't Goede

Weerd 13 8911 HL Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant 't Goede

Culinaire parel in Leeuwarden

Ben je op zoek naar een plek om gezellig te eten in het gezellige stadshart van Leeuwarden? Dan ben je bij Restaurant ‘t Goede aan het juiste adres. Hier kun je voortreffelijk eten, een goede borrel drinken en inspirerende praatjes houden met het personeel. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en de trots voor de stad is hier voelbaar tot in de fijnste haarvaten van het restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Goede

• Mastercard , Pin
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
Molenaar7 M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Wij hebben hier op donderdag 23 maart gegeten. We maakten gebruik van de aanbieding 2e 3 gangen diner gratis. Het eten smaakte erg goed! (carpaccio, biefstuk, eigen gemaakt stroopwafel ijs). De biefstuk was lekker mals. En de wijn (merlot) was ook erg lekker. Wij hadden een tafeltje boven. We vonden de inrichting boven wel erg sober, niet gezellig. Hier mogen ze wel in investeren.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Hebben erg lekker gegeten met zijn vieren.
Het was het zeker waard kwa prijs verhouding!
Inrichting mogen ze wel wat meer aan doen!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het eten was heel goed en de bediening heel vriendelijk, maar de temperatuur in het restaurant was veel te laag. Erg onbehaaglijk.
bobbyv1 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Goede verse gerechten en een goede spontane bediening. Smaakvol ingericht en een ongedwongen sfeer. Beslist een aanrader
bobbyv1 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekkere gerechten op de menukaart. Leuke, positieve, vrolijke bediening.
Er hangt een gordijn voor de deur. Elke keer als de deur open ging, tochtte het helaas bij ons tafeltje.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellig restaurant, hier voor de derde keer gegeten en deze keer voor het eerst boven gezeten, Ook een gezellige plek om te eten. We maakten gebruik van de AH restaurant actie en ook nu was het eten prima. We kregen een aparte kaart, maar ook nu was er ruim voldoende keus en was het eten super.
De bediening was lekker vlot en gezellig en het was wederom voor herhaling vatbaar.
mpcp8923bunny3000 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Nu al drie keer geweest binnen 4 maanden en het eten is er verrukkelijk lekker ziet er op de borden mooi opgemaakt uit en de bediening is altijd vriendelijk
Diane H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor het eerst in deze restaurant. Vriendelijke ontvangst, lekker sfeer. Lekker gegeten, maar niets bijzonders. Voorgerechten waren lekker, mijn man vond zijn varkenshaas wat aan de droge kant (mijn zalm was wel lekker). Wij vonden het breekbrood aardig prijzig in verhouding tot de rest (niet bij het menu inbegrepen). Met het dessert kon eigenlijk niets mis gaan want wij hadden vanille ijs met een warme choco saus en wat slagroom.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Van voorgerecht tot nagerecht genoten. Wat ons opviel was dat de warme gerechten ook echt warm (of heet zoals de patat) op tafel kwamen. En niet 'opeetklaar' zoals in de meeste restaurants.
Bediening vlot en vriendelijk.

Onze favo's voorgerecht met geitenkaas, hoofdgerecht kip met noten een pestoroomdaus, nagerecht stroopwafel ijs.

Ik vind het een aanrader.
h.veldema .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben lekker gegeten in dit restaurant het is een aanbeveling waardig, ook dat we met een electrice rolstoe een heel hartelijk ontvangst hadden doet ons goed.
G V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ze maken er wat leuks van "ondanks" deze aanbieding. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker eens terug!
Arnold L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Dik in orde! Gewoon lekker eten en drinken voor een prima prijs, prima bediening en gezellige sfeer. Tot de volgende keer!
t1deleeuw .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer met gezellige bediening. Prima AH actie menu met ruime en gevarieerde keuzemogelijkheden.
Ellen G.
Weer heerlijk gegeten!
Christa111 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Was er al vaker geweest en het is nog steeds goed eten. Mostersoep met zalm. Echt een aanrader. Bedankt voor een leuke avond.
tjitskepol .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Niet de eerste keer dat we hier eten. Maar wederom een goede keus. Gemoedelijke, huiselijke sfeer, fijne bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding. De gevel is wat onopvallend in deze straat met meerdere eetgelegenheden, en lang niet iedereen weet volgens mij daarom het Goede te vinden. Jammer, want het is daar prima vertoeven. Aanrader is het zeker.
Ina123 V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
No nonsens eetcafé....was het goed? Jazeker! Weinig verrassende gerechten ( afgezien van het medaillon met seranoham) maar ik verzeker u, alles heel goed op smaak en goed bereid! Het personeel vriendelijk en gastvrij!
T.J. B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Was eenvoudig, wat een eigen sfeer gaf.

Eten was lekker. Mosterdsoep was heerlijk.

Bediening vriendelijk, attent en vlug