Over het restaurant 't Herdertje

Sfeervol dineren in restaurant 't Herdertje

Voor een gezellig avondje uit kun je terecht in dit knusse familierestaurant in Voorthuizen. Met een intieme ambiance en een fijne bediening wordt het gegarandeerd een leuke avond! De keuken heeft een wisselend maandmenu dat heerlijk smaakt en prachtig is om te zien. De creativiteit vind je niet alleen terug in de opmaak maar ook in de variatie van de gerechten.

Meer informatie over restaurant 't Herdertje

Teun V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
emile E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Persoonlijke en leuke bediening. Hoofdgerecht vis was heerlijk, de toetjes werkelijk subliem en aan te raden. Fijn terras om op deze mooie avond te eten.
emile E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten en persoonlijke en goede bediening. Hoofdgerecht vis erg lekker, de toetjes zijn subliem en zeker aan te bevelen.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het eten smaakte prima en wordt zorgvuldig opgediend en geserveerd!
We zaten alleen aan de ronde tafel met gelijk ernaast de loop van het personeel naar de keuken. Dat gaf een onrustig geheel, omdat de vloer ook nogal kraakt.
De plek was erg donker en mede daardoor de menukaart, met al kleine en lichte letters, moeilijk te lezen.
De bediening was telkens wisselend en er werd ook aldoor gevraagd of alles naar wens was. Dat kan, wat ons betreft, beter en minder.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was weer super en de bediening was goed, inrichting gaat nu veranderen, we zijn benieuwd en komen graag snel kijken!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het was de eerste keer dat we het restaurant bezochten, maar het diner was uitstekend. Bij een nieuw bezoek aan Voorthuizen kunt u ons nogmaals verwachten.
karin.mulder .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het was weer een fantastische ervaring. Ook de high tea is een aanrader. Eten grandioos, bediening super vriendelijk. Complimenten aan iedereen.
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Kaart met voldoende diversiteit. Lekkere gerechten. Plezierige ontvangst en bediening. Prijzen niet al te gunstig, echter waren de drankjes redelijk geprijsd.
Marga F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijke gerechten erg mooi opgediend!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Het eten is de 9 echt waard. Het vlees is mals, de risotto was ook heel lekker. Ook een lekkere witte wijn gedronken. Ik raad het restaurant zeker aan. Wel ben ik helaas met een dubbel gevoel weg gegaan omdat de gastvrouw niet erg hartelijk was. Mijn man heeft ze niet 1x aangekeken. Daarnaast kreeg ik een rosébier wat een paar maanden over de datum was en ze zou het van de rekening halen. Dit is helaas niet gebeurd. De rest van de meiden die ons hielp waren trouwens wel heel aardig en hulpvaardig ivm een glutenallergie.
Herma D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Zeer veel rekening gehouden met voedings--wensen i.v.m. allergie gedaan om juist ook deze gast een heerlijke en complete maaltijd te serveren.

Een aanrader!!!
Happertjes .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een verrassend etentje in een heel gezellig restaurant. We konden van de kaart kiezen. Onze voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waren heel bijzonder lekker en werden smaakvol opgediend. Dit zijn gerechten die je niet kunt beschrijven, je moet ze proeven!!!!! We hebben al in veel restaurants gegeten, maar dit restaurant staat nu bovenaan ons lijstje.
ijaw .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in 't Herdertje. Mooie compositie van het eten op de borden. Gezellige ambiance. De bediening was ontzettend vriendelijk en zeer attent.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij het Herdertje, de bediening is super vriendelijk. De koffie met lekkere koekjes erbij heerlijk opgedronken op de loungebank op het terras.
Timo W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst en personeel. Werd goed nagedacht over een leuk tafeltje (keus uit binnen of buiten) en lekkere sfeervolle verwarming naast het tafeltje geplaatst. Bediening was vriendelijk en snel. Niet het goedkoopste restaurant maar de kwaliteit van de gerechten was bijzonder goed, absoluut geen doorsnee restaurant. Sfeervol, vriendelijk en erg goed. Al met al een absolute aanrader om met je partner te gaan eten en zeker voor herhaling vatbaar.
Jildez M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het Herdertje ligt ideaal aan een doorgaande weg, ook handig te bereiken vanaf de A1 met voldoende parkeermogelijkheden in de buurt. Supergezellig terras waar je heerlijk kunt zitten. Aanvankelijk was er geen plek buiten, maar na enige tijd konden we toch naar buiten verkassen gezien het mooie weer. Ook binnen oogt het gezellig. Eten is lekker, vlees was sappig en mals (ossehaaspuntjes). Ziet er ook mooi uit op het bord (3 bereidingen van paling). Frietjes wel wat droog, dat was jammer. Prettige bediening, vriendelijk en regelmatig contact. Ik ga er nog eens terug!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Samen uit eten op onze 46 jarige huwelijksdag was een schot in de roos om dit bij het Herdertje te boeken.
Het was geweldig ! Gaan we zeker nog eens overdoen
Mirande R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant tijdens de AH restaurantactie. Bediening is erg vriendelijk, de wachttijd tussen de gerechten is prima (niet te lang en niet te kort) en het eten was heerlijk!
Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een goede kaart en een lekkere wijn, maar dat wisten we al wel. Je kunt gewoon a la carte bestellen. Bediening erg vriendelijk.
Nita V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het eten zag er supermooi uit, en smaakte echt geweldig!!! De bediening was ook heel goed.. lekkere spontane mensen????????????.
Een echte aanrader!!!