't Goeleven

Vrijdag 11:00 - 02:00
Zaterdag 11:00 -
Debby W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Zeer vriendelijk personeel, sfeer is er absoluut top, eten prijs kwaliteit top! locatie erg leuk aan de haven! Biertje goed getapt! Goede wijn! Zo kan ik door gaan. Echte aanrader!

Groeten Debby en Glenn Weima
E.w. V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Hele goede service, erg goed slabuffet, schoon, hele vriendelijke mensen en vooral prima eten, toen wij aankwamen was eigenlijk alles gereserveerd, maar na een klein overleg toch een plaatsje voor ons gemaakt. kortom een echte aanrader.
gezin uit Dordrecht.
Toots .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Dit horecabedrijf doet het bijzonder goed ! Dit blijkt uit het feit dat café en terras bijna alle dagen stampvol zit ! Moeten ze toch iets goed doen ! Voorlopig zijn de biertjes nog steeds uitstekend , de kreeftensoep bijzonder smakelijk, broodje paling is ook een broodje paling ... en een beenhammetje of biefstuk voor grote mensen een culinaire verademing ! Muziek nog nooit last van gehad. Verzoeknummertjes van "van Morrison tot B.B.King" worden zonder enige moeite door Hans of Karina de ether in gezonden. Kortom , onze conclusie (en ik vermoed ook door vele andere _ niet alleen uit Steenbergen en omstreken, maar ook uit België .._ ) , een heel fijn café / terras / eetgelegenheid.