't Graanhuys

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Alles klopt hier, het eten was ontzettend lekker,het personeel is kundig en attent. De sfeer in het restaurant is gezellig, wij komen zeker terug!
CenH .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Landelijke, sfeervolle inrichting. Groot terras met ruim voldoende plaats om een lekker plekje te kunnen zoeken. Graanhuys ligt vlakbij de Rottemeren. Voor de lunch hier neergestreken. Plateau met zalm, tonijnsalade en makreelsalade. Smaakvol, komt met wat brood. Echtgenote broodje met met geitenkaas, honing en pijnboompitjes. Was hier meer dan tevreden over. Service goed.
MiGusto .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Ter viering van de verjaardag van mijn schoonmoeder hiet gegeten. Wij eten hier regelmatig en hebben ook onze trouwdag hier een dinner gehad, toen met 54 man.

Het eten is hier altijd zeer goed verzorgd. Voor een bistro zien de gerechten er altijd geraffineerd uit en de bediening is hier altijd prettig: niet te formeel en heel attent, inclusief de manager.

We hebben gekozen voor het voorgerecht van de dag (pastrami wild) en het plankje met een proeverij van alle voorgerechten. Beide zijn zeer goed ontvangen. Het plankje bevat onder andere een heerlijke garnaal, mosterdsoep, zelfgemaakte kroketjes met eend en een eenvoudige maar lekkere carpaccio.

De hoofdgerechten waren ook van de verwachtte hoge kwaliteit. Ik zal volstaan met het gerecht dat ik heb genomen: de hamburger van angus-steak. Dit is een van de goedkoopste gerechten op de kaart, maar een regelrechte aanrader. Ik heb nog nooit een hamburger gegeten met zulk lekker vlees.

Ik heb de avond afgesloten met een heerlijke parfait van pistache en karamel.

Als ik dan 1 minpunt mag benoemen dan is het het feit dat er geen plek is om een baby te verschonen.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Bij het Graanhuys is het altijd goed toeven. Heerlijk eten, regelmatig wisselende kaart met behoud van de publieksfavorieten. Ook aan de kleine mens wordt goed gedacht, kleurplaat, kleurtjes erbij en een mooi piratenschip met patatjes en wat lekkers. Het Graanhuys stelt nooit teleur.
NielsvdStolpe .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Wij gingen hier met 3 personen zonder te reserveren wat eten. Er was bij binnenkomst gelijk een tafel voor ons beschikbaar. De vriendelijke bediening nam de drankjes op en die werden lekker snel aan tafel gebracht. Wij kregen en heerlijke amuse en wij gaven aan de bediening door dat het heerlijk was en dat wij het jammer vonden dat het niet als gerecht op de kaart stond. Even later kwam de dame terug en vertelde dat als wij wilden het als voorgerecht besteld kon worden! We bestelden het als 1 gerecht voor ons drieën, wat voor de bediening en de keukenbrigade helemaal geen probleem was. Superservice en duidelijk een brigade  met liefde en passie voor eten (en gasten). De hoofdgerechten, 2 maal hert en 1 maal Kabeljauw waren heerlijk, goede garing,  heerlijke groenten en mooie opmaak van de borden. Zowel de rode wijn die bij het hert besteld werd als de witte wijn bij de kabeljauw pasten prima bij de gerechten. Wij hebben heerlijk gegeten, het personeel was zeer gastvrij en vriendelijk. Wij komen hier zeker terug!
Peter9000 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Waar gaan we eten? De database in mn hoofd vliegt voorbij, bij enkel adresjes blijf ik even hangen maar het rad van fortuin draait door. Tik, tik,tik ,tik, tik. GRAANHUYS! Het onbewuste bestuurt deze virtuele loterij. Waarom het GH?
Het zijn de details. Patat en sate kan je overal krijgen. Een steak ook. Het is de aandacht voor jezelf en voor het eten. De heerlijk overzichtelijke kaart. De lach op de gezichten als je binnenkomt. Hiervoor ga ik uit eten. Het voelt goed, heel goed. En eigenlijk is daar alles mee gezegd. Een aanrader van de allerbovenste plank ( dat bestaat niet, maar het klinkt zo terecht)

Voor mij: GH for president!!
Harm M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Met prima weer kwamen wij aan bij 't Graanhuys. In eerste instantie lijkt het een weinig aantrekkelijk restaurant, maar eenmaal binnen ziet het zeer leuk uit, zowel voor groepen als met een kleiner gezelschap. Vanwege het goede weer maar plaats genomen op het ruime terras, waar je heel ontspannen kunt vertoeven. Eerst aan een tafel om wat te eten, maar helaas was dat vóór 5 uur 's-middags, zodat je beperkt bent tot de lunchkaart. Geen probleem, volop keuze. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam, het eten goed en je kunt daarna verkassen naar een meer ontspannen plek op het ruime terras. Het leukste was de bijzondere presentatie van het Belgisch Kwak bier. Een absolute aanrader om eens iets aparts te drinken.

Alles bij elkaar, je moet even de voorgevel vergeten, binnen en op het terras is het goed toeven, vriendelijke bediening en het ziet er leuk uit, Kortom, een adres om te onthouden.
Ada Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Heerlijk gegeten voor en hoofdgerecht waren heerlijk,super bediening!
Echt een aanrader.
Goede sfeer.
We gaan hier zeker veel vaker eten.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Heerlijk relaxt en sfeervolle ambiance, bediening uitermate vriendelijk en eigenaar begaan met klanten.
De koks zetten een goed bereide en smaakvolle Canard op tafel
Zeker weer voor herhaling vatbaar
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Op een zondag hier gelunched met ouders en schoonouders, vooraf soepjes (tomaten en uien), daarna oa zalmfilet, boerenuitsmijter, salade met gerookte kip en saté. Allemaal smakelijk en behoorlijke porties, voor een eetcafé helemaal prima. Dames in de bediening vriendelijk en van goeie intenties.
Voor een niet al te hoogstaand hapje in orde.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Mooi restaurant, doet lekker landelijk aan. Vrij grote ruimte en toch stonden de tafels en stoelen te dicht op elkaar: je kon niet met je stoel naar achteren om naar het toilet te gaan, omdat je anders je achterbuur moest storen. Ook werden de gerechten schuin over de tafel aangegeven, omdat de bediening niet achter de stoelen langs kon. Met 5 personen gegeten, zowel vis- als vleesgerechten als voor- en hoofdgerechten besteld. Gerechten stuk voor stuk heerlijk van smaak, prima van structuur met lekkere bijgerechten. Maar waarom zit er in een parelhoenfilet een bot? Kon de bediening ook geen antwoord op geven. Personeel verder erg vriendelijk, maar vrij slordig in de bediening: bestelde broodplank werd in eerste instantie vergeten, evenals 1 ronde besteld drinken. Eten is voortreffelijk, bediening wat minder. Jammer.
Annekeolie .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Een typische brasserie; gezellige en warme entourage, goede hoofdgerechten, smaakvolle bijgerechten. Ondanks dat het een vrij grote ruimte betreft, straat de zaak voldoende sfeer uit. Zomers schuif je aan op het heerlijke terras onder de heaters. Het Toscaanse vispotje is overigens een echte topper; smaakvol en goed gevuld.
P.J. M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Om je jas te kunnen ophangen moet je de lengte van een basketballer hebben. Verder was de ontvangst vriendelijk. De voorgerechten waren prima. De Clubsandwich een was een aangename verrassing. Op de Eendenborst en Vispotje was niets aan te merken. De Sate daarentegen was droog en hard. De bijlagen daarbij karig.
Ook hier schijnt het toch ook weer een probleem te zijn de als dessert bestelde koffie gelijk met de rest van de IJsdesserts uit te serveren. De koffie is koud voordat de rest komt.
Kortom, prima gelegenheid met verbeterpuntjes.

Janneman70 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Leuke en gezellige zaak. Een heerlijke biefstuk gegeten. Bediening is vlot en vriendelijk. Prijs-kwaliteits verhouding zeer goed. Hier gaan we zeker vaker wat eten.
Rosalinda F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
We gaan het liefst naar 't graanhuijs als het mooi weer is, dan kun je op het terras zitten. Gewone tafeltjes om aan te eten, maar ook een groot lounge-gedeelte. Parasols waar 's avonds een verwarming in aangaat. Zo kan je tot de late uurtjes blijven zitten. De zwarte brigade is jong, enthousiast en attent. We komen hier gemiddeld 2x per maand en het gaat ons tot nu toe niet vervelen. De kaart verandert 4x per jaar dus er is steeds wel weer wat anders om te proberen. Het eten voldoet aan alle eisen en is smaakvol. Geen hoogvliegers maar daar is de prijs ook naar. Kortom; een eetgelegenheid om eens langs te gaan en te proberen. Het zal je niet tegenvallen.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
erg lekker gegeten, (lamshaas en lamsrollade)
complimenten voor de kok.
Personeel komt professioneel over, is vriendelijk, en let goed op !