Over het restaurant 't Havenmantsje

Genieten aan 't Wad "Serre" Restaurant 't Havenmantsje staat voor stijlvol, lekker en toegankelijk. Een uniek concept op een bijzondere locatie. Aan de haven van Harlingen eet en drink je op topniveau voor een aantrekkelijke prijs. Uitstekende service, een smaakvol interieur en internationale uitstraling vormen samen met heerlijke gerechten en dranken de ingrediënten voor een perfecte middag of avond. 't Havenmantsje bruist de hele dag: je kunt er terecht voor je (zakelijke) afspraak, voor lunch, diner en voor een perfecte koffie, cocktail of een mooi glas wijn. Daarnaast beschikken we over een kookstudio en een proeflokaal waar we kooklessen en (wijn)proeverijen organiseren. 't Havenmantsje serveert verrassingsmenu's oplopend van 3 t/m 8 gangen. Daarnaast zijn er de Specials, de Bites en de Tapas die los te bestellen zijn. Uiteraard wordt er rekening gehouden met voedselallergieen. Er kunnen bij alle gerechten passende wijnen geschonken worden. Met gastvrije groet, SVH Meesterkok Marco Poldervaart en Gastvrouw Inez Poldervaart en het team van restaurant 't Havenmantsje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Havenmantsje

op steenworp afstand van bus en treinstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Havenmantsje

Martin en Feara V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Mijn man en ik hebben genoten van het tongstrelende eten.
Iedere gang inclusief de 4 amuses waren een explosie van smaken.
Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Wij kregen ipv een tafel voor twee (mijn man loopt tijdelijk op krukken) een tafel voor vier bij het raam met prachtig uitzicht over de haven.
Aanrader!!!
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
In mijn ogen het beste restaurant, culinair gesproken, van Harlingen. Ik heb al heel wat geproefd maar bij het Havenmantsje weten ze me toch weer te verassen. Ook de wijnkeuze was ronduit spannend (in de goede zin van het woord). In de bediening krijg je de hele crew langs je tafel. Ik heb liever één of twee mensen die me bedienen. Maar de bediening loopt verder gesmeerd.
CKoopmans .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Originele en verrassende gerechten. Zo hoort gastvrijheid te zijn. Wij hebben een geweldige avond uit gehad.
Doede K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Voor een uitgebreide lunch zijn wij "aangemeerd" bij 't Havenmantsje.
Wij hebben ons laten verrassen door een 3-gangen lunch menu met een bijbehorend wijn-arrangement. Daarbij werd prima ingespeeld op de door ons aangegeven wensen m.b.t. de gerechten (i.v.m. allergie). De amuses en gerechten waren fantastisch! verrassend qua samenstelling en vooral qua pure en intense smaak. Ook het bijbehorende wijnarrangement was voortreffelijk. Voor een lunch zijn de hoeveelheden zodanig, dat wij 's avonds geen behoefte hadden aan eten.
De bediening was uiterst vriendelijk en wij kregen duidelijk uitleg / toelichting op de gerechten en de wijnen.
De prijzen zijn zeer redelijk voor hetgeen daarvoor wordt geserveerd.
De prijs voor het 3 gangen menu is 35,= en voor de bijbehorende wijnen 15,= p.p.
Wat ons betreft een absolute aanrader!!!
Fokke K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wederom een heerlijke avond gehad met een aantal fantastische gerechten. Eigen wijnkeuze viel iets minder goed uit, maar door bediening tijdens hoofdgerecht een heerlijke Italiaanse wijn geserveerd gekregen.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten in een mooie entourage.
Nicoline L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk! Een echte smaaksensatie krijg je voorgeschoteld! Verrassingsmenu gekozen. Niet alle gerechten waren even sterk, maar de amuses en hapjes die je tussendoor krijgt maken dit ruimschoots goed. Bijpassende wijnen ook goed passend. Kijk er naar uit om hier weer terug te komen in toekomst. Aanrader.
Winnie P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Geweldig lekker gegeten!
Annethe E.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Gastvrije ontvangst in de mooie en sfeervolle serre, met uitzicht op de haven. Heerlijke schilderijtjes op het bord, begeleid door mooie wijnen.
Echt een aanrader in het prachtige Harlingen!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijke bediening op een prachtige locatie.
Julija B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Onze liefst restaurant.
Yon S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Wij hebben een heerlijke lunch genuttigd met een keur aan gerechten en amuses zo verrassend en bomvol smaak dat het Havenmantsje niet onderdoet voor een sterrenrestaurant.
Lieke D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Een tractatie voor mond en geest
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk en bijzonder eten in een mooie, relaxte omgeving.
michiel V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Uitstekend gegeten. Voor- hoofd- en nagerecht verrijkt met 4 amuses. Zeer gevarieerd. Hoge kwaliteit. Prettige en attente bediening. Erg mooie locatie en heel sfeervol en discreet. Wat o s betreft sterrenwardig maar daar gaan wij niet over.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Fantastische locatie op slechts 100 meter van het treinstation. Echt geweldig voor diegenen die van buiten Harlingen komen (dat zijn er vast niet zoveel natuurlijk, maar toch .... :-) ). Het was gewoon geweldig.
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Goude tip van een vriend om hier naartoe te gaan. Stukje rijden vanuit Groningen maar zéér de moeite waard. Vriendelijk, enthousiast ontvangst. Mooie gedekte tafel in aangename kamer. Heerlijke gerechten, vlot geserveerd. Mooie bijpassende wijnen voor schappelijke prijzen. Komen zeker weten terug.
Silko V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk genoten van het 6 gangen menu met voor mij het wijnarrangement erbij. Heerlijke combinaties en een culinaire verwennerij. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt team 't Havenmantsje voor deze mooie avond.
David V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prima gegeten, goede sfeer en snelle vriendelijke service
Julija B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Super eten, service en sfeer.