't Haantje

6,8
6,6
Corrine V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Met 3vriendinnen een hapje gegeten bij t haantje. Een tijdloos eetcafe (de tijd heeft er stil gestaan,het interieur is iets veranderd, de kerstverlichting die voorheen, jarem terug,altijd boven de bar hing is verdwenen)maar enorm gastvrij en gezellig. Een eenvoudige menukaart, maar voor elk wat wils. Vriendelijk personeel. We komen graag nog eens.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Een bezoek aan een wedstrijd Feyenoord kan niet beter beginnen dan met een hapje eten in t Haantje. Eenvoudig, beperk je tot cafe eten zoals spareribs, sate met frites of gebakken mosselen , biertje erbij en je eet top. Bediening is attent en de sfeer ios geweldig
Marvin R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Spareribs zijn helemaal top!!!!!
Prima stamppot met flinke bal voor een voordelige prijs.
Oud Hollands buurt eetcafé qua decor.

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Vanwege een verbouwing tweemaal bij 't Haantje gegeten. Een aantal jaren geleden afgehaakt vanwege bar slechte bediening. Nu, tot tweemaal toe, voorbeeldige bediening door verschillende jongedames.
Het eten is boven verwachting. Een dagmenu kipfilet/ honingssaus voor €9 en een stamppot andivie met huisgemaakte bal gehakt €6; niet hoogstaand, maar degelijke maaltijd voor een prima prijs. Van de kaart varkenshaaspuntjes met room saus levert ook een prima maaltijd op huisgemaakt frites, groente en salade voor een redelijke prijs. Gezellige sfeer van vaste gasten; interieur wel een beetje versleten. Ik kan me goed voorstellen dat buurtbewoners hier meermalen per week langs komen.
Christiaan T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Vanavond gezellig en heerlijk gegeten, had het 3 gangen menu kan niet anders zeggen alles vers goed op temperatuur we hebben een top avond gehad.
BorgLA .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
vanavond bar slecht bij het Haantje gegeten. Het eerste wat opviel was de vieze bende waar we in terechtkwamen: smerige tafels, vliegjes en niet in de laatste plaats de rioollucht die er rondhing. Het eten matchte helaas met deze eerste indruk (die er vroeger overigens absoluut niet was!). De zalm, die voorheen uitstekend werd gebakken, leek nu in kleine stukjes in de frituur gegooid en ook de overige gerechten, zoals de schnitzel, zagen er niet uit. De prijs was er overigens niet minder om. Het is dat er sprake van haast was, anders hadden we gauw een andere tent gezocht. Wat een schokkend verschil met voorheen! Mijn buik is er nóg onrustig van.
Marjalevering .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Zaterdag bij t Haantje wezen eten, nadat we er lang niet meer geweest waren.
Wat een achteruitgang na de overname. Biefstuk 22 euro, medium besteld, was gewoon rauw, zelfs nog even iets door laten bakken, maar omdat het al in plakjes was gesneden werd het er niet beter op. Op bord 1 gekookt peentje en een heel klein roosje bloemkool. Verder 1heel klein bakje salade, en 1 heel klein bakje ondefinieerbare groente plus een klein soepkommetje gebakken aardappelen, dit beide voor 2 personen.
Het enigste wat groots was was de prijs!!
Bediening volgens mij een leerling van de hotelschool, die amper te verstaan was.
Al met al een hele achteruitgang. Wij gaan nooit meer!!
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Even gecrasht bij 'Haantje. Het decor is nagenoeg onveranderd.

Ik bestelde een wienerschnitzel met gebakken aardappelen. De maaltijd werd snel uitgeserveerd met groente en salade.

De schnitzel (het was namelijk varken en geen kaflsvlees) was zeer krokant en de paneel had een heerlijke smaak. De aardappelen waren ook mooi krokant. Spinazie als groente, dat zie je maar zelden. Verse gewokt met een heerlijke bouillion achtige smaak. De bijgevoegde sla was vers (en niet uitgedroogd)

Ik was positief verbaasd over de kwaliteit, de gebakken mosselen van mijn vrouw (even geproefd) waren ook goed klaargemaakt.

De service is voldoende, de dames stonden helaas meer te kissebissen en het decor is toch echt 25 jaar over de datum. Als je daar doorheen kijkt en met een dosis nostalgie is 't Haantje voor het eten aan te bevelen.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Hadden een Tournedos. Gezien de prijs van € 21 mag je daar best wat van verwachten, maar dat was niet terecht. Erg matige kwaliteit. Kregen er wel friet bij, maar geen sla. Toen we zeiden dat het niet zo lekker was, kregen we wel een prachtig antwoord: uw borden zijn wel leeg! Tja daar zit je dan met je vond vol tanden!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
kom al jaren in 't Haantje maar moet tot mijn verdriet vaststellen dat de kwaliteit van het eten
er niet beter op geworden is. mijn kipkarbonade was verbrand en de normaal gesproken heerlijke frieten waren te kort gebakken. de asperges van mijn tafelgenoot waren ok maar de bijbehorende gegrilde ham was taai. verder nogal luidruchtig maar dat kwam natuurlijk omdat Feyenoord gewonnen had. wie op zondagnamiddag rustig wil zitten moet daar wel rekening mee houden. bediening is niets op aan te merken - vriendelijke jongedame die erg haar best doet.
het zou fijn zijn als er iets zou gebeuren aan de kwaliteit van het eten!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
We komen al zo'n 25 jaar in dit buurt (Lombardijen) -cafe annex restaurant. Vandaag met z'n 3en voor een snelle lunch. Wij zijn geen grote eters maar kleine gerechten staan nauwelijks op de lunchkaart afgezien van een tosti. Dus 2 boterhammen met 2 kroketten (waarom niet 1?...) uitsmijter 3 boterhammen ham/kaas en pistolet gezond. Alle3 hadden we moeite het op te krijgen en de omelet ging voor de helft terug. Pistoletje werd opengesneden geserveerd met plak ham en plak kaas, gesneden ei en lepels vol rauwkost in blokjes. Een hele toer om naar binnen te krijgen zonder dat overal rauwkost heen fladderde. Ik vond de rekening fors : 3 jus, omelet (waarbij kaas en ham apart berekend werden), 2boterhammetje/kroket en pistoletje gezond voor ruim 28 euro.,.. in een gewoon buurtcafe?... Veel. Bediening was keurig, maar niet erg persoonlijk. We zijn het in voorgaande jaren beter gewend in 't Haantje
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Een eetcafé in een gewone Rotterdamse volkswijk. Geen bijzonder decor, maar het zonnetje scheen en we konden op het terras buiten eten. Enkele van de "voetbalminnende" (stam)gasten waren bijzonder "aanwezig": Jammer! Grote porties, maar de kwaliteit was vrij matig: De tomatengroentesoep was romig, maar miste de smaak van tomaten. De verse sliptongetjes hadden ook weinig smaak. De ruime schnitzel was goed. Alleen jammer dat je voor een beetje sausje € 2,25 moet neerleggen. De bediening is attent en vriendelijk. Ruime parkeergelegenheid.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Inmiddels lijkt deze zaak een andere eigenaar te hebben. De kaart is vereenvoudigd, dat is tot daar aan toe, het eten is dat ook. Gisteren was ik er met wat vrienden. Ik had een tomatensoep met vermicelli en ballen gehakt. Daar houd ik niet van; het bleek ook niet uit de kaart. Wel uit de bon. De uitensoep die de anderen hadden smaakte volgens hen niet naar uienoep wel naar bruine bonensoep of zo... Ik had daarna een tournedos van minieme afmetingen met wat salade en patatten. Voor € 19,50. Ruim overprijsd. De kelner was vriendelijk maar verlegen, toen we hem confronteerden met de vaststelling dat de kruidenboter er nogal ranzig en uitgedroogd uitzag wist hij daar geen raad mee. Vanaf 21.00 konden we elkaar niet mee zo goed verrstaan, omdat toen de muziek flink harder ging... Maar niet meer heen gaan de komende tijd dacht ik
D. Troost .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Een eetcafé waar het personeel familiaar met de (stam)gasten omgaat. Er is een wisselende prima dagschotel met verse groenten en salade. Het à la carte menu biedt een ruime keuze aan eenvoudige en enkele aparte gerechten, zoals Surf en Turf, bestaande uit wokgroente, scampi en ossehaaspuntjes. Een gerecht met vlees van uitstekende kwaliteit dat ik zeker wil aanbevelen.