau waar de meeste de centen niet voor op kunnen brengen omdat ze uitstraling belangrijker vinden. Dit is een keuken van de oude stempel, waar niet word gekookt met rommel ingrediënten van n groothandel, maar werkelijk top spullen. Pure smaak beleving, al word daar vaak door zgn. kenners over gesproken.... dit was echte smaak, puur, rauw en echt.

De chef toonde mij de grote pannen sauzen die al dagen stonden te trekken, basis van kalfsbeenderen met bouqet en kruiden. Voor menigeen niet te betalen, maar hier doe je een tournedos van top kwaliteit voor 2 "tientjes" met groenten uit de eigen tuin.....en die hebben ze hier wel echt !

1 ster waardig qua basis, kwaliteit, zeer scherpe prijzen, top prijs/kwaliteit. Ongedwongen en eerlijk.
David H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Zeer goed eten voor een mooie prijs. We hebben het viergangen verrassingsmenu gekozen, alles was heerlijk en het waren goede hoeveelheden. Iedereen had genoeg gegeten, maar niemand had zijn bord niet leeggegeten. Ook een plus was het gratis water.
Gebruiker42 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Huiselijke sfeer, haard aan.
Heerlijk gegeten: verrassingsmenu (27,50 excl drinken) met een groep van 12
Menu: tonijn carpaccio, pompoen soep, diamant biefstuk met groene asperges en een heerlijk dessert.
Aangepast menu voor vegetariër in de groep, wat ook in de smaak viel
Alles smakelijk en vers.

Jang17 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Uitstekend restaurant. Heerlijk gegeten in een warme huiselijke sfeer, voor een goede prijs. Een 5 gangenmenu samengesteld voor 20 personen en alle afspraken zijn nagekomen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Voor een familiefeest hier gegeten, groep van 17 personen, maar dat was geen enkel probleem.
In de tuin kun je heerlijk zitten, drankje drinken en eventueel buiten eten.
We hadden gekozen voor het 4 gangen keuze menu, en het menu was erg lekker.
Vooraf een mousse van garnalen en gerookte zalm. De soep was duidelijk zelf gemaakt, heerlijke kerrie broccoli soep met amandelstukjes en rozijnen. Lekker warm opgediend en goed op smaak.
Als hoofdgerecht hadden we diamant biefstuk met groenten, salade en zelf gebakken aardappelen. Vlees was van een goede kwaliteit. Als dessert een ijs van honing en walnoten, prima combinatie.
Het restaurant ziet er huiselijk uit, bediening zeer vriendelijk en de prijs kwaliteit is helemaal in orde. Ik kan dit restaurant iedereen aanbevelen en ook wij komen zeker nog eens terug.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Wij eten hier regelmatig, mijn is kok, wil hier het liefste eten, omdat alles vers gemaakt wordt, dat proef je. Het surprise menu heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding en steeds anders. De ambiance is gezellig, de inrichting simpel, maar smaakvol. De eigenaars doen hun uiterste best het je naar je zin te maken. Iedereen, die ik hier naar toe gestuurd hebt, is enthousiast, nog nooit klachten gehoord.
Veranderaar .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
'T Hoefke ligt wat achteraf, even zoeken dus. Prettige gemoedelijke sfeer, meubilair en aankleding maar zo-zo. Weinig wisselingen in de kaart maar wel alles goed bereid. Paprikasoep is mijn favoriet.