't Goude Hooft

Dagelijkse Groenmarkt 13 2513 AL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant 't Goude Hooft

Van verwarmd terras tot vorstelijke Ridderzaal

Romantisch met je partner bij de open haard of juist gezellig met vrienden op het (verwarmde) terras? Bij ‘t Goude Hooft is het allemaal mogelijk. Hier heeft elke ruimte zijn eigen sfeervolle ambiance en kun je zeven dagen per week terecht voor ontbijt, lunch of uitgebreid diner. Ook voor speciale gelegenheden ben je hier aan het juiste adres. Zo is de High Tea een ware traktatie. Maar ook aan de wijnliefhebber is gedacht; die kan tijdens de High Wine zijn hart ophalen met een goed glas en heerlijke hartige lekkernijen.

Meer informatie over restaurant 't Goude Hooft

7,2

Jouw recensie over het restaurant 't Goude Hooft

David I.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hedenmiddag geluncht met mijn vrouw. Teleurstelling, er wordt geen rekening gehouden met tarwe allergie. Toch iets gevonden op kaart. De salade Nicoise, giga portie, te veel voor 1 persoon. Echter de sandwich Goude Hooft teleurstelling, brood te ver geroosterd en zo doende knetter hard, eiersalade nauwelijks te vinden, karig opgemaakt bord. Er werd niet gevraagd of alles in orde was. Bij afrekenen bij kassa opmerking gemaakt. `Het was druk` werd ons gezegd, daar hebben wij niets mee te maken. Er was geen ober te vinden om het tijdens de lunch te melden....met twee koffie 31,55 te duur !
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gisteren met iemand in een rolstoel wezen eten. Er werd speciaal een traanplaat neergelegd en het personeel was heel behulpzaam. Ik heb mijn vrouw zelf naar binnen gereden over - beetje steile, maar goed te doen- oprijplaat. Bediening is tijdig, maar niet opdringerig en echt in jou geïnteresseerd als gast. Chef's Choise- menu gekozen en ieder gerecht verrassend en bovenal lekker. Ook bij het verlaten van het etablissement weer die behulpzaamheid. Het liep allemaal als een geoliede machine. Rolstoelers weten wat ik bedoel. We hebben een reuze gezellige, zorgeloze avond gehad.
Margreeth D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellige gelegenheid voor de lunch .
Het 12 uuurtje was meer als voldoende
en de smaak was prima .
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het vlees is prima de groente is karig dat kan beter voor deze prijs de friet was zeer zout,suggestie serveer deze zonder zout het staat immers op tafel kan de klant zelf zout toevoegen al met al een fijn diner gehad.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ondanks dat we hadden gevraagd om een doorbakken burgen, kregen we Ee medium rare burger. Ook na terugsturen. Verder was de chocoladesaus bij de dame blanche niet warm genoeg en geen pure chocola.
liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding, maar eten was weinig origineel
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vaak langs gelopen, maar niet eerder hier gegeten. Voor een lunch neergestreken op het terras met leuk uitzicht op het voorbij komend winkelende publiek.

Gekozen voor een 12-uurtje (bouillabaisse, een boterham met makreel en een broodje met een garnalenkroket en salade) en een tosti ham / kaas. Alle gerechten waren van goede kwaliteit. De prijzen zijn billijk en de bediening is vriendelijk en efficiënt.
Zal zeker nog een keer worden herhaald.
E. P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gisteravond met zoon en dochter gegeten op het terras. De hamburger, medium besteld door mijn zoon, was nog veel te rauw. Na melding, werd er gezegd als wij wilden, kon deze burger nog wel even langer op de plaat gelegd worden, ook een stuk maiskolf (werd genoemd bij het menu) was er niet bij. Friet, 2x besteld, werd 1x geleverd. Bij navraag, werd er gezegd dat de porties ruim waren, dat er best wel gedeeld kon worden. Nog een poging gewaagd, met een kop koffie, gewoon zwart. Gootsteenwater is wellicht smakelijker. Niets meer gezegd, ik was er klaar mee. Leuke lokatie, foutjes kunnen gemaakt worden, zeker bij drukte. Maar hoe daar mee omgegaan wordt, is zeker niet klantvriendelijk. Wij gaan daar niet meer naar terug.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
De prijzen op de kaart zijn niet, die in rekening worden gebracht!
Vanmiddag een koffie verkeerd besteld, op kaart staat € 2,95. Hiervoor werd € 3,10 werd in rekening gebracht. Direct daar wat over gezegd, de ober hield vol, de prijs op zijn apparaat moest worden betaald. Commentaar leidinggevende: prijzen zijn nog niet aangepast op kaart. Excuses heb ik niet gekregen!!!
Wel geld retour, voor mij was het een kwestie van principe.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Nu wat een absolute verbetering!
Ik heb hiervoor 19 april een zeer slechte ervaring gedeeld...maar die kan nu in 1 keer door naar zeer goed!
Wij wilden toch nog even koffie drinken en vooral niets eten en bij binnenkomst viel ons meteen de vriedelijke bediening op.
Waar voorheen de arrogantie de overhand had....

We werden bediend door een hele aardige Kevin en daar bleef het niet bij...toch maar wat proberen van de OOK nieuwe kaart,
Ik nam vegetarische groeten tempura mijn partner een lekkere schotel een goed dessert en wij zijn echt verbaasd.....niet minder superblij dat jullie dit zo goed oppakken.
Nu volhouden met vriendelijk personeel en goed voedsel.. jullie zitten immers op de mooiste locatie van Den Haag!
Katherine .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een vriendin en ik waren erg aan het twijfelen over een eetgelegenheid in het centrum. Uiteindelijk hebben we gekozen voor ''t Goude Hooft', omdat het veelbelovend oogt. Nu kan ik je vertellen dat niet alles wat blinkt goud is en dat is achteraf gezien hier van toepassing. We bestelden allebei een broodje hete kip, met champignons, paprika en ui. Dat is althans wat het menu ons voorloog. Wat binnen no time voor onze neus verscheen was niet veel soeps. Twee dikke sneeen brood en een minuscuul bakje met wat gesneden kleine stukjes kipfilet erin, twee of drie hele kleine stukjes paprika en twee inimini stukjes die afkomstig leken van een champignon. Allemaal verdronken in een licht pikant sausje. Wat ernaast lag was een heel triest hoopje salade, of iets wat er voor salade moest doorgaan: een paar lichtgroene sliertjes, een schijfje komkommer en een schijfje tomaat. De 'salade' hebben we niet aangeraakt. De rest wel opgegeten, wat stukjes kip met roodroze draadjes erin daargelaten. Zeer teleurstellend. Dit was voor ons de eerste en laatste keer. De bediening deed of ze heel verbaasd was en stelde dat vele klanten voor ons 'de hete kip' wel zeer konden waarderen. Ze wilde het eten wel omruilen voor iets anders, echter hadden we er al van gegeten. Ruilen of niet, dit gerecht zegt genoeg over al het andere op de menukaart. De dame beweerde ook dat alles vers op de dag wordt gemaakt... Neem dan ander keukenpersoneel aan, want dit was om te janken. Geef een klant gewoon waar voor z'n geld. Scheve prijs-kwaliteit verhouding. Je bevinden op een A-locatie betekent niet dat je je kunt permitteren de klant te bedonderen. Dit was voor ons de eerste en laatste keer.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Wat mij eerst opviel was de hooghartige houding van het personeel? is dit typisch "Haegsch"??? echt een prachtig mooie locatie en dan zulke bediening enfin , we kregen na veel gedoe onze drankjes.
Besloten ook wat te eten en dat viel echt tegen, kipschotel die dreef echt in de saus , sate die was doorgegaard we hielden het voor gezien.
Wij komen uit de bollenstreek en daar gaat het een stukje "normaler" gewoon normaal bedienen lijkt mij en echt een ander kok aanschaffen?
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Vandaag ontbeten met een zakelijke relatie. Top ontbijt. Alles in overvloed voor slechts 8 euro pp. Bediening prima en nooit opvallend aanwezig. Ideale en leuke plek voor een ontbijt. Van harte aanbevolen!
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hebben hier gegeten met 4 mensen.
Het voorgerecht ging nog De Carpaccio was rommelig opgediend en heel simpel . de soep uiensoep matig Het hoofdgerecht heel slecht sate van ossenhaas was gortdroog . Kip roebak eveneens gortdroog.
Frietjes a la Mc Donald onduidelijkee smakeloze sausjes bij het eten.

De bediening is echt bizar het personeel ( 2 heren waren wel aardig) heel arrogant die lopen met een air rond dat je blij mag zijn dat je bediend wordt.

Echt dit kan zoveel beter de locatie is schitterend maar het eten echt waardeloos! het personeel zou ik toch een lesje geven omtrent hoffelijkheid!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gisteren hier ter gelegenheid van mijn verjaardag hier gegeten. Aansluitend wilden we naar de film, dus gaven we iets voor 6 aan dat we uiterlijk 19.50 weg moesten. De serveerster bevestigde dit nog eens door te vragen of het echt uiterlijk 19.50 was en gaf toen aan dat dit geen bewaar was voor 3 gangen. Dus bestelden wij en wachten.... Het voorgerecht kwam en om 18.50 werd dit afgeruimd. We zaten inmiddels 1 uur. De dame vroeg of we al gelijk het hoofdgerecht wilden hebben of even 10 minuten wachten. De 10 minuten wachten werd uiteindelijk een half uur, om 19.20 kwam dan het hoofdgerecht. Dat hebben we heel vlot naar binnengewerkt, steeds kijken op de klok of we het nog gingen redden, want het dessert van het menu dat mijn partner besteld had moest nog komen en opgegeten worden. Dat hebben we dus niet gehaald. Het dessert dat ik op het oog had had ik inmiddels al uit mijn hoofd gezet. Ook na het aangeven dat we nog maar 10 minuten hadden lukte het niet het dessert te krijgen. Toen we uiteindelijk om 19.50 de rekening vroegen en we daarop nog moesten wachten kwam het dessert, gebracht door de floormanager. Toen we vroegen of hij ook een doggybag had om het mee te nemen keek hij ons wat vreemd aan. We gaven nogmaals aan dat we ruim op tijd hadden aangegeven dat we weg moesten. De serveerster kwam er bij staan en beweerde met een uitgestreken gezicht dat ze had begrepen dat we pas om 20.10 weg moesten. Tja. Wij noemen dat glashard liegen, zij noemde het een misverstand. De rekening werd echter niet aangepast, ook niet toen we daarom vroegen, dus volle mep betalen voor iets wat we in moordend tempo naar binnen moesten werken en een dessert dat we überhaupt niet hebben gehad. 20.00 uur stoven we boos en gestrest het restaurant uit richting film waar we 1 minuut voor tijd binnenkwamen. Geen tijd meer voor koffie als we ook het begin wilden zien.
Het eten zelf? Het voorgerecht mini-taco's bevatte heel veel (rauwe?) zwarte peper en was geen succes. Tonijn en biefstuk waren lekker voor wat we er van opgegeten hebben.
Al met al geen leuk verjaarsdiner en door het haasten, de boosheid en geen koffie ook geen prettig gevoel bij de film.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Feest beneden erg rumoerig met muziek, en nipperende lampen in t restaurant was niet echt prettig maar was zo weer voorbij
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Traditie, stijl en Haagsche beleefdheid. Het ene moment staat "het" bij wijze van spreken al op tafel nog voordat het besteld is. Het andere moment, op dezelfde avond, duurt het wachten lang. Kwaliteit is goed. Jammer dat je de "wijn per glas" niet kan voorproeven. Nu zegt de ober: "ja, wat wil u? Een Rioja of Pinot Noir". Niet "chique", noch praktisch. Verder een prima locatie.
ROb V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vriendelijk geprijsd keuzemenu
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Van alles mogelijk!
Heerlijk gegeten.
Lunch. Twaalf uurtje.
5 Sterren kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Fijne sfeer, slechte service en het eten was prima maar niet bijzonder. De bediening was erg ongeïnteresseerd en totaal niet met de klant bezig.