Over het restaurant 't Golfje

Schuif aan bij restaurant 't Golfje in de prachtige omgeving van Terschelling en ontdek verrassende en bijzondere smaken. Een culinaire ervaring voor de fijnproevers onder ons!

De menukaart wordt gesierd door diverse en gevarieerde gerechten bereid met zoveel mogelijke lokale, duurzame en biologische producten. Van zeebanket voor het ware eilandgevoel, vlees en gevogelte tot een uitgebreide keuze uit vegetarische gerechten. Voor iedereen een gerecht naar hartenlust!

Neem de tijd om in alle rust te genieten van een twee, drie of zelfs acht gangenmenu. Hoeveel gangen je ook kiest, in elk gerecht komen details, durf en originaliteit terug. Met een passie voor smaak, proef je verschillende en inspirerende smaakcombinaties.

Het restaurant biedt plek voor een bescheiden aantal van 10 tafels. Mocht het restaurant binnen vol gereserveerd zijn, is er wellicht nog een tafeltje vrij op het overdekte en verwarmde terras, met uitzicht op de kruidentuin. Reserveer bij restaurant 't Golfje in Terschelling en beleef een sensationele avond.

Meer informatie over restaurant 't Golfje

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:30

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant 't Golfje

Marius S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Voor de tweede keer in korte tijd gedineerd en beide keren uitermate tevreden. Gezellige sfeer. Deskundige en vriendelijke bediening. Voortreffelijk eten. Prima wijn assortiment, prettig dat er ook 1/2 glazen besteld kunnen worden. schappelijke prijzen.
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuke ontvangst, fijne stoelen en gezellige ruimte. Maar het belangrijkst, heerlijk gegeten!. Wij gingen voor een 5-gangen menu plus kaas en desert. Top! We komen zeker nog terug.
Kurt S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ongelooflijk goed restaurant! Een mooie, gevarieerde kaart met fraaie gerechten die je niet vaak tegen komt; een mooie, compacte wijnkaart; een prettige, persoonlijke bediening en een fraai, met zorg aangekleed interieur. We zijn de avond erna direct weer gegaan en wederom een geweldige ervaring. ‘t Golfje doet niet onder voor menig restaurant met een ster. Een absolute aanrader!
Luc H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Atentie voor het personeel
Juiste bestek bij de persoon die een bepaald gerecht krijgt
De geserveerde broodjes
Waren niet warm en knoert hard
Verder uitstekend gegeten
Met een goede bijpassende fles wijn
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk eten, op een liefdevolle manier bereid, en in een ongedwongen atmosfeer genuttigd. Aandacht voor de details en ruimte voor individuele wensen. Een groot compliment waard.
inabruns B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Gerechten goed voorbereid, zeer smakelijk. Vers. Je zit hier echt op je gemak. Haast een huiskamergevoel. De zeebaars is een aanrader.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Het Golfje. Er staan mooie, originele gerechten op de kaart. Zeker de vegetarische gerechten zijn verrassend. Verder is het ook fijn dat je zelf vanaf de kaart de gerechten mag kiezen ipv een door de kok samengesteld menu. De bediening was erg vriendelijk, maar kan nog wel verbeteren op een aantal punten. Zo werden gerechten een aantal keer niet gelijk ingezet en kregen we het idee dat niet bekend was of alle gasten aan een bepaalde gang meededen. Hierdoor werden sommige gerechten door beide medewerkers in de bediening uitgelegd. Ook bleven de bordjes voor het brood tot na het desert staan en werden de jassen niet gehaald bij het verlaten van het restaurant. Beetje slordig op dit niveau. Al met al absoluut een aanrader, maar de bediening mag wat scherper zijn. Als deze op hetzelfde niveau als de keuken komt, dan is dit restaurant Michelin ster waardig.
Jeanette.dijkstra D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Helemaal super, als altijd. Helga en haar team zetten elke keer weer een fantastisch diner in elkaar. Zeer aan te raden met het wijn arrangement!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Mooie sfeer, uitstekende kaart, goede adviezen, heerlijke gerechten, goed wijnarrangement! En uitstekende bediening. Daardoor hebben we een heerlijke avond in 't Golfje doorgebracht!
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fantastische en verrassende smaaksensaties en superieur wijnarrangement.
Lette V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We hadden een unieke ervaring; we waren de enigen.
Eten was erg goed. Leuke formule om je eigen meerdere gangen menu samen te stellen. Zeker omdat we gericht wel vegetarische wilden, geen vis en een enkel vleesgerecht. Dit is goed gelukt. Heerlijke gerechten, mooie maat porties en goede en goed bijpassende wijnen.
Ondanks dat we enigen waren, hebben we niet het gevoel gehad opgejaagd te worden. Tijden tussen de gerechten waren precies goed.
We hebben een heerlijke avond gehad!
K. W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Kwaliteit van de gerechten sterwaardig
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Laagseizoen, maar golfje is open. Niet raar dat er weinig gasten waren maar we werden heel vriendelijk de hele avond door bediend. Prima vis de wadden, en slakken op zijn Japans verrassend. Veel goede vegetarische schotels en lekkere friandises bij de koffie. In de gure laatste novemberavond weer naar huis.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Helga kookt al jaren met liefde de sterren van de hemel! Fantastisch hoe ze iedere keer weer met nieuwe spannende gerechten kan komen. Haar sommelier, Frans van der Meeren, is een uitstekende gastheer. Gaat u naar Terschelling, ga dan eten bij 't Golfje in Midsland en laat u verrassen.
Lida H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijke gerechten met veel passie en creativiteit gemaakt. Verrassend anders en met erg lekkere bijpassende wijnen. Genieten in het kwadraat!
wilma J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Helga is een fantastische chef. We kregen de heerlijkste gerechten voorgeschoteld. Een absolute aanrader. We hebben genoten en komen zeker terug...
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Verrassende keuken op Terschelling. Mooie smaken!
Er wordt innovatief gekookt. Grote keuzes uit kleine gerechten waardoor het eenvoudig kiezen is voor een 6,7 of zelfs 8 gangen. Prima wijnen!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten maar te hoog in de prijs ten opzichte van de kwaliteit. Bediening was erg formeel en stijfjes. Ook wel op routine. We kregen bijvoorbeeld twee keer eenzelfde tussengerecht. Daar werd ook niet spontaan op gereageerd.
Gerbert V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
In tijden niet zo goed gegeten.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Super lekker eten, genoeg keus en goede bediening. Top avond gehad!