Over het restaurant 't Herdertje

Sfeervol dineren in restaurant 't Herdertje

Voor een gezellig avondje uit kun je terecht in dit knusse familierestaurant in Voorthuizen. Met een intieme ambiance en een fijne bediening wordt het gegarandeerd een leuke avond! De keuken heeft een wisselend maandmenu dat heerlijk smaakt en prachtig is om te zien. De creativiteit vind je niet alleen terug in de opmaak maar ook in de variatie van de gerechten.

Meer informatie over restaurant 't Herdertje

9,2
Liesbeth- .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Prima avond.
We hadden als voorgerecht een kalfstartaar een gewone tartaar.
De zeebaarsfilet en de vegetarische risotto als hoofdgerecht.
Als dessert hadden we de chocoladetaart en de witte chocoladetaart.
Alles mooi opgemaakt en zeer smaakvol.
A G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Uitstekend restaurant met jong, vriendelijk personeel. Zelfs een lekker terras buiten. Het eten en de wijnen zijn uit de kunst. Vrijwel alles is zelfgemaakt. De sfeer is goed. Ik was hier voor de derde keer en ik kom zeker terug. Ik ben altijd wel meer geld kwijt dan ik van tevoren had berekend (het zou sympathieker zijn als je naast je dure wijn een gratis glas water kan vragen). Maar nogmaals: als je van goed eten houdt en je wil in de watten gelegd worden, ga dan naar t Herdertje.
vsser .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij voelde ons welkom en hebben heerlijk gegeten, alle gerechten werden mooi op het bord opgediend!
Ook het personeel verdient zeker een pluim, hielden alles goed in de gaten.
Een adres om te onthouden!
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Zoals ook al tegen de eigenaresse/bedrijfsleidster gezegd: het eten etc was prima in orde. Net zoals de andere keren. De kwalificatie "hoog tempo" heeft betrekking op de mijn inziens te korte tijd tussen voor- en hoofdgerecht. Even meer tijd ertussen is niet verboden.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
goede en vriendelijke bediening
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening is zeer vriendelijk en met de opmaak van de gerechten waan je je in een sterrenrestaurant, dus conclusie: het is een toprestaurant!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Op tijd bij het restaurant aanwezig en hartelijk ontvangen e aan tafel gezet. Op zaterdagavond vol bezet maar door de verschillende ruimtes valt dit niet op. Opvallend, allemaal ronde tafels! dat eet toch gezelliger in gezelschap. Bediening was vlot en met aandacht voor wat er aan tafel gebeurde. Drankjes werden tijdig aangevuld en borden snel afgeruimd.
We hadden met z'n vieren gekozen voor het aspergemenu. Voorgerecht soep of kalfstartaar. hoofdgerecht bavette of roodbaars en een dessert met Panna Cota of koffie met huisgemaakte lekkernijen.
De tartaar was heerlijk. Goede smaak en mooie porties.Ook de soep smaakte goed en werd mooi opgediend door uit te schenken aan tafel. Mooi stukje vlees en vis. Goed gegaard en met lekkere gekruide frieten, salade en vruchtenrabarber.
Afgesloten met Panna Cota en koffie met huisgemaakte lekkernijen. ook dit was uitstekend. Na afloop ook nog een stukje huisgemaakte munt mee en we keerden voldaan huiswaarts.
Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit zoals gewend. Mooie aandacht voor de opmaak van de borden. Een fijne avond uit, voor herhaling vatbaar!
jpvanreenen .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten! Er staat een erg goede en creatieve kok in de keuken en ook de bediening is erg vriendelijk en gastvrij.
Lotty P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ondanks late aankomst, nog lekker en op ons gemak kunnen eten , zeer vriendelijke bediening
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wederom fantastisch gedineerd !! Alle gerechten waren heerlijk ! We komen graag weer terug bij 't Herdertje.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ik snap niet waarom er voor dit restaurant negatieve recensies worden afgegeven. De eigenaren en het personeel doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Wij vernamen, dat er in juni een verbouwing plaats zal vinden waarbij ook het meubilair onder handen genomen gaat worden. Wij zijn erg benieuwd hoe dat uitpakt. Wij wensen de eigenaren veel inspiratie bij het bepalen van de juiste keuze voor de inrichting.
Wij komen in september zeker nog terug om het resultaat te bekijken en te genieten van het eten.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het eten was niet bijzonder en gezien de hoge waarderingen op Iens viel dit dus tegen. Bovendien was het druk waardoor de wachttijd erg lang was (na 5 kwartier pas het hoofdgerecht geserveerd). En een apart bedrag voor de mayonaise rekenen vind ik niet netjes. Lang wachten totdat de menukaart eindelijk werd gebracht en na 45 minuten het voorgerecht...
Eigenlijk is het een eetcafé maar men probeert dit op te plussen door op 'moderne wijze' de gerechten te serveren en slaan zo de plank mis wat mij betreft.
Een aantal voorbeelden: een half brood plompverloren op een plank als voorafje met een klein mesje serveren en dus worstelen om er plakjes van te snijden met een enorme kruimelbende op tafel. Friet in een grote papieren zak geserveerd en friandises bij de koffie op een tableau dat was volgestord met grof grind. Niet echt geslaagd wat ons betreft ...
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gerechten zagen er piccobello uit en smaakte voortreffelijk!!
Sfeervol restaurant!!
Zeker de moeite waard om een keer terug te komen ( vanuit Eindhoven) en andere gerechten te proberen!!
Prijs/kwaliteit was goed!
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het eten was bijzonder goed, erg smakelijk maar ook een genot voor het oog. Het enige kleine minpuntje vond ik dat je met erg veel mensen in een niet zo' n grote ruimte zit. Lawaaiig en aan het eind van de avond warm en benauwd maar het eten maakt dat meer dan goed. We hebben genoten????????
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Op donderdag avond heerlijk gegeten met ons tweeën. Bediening heel vriendelijk. Aanrader. Mooie inrichting. Toiletten verouderd.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Leuke bediening. Mooi snel geserveerd. Top!
John L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten werd verrassend gepresenteerd, was erg lekker en werd vriendelijk gepresenteerd
Giel R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Knus restaurant, heel gastvriendelijk. Geweldig lekkere desserts. Als we in de buurt zijn komen we graag weer terug.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten was echt heel erg lekker en de bediening was goed en erg vriendelijk!! Eèn minpuntje was de verkeerde muziek keuze, maar niet echt hinderlijk!!!