Over het restaurant 't Golfje

Schuif aan bij restaurant 't Golfje in de prachtige omgeving van Terschelling en ontdek verrassende en bijzondere smaken. Een culinaire ervaring voor de fijnproevers onder ons!

De menukaart wordt gesierd door diverse en gevarieerde gerechten bereid met zoveel mogelijke lokale, duurzame en biologische producten. Van zeebanket voor het ware eilandgevoel, vlees en gevogelte tot een uitgebreide keuze uit vegetarische gerechten. Voor iedereen een gerecht naar hartenlust!

Neem de tijd om in alle rust te genieten van een twee, drie of zelfs acht gangenmenu. Hoeveel gangen je ook kiest, in elk gerecht komen details, durf en originaliteit terug. Met een passie voor smaak, proef je verschillende en inspirerende smaakcombinaties.

Het restaurant biedt plek voor een bescheiden aantal van 10 tafels. Mocht het restaurant binnen vol gereserveerd zijn, is er wellicht nog een tafeltje vrij op het overdekte en verwarmde terras, met uitzicht op de kruidentuin. Reserveer bij restaurant 't Golfje in Terschelling en beleef een sensationele avond.

Meer informatie over restaurant 't Golfje

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant 't Golfje

Jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijke avond gehad bij 't Golfje! Toch wel het beste restaurant van Terschelling. De ontvangst en bediening zijn perfect: vriendelijk en kundig. Wat verbeterpunten: de "actuele" menukaart van de website met 14 gerechten, was niet actueel. Op de kaart en op de site staat: "Van zeebanket voor het ware eilandgevoel, vlees en gevogelte tot een uitgebreide keuze uit vegetarische gerechten." Op de actuele kaart "slechts" 10 gerechten (voor- en tussen-/hoofdgerechten), waarvan 4 vegetarisch. Slechts één vleesgerecht (gestoofde lamsnek). Geen gevogelte. Klein beetje zeebanket als garnituur. Helaas geen oesters. Maar gekozen gerechten waren super! De amuses helaas wat minder. Koud komkommersoepje met lullig koffielepeltje (beter een kopje om te drinken) en iets van en mousse van kruiden uit de tuin (bevatte veel te veel gelatine). En nu ik toch in de zeurstand sta: bij diner op het terras, het tuinmeubilair even ontdoen van spinnenrag. O ja, en bij de koffie liever geen fabrieknogaatje... Maar: we komen zeker terug!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Vriendelijke bediening en eerlijk eten.
Jan Willem O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten met mooie wijnen. De gegaarde lam wat aan de zoute kant, maar dat mag wel na een dagje zon????
Arijan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ondanks de Oerol-drukte bleef de kwaliteit op hoog niveau en de bediening relaxed.
't Golfje: om snel weer naar terug te gaan!
ej.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Uit eten bij't Golfje is een feestje. De culinaire top van Terschelling.
Heerlijke gerechten met goede passende wijnen.
Dit alles in een ongedwongen sfeer.
Wij komen graag terug wanneer wij weer op Terschelling zijn.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
altijd weer een feestje om hier te eten, vaste afsluiting van de vakantie op Terschelling. AANRADER voor wie van lekker eten houdt.
nico K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
kwaliteit is zeer goed, het is al weer een paar geleden gelden maar echt verbetert vergeleken metmet toentertijd.
20 min. wachten op een voorgerecht kan,er zijn nog meer mensen die hebben besteld en jullie willen aan elk gerecht aandacht geven. maar een half uur voor een tussengerecht is echt te lang .dan duurt een diner van (slechts) drie gangen zonder koffie twee uur en en kwartier. voor ons is dat te lang. wij waren de laatsten die binnenkwamen (19.15 uur),is dat de reden. dus eerder komen?
O.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Rustig restaurant waarbij ontvangst en uitleg van de gerechten informeel maar zeer netjes gebeurd. Wij voelden ons zeer comfortabel. Het vijf gangen menu met bijhorend wijn arrangement is aan te raden, variatie - smaaksensatie en streekproducten staan hoog in het vaandel. Een aanrader.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Ik kom al jaren op Terschelling maar dit wist ik nog niet: in de keuken van het Golfje wordt gekookt op hoog niveau. Wat een genot daar in de polder bij Midsland! De mooie smaakcombinaties van het eten gaan hand in hand met de lekkerste wijnen. De bediening is deskundig, vriendelijk en ontspannen. Ik kom terug!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Helga weet ons iedere keer weer te verrassen. Het beste restaurant van Terschelling.
Antje V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Prima en heel bijzonder gegeten, kombinatie wijn gerecht was uitstekend. Voor herhaling vatbaar. Korter en krachtiger kan en wil ik het niet zeggen, maar dat schijnt niet te kunnen[.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten. Vooral de combinatie tussen de wijnen en het eten was fantastisch. misschien wel een keer overwegen om het sanitair te vernieuwen.
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was goed tot zeer goed, alleen de eend was niet warm genoeg...spijtig.
De ontvangst alsook de bediening was prima.
Dit restaurant is een aanrader
Karin En Fred B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben gekozen voor een verrassingsmenu met een wijnarrangement. We hebben heerlijk gegeten en gedronken en een fijne avond gehad.
Gerard .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Altijd verrassend en goed
Rolf G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Goed ontvangen met een aperitiefje. Daarna wel wat lang op de menukaart gewacht maar de bediening verontschuldigde zich daar direct voor toen ze het doorhadden, heel correct. Iedereen maakt fouten en ze losten het netjes op. Het is een heel klein sfeervol restaurantje met erg originele gerechten met een merkbare Aziatische invloed. Een culinaire ontdekkingstocht!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De keuken(Helga) van "t Golfje ontwikkelt zich nog steeds. En dat past bij de ambitie die dit restaurant nastreeft. Morgen beter dan vandaag. Als je het restaurant verlaat dan komt immer het gevoel boven: dit was beter dan ik had verwacht.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Fantastische keuken, perfecte bijpassende wijnen en attente en vriendelijke bediening. Een echte aanrader tijdens een verblijf op Terschelling
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Hier word je blij van, dus ga nu maar gewoon. Ontzettend gastvrij, niets is te veel, alle gerechten zijn verrassend en zeer op smaak.
marije V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijke avond gehad. Vriendelijke bediening. Gerechten voortreffelijk en smaakvolle biodynamische wijn gedronken.
Vooral de bisque softshell crab en het dessert met rabarber vonden we bijzonder lekker!
Ook veel keuze dessertwijn.
Wij komen zeker nog eens terug.
Een pareltje op het Terschellingereiland.
Reserveren is een must!