Over het restaurant 't Havenmantsje

Monumental genieten in Harlingen

Tussen Waddenzee en Waddenstad Harlingen ligt restaurant ‘t Havenmantsje. Waar vroeger de kotters aanmeerden om hun vangst te lossen is nu dit heerlijke restaurant gevestigd. In deze monumentale Friese veste verwelkomt het team van 't Havenmantsje jou graag en gastvrij. In de keuken wordt uitsluitend gewerkt met verse producten, waardoor je hier elke dag iets anders eet. Ook de mensen die ‘s ochtends wakker worden en de minuten aftellen tot de lunch zijn hier aan het juiste adres. De lunchkaart biedt namelijk minstens zulke culinaire hoogstandjes als die je ‘s avonds voorgeschoteld krijgt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 't Havenmantsje

op steenworp afstand van bus en treinstation
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,1
Logstap L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gerechten waren voortreffelijk, bediening was een beetje drukdoenerig, gaf een ongemakkelijk gevoel.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wat een klasse! Verfijnde,heerlijke gerechten in een ontspannen sfeer. Fijne bediening. Elke amuse en elk gerecht een ontdekking. Kortom:superavond gehad!
Marionne S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Fantastische avond gehad! Komen graag terug!
Lambertus L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
super lekker en gezellig gegeten!
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
l L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Veel goede berichten gehoord, deze keer zelf maar eens. Jammer genoeg viel dit ons tegen. De twee eerste gerechten met vis en zuur( het was veel te zuur!!) Verder was het niet bijzonder, en de gerechten veel te klein en te weinig. Een onvoldoende voor het eten. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Wel leuke bediening.
Doede K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Geluncht met de familie op een grijze zondagmiddag.
Verrassend goed en bijzonder lekker gegeten.
Correcte bediening in een sfeervolle ambiance.
Wij komen zeker terug!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Er werd goed rekening gehouden met dieetwensen. Prettige bediening. De lunchgerechten waren een streling voor oog en tong. Gezellige ambiance.
Hendrik T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Echt genoten van het eten en de uitstekende bediening. Wat een combinaties van smaken, ver boven verwachting. Mooie zaak met sfeer. Topavond!
Bertri V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Die ster komt er wel. Prachtige combinaties. Prachtige amuses. Wat een kunstwerken en wat zijn ze lekker. Overheerlijk gegeten. Met byzonder vriendelijke bediening die goede uitleg gaf over al t heerlijks wat we kregen.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met z'n vieren gegeten, eten was verrassend, ongedachte combinaties, smakelijk, bediening was adequaat en vriendelijk, ambiance prettig.
TheoSr .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Dit was echt een unieke, positieve ervaring, aardig personeel, lekkere en verrassende gerechten. Hier komen we graag nog eens.
WielR01 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Op 21 januari 2017 gegeten bij 't Havenmantsje. Een fantastisch restaurant. We hebben gegeten in de mooie nieuwe serre en genoten van een verrassingsmenu. Alle gerechten waren fantastisch op smaak en de tussengerechtjes een daadwerkelijke smaakverrassing. De presentatie van alle gerechten was zeer bijzonder. Hulde aan de keukenbrigade. Ondanks dat het erg druk was (alle tafels bezet) ook complimenten aan de bediening. Elegant en met kennis van zaken!
lolle1968 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wat positief was is dat ze vroegen of ergens allergies voor waren of wat wij echt niet wilden hebben.
En het was leuk dat ze zeiden wat we kregen. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken !!!
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het restaurant is sinds niet al te langetijd uitgebreid met een sfeervolle serre met mooi uitzicht op de haven.
Bijzonder attente bediening en prima restaurant.
martyslager .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
heerlijk gegeten..........................................................................................................................................................................................................................
Frietje F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijke avond gehad. Ook nog veel amuses er bij. Lekker, mooi, gezond en er rekening mee gehouden dat ik geen vlees eet. Tot ziens!
elise67 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wederom genoten bij it Havenmantsje. Heerlijk gegeten, lekker gedronken, gastvrij en vriendelijk.
Het blijft leuk dat de bediening uitgebreid vertelt wat er op je prachtige bordje ligt met een goed wijnadvies.
Een aanrader als je jezelf culinair wilt verwennen.
ritaspee .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zoals altijd hebben we er weer heerlijk gegeten. De prettige en deskundige bediening, de nieuwe aanbouw, zeer sfeervol ingericht wat echt een aanwinst is, hebben erg bijgedragen aan een heerlijk culinair avondje uit!
Mannus S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten met fantasievol samengestelde en gearrangeerde gerechten. Restaurant smaakvol geupgraded en zaten gezellig in de nieuwe serre