Over restaurant 't Herdertje

Sfeervol dineren in restaurant 't Herdertje

Voor een gezellig avondje uit kun je terecht in dit knusse familierestaurant in Voorthuizen. Met een intieme ambiance en een fijne bediening wordt het gegarandeerd een leuke avond! De keuken heeft een wisselend maandmenu dat heerlijk smaakt en prachtig is om te zien. De creativiteit vind je niet alleen terug in de opmaak maar ook in de variatie van de gerechten.

Meer informatie over restaurant 't Herdertje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met de AH restaurantactie hier gegeten. Zoals aangegeven kon je van de kaart kiezen. De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten heerlijk. Dit is een restaurant om te onthouden.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
met 4 vrouwen bij 't Herdertje gedineerd,alle lof voor de kwaliteit van het eten ook de opmaak van de gerechten,subliem!! Ook de inrichting heel sfeervol Ook de bediening prima we werden op onze wenken bediend.
We hebben een mooie en fijne avond gehad.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Weer uitstekend gegeten in een gezellig restaurant. Wij komen zeker weer terug.
Evdtop .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Was zeer gezellig en heel goede bediening en een geweldige kok de opmaak van de gerechten was perfect, gaan er zeker weer terug.
RoosNie0107 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding, mooie ambiance, keurig verzorgd personeel.
Helaas was mijn Ribeye bijna koud en het antwoord dat roder vlees niet warm is, vond ik niet geheel terecht. Daarna wel nogmaals gevraagd of het vlees goed was, netjes opgelost.
Mooie opmaak van de borden, zeker de moeite waard om terug te komen!
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke eten en fantastische service. We moesten een half uur wachten voordat onze tafel vrij was. Aan de bar gratis drankjes en broodje gekregen. Super!
Verassende kaart en heel betaalbaar! Plateau van de chef is echt een aanrader.
L. Hesseling .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Uitstekend restaurant met mooi gepresenteerde gerechten. Alles op het bord smaakte even lekker. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. We komen hier zeker terug.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De ontvangst en bediening was vriendelijk en professioneel. Het restaurant bestaat uit meerdere (kleine) vertrekken, waarbij het gedeelte aan de straatkant het gezelligste is. Kwaliteit/prijs verhouding is goed en de geserveerde porties zijn voldoende en warm. Een aanrader!!!!
Bvanbeek1 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Geweldig, gisteren voor de tweede keer dit jaar bij 't Herdertje gegeten. We waren beide weer onder de indruk van de heerlijke gerechten. Daarnaast is de opmaak steeds weer een feestje, een verrassing. De zaak zat goed vol. Dit maakte het, mede door een aantal nogal luidruchtige gasten rumoerig. Het personeel is er zeer vriendelijk en vlot. Omdat het vol zat was het wat lastig parkeren langs de parallelweg/fietspad. Voor ons staat dit restaurant op nr 1 in de regio. We gaan zeker nog eens komen.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, echt klasse! Heel vriendelijk personeel, gezellige inrichting. We komen graag terug, ook zonder kortingsacties!
Jansf .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH korting gaan eten, a la carte. Mooi uitgeballanseerde gerechten met een prachtige en creatieve opmaak. Een fijn restaurant die het verdient om als omfiets restaurant te benoemen.
Josmoos .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Tja, wat kan ik hier nog meer vertellen dan dat we voor de zoveelste keer heerlijk hebben gegeten bij 't Herdertje...Alles klopt! Vriendelijk ontvangst, ruime keus, mooie borden, goede porties. Hier wordt duidelijk met liefde en passie gekookt.
Dit keer gebruik gemaakt van de AH actie, gewoon eten vd kaart!????
Corine1955 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij hebben genoten, eten was voortreffelijk, de gerechten waren een kunstwerk. Chapeau voor de keukenbrigade.
Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker terug.
Geertje Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij zij woensdag met 5 personen bij de herdertjes wezen eten, hebben weer erg genoten het eten was super zo als altijd en ook de bediening was top.
PKooy .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De inrichting was sfeervol, het eten was uitstekend en werd op een originele wijze geserveerd. De bediening was uiterst correct. Beslist de moeite waard om nog een keer terug te komen!
Arnold N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het was weer voortreffelijk verzorgd, eten prima in orde vriendelijke bediening. De zaak zat helemaal vol, wat een beetje leide tot rumoer, een klein beetje storend maar niet om overdreven aandacht aan tebesteden. Dus zeker een restaurant om nog een keer aan te doen!
H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Restaurant het Herdertje is een sfeervol restaurant waar je heerlijk kunt eten. En het personeel is vriendelijk. Wij hebben er een erg leuke avond gehad. Het is zeker een aanrader.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellige sfeer, zeer de moeite waard. De bediening was goed en enthousiast. De presentatie was verrassend en origineel. De gerechten waren erg smaakvol.
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het is een intiem gezellig restaurant. Alle tafels waren bezet. Maar de bediening was goed en je werd vriendelijk geholpen.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
uitstekend gegeten in gemoedelijke sfeer. bediening is vriendelijk en is aanwezig op het juiste moment
gerechten zijn verassend van smaak en presentatie
een aanrader