Over het restaurant 't Herdertje

Sfeervol dineren in restaurant 't Herdertje

Voor een gezellig avondje uit kun je terecht in dit knusse familierestaurant in Voorthuizen. Met een intieme ambiance en een fijne bediening wordt het gegarandeerd een leuke avond! De keuken heeft een wisselend maandmenu dat heerlijk smaakt en prachtig is om te zien. De creativiteit vind je niet alleen terug in de opmaak maar ook in de variatie van de gerechten.

Meer informatie over restaurant 't Herdertje

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Egbert T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima restaurant, eten was heerlijk, bediening goed niet opdringerig. Kom nog eens terug.
Henriet V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten we komen zeker terug!ook bediening was super!!alles mooi uit geserveerd
Onze complimenten voor het gehele team
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was mooi geserveerd, echt aandacht aan besteed. En het smaakte heetlijk. Een top restaurant!!!!!!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij komen hier vaker maar hadden nu een gast bij ons, die vond het een prettige ambiance, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Echt een avondje uit waarbij wij ons van harte bij aansluiten
Familie.G. B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten bediening perfect en zeer vriendelijk ontvangen
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellige en ruime inrichting, prima bediening en de gerechten waren heerlijk en mooi opgemaakt.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voor ons een bekend restaurant en voor ons de nummer 1 in de regio. Heerlijk gegeten en de keuze hebben uit de volledige menukaart. Ontvangst, sfeer, bediening, presentatie van de gerechtebn en eten een dikke 10 !
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima en lekker gegeten
Herma V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie kaart en goede wijntjes. We komen snel weer!
Liesbeth- .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten.
We hadden een 3 gangen menu van de kaart.
Er is voldoende keuze.
Beiden gesmuld en een uitstekende service.
We komen terug, met of zonder AH-bon.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Top! Supervriendelijke ontvangst. Eten was heerlijk, zag er erg aantrekkelijk uit en was meer dan genoeg. We konden met de ah actie gewoon a la carte bestellen. Het was gezellig ingericht en de bediening was zeer vriendelijk en alert. Als we niet zo ver weg woonden kwamen we hier vaker.
Doriendejong .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Op woensdagavond zalig gegeten met mm ouders. Prima ontvangst. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gegeten. Heerlijk gegeten en prachtig opgediend. Zeer vriendelijke bediening. Goede parkeer gelegenheid. Echt aanrader dit restaurant!
Timo K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bediening was iets minder als dat wij van jullie gewend zijn! Onze gastheer was ons voor ons gevoel vergeten en was maar weinig aan onze tafel te vinden! Erg jammer! Eten was verder prima maar toen ik zelf op moest staan om de drankjes te bestellen was de sfeer kon het service gedeelte niet meer goed gemaakt worden! Hopelijk de volgende keer beter
Beste Timo, dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken, zoals je zelf ook al vermeldde...niet wat je van ons gewend bent. We zullen het bedieningslid in kwestie hierop aanspreken!

Mvg
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gegeten met 10 personen, was toegezegd dat we buiten konden zitten maar tafel was binnen! 2x gerecht vergeten voor 1 persoon, duurde lang om alsnog te serveren! Smaken goed, maar erg karige porties! Met 10 man 2 kleine schaaltjes friet en 2 schaaltjes aardappeltjes, sla en compote was het een ongemakkelijke situatie waar iedereen moest vragen om alles aan te reiken en maar een paar stukjes kon nemen! Kwamen vragen of er friet bij moest maar toen was ieder bord al bijna leeg. Staat ook erg leeg op hele grote ronde tafel!
Tournedos was erg klein en hun specialiteit herdersstaf een klein spiesje met 5 stukjes vlees en 2 botjes sparerib! Vind daardoor de gerechten te duur! Jammer
Geachte Erik,

Wat jammer om te horen dat u een mindere ervaring met ons heeft gehad. Dit is niet de normale gang van zaken bij ons. Graag zou ik meer willen weten van het verloop van de avond. Zou u ons kunnen mailen op info@hetherdertje.nl.

Mvg
Jellan K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten en altijd gezellig! Leuk en vriendelijk personeel????
Peter-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een gezellig en goed restaurant met de gemoedelijke sfeer van een huiskamer gecombineerd met de kwaliteit van een eigentijdse chef, die verrassende smaakcombinaties niet uit de weg gaat.
theo W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten. De bediening was zeer attent. We hebben hier meerdere keren gegeten
en we gaan zeker weer terug.
martinsnel .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was weer heerlijk! Prettige sfeer,perfect eten,kortom we verheugen ons alweer op de volgende keer. We geven het door aan familie en vrienden.
max Z.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Warm, gezellig, modern en fantastische gerechten. Wij komen zeker terug!!