Over het restaurant 't Herdertje

Sfeervol dineren in restaurant 't Herdertje

Voor een gezellig avondje uit kun je terecht in dit knusse familierestaurant in Voorthuizen. Met een intieme ambiance en een fijne bediening wordt het gegarandeerd een leuke avond! De keuken heeft een wisselend maandmenu dat heerlijk smaakt en prachtig is om te zien. De creativiteit vind je niet alleen terug in de opmaak maar ook in de variatie van de gerechten.

Meer informatie over restaurant 't Herdertje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

9,1
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Zeer vriendelijk familiebedrijf, dat zich goed kan aanpassen aan hun gezelschap en qua doorloop van de gerechten. Goede kwaliteit voor een normale prijs, iets wat je niet veel meer tegenkomt tegenwoordig. Wij komen hier regelmatig met vrienden, familie maar ook zakelijk en dit bevalt ons prima. Tevens is de ambiance ook prima en gezellig. Wij raden dit zeker onze vrienden aan...
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat onze ervaring een constante ervaring is. Ga zo door...
Familie H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Aardig en kundig personeel.
En ook een mooie inrichting.
De opmaak van de borden was ook mooi. Voor herhaling vatbaar.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Wat een geweldig restaurant! De inrichting en het pand zijn al heel sfeervol en de ontvangst was ook zeer vriendelijk en gastvrij. En het eten was echt heerlijk! Wij hadden vooraf een plateau du chef en dat was al bijna een maaltijd op zich. En de herdersstaf en tournedos (en niet te vergeten de heerlijke frites en rabarbercompote) waren zeer goed bereid. Wij komen zeker nog eens terug!
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
25 Januari via de AH-actie bij restaurant ’t Herdertje gegeten en het was een feestje!:
We werden vriendelijk ontvangen in dit warm en sfeervol ingerichte restaurant.
Op verzoek mochten we aan een andere tafel plaats nemen en genoten daar van een Chardonnay la Plume Languedoc en een mild zoete Bereich Bingen.
Al snel besloten we samen te kiezen voor het Plateau du Chef en kregen daar geen spijt van!
Zes gerechtjes werden mooi - op een soort draaiplateau - geserveerd, met daarnaast nog een bordje met heerlijk malse carpaccio. We genoten van het glaasje Tom Kha Kai soep; gerookte Paling in een jasje van kroepoek en panko met een dip van ketjap en chili; de Bitterbal van eend met chutney van mango en kruidensalade; rose gebraden Eendenborst met pastinaakcreme, chips van zoete aardappel en pastinaak, zoetzure komkommerrolletjes, gemarineerde doperwten; Salade Nicoise met o.a. gemarineerde en gegrilde tonijn; de Steak Tartare van ossenhaas met o.a. bieslookmayonaise, gebrande paprika, haricot verts, aardappelkaantjes, sla en toast van foccacia.
Niet alleen een lust voor het oog, maar zeker ook voor de smaakpupillen!
Daarna kozen we voor de tournedos (met creme van knolselderij, gegrilde worteltjes en jus van verse pepers en rode port) en de lamsfilet (rose gebakken met asperges, doperwtpuree, gemarineerde doperwten en jus van rosemarijn en honing). Ook nu werden we blij van de presentatie, de smaak, het malse vlees en de bijgerechten, zoals o.a. de heerlijk gekruide en goudbruin gebakken frites.
Hoe graag we ook wilden; er was geen plek meer voor een grand dessert. Toch konden we het niet laten om een ‘gewoon’ dessert te bestellen: de chocolade-cheesecake en de creme brulee van baileyscream: heerlijk!
Nadat we tijdens het diner vnl. water dronken (een fles Earth Plat voor € 4,95), sloten we af met koffie en dat bleek incl. 3 friandises p.p. Ikzelf nam daarnaast nog een licor 43.
Het lukte ons niet om al het lekkers te proeven maar die ene die we geproefd hebben: smullen!
Conclusie: We komen terug vanwege het erg vriendelijke en enthousiaste personeel; de gezellige inrichting; de mooi opgemaakte bordjes; de smaakvolle gerechten en de prijs, die (ook zonder AH-korting) gezien de kwaliteit en de culinaire orgasmes, alleszins redelijk is. Graag tot ziens!
Rhodé K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De porties zijn ruim en de borden mooi opgemaakt. De bediening is vlot en attent. Voor herhaling vatbaar!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Opmaak prachtig! Smaakte allemaal zeer goed.
Bediening prettig, d.w.z. voldoende om iets te vragen en niet opdringerig.
Een aanrader! Nu vier keer hier gegeten en alle keren top! Ook wisselend aanbod in gerechten. Zelfs het koekje bij de koffie is uitmuntend en kan door als vierde gang ????
MHJPluimers .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was werkelijk fantastisch! Prachtig opgemaakt en smaken heerlijk.
Verrassende smaken en uitgebreide kaart.
Het was, niet verwonderlijk, druk. Wellicht vandaar dat we soms best lang moesten wachten. We moesten vaak zelf initiatief het nemen om de bediening naar onze tafel te krijgen. Dat had beter gekund.
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
19 januari heerlijk gegeten bij het Herdertje met de AH restaurant actie. Dit is een leuke mogelijkheid om voor een gunstig tarief iets nieuws te proberen.

Alleen maar lof over het Herdertje. Gerechten zijn heerlijk en zien er stuk voor stuk leuk uit. Vlotte bediening, wachttijden zijn goed.

De dressing over de carpaccio is écht zalig. De bijgerechten zijn net zo lekker als de gerechten zelf. Heerlijk broodje met (als ik het goed geproefd heb) huisgemaakte smeersels. "Kruiden" friet met een heerlijke salade.

Samengevat dus echt restaurant waar we zeker nog een keer terugkomen.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was in een woord geweldig! De bediening het eten de borden zijn prachtig opgemaakt.het gaat vlot wat moet ik nog meer zeggen,we komen graag nog eens terug.
Silvester V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Het was voortreffelijk. Echt een aanrader.
Henrike D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Enorm lekker gegeten. Borden waren heel mooi opgemaakt.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met vrienden hier voor de 2de keer gegeten. Conform wat je mag verwachten voor wat ze rekenen (3 gangen inclusief drank € 50 pp). Geen bijzonderheden verder.
ac_hardeman .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten. Prachtig opgemaakte borden. Heel erg vriendelijk personeel. Gezellige inrichting. Je voelt je daar echt thuis.
Ben C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hier met de AH actie gegeten. Hoe het eten geserveerd wordt is een lust voor het oog. We hadden het plateau als voorgerecht en al die verschillende gerechtjes zijn heerlijk! De bediening is heel erg vriendelijk en professioneel! Prettige ervaring gehad en zeker een aanrader. Ik kom hier 100% zeker weten terug!
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
met 4 vrouwen bij 't Herdertje gedineerd,alle lof voor de kwaliteit van het eten ook de opmaak van de gerechten,subliem!! Ook de inrichting heel sfeervol Ook de bediening prima we werden op onze wenken bediend.
We hebben een mooie en fijne avond gehad.
ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met de AH restaurantactie hier gegeten. Zoals aangegeven kon je van de kaart kiezen. De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten heerlijk. Dit is een restaurant om te onthouden.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Weer uitstekend gegeten in een gezellig restaurant. Wij komen zeker weer terug.
evdtop .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Was zeer gezellig en heel goede bediening en een geweldige kok de opmaak van de gerechten was perfect, gaan er zeker weer terug.
RoosNie0107 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding, mooie ambiance, keurig verzorgd personeel.
Helaas was mijn Ribeye bijna koud en het antwoord dat roder vlees niet warm is, vond ik niet geheel terecht. Daarna wel nogmaals gevraagd of het vlees goed was, netjes opgelost.
Mooie opmaak van de borden, zeker de moeite waard om terug te komen!
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke eten en fantastische service. We moesten een half uur wachten voordat onze tafel vrij was. Aan de bar gratis drankjes en broodje gekregen. Super!
Verassende kaart en heel betaalbaar! Plateau van de chef is echt een aanrader.