Over het restaurant 't Golfje

Schuif aan bij restaurant 't Golfje in de prachtige omgeving van Terschelling en ontdek verrassende en bijzondere smaken. Een culinaire ervaring voor de fijnproevers onder ons!

De menukaart wordt gesierd door diverse en gevarieerde gerechten bereid met zoveel mogelijke lokale, duurzame en biologische producten. Van zeebanket voor het ware eilandgevoel, vlees en gevogelte tot een uitgebreide keuze uit vegetarische gerechten. Voor iedereen een gerecht naar hartenlust!

Neem de tijd om in alle rust te genieten van een twee, drie of zelfs acht gangenmenu. Hoeveel gangen je ook kiest, in elk gerecht komen details, durf en originaliteit terug. Met een passie voor smaak, proef je verschillende en inspirerende smaakcombinaties.

Het restaurant biedt plek voor een bescheiden aantal van 10 tafels. Mocht het restaurant binnen vol gereserveerd zijn, is er wellicht nog een tafeltje vrij op het overdekte en verwarmde terras, met uitzicht op de kruidentuin. Reserveer bij restaurant 't Golfje in Terschelling en beleef een sensationele avond.

Meer informatie over restaurant 't Golfje

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:30

9,3

Jouw recensie over het restaurant 't Golfje

Geert V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Het Golfje. Er staan mooie, originele gerechten op de kaart. Zeker de vegetarische gerechten zijn verrassend. Verder is het ook fijn dat je zelf vanaf de kaart de gerechten mag kiezen ipv een door de kok samengesteld menu. De bediening was erg vriendelijk, maar kan nog wel verbeteren op een aantal punten. Zo werden gerechten een aantal keer niet gelijk ingezet en kregen we het idee dat niet bekend was of alle gasten aan een bepaalde gang meededen. Hierdoor werden sommige gerechten door beide medewerkers in de bediening uitgelegd. Ook bleven de bordjes voor het brood tot na het desert staan en werden de jassen niet gehaald bij het verlaten van het restaurant. Beetje slordig op dit niveau. Al met al absoluut een aanrader, maar de bediening mag wat scherper zijn. Als deze op hetzelfde niveau als de keuken komt, dan is dit restaurant Michelin ster waardig.
Jeanette.dijkstra D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Helemaal super, als altijd. Helga en haar team zetten elke keer weer een fantastisch diner in elkaar. Zeer aan te raden met het wijn arrangement!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Mooie sfeer, uitstekende kaart, goede adviezen, heerlijke gerechten, goed wijnarrangement! En uitstekende bediening. Daardoor hebben we een heerlijke avond in 't Golfje doorgebracht!
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fantastische en verrassende smaaksensaties en superieur wijnarrangement.
Lette V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We hadden een unieke ervaring; we waren de enigen.
Eten was erg goed. Leuke formule om je eigen meerdere gangen menu samen te stellen. Zeker omdat we gericht wel vegetarische wilden, geen vis en een enkel vleesgerecht. Dit is goed gelukt. Heerlijke gerechten, mooie maat porties en goede en goed bijpassende wijnen.
Ondanks dat we enigen waren, hebben we niet het gevoel gehad opgejaagd te worden. Tijden tussen de gerechten waren precies goed.
We hebben een heerlijke avond gehad!
K. W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Kwaliteit van de gerechten sterwaardig
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Laagseizoen, maar golfje is open. Niet raar dat er weinig gasten waren maar we werden heel vriendelijk de hele avond door bediend. Prima vis de wadden, en slakken op zijn Japans verrassend. Veel goede vegetarische schotels en lekkere friandises bij de koffie. In de gure laatste novemberavond weer naar huis.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Helga kookt al jaren met liefde de sterren van de hemel! Fantastisch hoe ze iedere keer weer met nieuwe spannende gerechten kan komen. Haar sommelier, Frans van der Meeren, is een uitstekende gastheer. Gaat u naar Terschelling, ga dan eten bij 't Golfje in Midsland en laat u verrassen.
Lida H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijke gerechten met veel passie en creativiteit gemaakt. Verrassend anders en met erg lekkere bijpassende wijnen. Genieten in het kwadraat!
wilma J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Helga is een fantastische chef. We kregen de heerlijkste gerechten voorgeschoteld. Een absolute aanrader. We hebben genoten en komen zeker terug...
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Verrassende keuken op Terschelling. Mooie smaken!
Er wordt innovatief gekookt. Grote keuzes uit kleine gerechten waardoor het eenvoudig kiezen is voor een 6,7 of zelfs 8 gangen. Prima wijnen!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten maar te hoog in de prijs ten opzichte van de kwaliteit. Bediening was erg formeel en stijfjes. Ook wel op routine. We kregen bijvoorbeeld twee keer eenzelfde tussengerecht. Daar werd ook niet spontaan op gereageerd.
Gerbert V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
In tijden niet zo goed gegeten.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Super lekker eten, genoeg keus en goede bediening. Top avond gehad!
Agnes F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en goede service. Menu met veel afwisseling en 50% vegetarische gerechten.
Hond kreeg heerlijk kleedje om op te liggen. Het restaurant is heel gezellig ingericht.
Laurent W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik vond de bediening niet erg persoonlijk, de (overigens vriendelijke) serveerster leek het verhaaltje wat uit haar hoofd geleerd te hebben maar leek niet echt kennis van zaken te hebben over bijvoorbeeld de wijnen. En dat is toch echt noodzakelijk als je verschillende wijnen bij de gerechten wilt schenken en de gasten zo een totaalbeleving wilt meegeven. Aandachtspunt lijkt mij.
Trudy G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel doet enorm zijn best om het je naar de zin te maken.
Ted H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke verassende gerechten met een groot aanbod aan vegetarisch.
Akoestiek is niet goed. Dus op deze drukke avond was het moeilijk om iedereen te kunnen verstaan aan onze tafel.
Fijne bediening. Hoge gunfactor
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd.
Wat kan Helga lekker koken. Kan niets bedenken wat beter moet. Sorry
Wij komen zeker weer terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed eten, votte bediening. Wijn keuze in arrangement kon beter. Sfeer was uitstekend, de zaak zat lekker vol en dat maakte het levendig, iet waarvan wij wel houden. Aan de bediening was niet te merken dat de zaak vol zat er werd vlot geserveerd.