't Goude Hooft

Dagelijkse Groenmarkt 13 2513 AL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant 't Goude Hooft

Van verwarmd terras tot vorstelijke Ridderzaal

Romantisch met je partner bij de open haard of juist gezellig met vrienden op het (verwarmde) terras? Bij ‘t Goude Hooft is het allemaal mogelijk. Hier heeft elke ruimte zijn eigen sfeervolle ambiance en kun je zeven dagen per week terecht voor ontbijt, lunch of uitgebreid diner. Ook voor speciale gelegenheden ben je hier aan het juiste adres. Zo is de High Tea een ware traktatie. Maar ook aan de wijnliefhebber is gedacht; die kan tijdens de High Wine zijn hart ophalen met een goed glas en heerlijke hartige lekkernijen.

Meer informatie over restaurant 't Goude Hooft

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Wat mij eerst opviel was de hooghartige houding van het personeel? is dit typisch "Haegsch"??? echt een prachtig mooie locatie en dan zulke bediening enfin , we kregen na veel gedoe onze drankjes.
Besloten ook wat te eten en dat viel echt tegen, kipschotel die dreef echt in de saus , sate die was doorgegaard we hielden het voor gezien.
Wij komen uit de bollenstreek en daar gaat het een stukje "normaler" gewoon normaal bedienen lijkt mij en echt een ander kok aanschaffen?
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Vandaag ontbeten met een zakelijke relatie. Top ontbijt. Alles in overvloed voor slechts 8 euro pp. Bediening prima en nooit opvallend aanwezig. Ideale en leuke plek voor een ontbijt. Van harte aanbevolen!
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hebben hier gegeten met 4 mensen.
Het voorgerecht ging nog De Carpaccio was rommelig opgediend en heel simpel . de soep uiensoep matig Het hoofdgerecht heel slecht sate van ossenhaas was gortdroog . Kip roebak eveneens gortdroog.
Frietjes a la Mc Donald onduidelijkee smakeloze sausjes bij het eten.

De bediening is echt bizar het personeel ( 2 heren waren wel aardig) heel arrogant die lopen met een air rond dat je blij mag zijn dat je bediend wordt.

Echt dit kan zoveel beter de locatie is schitterend maar het eten echt waardeloos! het personeel zou ik toch een lesje geven omtrent hoffelijkheid!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gisteren hier ter gelegenheid van mijn verjaardag hier gegeten. Aansluitend wilden we naar de film, dus gaven we iets voor 6 aan dat we uiterlijk 19.50 weg moesten. De serveerster bevestigde dit nog eens door te vragen of het echt uiterlijk 19.50 was en gaf toen aan dat dit geen bewaar was voor 3 gangen. Dus bestelden wij en wachten.... Het voorgerecht kwam en om 18.50 werd dit afgeruimd. We zaten inmiddels 1 uur. De dame vroeg of we al gelijk het hoofdgerecht wilden hebben of even 10 minuten wachten. De 10 minuten wachten werd uiteindelijk een half uur, om 19.20 kwam dan het hoofdgerecht. Dat hebben we heel vlot naar binnengewerkt, steeds kijken op de klok of we het nog gingen redden, want het dessert van het menu dat mijn partner besteld had moest nog komen en opgegeten worden. Dat hebben we dus niet gehaald. Het dessert dat ik op het oog had had ik inmiddels al uit mijn hoofd gezet. Ook na het aangeven dat we nog maar 10 minuten hadden lukte het niet het dessert te krijgen. Toen we uiteindelijk om 19.50 de rekening vroegen en we daarop nog moesten wachten kwam het dessert, gebracht door de floormanager. Toen we vroegen of hij ook een doggybag had om het mee te nemen keek hij ons wat vreemd aan. We gaven nogmaals aan dat we ruim op tijd hadden aangegeven dat we weg moesten. De serveerster kwam er bij staan en beweerde met een uitgestreken gezicht dat ze had begrepen dat we pas om 20.10 weg moesten. Tja. Wij noemen dat glashard liegen, zij noemde het een misverstand. De rekening werd echter niet aangepast, ook niet toen we daarom vroegen, dus volle mep betalen voor iets wat we in moordend tempo naar binnen moesten werken en een dessert dat we überhaupt niet hebben gehad. 20.00 uur stoven we boos en gestrest het restaurant uit richting film waar we 1 minuut voor tijd binnenkwamen. Geen tijd meer voor koffie als we ook het begin wilden zien.
Het eten zelf? Het voorgerecht mini-taco's bevatte heel veel (rauwe?) zwarte peper en was geen succes. Tonijn en biefstuk waren lekker voor wat we er van opgegeten hebben.
Al met al geen leuk verjaarsdiner en door het haasten, de boosheid en geen koffie ook geen prettig gevoel bij de film.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Feest beneden erg rumoerig met muziek, en nipperende lampen in t restaurant was niet echt prettig maar was zo weer voorbij
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Traditie, stijl en Haagsche beleefdheid. Het ene moment staat "het" bij wijze van spreken al op tafel nog voordat het besteld is. Het andere moment, op dezelfde avond, duurt het wachten lang. Kwaliteit is goed. Jammer dat je de "wijn per glas" niet kan voorproeven. Nu zegt de ober: "ja, wat wil u? Een Rioja of Pinot Noir". Niet "chique", noch praktisch. Verder een prima locatie.
ROb V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vriendelijk geprijsd keuzemenu
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Van alles mogelijk!
Heerlijk gegeten.
Lunch. Twaalf uurtje.
5 Sterren kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Fijne sfeer, slechte service en het eten was prima maar niet bijzonder. De bediening was erg ongeïnteresseerd en totaal niet met de klant bezig.
Anneloes M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Ik had een High Tea gereserveerd voor twee personen. Ik had geen bevestiging gekregen dat dat goed doorgekomen was, wat jammer was, maar het bleek goed gekomen te zijn.
Het eten was heerlijk, we zaten aan een mooi gedekte tafel met losse glitters (die vervolgens op neuzen en voorhoofden zijn beland) heel mooi aan het raam en hebben 2,5 uur lang heerlijk rustig zitten snoepen en de theepot werd steeds snel aangevuld. (Tuit was beschadigd). We kregen het helaas niet op maar het was heerlijk.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Even shoppen in Den Haag. Trek, dus ook maar even lunchen. Een broodje in het Goude Hooft, dachten wij. Zeer verbaasd en verblijd waren wij met de zéér royale keuze uit lunchgerechten; dat zie je niet vaak! En vervolgens beiden bezweken voor de sateh van ossenhaas. De bediening was attent en snel, zeker gezien de drukte.
De sateh was heerijk, de toebehoren zeer smakelijk. Enig minpuntje is dat men géén kraanwater serveert . Dat kan toch ècht niet meer in 2017 !!
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Reservering van Iens stond er niet in. Heerlijk vlees, grote porties.
Obers waren jong en ongeïnteresseerd, maar de sfeer in het mooie pand was heel gezellig. Heel blij dat we deze keuze hebben gemaakt
Gaby M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De Ravioli is 'heerlijk' maar wel weinig voor een hoofdgerecht; ben vrouw en normale eter
Ginny S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gezellige eetgelegenheid met ambiance, hartje centrum. De zitplaatsen zijn ruim en bieden voldoende privacy om gesprekken te kunnen voeren. Bediening is niet geschoold en dat is duidelijk te merken aan de manier van handelen. Desalniettemin doen ze hun best om attent te reageren.
Het eten is niet van hoogstaand niveau maar gezien de gemiddelde prijsklasse hoef je dat ook niet te verwachten. Huiswijn is slurpniveau, niets mis mee als je je verwachtingen niet te hoog legt.
Al met al een prima spot voor een gezellige snelle hap of een drankje als pitstop.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
2 keer hier wezen eten. Toen ik voor het eerst kwam wou ik oesters voor af die waren niet in huis, Prima kan gebeuren ober handelende het goed af want ja hij kon er ook niks aan doen. Uiteindelijk geen voorgerecht genomen. Hoofdgerecht was lekker portie was voldoende werd geserveerd met extra patat etc. Daarna wou ik een dessert om het af t sluiten. Dat was ook niet in huis best jammer aangezien het voorgerecht wat ik wou ook al niet in huis was. Mij 2 de ervaring bij 't goude hoofd was voor mij de reden om hier niet meer terug te komen. Wij kwamen voor een drankje. Bediening zag ons pas na 10 min zitten en kwam een drankje opnemen. Daarna wouden wij een grand dessert bestellen moesten weer de aandacht van de bediening trekken. Dessert was gelukkig naar wens. Helaas werd dit ook niet gevraagd tussen door. Want het legen dessert bord heeft vanaf het moment dat het gebracht werd tot dat wij weg gingen op onze tafel gestaan! In de tussen tijd geen aandacht van de onvriendelijke bediening gekregen moesten telkens onze hand op steken om drank t bestellen. Het lijkt als of het allemaal maar moet in dit restaurant en die bediening heeft er totaal geen zin in. Jammer want het is een hele mooie locatie.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Kerst weekend, 3 ontbijten, 2 diners en een glaasje en snack op het terras. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die ook al is het druk, toch tijd hebben voor een praatje. Prijs misschien wat aan de hoge kant. En toch wel een beetje jammer dat tijdens de Kerstdagen het terras, ook voor hotelgasten, al vroeg sloot. Ik begrijp de reden, maar toch jammer. Een klein beetje meer licht op de tafels mag mi ook wel. Maar heerlijk gegeten.
therese V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima eten, niet heel bijzonder. Maar een goede prijs/kwaliteit verhouding. De medewerker die onze tafel bediende deed alleen te joviaal, hij probeerde zich steeds te bemoeien met de gesprekken aan tafel, iets waar wij geen behoefte aan hadden. Gelukkig had hij dit na 30 minuten door en vervolgens zijn we netjes bediend.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Toplocatie op een super plek in Den Haag. Direct naast Noordeinde. Vriendelijke bediening, aardige prijzen en goede kwaliteit. Van harte aanbevolen!
e. B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met een vriendin een glaasje witte wijn op het verwarmde terras gedronken. Lijkt me niet zo duurzaam, maar het is wel lekker om warm te zitten en te kijken naar de gezellige drukte op straat. Daarna een prima Caesarsalade gegeten. Vriendelijke bediening!
Loek D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ondanks dat mijn reservering via Iens niet goed was doorgekomen, kregen we snel een tafel aangeboden. Prima maaltijdsalades gegeten en vlotte bediening.