Over het restaurant 't Havenmantsje

Genieten aan 't Wad "Serre" Restaurant 't Havenmantsje staat voor stijlvol, lekker en toegankelijk. Een uniek concept op een bijzondere locatie. Aan de haven van Harlingen eet en drink je op topniveau voor een aantrekkelijke prijs. Uitstekende service, een smaakvol interieur en internationale uitstraling vormen samen met heerlijke gerechten en dranken de ingrediënten voor een perfecte middag of avond. 't Havenmantsje bruist de hele dag: je kunt er terecht voor je (zakelijke) afspraak, voor lunch, diner en voor een perfecte koffie, cocktail of een mooi glas wijn. Daarnaast beschikken we over een kookstudio en een proeflokaal waar we kooklessen en (wijn)proeverijen organiseren. 't Havenmantsje serveert verrassingsmenu's oplopend van 3 t/m 8 gangen. Daarnaast zijn er de Specials, de Bites en de Tapas die los te bestellen zijn. Uiteraard wordt er rekening gehouden met voedselallergieen. Er kunnen bij alle gerechten passende wijnen geschonken worden. Met gastvrije groet, SVH Meesterkok Marco Poldervaart en Gastvrouw Inez Poldervaart en het team van restaurant 't Havenmantsje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Havenmantsje

op steenworp afstand van bus en treinstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,2
9,1
mariap .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We gingen voor de AH-actie. Een vast 3 gangen menu. Amuses geweldig en ook het voorgerecht de gerookte zalm voortreffelijk. Hoofdgerecht vonden wij wat gewoontjes; een rollade van kip. Het nagerecht viel tegen. Aardbeien parfait. Weinig smaak en hard bevroren ijs. Maar voor deze prijs geen klachten. We komen vast terug en dan nemen we iets van de kaart.
Ambiance en bediening weer voortreffelijk!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben weer uitzonderlijk heerlijk gegeten. Grote compliment aan de kok. Zeer vriendelijke mensen in een gezellige sfeer. De wachttijd was met rustige tussenpose, waardoor je zelf ook ruimte had om in rust te eten, te genieten en het even te laten zakken. Een eerlijk avondje uit, met een enorm enthousiast team van mensen om je heen.
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een verrassend culinaire ervaring van hoog niveau! Een Michelinster waardig restaurant! Uitstekende bediening, heerlijke wijnen en prijs/kwaliteit goed!
Muziek mag iets zachter.
r.oosterbos .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima verrassende smaakvolle gerechten. Vriendelijke bediening met kennis van zaken. Goede op het eten afgestemde wijnen.
Janke K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Alle gerechten waren een verrassing. De smaak fantastisch en de opmaak zag er mooi uit. We hebben genoten!! Voor herhaling vatbaar.
LiesbethD .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Dit is de 3de keer dat we hier gegeten hebben. Nu met kaart van AH-rstaurantactie. We kregen wel hetzelfde menu als op Koningsdag, maar de gerchten zijn zo heerlijk dat we dit geen bezwaar vonden.wij moesten de veerboot naar Terschelling halen en daar werd prima rekening mee gehouden. Goede service, vriendelijke bediening en heerlijke en oogstrelende gerechten.
Groningen65 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Bij terugkomst met de watertaxi uit Vlieland spontaan naar binnen gelopen. Wat een verrassend restaurant. Geweldige ontvangst, prachtige huiskamersfeer en bovenal een heerlijk verrassingsmaal (ook vegetarisch) met spannende amuses tussendoor. We komen zeker terug en gaan het aanbevelen.
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Alleen maar genieten Heerlijk gegeten met z'n 6en ... superlekkere en prachtig ogende gerechten waarbij je alle smaken apart nog goed kon proeven, vers en van goede kwaliteit ... tongstrelend, een feest voor oog en mond. Aangezien we "Iens" zegeltjes hadden, was het allemaal heel betaalbaar. De sfeer is "losse" chic ... tamelijk ongedwongen en vriendelijk. De service is erg goed ... vlotte bediening met de nodige uitleg bij de gangen en amuses, attent en oplettend. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Rachel A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij zijn vaker geweest en vonden de amuses wn gerechten altijd TOP! Maar dit keer speciaal voor mijn verjaardag met 10 van mijn dierbaren Toch viel het ons allemaal erg tegen
henk.bosch .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een restaurant!! Voor iedereen aan te bevelen. !!!Bedankt voor al het goede !!! Ook met De AH-aktie !!! Het i super daar !!! Geniet ervan.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heel bijzonder en ontzettend lekker. We gingen voor een drie-gangen menu, maar kregen zoveel gangen, dat we de tel helemaal kwijt raakten. Veel "amuses" tussendoor. Het bijzondere is dat we geen menukaart kregen. Enkel de vraag of er nog bijzonderheden waren. Wat we steeds kregen was dus een complete verrassing. Zo eet je nog eens iets wat je anders misschien niet zou hebben uitgekozen. Alles enorm lekker, veel groenten, biologisch en hoog culinair. Een heel bijzondere en lekkere ervaring. Super bedankt!
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Door een AH-actie gekozen voor 't Havenmantsje op onze trouwdag. Prachtige gerechten, verrassende smaken en een gezellige ambiance. Wat hebben we heerlijk gegeten. Een echte aanrader!
Logstap L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gerechten waren voortreffelijk, bediening was een beetje drukdoenerig, gaf een ongemakkelijk gevoel.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wat een klasse! Verfijnde,heerlijke gerechten in een ontspannen sfeer. Fijne bediening. Elke amuse en elk gerecht een ontdekking. Kortom:superavond gehad!
Marionne S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Fantastische avond gehad! Komen graag terug!
Lambertus L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
super lekker en gezellig gegeten!
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zeer gastvrije ontvangst! Uitstekende bediening! Aparte amuses en gerechten met zeer veel zorg klaargemaakt. Stijlvolle leuke ambiance!
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Echt een aanrader! Stapten hier "ongereserveerd" binnen en hebben genoten! Komen zeker terug als we weer eens met de boot mee moeten!
l L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Veel goede berichten gehoord, deze keer zelf maar eens. Jammer genoeg viel dit ons tegen. De twee eerste gerechten met vis en zuur( het was veel te zuur!!) Verder was het niet bijzonder, en de gerechten veel te klein en te weinig. Een onvoldoende voor het eten. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Wel leuke bediening.
Doede K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Geluncht met de familie op een grijze zondagmiddag.
Verrassend goed en bijzonder lekker gegeten.
Correcte bediening in een sfeervolle ambiance.
Wij komen zeker terug!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Er werd goed rekening gehouden met dieetwensen. Prettige bediening. De lunchgerechten waren een streling voor oog en tong. Gezellige ambiance.