't Hert

Meer informatie over restaurant 't Hert

• Catering
Wij-houden-van-eten .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Per toeval kwamen we terecht in dit restaurant. We werden verrast door een alleraardigste gastvrouw en een heerlijk 3-gangen menu. We hebben genoten van de smaken en de aandacht die aan de gerechten was besteed. Ook het dessert was heerlijk, de chocolade smaak onovertroffen wat ons betreft. Al met al verrassend lekker gegeten. Dit restaurant verdient goede recensies en een hoop gasten. Prijs- kwaliteit uitstekend in verhouding.
Frans Van Hoof .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Sfeerloos, maar dat kan ook moeilijk anders als je de enige vier gasten bent. Interieur is vernieuwd, maar niet echt vernieuwend. Zaak is aan de buitenkant niet herkenbaar als restaurant, zelfs geen menukaart om je een indruk te geven wat je kunt verwachten. Op goed geluk naar binnen gegaan en dat viel niet tegen. Als voorgerecht een proeverij van de kaart: voor stevige eters geen probleem, voor de minder grote eters een veel te zwaar voorgerecht. Hoofdgerechten bleven dus in enkele gevallen half staan. Ik zag een bescheiden, maar wel lekker kreeftje, redelijk kalfsvlees met wel erg weinig garnituur, een grote bak frites die natuurlijk bijna onaangeroerd bleef, een goed kabeljauwtje en twee prima flesjes witte wijn (sauvignon). De bediening was attent en vriendelijk. De rekening te hoog voor het gebodene. Over een tweede bezoekje moeten we nog eens goed nadenken !
Ystr .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Dit restaurant heet nu Valdijck. Het heeft een modern jasje gkregen en specialiseert zich met visgerechten. Die zijn dan ook voortreffelijk. De fijne bediening en tijdloze inrichting zijn een mooie combinatie met de bijzondere gerechten. De chefkok legt zijn ziel en zaligheid in zijn koken en dat proef je. Valdijck is helemaal klaar voor de toekomst!