't Goude Hooft

Dagelijkse Groenmarkt 13 2513 AL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant 't Goude Hooft

Van verwarmd terras tot vorstelijke Ridderzaal

Romantisch met je partner bij de open haard of juist gezellig met vrienden op het (verwarmde) terras? Bij ‘t Goude Hooft is het allemaal mogelijk. Hier heeft elke ruimte zijn eigen sfeervolle ambiance en kun je zeven dagen per week terecht voor ontbijt, lunch of uitgebreid diner. Ook voor speciale gelegenheden ben je hier aan het juiste adres. Zo is de High Tea een ware traktatie. Maar ook aan de wijnliefhebber is gedacht; die kan tijdens de High Wine zijn hart ophalen met een goed glas en heerlijke hartige lekkernijen.

Meer informatie over restaurant 't Goude Hooft

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant 't Goude Hooft

Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Tijdens het winkelen langs deze mooi tent gelopen, ervoor gekozen om hier te lunchen. Voordat we naar binnen konden moesten we even wachten, dat was prima.
Toen we eenmaal zaten leek de bediening dit niet door te hebben, zeker een halfuur gezeten voor er een drankje besteld was, werd dan ook maar 1 drankje uitgeserveerd terwijl er 2 besteld waren.
Na veel zwaaien eten kunnen bestellen. Hier ook lange tijd op gewacht. De lunch was aardig, voor 10.50 een 12 uurtje gegeten. Dit was het kleinste kommetje soep, met een nog kleiner boordje filet en een zacht puntje kroket. Dit was geen goede prijs kwaliteitsverhouding.
Al met al 1,5 uur gezeten voor een simpele lunch.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
10.25 voor een simpel pistoletje met een plakje carpaccio en een plukje rucola......schandalig!!!!
Kaal kopje soep, geen broodje of soepstengel o.i.d......
Veel en veel te duur voor wat je krijgt
Mp230710 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Na een dagje shoppen in Den Haag hier beland. Erg leuke ambiance, inrichting, muziek, temperatuur het klopte allemaal. Vriendelijke bediening. Ondanks dat het ook een hotel is zeker niet te "stijfjes".

We hebben allebei heerlijke vis gegeten! de mijne en papilot en die van mijn partner met hollandaise saus! Alles naar wens! genoeg knapperige groentetjes. Een klein puntje, er had wel wat meer hollandaise bij gemogen.
Anne-Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Maandag 15 oktober bij “het gouden hoofd “ gegeten. Super slecht!, ik bestelde Zalm Dijon. De zalm was droog, smakkeloos en werd gepresenteerd op een bedje van “prut”. Ik kan het niet anders beschrijven. Denk dat het aardappelpuree zou moeten voorstellen. Er lagen was nietige boontje bij en in een “mandje” dat erbij werd geserveerd zaten wat frietjes, niet groter dat 2 cm en ook nog zeer hard gebakken. Veel stukjes waren alleen maar hard! Echt super slecht. Ook de bediening was ver beneden peil, zeer onpersoonlijk en ongeïnteresseerd. Ga hier zeker nooit meer eten!! Anne-Mieke van de Ven.
David I.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Afgelopen vrijdag 12 oktober hier tussen de middag hier gegeten. Wat we kregen is niet echt schokkend te noemen. De prijs voor (verse?) jus, twee glazen 7,70 is veel te duur. Denk niet dat wij nog eens langs komen.....helaas.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Wat een geweldige sweer. Onlangs verbouwt en het resultaat is echt prachtig geworden. Ook de service was fantastisch wat wij zeer knap vonden aangezien het verschikkelijk druk was. Wij zijn hier vaker geweest en het is altijd top. Wij zullen dan ook zeker weer terug komen!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
De drankjes werden snel uitgeserveerd. Op de broodjes moesten we heel lang wachten. Ze waren ook nog lauw, dus hebben ze achter te lang gestaan. Bij het betalen heb ik er een opmerking overgemaakt, maar een sorry kon er niet vanaf!
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Gisteren hier een soort fawlty-towers achtige lunch beleeft met mijn vrouw. Mooie plek, midden in de stad. Daar verwacht je dan ook wat van. Mijn vrouw vroeg wat voor vis er in de vissalade zat en de bediening zei met een strak gezicht dat hij dat niet wist en dat het ook niet mogelijk was om hier achter te komen omdat het "wisselt"....Dan maak ik me enigszins zorgen over waar die salade vandaan komt. Dan maar een superfood salade bestelt en een truffel pasta. Vervolgens werd er alsnog een vissalade(?!) en een truffel pasta gebracht. Paar minuten later kregen we alsnog de gevraagde superfood salade. Truffel pasta was vrij treurig. Een enorme schaal pasta met een ongeïnspireerde saus er over heen die in de verste verte niet naar truffel smaakte. Drankje er bij bestelt. Ober schenkt cola te snel in en morst aardig wat op de tafel. In mijn naïviteit dacht ik dat hij dat nog zou opruimen (de halve tafel was nat) maar dat gebeurde uiteraard niet. We waren er klaar mee en hebben de rekening gevraagd. En jawel...daar stond de gewraakte vissalade weer op (net op tijd achter gekomen, dat scheelde ons 2 euro).

Je hebt een prachtig restaurant, op een prachtige locatie, in een prachtige stad, op een prachtige zomerse dag. Zorg er dan voor dat alles in orde is! Vooral de bediening moet 200% beter.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Een van de aangenaamste hoera-we-mogen-buiten-eten adressen van Den Haag. De tafel met uitzicht op tram lijn 16 en andere Haagse bijzonderheden werd fraai gedekt, het bestek zeer recht gelegd door een van de aardige obers. In het glas een heerlijke prosecco (ja, dat kan) en op de borden opvallend verzorgde gerechten. We aten (aan de ene kant een menu van 23,50 en aan de andere kant een menu van 29,50) onder meer vakkundig gefrituurde en heel malse calamaris en prima gebakken kabeljauw in misosaus. Lekkere friet, maar bij zo'n oosters getinte visschotel had wat rijst misschien beter gepast. Hoe dan ook, al een kwartiertje na het werk hadden we hier het vakantiegevoel.
mileen B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Wat een dramatische bediening op een doordeweekse avond. Lang moeten wachten op een kaart of bestelling opname. Als klant hoor je niet te zoeken naar bedienend personeel. Jammer want kwam er graag.
Sonja O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Genoten van een heerlijk diner op 2e Kerstdag, aankleding sfeervol, live muziek, snelle en vriendelijke service en lekker eten voor een goeie prijs. Namens de hele familie: Dank en tot volgend jaar!
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Top locatie in de Haagsche stad!
Wij hebben heerlijk gegeten.
Genoten van het sfeervolle restaurant en zeer vriendelijke personeel .
Wij gaan zeker nog eens terug!!
mieke .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Slechte service, personeel ongeïnteresseerd. Rommelig.
Brood bij omelet was oud en smakeloos.
Erg prijzig voor wat wij kregen
David I.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hedenmiddag geluncht met mijn vrouw. Teleurstelling, er wordt geen rekening gehouden met tarwe allergie. Toch iets gevonden op kaart. De salade Nicoise, giga portie, te veel voor 1 persoon. Echter de sandwich Goude Hooft teleurstelling, brood te ver geroosterd en zo doende knetter hard, eiersalade nauwelijks te vinden, karig opgemaakt bord. Er werd niet gevraagd of alles in orde was. Bij afrekenen bij kassa opmerking gemaakt. `Het was druk` werd ons gezegd, daar hebben wij niets mee te maken. Er was geen ober te vinden om het tijdens de lunch te melden....met twee koffie 31,55 te duur !
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gisteren met iemand in een rolstoel wezen eten. Er werd speciaal een traanplaat neergelegd en het personeel was heel behulpzaam. Ik heb mijn vrouw zelf naar binnen gereden over - beetje steile, maar goed te doen- oprijplaat. Bediening is tijdig, maar niet opdringerig en echt in jou geïnteresseerd als gast. Chef's Choise- menu gekozen en ieder gerecht verrassend en bovenal lekker. Ook bij het verlaten van het etablissement weer die behulpzaamheid. Het liep allemaal als een geoliede machine. Rolstoelers weten wat ik bedoel. We hebben een reuze gezellige, zorgeloze avond gehad.
Margreeth D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellige gelegenheid voor de lunch .
Het 12 uuurtje was meer als voldoende
en de smaak was prima .
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het vlees is prima de groente is karig dat kan beter voor deze prijs de friet was zeer zout,suggestie serveer deze zonder zout het staat immers op tafel kan de klant zelf zout toevoegen al met al een fijn diner gehad.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ondanks dat we hadden gevraagd om een doorbakken burgen, kregen we Ee medium rare burger. Ook na terugsturen. Verder was de chocoladesaus bij de dame blanche niet warm genoeg en geen pure chocola.
liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding, maar eten was weinig origineel
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vaak langs gelopen, maar niet eerder hier gegeten. Voor een lunch neergestreken op het terras met leuk uitzicht op het voorbij komend winkelende publiek.

Gekozen voor een 12-uurtje (bouillabaisse, een boterham met makreel en een broodje met een garnalenkroket en salade) en een tosti ham / kaas. Alle gerechten waren van goede kwaliteit. De prijzen zijn billijk en de bediening is vriendelijk en efficiënt.
Zal zeker nog een keer worden herhaald.