Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Verrassingsdessert in overleg met gast
      Verrassingsdessert in overleg met gast

Over het restaurant 't Havenmantsje

Genieten aan 't Wad "Serre" Restaurant 't Havenmantsje staat voor stijlvol, lekker en toegankelijk. Een uniek concept op een bijzondere locatie. Aan de haven van Harlingen eet en drink je op topniveau voor een aantrekkelijke prijs. Uitstekende service, een smaakvol interieur en internationale uitstraling vormen samen met heerlijke gerechten en dranken de ingrediënten voor een perfecte middag of avond. 't Havenmantsje bruist de hele dag: je kunt er terecht voor je (zakelijke) afspraak, voor lunch, diner en voor een perfecte koffie, cocktail of een mooi glas wijn. Daarnaast beschikken we over een kookstudio en een proeflokaal waar we kooklessen en (wijn)proeverijen organiseren. 't Havenmantsje serveert verrassingsmenu's oplopend van 3 t/m 8 gangen. Daarnaast zijn er de Specials, de Bites en de Tapas die los te bestellen zijn. Uiteraard wordt er rekening gehouden met voedselallergieen. Er kunnen bij alle gerechten passende wijnen geschonken worden. Met gastvrije groet, SVH Meesterkok Marco Poldervaart en Gastvrouw Inez Poldervaart en het team van restaurant 't Havenmantsje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Havenmantsje

op steenworp afstand van bus en treinstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Havenmantsje

Kim V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Elk gerecht was met zorg opgemaakt en smaakvol. De bediening was erg vriendelijk en wisten wat ze serveerden.
Mcmook M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
we hebben genoten
Gieneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Super avondje uit.
Fijn dat er ook voldoende aandacht was voor allergenen.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een heel goed restaurant, voldoende gerechten een goed tempo en heel goed eten! Een echte aanrader!
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijke gerechten, bijzonder fraai opgediend.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Vlotte bediening, leuke gerechtjes met rijke smaak, porties groot genoeg.
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Dit restaurant is echt een aanrader als je van bijzondere fijne smaken houdt
Leendert V.
Geen.
Diny A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten eens iets anders dan we zouden bestellen.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Veel verassende smaken. Wij komen graag nogmaals terug.
Nanda K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijke gerechten die er prachtig uitzagen
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
prima, gezellig vriendelijk mooie inrichting, prachtig serviesgoed
Klaske B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Kunst op je bord en verrassend lekker!
Hendrik T.
Alweer top! ????????
Manuel D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat eten betreft het is niet ons ding.. Blijkbaar we hebben er meer van verwacht. Voorgerecht was goed. Amuses klonk bijzonder maar viel erg tegen. Hoofdgerechten vielen ons ook een beetje tegen, Groente was weinig en niet gaar. patat waren ze vergeten en kwam pas toen we alles op hadden .
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Eén puntje van kritiek: we moesten ruim 30 minuten op het dessert wachten. Wellicht was het niet goed doorgegeven? Kan gebeuren. Verder was alles prima.
De tafel van Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Lekker gegeten. Minpunt was dat ik (pescovegetarier), daar waar mijn partner amuses en gerechtjes met vlees kreeg, ik géén vervanging kreeg in de vorm van vis of schaal en schelpdieren . Bovendien kreeg ik als tussengerecht én als hoofdgerecht gebakken snoekbaars geserveerd. Iets anders was beter geweest. Gemiste kans op een 10. Toch kom ik graag terug, zeker als ik per medio december in NW-Friesland woon.
Guus E.
Tjongejonge! Erg lekker gegeten (veel smaken en alles goed in balans) en ook nog in een aangename omgeving. Daarna nog een rondleiding door Inez door het fraaie pand... We komen zeker terug en nemen dan onze vrienden mee!!
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wij waren hier met de A Heyn restaurant actie. Het eten was super lekker. Het werd opgediend in prachtig opgemaakte schalen. Dit alles werd begeleid door heerlijke bijpassende wijnen. Voor ons was dit een feestelijke avond van puur genieten. De bediening was zeer vriendelijk het tempo precies goed we hoefden niet lang te wachten op de volgende gang.
Tot de volgende keer.
Jeanine K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Voor de tweede keer wezen eten. Erg verrassend de verschillende gangen en amuses. Personeel plezier en bescheiden aanwezig
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Als regelmatige bezoeker van dit restaurant blijven we terugkomen vanwege de (h)eerlijke gerechten welke we voorgeschoteld krijgen, de fraaie ambiance in zowel de nieuwe serre als het monumentale gedeelte van het restaurant en de prettige bediening aan tafel. Een 3-gangen lunch met 3 amuse is in alle opzichten ruim voldoende. Het is altijd weer een verrassing wat we voorgeschoteld krijgen. Tot een volgende keer