't Hart Van

Walstraat 49 4381 GD Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Hart Van

Henk .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Doordat het in deze tijd van het jaar erg rustig is, had de vriendelijk en gezellige eigenaar veel tijd voor zijn klanten. Het eten is uitstekend en niet duur. Er werd perfect rekening gehouden met de afspraak welke wij later op de avond hadden.
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Tijdens een midweekje Vlissingen hier genoten van een lunch. Binnen helaas want het regende de hele dag. Het is een leuke tent met voor de deuren die opengeslagen kunnen worden terrasstoelen en tafel. Daarachter gewone restaurantstoelen en tafels en tevens is er een stamtafel. De inrichting is gezellig en de WiFi is gratis. De keuken is open en elke week is er
een " Hap van de week". Ik had een broodje zalm, zonder kruiden graag, daar ben ik allergisch voor. Na de bestelling kwam de kok, om te vragen welke kruiden dat zijn want in de Italiaanse bol die hoort bij het broodje zalm zit oregano. Precies, die dus. Fijn dat de kok zo attent was! Mijn man had een broodje kroket dat bestond uit een heerlijke bol met garnituur en kroket natuurlijk. De bediening was zeer attent en behulpzaam. Ook deze tent is een aanrader! De prijzen liggen goed, zeker voor de "hap van de week" die rond de tien euro ligt.
Michaela B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Zeer goed eten . Ongedwongen sfeer.
Keuken is open dus je kunt er zo een kijkje nemen. Vriendelijke kok , die tevens de eigenaar is.
Goede prijs kwaliteit verhouding . Je gaat er zeker niet weg met honger!!!