Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Havenmantsje

Genieten aan 't Wad "Serre" Restaurant 't Havenmantsje staat voor stijlvol, lekker en toegankelijk. Een uniek concept op een bijzondere locatie. Aan de haven van Harlingen eet en drink je op topniveau voor een aantrekkelijke prijs. Uitstekende service, een smaakvol interieur en internationale uitstraling vormen samen met heerlijke gerechten en dranken de ingrediënten voor een perfecte middag of avond. 't Havenmantsje bruist de hele dag: je kunt er terecht voor je (zakelijke) afspraak, voor lunch, diner en voor een perfecte koffie, cocktail of een mooi glas wijn. Daarnaast beschikken we over een kookstudio en een proeflokaal waar we kooklessen en (wijn)proeverijen organiseren. 't Havenmantsje serveert verrassingsmenu's oplopend van 3 t/m 8 gangen. Daarnaast zijn er de Specials, de Bites en de Tapas die los te bestellen zijn. Uiteraard wordt er rekening gehouden met voedselallergieen. Er kunnen bij alle gerechten passende wijnen geschonken worden. Met gastvrije groet, SVH Meesterkok Marco Poldervaart en Gastvrouw Inez Poldervaart en het team van restaurant 't Havenmantsje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Havenmantsje

op steenworp afstand van bus en treinstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,4
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Havenmantsje

Marco G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Weer zeer lekker gegeten met verassende amuse tussendoor.we hebben ons laten verassen met een 6 gangen menu en het was een feest !!
RIen P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Fantastisch! Heerlijke gerechten gecombineerd met bijzondere wijnen, Een echte aanrader!
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Per toeval terecht gekomen zonder reservering. De eigenaar gaf aan dat er nog plek was, ondanks het verzoek dat we naast elkaar wilden zitten en niet tegenover elkaar. Heerlijk gegeten. Verrassende smaak combinaties met goed passende wijnen. De sfeer is gemoedelijk en fijn. Romantisch dineren een aanrader.
Gryt L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende smaakcombinaties, prima bediening en gezellige sfeer. Aanrader!!
Hylkje T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Qua eten denk ik niet ons ding..voorgerecht was prima.amuses klonk bijzonder maar viel tegen.hoofdgerecht (vis )viel me ook een beetje tegen,en Groente mag voor mij wel iets doorgekookt/zacht.patat kwam pas toen ik de vis al op had.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
t Havenmantsje is gesitueerd in een monumentaal pand met een prachtige serre aan de haven van Harlingen. Na een warm welkom werden wij naar onze tafel begeleidt. Allereerst een lekker aperitief waarna wij werden gewezen op het verrassingsmenu waarbij het aantal gangen zelf bepaald kan worden. Natuurlijk werd er ge vraagt naar speciale wensen. Wij kozen voor vijf gangen. Allereerst werd ons een drietal amuses aangeboden. Daarmee werd de toon gezet. Verrassende combinaties van structuren en smaakcombinaties. Het voorgerecht en de tussengerechten waren voortreffelijk. De ceviche van witvis met appelijs maar daarnaast ook een pitje, de gamba in een verrassende curry. De kalfswang was om te zuigen zo mals. De bijpassende wijnen waren fantastisch. Topper was de rode wijn die geserveerd werd bij de overheerlijke, malse hertenrug. Hierna een zoete amuse, gevolgd door het dessert met voor de jarige in ons midden een geschreven gelukwens op het bord. Ik kan werkelijk niets negatiefs melden over dit restaurant.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, aardige bediening, mooie ambiance op een mooie plek in Harlingen. Hoofdgerechten waren een 9: lamsnek en varkenswangen beiden botermals, mooie smaken, mooi bord. tussengerecht carpaccio van oktopus zoals hij moet zijn, mooi zacht. Enige puntje van kritiek: we waren het meest benieuwd naar ons voorgerecht: de eendelever met oester. Wat zou de chef hiervan gemaakt hebben? tja, dat was hele lekkere eendelever met een oester. Geen combinatie dus.En dan klopt de geadviseerde wijn: rose, ook niet.
Maar fijne avond gehad, dank
Sipke L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
Inrichting van de serre vonden we heel mooi.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fantastisch eten. Allemaal bijzondere smaken. Meestal heel subtiel. Geweldige ervaring. Dit was ons derde bezoek. Ook heerlijk om dit zo op een zondagmiddag te doen.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Verrassendesmaakcombinaties.erg lekker heerlijk Avondje uit gehad.vriendelijke bediening.komen sekar terug.gerechten worden leuk opgediend.
Lian H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
prima 3 -gangenmenu. Smaken goed op elkaar afgestemd. Korte wachttijd tussen de gangen. Amuses van het huis waren eveneens voortreffelijk.
We komen zeker terug.
sietiesmit .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een lekkere ambiance. Bediening was erg vriendelijk met een duidelijke uitleg van het verrassingsgerecht wat we kregen.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mijn dochter en ik zouden eerst met elkaar lunchen.omdat mijn schoonzusje met haar man toevallig in Harlingen waren kwamen ze samen met mijn echtgenoot ook. Voor het restaurant geen probleem! Heerlijk gegeten in een smaakvolle omgeving. Voor herhaling vatbaar.
Silvia Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten!! Fijne avond gehad in jullie mooie restaurant
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten van de zeer smaakvolle en verrassende gerechten. Iedere gang en elke amuse was steeds een verrassing en beleving op zich.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geluncht met de AH bon. Heel bijzondere kleine en aparte gerechtjes. Bijzonder op het bord gedrapeerd. Zaten in het nieuwe deel met uitzicht op binnenvarende schepen. Heel bijzonder.
José D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima, zou het zeker aanbevelen.
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst.
Sfeervolle inrichting.
Vriendelijke bediening met duidelijke uitleg over de gerechten.
Heerlijk gegeten.
Jisk en Richtje K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was een aangename en prettige lunch, goede bediening, voor herhaling vatbaar. De lunch was uitstekend. Het was rustig met een leuk uitzicht op de haven.
Sita V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten. Betaalbaar dankzij de bonnen van AH. Anders best wel duur. Wanneer wij volgende keer weer bonnen hebben van AH dan gaan we hier weer naar toe. Zeer vriendelijk personeel en zeer smaakvolle inrichting. Top!