Over het restaurant 't Golfje

Schuif aan bij restaurant 't Golfje in de prachtige omgeving van Terschelling en ontdek verrassende en bijzondere smaken. Een culinaire ervaring voor de fijnproevers onder ons!

De menukaart wordt gesierd door diverse en gevarieerde gerechten bereid met zoveel mogelijke lokale, duurzame en biologische producten. Van zeebanket voor het ware eilandgevoel, vlees en gevogelte tot een uitgebreide keuze uit vegetarische gerechten. Voor iedereen een gerecht naar hartenlust!

Neem de tijd om in alle rust te genieten van een twee, drie of zelfs acht gangenmenu. Hoeveel gangen je ook kiest, in elk gerecht komen details, durf en originaliteit terug. Met een passie voor smaak, proef je verschillende en inspirerende smaakcombinaties.

Het restaurant biedt plek voor een bescheiden aantal van 10 tafels. Mocht het restaurant binnen vol gereserveerd zijn, is er wellicht nog een tafeltje vrij op het overdekte en verwarmde terras, met uitzicht op de kruidentuin. Reserveer bij restaurant 't Golfje in Terschelling en beleef een sensationele avond.

Meer informatie over restaurant 't Golfje

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant 't Golfje

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het golfje is en blijft een lekker plekje op terschelling. Er wordt door de kokin met toewijding gekookt. De mevrouw die bedient is prettig en weet waar ze het over heeft. Ze vertelt met plezier over de lekkere wijnen. Na al het toeristeneten is het prettig om weer even te proeven wat lekker eten is. We betaalden ongeveer 60 euro per persoon voor drie gangen en wijnarangement.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Fijne plek, de bediening was uitstekend en de wijnen erg goed, het eten viel echter nogal tegen. Van de veertien gerechten en gerechtjes die we hebben geproefd, was slechts de helft op het niveau dat van dit soort restaurants verwacht mag worden. Erg jammer!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Jammer...erg verheugd op dit restaurant maar het viel best tegen.
Eten is erg flauwtjes qua smaak

We hadden er veel meer van verwacht.
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Afgelopen zaterdag op aanraden van de recensies van IENS bij 't Golfje gaan eten. Wat een teleurstelling maar misschien hadden we te hoge verwachtingen door de hele goede cijfers op IENS. Alle 3 de gerechten waren heel eerlijk gezegd een aanfluiting. Geen fantasie en totaal smaakloos. De Makreel met gember als voorgerecht was niet bijzonder en de combinatie van smaak was slecht, daarna de coquille en dat maakte het voorgerecht helaas ook niet goed, als hoofdgerecht de kabeljauw was nog de grootste deceptie. Totaal smaakloos. Het was alsof de chef kok een dag vrij had of alsof de levering van alle kruiden om de gerechten enigszins smaakvol te maken niet op tijd met de boot was aangekomen. Locatie was knus en gemoedelijk maar de hoge temperatuur in het restaurant maakte de aanwezigheid niet prettig. Heel erg jammer en geen aanrader. Voor ons een groot vraagteken waarom er zulke hoge cijfers worden gegeven voor dit restaurant. Ook nog veel buikkrampen gehad na het diner, dit gebeurt mij nooit. Heel erg teleurstellende avond.
Eatony .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Onwaarschijnlijk lekker en mooi 5-gangen verassing menu + wijn arrangement genoten. Interessante en super lekkere wijnkeuzes! Mocht je ooit een onvergetelijk menu, avond, service en wijn willen ervaren dan zit je hier meer dan goed! Letterlijk.
Ary T. L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
De eerlijkheid gebied ter zeggen dat wij acht jaar geleden erg verrast waren door het gebodene. Vol verwachting gingen wij nu aan tafel. Eigenlijk waren wij niet erg onder de indruk van het geheel - en het ijsbolletje op de eend von ik raar: kwam smaak niet ten goede.
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Altijd weer verrassend lekker! Wat een fijn restaurant!! Robbert & Amanda
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie pure smaken met goede bijpassende wijnen. Alle gerechten goed op smaak en ook qua temperatuur uitstekend geserveerd. Zeer de moeite waard als je op Terschelling bent en eens echt lekker wil eten.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De hoeveelheid van de voorgerechten waren zeer gering, zelf voor kleine eters; de bisque had last van eb. De amuse van terschellingse eekhoonrtjesbrood smaakte naar champignons. De smaak van sommige gerechten was nogal vlak. Het nagerecht de rabarber en basilicum, had geen hint van basilicum en smaakte vooral naar rozewater. En dan de prijs, voor een vermelding van 1 bestekje van de michelin was dit een hoogste rekening die ik ooit heb betaald voor een restaurant met een michelinvermelding van het zelfde niveau.
A.E. S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening .
flexibel: voor-/tussen-gerechtje als hoofdgerecht kan...bijv. coquille... 4x ipv. 1x: komen ze zelf mee!
Dikke duim :-)
D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Gezellig sfeer, goede bediening en super keuken met verrassend leuke en mooie gerechten die met liefde bereidt worden en dat proef je.
A. O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zoals altijd worden we door Helga en haar team als vrienden ontvangen.. De menukaart is altijd weer spannend en afwisselend en maakt kiezen lastig... Maar het eten is een feestje en een bijpassend wijnarrangement maakt het af! Top!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten, met een uitstekende bediening en fantastisch wijnadvies. Zeer gastvrij ontvangen in een rustige sfeer.
bert J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Buiten gewoon. Vriendelijke zeer professionele bediening. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Rijp voor een ster. Wij zijn gewend om in sterren restaurants te eten en Het Golfje past zeker in die rij.
Rienk V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vanaf binnenkomst door beide gastheer en gastvrouw uitermate plezierig en warm ontvangen. We hebben ons laten verrassen door de chef met een 6-gangen menu en bijpassend wijn arrangement. Dit is een geweldige keuze gebleken, alle gangen met veel zorg bereid en de wijnen complimenteerde de gerechten op een zeer elegante wijze..
De zeer plezierige omgang van het team met de gasten is zeker een vermelding waard, naast de mooie creaties van de chef.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijke avond gehad bij 't Golfje! Toch wel het beste restaurant van Terschelling. De ontvangst en bediening zijn perfect: vriendelijk en kundig. Wat verbeterpunten: de "actuele" menukaart van de website met 14 gerechten, was niet actueel. Op de kaart en op de site staat: "Van zeebanket voor het ware eilandgevoel, vlees en gevogelte tot een uitgebreide keuze uit vegetarische gerechten." Op de actuele kaart "slechts" 10 gerechten (voor- en tussen-/hoofdgerechten), waarvan 4 vegetarisch. Slechts één vleesgerecht (gestoofde lamsnek). Geen gevogelte. Klein beetje zeebanket als garnituur. Helaas geen oesters. Maar gekozen gerechten waren super! De amuses helaas wat minder. Koud komkommersoepje met lullig koffielepeltje (beter een kopje om te drinken) en iets van en mousse van kruiden uit de tuin (bevatte veel te veel gelatine). En nu ik toch in de zeurstand sta: bij diner op het terras, het tuinmeubilair even ontdoen van spinnenrag. O ja, en bij de koffie liever geen fabrieknogaatje... Maar: we komen zeker terug!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Vriendelijke bediening en eerlijk eten.
Jan Willem O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten met mooie wijnen. De gegaarde lam wat aan de zoute kant, maar dat mag wel na een dagje zon????
Arijan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ondanks de Oerol-drukte bleef de kwaliteit op hoog niveau en de bediening relaxed.
't Golfje: om snel weer naar terug te gaan!
ej.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Uit eten bij't Golfje is een feestje. De culinaire top van Terschelling.
Heerlijke gerechten met goede passende wijnen.
Dit alles in een ongedwongen sfeer.
Wij komen graag terug wanneer wij weer op Terschelling zijn.