Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Verrassingsdessert in overleg met gast
      Verrassingsdessert in overleg met gast

Over het restaurant 't Havenmantsje

Genieten aan 't Wad "Serre" Restaurant 't Havenmantsje staat voor stijlvol, lekker en toegankelijk. Een uniek concept op een bijzondere locatie. Aan de haven van Harlingen eet en drink je op topniveau voor een aantrekkelijke prijs. Uitstekende service, een smaakvol interieur en internationale uitstraling vormen samen met heerlijke gerechten en dranken de ingrediënten voor een perfecte middag of avond. 't Havenmantsje bruist de hele dag: je kunt er terecht voor je (zakelijke) afspraak, voor lunch, diner en voor een perfecte koffie, cocktail of een mooi glas wijn. Daarnaast beschikken we over een kookstudio en een proeflokaal waar we kooklessen en (wijn)proeverijen organiseren. 't Havenmantsje serveert verrassingsmenu's oplopend van 3 t/m 8 gangen. Daarnaast zijn er de Specials, de Bites en de Tapas die los te bestellen zijn. Uiteraard wordt er rekening gehouden met voedselallergieen. Er kunnen bij alle gerechten passende wijnen geschonken worden. Met gastvrije groet, SVH Meesterkok Marco Poldervaart en Gastvrouw Inez Poldervaart en het team van restaurant 't Havenmantsje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Havenmantsje

op steenworp afstand van bus en treinstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Havenmantsje

Jeanine K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Voor de tweede keer wezen eten. Erg verrassend de verschillende gangen en amuses. Personeel plezier en bescheiden aanwezig
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Als regelmatige bezoeker van dit restaurant blijven we terugkomen vanwege de (h)eerlijke gerechten welke we voorgeschoteld krijgen, de fraaie ambiance in zowel de nieuwe serre als het monumentale gedeelte van het restaurant en de prettige bediening aan tafel. Een 3-gangen lunch met 3 amuse is in alle opzichten ruim voldoende. Het is altijd weer een verrassing wat we voorgeschoteld krijgen. Tot een volgende keer
Milia P.
Fantastisch!!!!
Barend P.
Zeer tevreden
C J N.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekkere gerechten met bijzondere smaken maar de porties zijn wat te klein. Was te remmoerig voor mij. Bij het hoofdgerecht was er minimaal groente geserveerd . Op zich een leuke restaurant.
Lolet V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het eten was perfect! Zeer verrassend!!
Svzuiden V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het is onbeschrijfelijk hoe de creativiteit van de chefkok hier is.Wat een weelde aan smaakexplosies.Waarom heeft hier de sterrenregen van Michelin nog niet huisgehouden. Echt top top. Wie kent strankrabbensoep of komkommerijs zomaar een paar dingen te noemen. Het enige dat hier is aan te merken is dat de trap naar het toilet erg hoog en ongemakkelijk is voor ouderen of gehandicapten maar ik begreep van de eigenaresse dat hierover ernstig wordt gestecheld met de gemeente omdat een stel ambtenaren bang zijn het monumentale pand aante tasten. Alles is zodanig dat ik mij nu alweer verheug op het volgende etentje.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Donderdagavond AH menu gegeten.... Perfect! Uitstekend verzorgd, prima sfeer in kleinere eetzaal. Verrassende gerechten. Echte aanrader!!!
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer gevarieerd, mede door de verschillende amuses. Locatie is zowel van binnen als buiten prachtig en de bediening erg vriendelijk. We moesten helaas de trein halen en ze houden heel fijn rekening met je planning. Al met al super, een aanrader.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
wij waren zeer tevreden, wij vonden het af en toe rumoerig in de keuken
Majida T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Mijn tweede bezoek in dit restaurant, nu met de AH actie menu. Het eten is goed, de bediening is prima, lekkere wijnen en schone zaak. We komen vast weer terug.
Ajazu V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Bijzondere gerechten geproefd, vriendelijke bediening. Beetje vreemd dat als je slecht ter been bent naar naastgelegen pannenkoekrestaurant naar het toilet moet. Ook werd tijdens reservering beetje minderwaardig gedaan over onze groupon bon...doe daar dan niet aan mee denk ik dan...jammer!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima gerechten, uitstekende bediening met verstand van zaken, mooie locatie. Prijs / kwaliteitverhouding helemaal in orde. Geen enkele aanmerking en zeer zeker aan te bevelen. Terecht een goede waardering.
Fokke P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Een mooie en heerlijke avond uit!
Nelleke S.
Fijne ambiance.
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vol verwachting hadden we na jaren gereserveerd bij dit restaurant. Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen en werden we naar ons besproken tafel gebracht. Wat een teleurstelling met 3 jaar geleden. We zaten in een drukke, warme aanbouw met veel herrie uit de half open keuken en konden woordelijk de gesprekken van onze buren horen die nog geen halve meter van ons vandaan zaten. Tot overmaat van ramp stond ons tafeltje naast een soort bar waar het bestek en glazen werden verzameld. We hadden een 6 gangen diner met wijnarrangement. In 2015 hetzelfde arrangement. Wat was het toen een feest. Een andere ruimte, rustige setting en exclusief. Gedekte tafels en sfeervol ingericht. We werden echt verwend en gingen naar huis met een gevoel van ...dit was echt heel bijzonder. Een feestje! Maar ik had nu het gevoel dat we in een ander restaurant waren beland. We zijn gebleven omdat we toch de gerechtjes wilden proeven. Het eten en de wijnen waren goed van smaak maar niet bijzonder te noemen. De mooie belevenis die wij hebben ondervonden 3 jaar geleden en waar wij ons nu op hadden verheugd werd niet aan onze verwachtingen voldaan.
Farida L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Twee zeker binnen 4 weken dineren bij ‘t Havenmantsje .....zegt genoeg ...... TOP!
Remco A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018