Over het restaurant 't Havenmantsje

Genieten aan 't Wad "Serre" Restaurant 't Havenmantsje staat voor stijlvol, lekker en toegankelijk. Een uniek concept op een bijzondere locatie. Aan de haven van Harlingen eet en drink je op topniveau voor een aantrekkelijke prijs. Uitstekende service, een smaakvol interieur en internationale uitstraling vormen samen met heerlijke gerechten en dranken de ingrediënten voor een perfecte middag of avond. 't Havenmantsje bruist de hele dag: je kunt er terecht voor je (zakelijke) afspraak, voor lunch, diner en voor een perfecte koffie, cocktail of een mooi glas wijn. Daarnaast beschikken we over een kookstudio en een proeflokaal waar we kooklessen en (wijn)proeverijen organiseren. 't Havenmantsje serveert verrassingsmenu's oplopend van 3 t/m 8 gangen. Daarnaast zijn er de Specials, de Bites en de Tapas die los te bestellen zijn. Uiteraard wordt er rekening gehouden met voedselallergieen. Er kunnen bij alle gerechten passende wijnen geschonken worden. Met gastvrije groet, SVH Meesterkok Marco Poldervaart en Gastvrouw Inez Poldervaart en het team van restaurant 't Havenmantsje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Havenmantsje

op steenworp afstand van bus en treinstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,1
Groningen65 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Bij terugkomst met de watertaxi uit Vlieland spontaan naar binnen gelopen. Wat een verrassend restaurant. Geweldige ontvangst, prachtige huiskamersfeer en bovenal een heerlijk verrassingsmaal (ook vegetarisch) met spannende amuses tussendoor. We komen zeker terug en gaan het aanbevelen.
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Alleen maar genieten Heerlijk gegeten met z'n 6en ... superlekkere en prachtig ogende gerechten waarbij je alle smaken apart nog goed kon proeven, vers en van goede kwaliteit ... tongstrelend, een feest voor oog en mond. Aangezien we "Iens" zegeltjes hadden, was het allemaal heel betaalbaar. De sfeer is "losse" chic ... tamelijk ongedwongen en vriendelijk. De service is erg goed ... vlotte bediening met de nodige uitleg bij de gangen en amuses, attent en oplettend. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Rachel A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij zijn vaker geweest en vonden de amuses wn gerechten altijd TOP! Maar dit keer speciaal voor mijn verjaardag met 10 van mijn dierbaren Toch viel het ons allemaal erg tegen
henk.bosch .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een restaurant!! Voor iedereen aan te bevelen. !!!Bedankt voor al het goede !!! Ook met De AH-aktie !!! Het i super daar !!! Geniet ervan.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heel bijzonder en ontzettend lekker. We gingen voor een drie-gangen menu, maar kregen zoveel gangen, dat we de tel helemaal kwijt raakten. Veel "amuses" tussendoor. Het bijzondere is dat we geen menukaart kregen. Enkel de vraag of er nog bijzonderheden waren. Wat we steeds kregen was dus een complete verrassing. Zo eet je nog eens iets wat je anders misschien niet zou hebben uitgekozen. Alles enorm lekker, veel groenten, biologisch en hoog culinair. Een heel bijzondere en lekkere ervaring. Super bedankt!
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Door een AH-actie gekozen voor 't Havenmantsje op onze trouwdag. Prachtige gerechten, verrassende smaken en een gezellige ambiance. Wat hebben we heerlijk gegeten. Een echte aanrader!
Logstap L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gerechten waren voortreffelijk, bediening was een beetje drukdoenerig, gaf een ongemakkelijk gevoel.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wat een klasse! Verfijnde,heerlijke gerechten in een ontspannen sfeer. Fijne bediening. Elke amuse en elk gerecht een ontdekking. Kortom:superavond gehad!
Marionne S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Fantastische avond gehad! Komen graag terug!
Lambertus L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
super lekker en gezellig gegeten!
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zeer gastvrije ontvangst! Uitstekende bediening! Aparte amuses en gerechten met zeer veel zorg klaargemaakt. Stijlvolle leuke ambiance!
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Echt een aanrader! Stapten hier "ongereserveerd" binnen en hebben genoten! Komen zeker terug als we weer eens met de boot mee moeten!
l L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Veel goede berichten gehoord, deze keer zelf maar eens. Jammer genoeg viel dit ons tegen. De twee eerste gerechten met vis en zuur( het was veel te zuur!!) Verder was het niet bijzonder, en de gerechten veel te klein en te weinig. Een onvoldoende voor het eten. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Wel leuke bediening.
Doede K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Geluncht met de familie op een grijze zondagmiddag.
Verrassend goed en bijzonder lekker gegeten.
Correcte bediening in een sfeervolle ambiance.
Wij komen zeker terug!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Er werd goed rekening gehouden met dieetwensen. Prettige bediening. De lunchgerechten waren een streling voor oog en tong. Gezellige ambiance.
Hendrik T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Echt genoten van het eten en de uitstekende bediening. Wat een combinaties van smaken, ver boven verwachting. Mooie zaak met sfeer. Topavond!
Bertri V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Die ster komt er wel. Prachtige combinaties. Prachtige amuses. Wat een kunstwerken en wat zijn ze lekker. Overheerlijk gegeten. Met byzonder vriendelijke bediening die goede uitleg gaf over al t heerlijks wat we kregen.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met z'n vieren gegeten, eten was verrassend, ongedachte combinaties, smakelijk, bediening was adequaat en vriendelijk, ambiance prettig.
TheoSr .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Dit was echt een unieke, positieve ervaring, aardig personeel, lekkere en verrassende gerechten. Hier komen we graag nog eens.
WielR01 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Op 21 januari 2017 gegeten bij 't Havenmantsje. Een fantastisch restaurant. We hebben gegeten in de mooie nieuwe serre en genoten van een verrassingsmenu. Alle gerechten waren fantastisch op smaak en de tussengerechtjes een daadwerkelijke smaakverrassing. De presentatie van alle gerechten was zeer bijzonder. Hulde aan de keukenbrigade. Ondanks dat het erg druk was (alle tafels bezet) ook complimenten aan de bediening. Elegant en met kennis van zaken!
lolle1968 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wat positief was is dat ze vroegen of ergens allergies voor waren of wat wij echt niet wilden hebben.
En het was leuk dat ze zeiden wat we kregen. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken !!!