Over het restaurant 't Havenmantsje

Genieten aan 't Wad "Serre" Restaurant 't Havenmantsje staat voor stijlvol, lekker en toegankelijk. Een uniek concept op een bijzondere locatie. Aan de haven van Harlingen eet en drink je op topniveau voor een aantrekkelijke prijs. Uitstekende service, een smaakvol interieur en internationale uitstraling vormen samen met heerlijke gerechten en dranken de ingrediënten voor een perfecte middag of avond. 't Havenmantsje bruist de hele dag: je kunt er terecht voor je (zakelijke) afspraak, voor lunch, diner en voor een perfecte koffie, cocktail of een mooi glas wijn. Daarnaast beschikken we over een kookstudio en een proeflokaal waar we kooklessen en (wijn)proeverijen organiseren. 't Havenmantsje serveert verrassingsmenu's oplopend van 3 t/m 8 gangen. Daarnaast zijn er de Specials, de Bites en de Tapas die los te bestellen zijn. Uiteraard wordt er rekening gehouden met voedselallergieen. Er kunnen bij alle gerechten passende wijnen geschonken worden. Met gastvrije groet, SVH Meesterkok Marco Poldervaart en Gastvrouw Inez Poldervaart en het team van restaurant 't Havenmantsje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Havenmantsje

op steenworp afstand van bus en treinstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Pagielen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gewoon goed en gezellig. Eten vol smaakverrassingen en mooie ongewone combinaties van ingrediënten. Prachtig op gemaakt.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Geweldig lekker gegeten! We komen zeker nog eens terug.
Sippy K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het is een verrassingsmenu, en het is een leuke verrassing om te zien en heerlijk van smaak. Het is echt een feestje om hier te eten.
Klazien S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bovendien was de bediening heel plezierig. We werden niet 'weggekeken' maar kregen alle tijd om te tafelen.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Verrast waren we door de heerlijke amuses, die voor ons dienden als voorgerecht. Uitstekende bediening, professionele keuken, goede wijnkeuze en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader als je in Harlingen wilt eten.
DdB .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
weer heerlijk de lunch gebruikt met d AH bonnen ! moesten even wennen aan de nieuwe aanbouw , andere sfeer als binnen vorig jaar. Wat ons op viel dat de andere gasten die duidelijk ook het AH menu hadden wel brood geserveerd kregen en wij niet terwijl er toch een bordje mesje olie en zout op tafel stonden
en achteraf niet bij de koffie, we hadden toch wel iets speciaals verwacht.
Verder prima.
ritaspee .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zoals altijd weer een heerlijk culinair avondje uit! Heerlijke tongstrelende gerechten. Vriendelijke en deskundige bediening die van alles hierover vertellen. Kortom een echt feestje om daar re eten.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik kwam voor de 2e keer in korte tijd. 1,5 week terug met man vanwege huwelijksjubileum nu met mijn dochter van bijna 9, omdat zij zo kan genieten van smaken en eten. Toen ik dit vermelde werd het AH menu aangepast zodat ik niet dezelfde gerechten zou krijgen. Het was heerlijk! Start met drieluik van amuses; erg lekker. Een appelcompote-eendenlevermousse was niet geheel onze smaak, een gazpacho; kruidig en lekker. Hierbij werden steeds warme broodjes geserveerd. Voorgerecht was carpaccio van zalm voor mijn dochter en tonijn voor mij; heerlijk! Het Hoofdgerecht 2 delen van een ....varken bestond uit verrassende smaken. Nog een after-eight amuse en toen het toetje wat we weer verschillend hadden waaronder malibu sorbet ijs. We hebben een heerlijke, smaakvolle avond gehad in een mooi gebouw (aangebouwde serre) met prachtige inrichting/aankleding en een fantastisch uitzicht op verschillende grote schepen die de haven binnen kwamen varen. Absoluut een aanrader!
Anke L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mooi pand, mooie lokatie, heerlijk eten, royaal amuses vooraf.
Jammer dat we nagebeld werden waarom we niet de reservering nakwamen terwijl we er net vandaan kwamen en ons keurig op naam aangemeld hadden.
Peta B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima bediening! Mooi uitzicht op de haven. Lekkere gerechten. Wel veel mousse- en gepureerde gerechten; we hadden wel wat meer 'bite' gewild.
fam.kruidenberg .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Eten was geweldig en de wijn ook de bediening was uitstekend het geheel zag er keurig uit prettige sfeer en uitleg over de gerechten was heel goed
edithvanveenendaal .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heel gastvrij ontvangen. Het menu was verrassend en heel smakelijk. Een uitermate geslaagde avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
R. M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer vriendelijke, kundige bediening. Inrichting en sfeer prettig; licht, achtergrondmuziek en akoustiek prima. De sere zat vol, maar we hadden geen last van geluidan anderen. Het eten was goed, verrassende en ook lekkere combinaties afgewisseld met 4! Amuses wat het erg leuk maakt! Het extra gerecht dat we buiten het drie gangen AH menu hadden besteld (brakenskoot) was uit de kunst! Echt een smaakbeleving. Relatief vonden we de smaken en hoeveelheid van dat gerecht wel uitsteken boven de rest. Het restaurant is in onze beleving ook met bon- wel aan de prijzige kant. Het geheel is absoluut een aanrader.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Weer heerlijk genoten van de met passie bereide amuses en gerechten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel gezellige avond gehad in een prettige omgeving en geweldige bediening.
Eten was verrassend met veel afwisselden smaken.
diane V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijke gerechten gehad. Alleen wel heel erg veel zout gebruikt, dat was wel jammer. Hoop dat de volgende keer als die er komt het beter is. We hebben de hele nacht dorst gehad.
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een geweldige avond. Super vriendelijke bediening. Een mooi verrassingsmenu, waarbij we aan konden geven wat we niet wilden. Vooraf en tussendoor allerlei amuses, die stuk voor stuk heel apart en geweldig lekker waren. Het waren er zeker 5, naast de 3 gangen.
Wij komen hier zeker terug, ook al is het voor ons 200 km verderop
H.W. B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We gebruikten de lunch en waren verrast door de ambiance en de bijzonder vriendelijke ontvangst.
Het restaurant ligt op een unieke plaats en heeft een levendig uitzicht op de binnenhaven van Harlingen.
De lunch was een complete verrassing, de samenstelling bijzonder en zeer smakelijk.
Zeker een volgend bezoek waard!