Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant 't Havenmantsje

Genieten aan 't Wad "Serre" Restaurant 't Havenmantsje staat voor stijlvol, lekker en toegankelijk. Een uniek concept op een bijzondere locatie. Aan de haven van Harlingen eet en drink je op topniveau voor een aantrekkelijke prijs. Uitstekende service, een smaakvol interieur en internationale uitstraling vormen samen met heerlijke gerechten en dranken de ingrediënten voor een perfecte middag of avond. 't Havenmantsje bruist de hele dag: je kunt er terecht voor je (zakelijke) afspraak, voor lunch, diner en voor een perfecte koffie, cocktail of een mooi glas wijn. Daarnaast beschikken we over een kookstudio en een proeflokaal waar we kooklessen en (wijn)proeverijen organiseren. 't Havenmantsje serveert verrassingsmenu's oplopend van 3 t/m 8 gangen. Daarnaast zijn er de Specials, de Bites en de Tapas die los te bestellen zijn. Uiteraard wordt er rekening gehouden met voedselallergieen. Er kunnen bij alle gerechten passende wijnen geschonken worden. Met gastvrije groet, SVH Meesterkok Marco Poldervaart en Gastvrouw Inez Poldervaart en het team van restaurant 't Havenmantsje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Havenmantsje

op steenworp afstand van bus en treinstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Havenmantsje

Sita V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten. Betaalbaar dankzij de bonnen van AH. Anders best wel duur. Wanneer wij volgende keer weer bonnen hebben van AH dan gaan we hier weer naar toe. Zeer vriendelijk personeel en zeer smaakvolle inrichting. Top!
Abel34 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Nu de tweede keer bij 't Havenmantje en wederom niet teleurgesteld. Fantastische lokatie, prima eten, heerlijke sfeer. Kortom een aanrader
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
bakker.mah .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Mooie amuses, heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden en lekkere bijpassende wijnen. Met allergieën en voorkeuren is goed rekening gehouden bij de samenstelling van het menu.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Super gegeten! Heel creatieve en verzorgde amuses. Echt een smaaksensatie.Leuke en vlotte bediening.Ga zeker nog een keer met vrienden.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heel fijne avond gehad en lekker gegeten. Fijne sfeer, veel persoonlijke aandacht en mooie gerechten. Drie-gangendiner bleek een '7-gangendiner'. We hadden al drie keer iets gehad voor het hoofdgerecht begon. Aangename verrassing!
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima eten maar zaken niet op orde, we hadden aangeven dat 1 pers geen vis lustte en 1 pers geen kaas. Beide kregen vis en kaas voorgeschoteld.
3 van de 5 pers hadden een nagerecht, de andere 1 hadden frisdrank en koffie besteld. De koffie werd niet geserveerd.
Wat we ook erf jammer vinden is dat er bij de prachtige gerechten diepvriesfriet werd geserveerd, echt een minpunt.
F. L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De drie uur lunch lijkt lang maar niet bij bij "tHavenmantje alles perfect en erg lekker,prachtig uitzicht op de levendige haven. Bedankt!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Een grote aanbeveling voor veel mensen die van culinair eten houden.
Fokke K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijke avond, ons laten verrassen met 5 gangen en passende wijnen. Top voor keuken en onze gastvrouw.
sangeleerdeletter .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
het is altijd pikkobello in orde ,maar nu hadden we tafel aan uitgang en was niet pracktisch daar je alles en iedereen ziet passeren ! beter dat tafeltje verwijderen !vondt het wel niet kunnen dat ik gin tonic magic vroeg en een gewone kreeg en ze zeiden dat ze geen tijd hadden om stikstof te maken wegens te druk ...dit kan niet voor zo een topzaak ,zeker al niet als je uit belgie komt! mischien ook de gerechten wat meer op een schiderijtje laten lijken (dat was voordien wel het geval en daardoor krijg je dat wouw effect , wat nu ietsjes minder was.
EowynB .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik vind het zeer sympathiek dat men meedoet aan acties zoals die van de AH. Ook wij hebben hier gebruik van gemaakt, nu voor een lunch. (3 gangen met 2 amuses) Op deze manier is een restaurant van dit niveau ook toegankelijk voor mensen die het wellicht niet altijd kunnen betalen. Er wordt prachtig gekookt met liefde en creativiteit. Ik vind het leuk om verrast te worden en dat is zeker met een paar gerechtjes gebeurd. Wij waren er tijdens de Visserijdagen en het was heel erg druk, het terras zat vol en daardoor was het een beetje rommelig. Voor ons was dit geen probleem, het was mooi weer en we zaten heerlijk. Een vervolg gaat zeker gebeuren.
Willem Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een pareltje in Harlingen!
Vrijdagavond heerlijk gegeten met z'n tweeën. Een jong team heeft alles goed onder controle. Veel randstad zaken met pretentie kunnen hier nog een heleboel leren.
Coquilles en de ander schelpdieren van het Wad vooraf, daarna was zowel de Black Angus als de bavette om te zoenen. Dit alles begeleid door een licht gekoelde Spätburgunder.
Een gezellig, goed een aangenaam restaurant. Ga er zeker weer eens voor om rijden!
arnold L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Mooi gelegen, personeel met kennis van zowel de gerechten alsmede de wijn.
Michelin waardig een zeker een aanrader voor een culinaire trip.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hadden een driegangen surprise menu met amuses. Het eten was werkelijk prachtig opgemaakt. Aparte gerechten maar overheerlijk. Jammer dat we niet in de buurt wonen. Kan het iedereen aanraden!
Personeel was vriendelijk. Fijne achtergrond musiek.
H D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
het eten was voortreffelijk, zowel qua opmaak als smaak
vriendelijke meisjes in de bediening

negatief: muziek vreselijk, zowel qua geluid als qua keuze; soort beat die veel te hard staat voor zo'n restaurant en bovendien meer voor een disco geschikt is dan voor een locatie van dit niveau waar toch voornamelijk mensen van 50+ komen, althans op het moment dat wij er waren; zeker voor mensen met een gehoorapparaat is dit erg; op ons verzoek is het geluid in eerste instantie zachter gezet, maar later weer verhoogd;

bediening weet precies wat je krijgt voorgeschoteld, maar heeft geen extra informatie, zegt bv dat de kaas (van de amuse) uit Frankrijk komt, maar dat wisten wij ook wel; kan verder niks vertellen;
verder vonden wij het irritant dat elk meisje het heeft over ''een lekker wijntje''; dat past o.i. ook niet bij restaurant dat op dit niveau gerechten brengt; met de wijnen zelf is overigens niks mis; goede aanbeveling
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De maaltijden waren afwisselend, gevarieerd en prima van smaak. Het was alleen alles bij elkaar niet heel erg veel. Beiden hadden na afloop nog best een hapje gelust.
Sfeer en bediening was prima.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Uitstekende keuken en bordopmaak. Verrassende amuses en entremets. Leuke ambiance en comfortabele stoelen.
Vriendelijk, maar niet echt persoonlijke bediening. 'Maître' Inez echter mag best wat cursusjes gastvrijheid en communicatie volgen. Haar optreden was arrogant en ver beneden peil.
Rixt D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heel erg lekker en bijzonder gegeten! Vriendelijk en enthousiast personeel! Mooie locatie bij het water in het mooie harlingen!
Dennis U.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Eten erg goed en verrassend.
Punt van verbetering: stem de kleding meer af als een eenheid en zorg dat iedereen van de bediening zelfde uitleg van de gerechten geeft. Dit om nog exclusiever en professioneler over te komen. Verder echt aanrader om eens anders te eten.