Over het restaurant 't Herdertje

Sfeervol dineren in restaurant 't Herdertje

Voor een gezellig avondje uit kun je terecht in dit knusse familierestaurant in Voorthuizen. Met een intieme ambiance en een fijne bediening wordt het gegarandeerd een leuke avond! De keuken heeft een wisselend maandmenu dat heerlijk smaakt en prachtig is om te zien. De creativiteit vind je niet alleen terug in de opmaak maar ook in de variatie van de gerechten.

Meer informatie over restaurant 't Herdertje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant 't Herdertje

Amerongen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een erg leuk en lekker restaurant waar de aandacht aan de gerechten wordt gegeven bediening erg behulpzaam en vriendelijk echt de moeite waard
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer vriendelijk en attent personeel, heerlijk gegeten !
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
heerlijk lekker en ontspannen gegeten
Monica R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
En de hoge tafel was prettig omdat
wij in de loop zaten
esthertijmensen .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Na lange tijd weer gegeten bij het Herdertje.
Wat is het mooi en gezellig geworden met de verbouwing van jullie restaurant.
En wat hebben we genoten.
Heerlijke gerechten en zo mooi opgemaakt. Een lust voor het oog en de smaak heerlijk en verrassend!
Jan, Mischa, Nelleke een de dames van de bediening, bedankt voor een heerlijke avond!
Cornelie T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Na de verbouwing is het nog mooier geworden dan het al was. Het is heel sfeervol en knus. De bediening is erg vriendelijk en bovendien heel hygiënisch, als er kruimels op de tafel liggen maken ze gelijk je tafel schoon en als gasten vertrekken worden zelfs de stoelen schoongemaakt.

Het eten is heerlijk, en de borden worden erg mooi opgemaakt. Complimenten aan de kok mijn vriend had nog nooit zulke lekkere ossenhaaspuntjes op!
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Runderezeltje, medium gebakken, was moeilijk te snijden en voor ouders moeilijk te eten.
Tijd tussen opdienen eerste hoofdmaaltijd en 6e en 7e duurde vrij lang. Voor en nagerechten waren uitstekend!
Achtergrondmuziek was te overheersend.
henk1953 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prima eten, snelle en vriendelijke bediening, mooie ambiance. Zeker een herhaling waard. We hebben het uitgeprobeerd via de Albert Hein actie, maar komen zeker nog een keer terug. Aanbevolen????????
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het voorgerecht, duo van eend, was verrassend lekker en goed klaar gemaakt. De bijbehorende bitterbal was zeer goed van smaak.
Het hoofdgerecht, ezeltje van de gril, smaakte perfect evenals de bijlagen.
De cappuccino smaakte zoals behoort!
Wij komen hier zeker nog eens terug om te zien hoe het nieuwe meubilair in de zaak zal staan!
Lijda P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening ook Top. Inrichting was volgens de medewerkers nog niet oke, maar wij vonden het prima.
Dries V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Alle gerechtjes zijn duidelijk met zorg bereikt. Je proeft echt de smaak van hoe vlees behoort te zijn. Dit geldt ook voor de diverse overheerlijke bijgerechtjes. Zeker een aanrader voor wie echt eens culinair wilt eten in een niet te lang durende zit. Komen zeer zeker terug als we in de buurt zijn en er een plek vrij is.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten met de AH actie. Hier komen we zeker terug.Zeker de voorgerechten zijn erg mooi opgemaakt. Een lust voor het oog.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk eten (vooral het bord met meedere hapjes erop), gezellige uitstraling en fijne service.. zeker een aanrader om te gaan eten.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk terras met zeer servicegericht en vriendelijk personeel. Eten was voortreffelijk,met zorg bereid en op het bord gepresenteerd. Een aanrader!
Jannette V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was zeer goed en mooi opgemaakt op de borden, veel zorg aan besteed. Een leuke gezellige en lekkere avond gehad met 5 vriendinnen
Lutje K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Super gezellige avond gehad heerlijk gegeten. Goede bediening waren in voor een gezellig praatje. Wij komen zeker nog eens terug.
eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een fijn restaurant met verrsssende menu's.
Absoluut een herhaling waard.
Vriendelijke en attente bediening.
Had schriftelijk aangegeven over een voedselbeperking en men kwam daar zelf op terug.
teunis V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
het eten was heerlijk en het was er ook gezellig, en de wachtijd was niet lang. liep gewoon op tijd door. zaten eerst wel dicht op een andere tafel hebben er iets over gezegt en kregen een andere tafel
R B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Verrassend lekkere keuken
Nuria V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening