't Hepke

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 21:00

Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een gezellig familie restaurant waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Geen culinaire hoogstandjes maar "gewoon" lekker eten. De gerechten zien er mooi uit en smaken heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is hier super, we waren verbaasd dat er voor die bedragen zulke gerechten geserveerd konden worden! top!!
En na het eten ook nog een drankje van de eigenaresse, koffie/thee mét likeur naar keuze!
Hartelijk dank voor deze leuke woorden. Ik zal het zeker aan mijn team doorgeven. Groetjes Lisette
Dylan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Prijs/kwaliteit prima. Lekkere mosselen, goede pasta. Let op, bijna elke pasta is met room, ook als je dat normaliter niet zou verwachten (pesto). Vriendelijk personeel, aandacht voor kinderen. Geen pretenties, wel lekker eten en gezelligheid.
Ronnie S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vandaag hebben we weer lekker geeten bij Lizette, echt heel lekker en genoeg. Tevens een cadeau gekregen en hebben ze gezongen voor mijn verjaardag . Na enkele jaren nog altijd ons favoriete familie restaurant. Ronnie en Ingrid,x
JannickH .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Laatst weer eens gaan eten bij 't Hepke, ik had een bon voor een verjaardag menu. Het eten was erg goed en de bediening zeer vriendelijk. Ook werd ik op een leuke manier in het zonnetje gezet voor mijn verjaardag, top!
De mosselen zijn ook zeker een aanrader. Ik ga zeker terug.
Sjeng80 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Laat ik voorop stellen dat ik nog nooit een review op het web gezet heb, en dat ook niet snel zal doen, maar voor deze gelegenheid wil ik graag een uitzondering maken. Ik was hier eten met mijn vrouw die mosselen besteld had. De mosselen waren niet verkeerd maar toen ze vroeg of wat extra frites erbij kon krijgen kreeg ze als antwoord: eet eerst maar eens deze op.
Ik had een kippenpasteitje als voorafje, en dat was gewoon oneetbaar.
Ik had gevraagd om het biefstuk goed doorbakken te krijgen, en kreeg het bijna rauw. Het bloed liep eruit en het vlees was bovendien erg taai.
Als nagerecht wilden wij nog wel een milkshake, en dat was de druppel die de emmer deed overlopen; dit smaakte als gewone chocomel of iets dergelijks maar zeker geen milkshake.
Het saladebuffet hebben we maar links laten liggen, want dat nodigde ook niet uit.
Tot slot moest ik de bediening erop wijzen dat ze ons 2 consumpties teveel hadden aangeslagen.
Wij gaan er in ieder geval nooit meer ons geld weggooien. Sorry hoor, maar dit was echt beneden alle peil!!
Beste Sjeng80,
Laten we vooropstellen dat over smaak niet valt te twisten, maar de enorme samenloop van negatieve ervaringen die u heeft meegemaakt is ongehoord. Het spijt ons dan ook enorm.
Het is echter zeer jammer dat we er bij u op deze manier achter moesten komen. We hadden u graag terplekke persoonlijk te woord gestaan. Graag wil ik u uitnodigen om mij persoonlijk te bellen om te kijken of we op een of andere manier iets voor u kunnen doen om u in deze tegemoet te komen.
Lisette

Bart D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Over heerlijke mosselen. Prijs kwaliteit verhouding is prima . Vriendelijke bediening in een nononsense atmosfeer. Een goed alternatief om je weekend te beginnen mocht je geen zin hebben om te koken. Voor herhaling vatbaar.
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
vriendelijke en sympathieke bediening,sfeer ademde gewone huis gezelligheid uit,gewoon heerlijk zowel het eten en de hele entourage,vooral de vleesmix is gewoon heerlijk en de tournedos is zacht als boter,geweldig,het saladebuffet is een weldaad voor het oog en maag,lekker veel verse keuze uit verschillende salades,het is een belevenis om hier te eten en je gaat zonder honger naar huis want een viergangen menu voor 19,95 euro is bijna niet op te krijgen en daar ga je toch voor,heerlijk en voldaan naar huis,we komen heel snel weer
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Gisteren het culinaire jaar begonnen met een bezoek aan 't Hepke in Geulle. Direct gebruik gemaakt van de mogelijkheden die de vernieuwde menukaart biedt. Vandaag gekozen voor vis.....als voorgerecht een heerlijke gerookte zalm met rodeuitjes; hoofdgerecht gamba's in een pikante kruiden-roomsaus. Beide creaties waren heerlijk en kunnen gezien worden als de volgende stap in het continue proces om zowel de gerechten als de sfeer blijvend naar een hoger plan te bregen.

Overall: Geen sterren niveau; maar genieten van een heerlijke maaltijd voor een eerlijke prijs!
JacquesJ .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Na ruim 8 jaar geleden en zeer negatieve ervaring in dit restaurant te hebben gehad zijn we nogmaals terug geweest om te zien of er in deze tijd wezenlijke veranderingen zijn geweest. Helaas hebben we niet kunnen constateren dat dit zo is, het eten is nog steeds geur-reuk en smaakloos,bij een dergelijke hoge prijs mag je wel kwaliteit verwachten, een biefstuk die aan de bovenkant uitziet als soepvlees, totaal geen spierstructuur meer te bekennen,waarbij er geen vleessap meer uitloopt , doodzonde, tevens het niet weten hoe een biefstuk gebakken moet worden is een aanfluiting. Een glas bier waarvan het glas zanderig aanvoelt, wat een domper. De saladebar was voor ons niet hetgeen waarvan je zegt , hier gaan we voor. Wij bezoeken iedere week een ander restaurant en gelukkig zijn er hier wel bij die weten hoe je moet koken. Voor ons absoluut geen aanrader.
Harry80Fr .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Onvoorstelbaar wat we hier hebben meegemaakt; Ik bestelde een Rundercarpaccio en was plotseling op een stuk plastic aan het kauwen. Ik heb mijn bord maar half opgegeten, en het stuk plastic demonstratief op de rand van mijn bord gelegd. De bediening keek ernaar, maar vroeg verder niets. Toen kreeg mijn vrouw het zgn. huisgemaakt pasteitje. Dat leek gewoon dat goedkope groothandel spul...bah. Vervolgens kreeg ik een glas wijn waar nog lippenstift van de vorige gebruiker op zat, en we zagen een dode vlieg in de saladebar.
Eten is hier op eigen risico, en voor de sfeer hoef je allemaal niet te komen.
FritsW .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Als je toch een hele week in Geulle bent , dan is het wel leuk om met je vrienden , eens uit eten te gaan . Dat hebben we gedaan en bij het restaurant aangekomen , was er nog een tafeltje vrij bij het raam . De dames kozen uit het menu , iets wat ze graag lusten . De heren kozen voor een pannetje mosselen . Daarbij moet je met een schelp , de mossel uit eten , met een lekker wijntje erbij . Na het toetje namen wij nog koffie . Een restaurant , vonden wij om aan te bevelen .