't Heertje

Dinsdag vanaf 10:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

Lenny G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Op deze datum alleen 's-middags iets gedronken, kom hier regelmatig en ook altijd goed gegeten. Het restaurant
is 7 dagen per week geopend.
Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eigenlijk spontane actie om op het terras even wat te eten. Nog net de laatste zonnestralen meegepikt. Bediening op zich OK, maar kan wel iets vriendelijker/hartelijker, het voelt wat plichtmatig. Op zich prima vispalet als hoofdgerecht. Mooi terras aan het water en binnen ook gezellig en leuk ingericht.
Ienimini .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Tijden onze fietstocht heerlijk geluncht op het mooi gelegen terras van 't Heertje. De kipsalade en het stokbroodje ossenhaas hebben ons goed gesmaakt: ruime porties goed gevuld met mals vlees en gevarieerde groenten. Bediening was vriendelijk, prijs - kwaliteitverhouding is goed.
Danielle A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Samen gegeten, heerlijk gezellig plekje. Ik een spare rib schotel die in 1 woord geweldig was en mijn partner zalm. De gerechten en bijgerechten waren voortreffelijk! De service supervriendelijk en het restaurant knus. Een topervaring dus!
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Erg lekker eten! Ik had een hamburger, mijn tafelgenoot een sate. Hamburger was lekker groot, en nog een beetje rose van binnen, top! Sate was ook niet te versmaden, grote stukken!
Gerlinde79 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteravond super lekker gegeten. Personeel was ook heel vriendelijk.
Moesten wel steeds lang wachten voor ons de kaart werd aangeboden, eten werd opgenomen. Las op een andere site hier ook veel commentaar over. Weet niet of het restaurant de recensies ook leest. Maar hier kunnen jullie misschien nog wat in. Want het eten was super lekker, zou jammer zijn dat daarom mensen weg blijven. Wij bevelen het eten in ieder geval echt aan.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Lunchen met twee bekenden.
Tafel aan het raam, gezellig druk, aardige bediening.
Ik had het brood met hete kip , lekker met wat oosterse rauwkost, de anderen hadden resp. kaas en runderkroketten met een glas versgeperste jus. Prima.
Ik had een glas droge witte wijn met een glas water. redelijke prijzen en als je even zoekt gratis parkeren.
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij t Heertje. Geweldig lekkere en verrukkelijke gerechten geproefd. De spareribs waren meesterlijk, en de sate meer dan verrukkelijk net als de satesaus. Wij hadden de eer even de chef kok te ontmoeten die ook af en toe even met de gasten praat. Bediening ook prima. Met zulk letter eten heb je in de entourage weinig erg. Geweldige complimenten voor je menu. We komen na de zomer zeker weer een keer genieten.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
3 x een 10 is eigenlijk verdient, maar dat is zo overdreven. Wat een genoegen om hier op een zonnige zondagmiddag te gaan lunchen. Boot aan de steiger gelegd (helaas een steiger zonder bolders/kikkers), en het genieten kon beginnen.
Een prima goede (niet TE) koele Chardonnay in een perfecte koeler met mooie glazen. Een tweetal sublieme lunchgerechten (vispalet en saté vd haas) besteld en gekregen. Alles was dus echt smaakvol en om door een ringetje te halen. Als je dan vervolgens ook nog drie verschillende dames aan tafel krijgt die allen (geen enkele uitgezonderd) alleen maar vriendelijk zijn, dan heb je het dus volledig voor elkaar.
Fiena .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wij aten beiden lamsrack, die was prima.
De toetjes ook, maar in de bediening zat er tien minuten tussen beide toetjes.
Het eetcafé is plezierig ingericht, maar de akoustiek is bereoerd. Voor klanten met mindere oren niet te harden.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
de ontvangst was hartelijk; mooi plekje aan t raam.
Het eten was goed; we hadden kalfslever en die was prima. ook de varkenshaas smaakte goed, helaas was de satésaus niet echt smakelijk, jammer!
Sfeer is echt gezellig en we komen zeker terug!
Bernadetta .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Een fantastische avond gehad, heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening. Onze aanrader is de spare ribs, zo lekker hebben we ze nog nooit gegeten.De chef kok weet duidelijk wat goed koken is. We komen zeker terug, hier hebben we 40 kilometer rijden wel voor over.
Galois .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Heerlijk op het terras in het zonnetje geluncht.
Prima bediening die het wel wat druk had op deze (onverwacht?) zonnige dag.

M'n broodje was lekker, niets mis mee, maar wel wat 'standaard'. Een broodje die je exact zo op vele andere plekken eet. Maar wel erg lekker, dus prima. Leuk dat ze de meel van de plaatselijke molen gebruiken.
Anra .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Alhoewel we uitsluitend voor een lunch gekomen zijn. Is dat ook zeer de moeite waard om te vermelden. de lunch gerechten van mij en mijn tafelgenoten waren heerlijk. De club sandwich en de gebakken geitenkaas met salade en overheerlijk brood waren uit de kunst. Het is een gezellige drukte bij 't Heertje aan de Vecht. Bij mooi weer kun je op het terras zitten. Als dat het geval was geweest had ik een 8 voor het decor gegeven.
Bart-Beets .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Het terras aan de Kom is heel mooi met het Vecht bootverkeer erbij, binnen is goed maar wel erg strak en nieuw. Bediening is heel erg goed en vriendelijk. Meerdere malen gegeten, lunch en diner en in Weesp vaste stek om vrienden mee naartoe te nemen. Prijs is misschien net iets te hoog maar aan de andere kant, je wordt niet teleurgesteld. Absoluut een aanrader.
Ashtonamare .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Ik kom hier regelmatig lunchen met zakenrelaties en heb een feest hier gehouden. Een aanrader! De kwaliteit van het eten is bijzonder goed te noemen en van de porties kun je een heel gezin voeden. De bediening is vriendelijk en snel, en altijd open voor suggesties.
Alm L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Een van onze tafelgenoten bestelde een tournedos met de vraag erbij of het vlees zo goed was dat hij medium rare kon bestellen, dit werd bevestigd.
Er kwam een tournedos die te ver doorbakken was. Daarop werd deze tournedos meegenomen en kwam een perfect gebakken tournedos retour. In mijn ogen een service die een 10 verdient!
Mies K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Zaterdagavond heerlijk gegeten ik een lamsrack en mijn vriendin een saté . Daarna een brownie als nagerecht .echt een gezellige avond bediening vlot en gezellig. De sfeer was er dat komt dan ook door het interieur warm en sfeervol . Komen zeker terug.
M O.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Een prima tentje voor koffie met appeltaart of een lekker broodje. Ik ben er nu twee keer geweest in de ochtend en middag, nog niet 's avonds. Heerlijk broodje ossenhaas en prima koffie. Het ligt heel leuk aan een gracht. Groot en je voelt je er meteen gemakkelijk. Op dinsdag als er markt is in Weesp is het er erg druk, vooral veel mensen van respectabele leeftijd maar de andere keer ook een kinderwagenuitstalling en veel jonge moeders achterin. Een aangenaam tentje.
Arjo D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Gister bij 't Heertje gegeten met vrienden. Mooie tent met een gezellige sfeer en goeie muziek! Sliptongetje bestelt, was zeer naar wens en voor toe een goed kopje koffie. De bediening was zeer vriendelijk en alert. Zeker een plek om terug te komen!