't Goede

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Goede

Culinaire parel in Leeuwarden

Ben je op zoek naar een plek om gezellig te eten in het gezellige stadshart van Leeuwarden? Dan ben je bij Restaurant ‘t Goede aan het juiste adres. Hier kun je voortreffelijk eten, een goede borrel drinken en inspirerende praatjes houden met het personeel. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en de trots voor de stad is hier voelbaar tot in de fijnste haarvaten van het restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Goede

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant 't Goede

Truus V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mariëtta K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keus uit het AH-actie-menu. Zeker een aanrader. Gastvrije bediening. Inrichting enigzins sober, met een bloemetje en/of kaars op tafel nog iets sfeerfoller!
Rein S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten maar het was super goed ook de bediening alle lof vriendelijk en in voor een praatje
Er was meer dan voldoende eten en je kon ook meer vragen als dat nodig was
We komen zeker nog een keer terug met of zonder AH kaart
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een leuk sfeertje. Voor herhaling vatbaar
H V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Niet te snel alles achter elkaar gebracht, maar even tijd er tussen. Was prima. Vriendelijk personeel! Wij komen hier vaker, is voor ons een bekend adres waar we graag naar toe gaan. Ook wel ergens anders gegeten, maar komen toch terug naar 't Goede! Dat zegt genoeg denk ik!
Rinske V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Echt uitstekend gegeten. Heerlijke gerechten met een zeer goede en vriendelijke ontvangst en service. Ik raad deze gelegenheid iedereen aan!
jwapsenkamp .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten en dat voor die prijs. We waren met de AH restaurantactie. Wat we echt geweldig vonden is dat het eten heet was. Wij komen zeker terug.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit prima
Service super, ze kwamen aan al onze wensen tegemoet
Connie B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig, intiem restaurant in de oude binnenstad van Leeuwarden. Met erg vriendelijk personeel die overal goed aandacht voor hadden. Veel keuze en leuke gerechten in het menu. Héérlijk gegeten!
Hetty P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Erg lekker gegeten, gezellig!
p.b. V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Nu twee keer hier gegeten. Wederom was het uit de kunst. Prijs kwaliteit erg goed. En niet zoals bij de meeste restaurants alleen patat met sla maar hier ook gebakken aardappelen en twee soorten warme groenten erbij.
Wordt nog even gevraagd of er van alles genoeg is, zo niet dan wordt dat bijgevuld. Vriendelijke bediening en een leuke knusse entourage. Een aanrader. Wij kunnen het iedereen aanbevelen.
P.B. van der Wal uit Aldtsjerk
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een lekker ongedwongen sfeer met ontspannen bediening. Lekker eten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen er graag terug. We kunnen " restaurant het Goede" graag aanbevelen bij anderen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het AH menu was een zeer verrassend menu , prima bediening , t was heerlijk en gewoon Fantastisch !
We konden kiezen uit 4 voorgerechten, 4 hoofd, en n 4tal nagerechten . Niets op aan te merken , aanrader!
inakerpershoek .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was top . Het restaurant is wat aan de kleine kant. Daardoor ook weer intiem. Het is de moeite waard om er nog eens uit eten te gaan.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten hier. Nog nooit zulk zacht vlees gegeten. Vriendelijke bediening en leuke sfeer. Als ik in de buurt ben ga ik zeker terug.
E.R. H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Leuke ruimte, rustige gezellige sfeer, heerlijk gegeten, kipfilet met walnoot en pesto saus, aardige behulpzame bediening. een plek om vaker naar toe te gaan. E.H.
dickgoslinga .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zijn al vaker wezen eten bij dit restaurant.
Ook nu weer leuk keuzemenu, voor elk wat wils en nog lekker ook.
Komen nog wel een keer terug.
R N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wat een super eetcafé de bediening was super en heel vriendelijk het eten was top om terug terug te komen echt een aanrader.
ciska.van.houten .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De sfeer was goed lekker gegeten een echte aanrader..zou het ook aan bevelen bij anderen mensen die graag lekker willen eten
Ida T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Geweldig lekker eten. Leuke vriendelijke sfeer in een omgeving waar je je direct thuis voelt!