't Hart Van

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant 't Hart Van

Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vandaag met de familie hier geluncht. Ontzettend vriendelijk ontvangen. Ze geven je een fijn gevoel. Allemaal wat van de kaart besteld en allemaal goed gegeten.
Vond de broodjes wat aan de kleine kant, zeker voor die prijs. En ook al was het een beetje druk het duurde allemaal wel wat lang voordat we de broodjes kregen.
Maar al met al een prima gelegenheid.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Doordat het in deze tijd van het jaar erg rustig is, had de vriendelijk en gezellige eigenaar veel tijd voor zijn klanten. Het eten is uitstekend en niet duur. Er werd perfect rekening gehouden met de afspraak welke wij later op de avond hadden.
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Tijdens een midweekje Vlissingen hier genoten van een lunch. Binnen helaas want het regende de hele dag. Het is een leuke tent met voor de deuren die opengeslagen kunnen worden terrasstoelen en tafel. Daarachter gewone restaurantstoelen en tafels en tevens is er een stamtafel. De inrichting is gezellig en de WiFi is gratis. De keuken is open en elke week is er
een " Hap van de week". Ik had een broodje zalm, zonder kruiden graag, daar ben ik allergisch voor. Na de bestelling kwam de kok, om te vragen welke kruiden dat zijn want in de Italiaanse bol die hoort bij het broodje zalm zit oregano. Precies, die dus. Fijn dat de kok zo attent was! Mijn man had een broodje kroket dat bestond uit een heerlijke bol met garnituur en kroket natuurlijk. De bediening was zeer attent en behulpzaam. Ook deze tent is een aanrader! De prijzen liggen goed, zeker voor de "hap van de week" die rond de tien euro ligt.
Michaela B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Zeer goed eten . Ongedwongen sfeer.
Keuken is open dus je kunt er zo een kijkje nemen. Vriendelijke kok , die tevens de eigenaar is.
Goede prijs kwaliteit verhouding . Je gaat er zeker niet weg met honger!!!