't Heertje

Dinsdag vanaf 10:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

. ..
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Al een aantal keer gegeten hier maar tot nu toe is t nog nooit tegengevallen. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten van de gevarieerde kaart. Ook bij mij is weleens wat vergeten (ik had een salade met kip besteld, maar deze werd zonder kip geserveerd) ach dit kan gebeuren want het werd prima opgelost. De bediening is hier elke keer zó vriendelijk en de drankjes worden snel geserveerd. Het eten is heerlijk: mijn ervaring is gebaseerd op de spareribs (heerlijk mals met lekkere marinade), de zalmfilet (lekker met groenten geserveerd), kipsalade (vooral met de kip erbij erg lekker). Ik blijf hier graag terugkomen!
Ivonne S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Zaterdag avond hier op het terras terecht gekomen . We bestelden een Bavette en een salade . Bij de salade hoorde toast te zitten en die lag niet op het bord. De serveerster maakte er een grapje van dat het waarschijnlijk nog in de toaster zat en ging het meteen regelen. Helaas geen brood gezien, halverwege de salade aan een andere serveerster gevraagd om het brood, ze ging het meteen doen. Helaas weer niet gelukt.. De eerste serveerster plofte inmiddels naast ons aan tafel bij kennissen en keurde ons geen blik meer waardig. De Bavette was platgeslagen, jammer daar verpest je het vlees helemaal mee.
Bij het afrekenen schoot het de serveerster in eens weer te binnen, het brood. Ze verontschuldigde zich en bood koffie aan. Wij waren er inmiddels helemaal klaar mee.
Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op Koningsdag hier terecht gekomen omdat ik trek had in een burger en op de site had gezien dat ze die hadden. Het zit zo goed als vol. Aanvankelijk wordt me een plek aan de bar aangeboden, maar ik zie een tafeltje dat bij navraag toch vrij blijkt te zijn. Het duurt even voordat er iemand komt voor drank op te nemen. De kaart komt later. Zoals voorgenomen bestel ik de burger. Als het brood met aioli vooraf komt (is standaard bij hoofdgerecht), ontbreekt de aioli. Deze wordt op verzoek gebracht. De burger is erg lekker. Na afloop een "oma's koffie"; koffie met ernaast bolletje ijs met slagroom en advocaat, prima. Met twee biertjes €26.70 op de rekening. Het is me vaker opgevallen dat je hier lekker eet voor niet al te veel geld, maar dat de organisatie gestroomlijnder kan. Deze keer is dat niet anders. Apart, want ze zitten er al een behoorlijke tijd. Het blijft een goed adres met sfeervolle inrichting en verder wel vriendelijke bediening, vandaar het uiteindelijke cijfer.
JacobAppel .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Voor een snelle lunch naar 't Heertje in Weesp geweest. Hoewel er nog ijs lag, scheen het zonnetje en zaten er al mensen op het terras aan het water. Mij te koud maar het uitzicht is er mooi.
Van binnen is het een ruime en (aan de voorkant) lichte zaak met hoge plafonds. Als je de muziekkeuze negeert (Hollandse meezingers), kan je er prima zijn.
Ik had een omelet met spek op heerlijk bruin brood. Smaakte prima, alleen jammer dat ze er geen karnemelk bij konden schenken.
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Inrichting van het restaurant is prima. De bediening is meer dan vriendelijk. Ook het aanbod op de kaart biedt voldoende variatie. Het eten wat wij besteld hebben was lekker. Echter.....de spare ribs.....ik kan het met alle respect niet meer noemen dan gegaard soepvlees. Zoals het bij spare ribs hoort moet er een lichte tot redelijke "bite" aan zitten. Het slechtste wat je met spare ribs kunt doen, en daarmee maken zeer veel restaurants er zich te makkelijk van af is, om de spare ribs niet aan de achterkant te ontvliezen. Door de ribs niet te ontvliezen kan én de smaak er niet goed intrekken én houd je na bereiding een rubberachtig vel over aan de achterzijde. En dat was hier precies het geval. Niet goed doorgekruid en rubber aan de achterkant. Wat de meeste restaurants wel doen is het vlees voorkoken en voor het zicht even een randje roosteren. Dit is te makkelijk om mee weg te komen. Zo worden de spare ribs hier kennelijk ook bereid. Voorgekookt en afgeroosterd. Hiermee houd je soepvlees over en vallen de botjes er al uit als je de ribs wil gaan eten. Gezien de prijs van een portie spare ribs van € 19,50 is dit relatief veel duurdere maaltijd dan de eendenborst die voor iets meer geld meer dan voortreffelijk berreid was
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Afgesproken voor lunch. Voor dat we onze bestelling plaatsten - we waren nogal druk aan het kletsen - kwam de serveerster div malen aan onze tafel - prima dus. Nadat we onze bestelling hadden - 2x broodje tonijn welke prima was - hebben we de serveerster niet meer gezien. Wilde graag nog een drankje bestellen maar heb de serveerster geroepen en maar om de rekening gevraagd. Leuke zaak - lekkere lunch maar door de bediening lopen ze wel extra drankjes mis. ;)
Lenny G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Op deze datum alleen 's-middags iets gedronken, kom hier regelmatig en ook altijd goed gegeten. Het restaurant
is 7 dagen per week geopend.
Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eigenlijk spontane actie om op het terras even wat te eten. Nog net de laatste zonnestralen meegepikt. Bediening op zich OK, maar kan wel iets vriendelijker/hartelijker, het voelt wat plichtmatig. Op zich prima vispalet als hoofdgerecht. Mooi terras aan het water en binnen ook gezellig en leuk ingericht.
Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Tijden onze fietstocht heerlijk geluncht op het mooi gelegen terras van 't Heertje. De kipsalade en het stokbroodje ossenhaas hebben ons goed gesmaakt: ruime porties goed gevuld met mals vlees en gevarieerde groenten. Bediening was vriendelijk, prijs - kwaliteitverhouding is goed.
Danielle A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Samen gegeten, heerlijk gezellig plekje. Ik een spare rib schotel die in 1 woord geweldig was en mijn partner zalm. De gerechten en bijgerechten waren voortreffelijk! De service supervriendelijk en het restaurant knus. Een topervaring dus!
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Erg lekker eten! Ik had een hamburger, mijn tafelgenoot een sate. Hamburger was lekker groot, en nog een beetje rose van binnen, top! Sate was ook niet te versmaden, grote stukken!
Gerlinde79 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteravond super lekker gegeten. Personeel was ook heel vriendelijk.
Moesten wel steeds lang wachten voor ons de kaart werd aangeboden, eten werd opgenomen. Las op een andere site hier ook veel commentaar over. Weet niet of het restaurant de recensies ook leest. Maar hier kunnen jullie misschien nog wat in. Want het eten was super lekker, zou jammer zijn dat daarom mensen weg blijven. Wij bevelen het eten in ieder geval echt aan.
arm .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Lunchen met twee bekenden.
Tafel aan het raam, gezellig druk, aardige bediening.
Ik had het brood met hete kip , lekker met wat oosterse rauwkost, de anderen hadden resp. kaas en runderkroketten met een glas versgeperste jus. Prima.
Ik had een glas droge witte wijn met een glas water. redelijke prijzen en als je even zoekt gratis parkeren.
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij t Heertje. Geweldig lekkere en verrukkelijke gerechten geproefd. De spareribs waren meesterlijk, en de sate meer dan verrukkelijk net als de satesaus. Wij hadden de eer even de chef kok te ontmoeten die ook af en toe even met de gasten praat. Bediening ook prima. Met zulk letter eten heb je in de entourage weinig erg. Geweldige complimenten voor je menu. We komen na de zomer zeker weer een keer genieten.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
3 x een 10 is eigenlijk verdient, maar dat is zo overdreven. Wat een genoegen om hier op een zonnige zondagmiddag te gaan lunchen. Boot aan de steiger gelegd (helaas een steiger zonder bolders/kikkers), en het genieten kon beginnen.
Een prima goede (niet TE) koele Chardonnay in een perfecte koeler met mooie glazen. Een tweetal sublieme lunchgerechten (vispalet en saté vd haas) besteld en gekregen. Alles was dus echt smaakvol en om door een ringetje te halen. Als je dan vervolgens ook nog drie verschillende dames aan tafel krijgt die allen (geen enkele uitgezonderd) alleen maar vriendelijk zijn, dan heb je het dus volledig voor elkaar.
fiena .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wij aten beiden lamsrack, die was prima.
De toetjes ook, maar in de bediening zat er tien minuten tussen beide toetjes.
Het eetcafé is plezierig ingericht, maar de akoustiek is bereoerd. Voor klanten met mindere oren niet te harden.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
de ontvangst was hartelijk; mooi plekje aan t raam.
Het eten was goed; we hadden kalfslever en die was prima. ook de varkenshaas smaakte goed, helaas was de satésaus niet echt smakelijk, jammer!
Sfeer is echt gezellig en we komen zeker terug!
Bernadetta .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Een fantastische avond gehad, heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening. Onze aanrader is de spare ribs, zo lekker hebben we ze nog nooit gegeten.De chef kok weet duidelijk wat goed koken is. We komen zeker terug, hier hebben we 40 kilometer rijden wel voor over.
galois .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Heerlijk op het terras in het zonnetje geluncht.
Prima bediening die het wel wat druk had op deze (onverwacht?) zonnige dag.

M'n broodje was lekker, niets mis mee, maar wel wat 'standaard'. Een broodje die je exact zo op vele andere plekken eet. Maar wel erg lekker, dus prima. Leuk dat ze de meel van de plaatselijke molen gebruiken.
Anra .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Alhoewel we uitsluitend voor een lunch gekomen zijn. Is dat ook zeer de moeite waard om te vermelden. de lunch gerechten van mij en mijn tafelgenoten waren heerlijk. De club sandwich en de gebakken geitenkaas met salade en overheerlijk brood waren uit de kunst. Het is een gezellige drukte bij 't Heertje aan de Vecht. Bij mooi weer kun je op het terras zitten. Als dat het geval was geweest had ik een 8 voor het decor gegeven.