‘t Goude Gemaal

Loevesteinlaan 490-492 2533 CG Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant ‘t Goude Gemaal

Sibilla S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We hebben samen hier gesteen grilled, heel lekker en gezellig.
Aardige bediening door Tamara.
Echte aanrader.
Voor herhaling vatbaar
Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Bij cafetaria het gouwe gemaak krijg je een hamburger precies zoals een hamburger hoort t zijn. Goed en sappig vlees, en heerlijke huisgemaakt friet, gemaakt door een gezellige frietbakker.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Echt een "buurt"restaurant, waar wij (van uit een andere buurt) op een woensdag gegeten hebben. Het was niet druk. Naast onze tafel van 8 nog 1 andere tafel van 10 personen. Beetje weinig voor een leuke zaak, met goed eten. Aan onze tafel werd genoten van diverse gerechten: schnitzel, vegetarisch o.a. bakcamembert en spiesjes met vlees. De prijs / kwaliteitverhouding is perfect. Het is hier niet duur en wel goed. Behoorlijke porties ook nog.
De bediening is supervriendelijk, aardig en informeert goed.
Dit is een aanrader ! Zeker als je in de buurt woont. Overigens zit er naast deze zaak een bijbehorende snackbar (voor de snelle hap) en er is een leuke zaal voor feesten en partijen.
MIeketje .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Hier gegeten met een Grouponbon.
We kregen 3 stokjes saté, kipfilet en een varkenshaas medaillon.
Daarbij frites, gebakken aardappels, sla en boontjes omwikkeld met spek, een behoorlijke hap dus.
Ook bij ons een vreemde ervaring, tijdens het hoofdgerecht werd gevraagd of we al wisten wat voor dessert we wilden nemen...
Toen de rekening kwam lag deze op een schoteltje waar allerlei stukjes vanaf waren, dat vind ik echt niet kunnen.
Overigens was het voor een zaterdag avond wel erg stil, 3 tafeltjes buiten en 1 tafeltje binnen bezet.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Bijna elke dag kom ik langs dit restaurant en nu voor het eerst gegeten hier. Bij binnenkomst kregen wij warme maïsbrood uit de oven. Heerlijk! Als hoofdgerecht had ik een wokschotel met kipfilet en mijn vriendin kabeljauwfilet. Met alle lekkere bijgerechtjes erbij helaas teveel voor ons. We hebben gesmuld.
Het enige jammere was, de koffie was nog niet eens op of er werd aan ons gevraagd of de rekening gebracht kon worden. En dat op een hele rustige woensdagavond. Geen fijne afsluiting helaas.