't Havenhoofd

Meer informatie over restaurant 't Havenhoofd

Voordelig
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteren een lekkere lunch gegeten. Goed toeven buiten in het zonnetje. De snitsel was erg lekker en de kibbeling vond ik iets te veel paneermeel. Maar dat is een kwestie van smaak. De frites waren erg lekker. Krokant van buiten en zacht van binnen. De salade was aangemaakt en zelfs voorzien van olijven en fetakaas. Dat zie je niet vaak. Kwaliteit prijsverhouding is in orde.
BedanktRob .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De zaak was van binnen vrij leeg, wat vaak geen goed teken is. Toch hebben we hier met ons gezin goed gegeten. Mijn spareribs waren heerlijk. Bediening was wisselvallig; meisje met Duits(?) accent dat ons bij binnenkomst hielp deed het heel goed. Dame die het vanaf serveren warme maaltijd overnam minder; zij maakte een onzekere indruk ("maakte geen contact") en vergat twee bestellingen. Vanuit dit restaurant heb je een mooi uitzicht op de haven van Stavoren en het IJsselmeer.
Joro R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Super vriendelijk personeel, echt heerlijk gegeten. Eerlijke prijs.
Kibbelingen van echt stuk vis gemaakt met knapperig korstje. Flinke porties, ook de kinderplates. Voldaan van tafel gekomen.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Zondagavond 2 november ondanks de slechte recensies toch maar zelf gaan uitproberen om hier wat te gaan eten.
Helaas wat er al in vorige recensies stond blijkt helemaal waar!
Kibbeling leek uit de diepvries van een of andere groothandel, smaakloos. Het enige pluspunt van deze zaak is de aardige bediening die overigens wel een paar handen meer hulp had kunnen gebruiken.
Triest om te zien dat een uitbater zijn personeel zou "uitbaat".
Jammer van het zeer mooie punt waar op de zaak gelegen is. Valt veel meer van te maken met een goede keuken en een even zo goede uitbater!
KarelMurk .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Redelijke ligging, maar zeer eenvoudig meubilair en geen comfort. Eten echt dik onvoldoende. Wat warm moest worden geserveerd bleek koud te zijn en andersom. Kibbeling lijkt goedkope witvis te zijn. Wanneer je er iets van zegt krijg je helaas een grote mond terug.

Wij komen hier echt nooit weer.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2013
Wat een gemiste kans om op een maandagavond, als de andere zaken in je dorp dicht zijn, niet uit te pakken en er echt wat van te maken. De gerechten, die uit de belendende cafetariakeuken komen, zijn lauw, vet van de frituur en troosteloos opgediend. Met ravigottesaus en goede partjes citroen proberen we de melige inktvisringen nog wat op te frissen. De opmerking aan de aardige, jonge ober, dat de calamaris best heter en krokanter zouden mogen, wordt gepareerd met: "Mijn baas houdt er niet van als ze te hard gebakken zijn..."