't Goede

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Goede

Culinaire parel in Leeuwarden

Ben je op zoek naar een plek om gezellig te eten in het gezellige stadshart van Leeuwarden? Dan ben je bij Restaurant ‘t Goede aan het juiste adres. Hier kun je voortreffelijk eten, een goede borrel drinken en inspirerende praatjes houden met het personeel. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en de trots voor de stad is hier voelbaar tot in de fijnste haarvaten van het restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Goede

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant 't Goede

Jacob S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
prima gegeten met primera actie korting. Goed gegeten en voldoende. Flinke porties. Geen culinaire hoogstandjes maar verder prima. Een drie gangen menu met ruime keuze. Een pluspunt: de diverse Belgische bieren die ze hadden.
Sjoerd E. W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Bij de ontvangst werd ons gemeld dat we 20% korting kregen die avond. Was ons al bekend bij boeking. Prachtig.
Wil ik later afrekenen met een op de verjaardag ontvangen"dinerkaart" krijg ik opeens niet meer de toegezegde
20% korting. Reactie: Nee we geven maar 1x korting.
Voor ons gevoel kregen we helemaal GEEN korting. Er viel niet over te praten.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het is een heel gezellig restaurant . En het eten was heerlijk.
.........."...................................................
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Vlotte bediening zonder storend te zijn, een fijne sfeer. Voldoende bijgerechten, de aankleding op de borden was ook mooi.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met z'n vieren heerlijke gegeten en prima bediend in en gezellige, ontspannen omgeving.
Ik had pas laat door waar de kapstok/garderobe zich bevond. Toiletten keurig in orde. Ook belangrijk.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk en attente bediening! Gebruik gemaakt van de AH actie. Een mooi menu met genoeg keuze. Top
Wiesje K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ingevuld op basis AH actie. Anders is de prijs erg duur. Voordat we het eerste gerecht kregen hebben we minstens een halfuur moeten wachten. Jammer. Had even gezegd dat het gerecht mislukt was. Een broodje met wat kruidenboter was ook leuk geweest. Het eten was prima. Heerlijk, Gewoon wel veel te veel. Patat en aardappeltjes. Zonde dat dat weggegooid wordt. Doe wat minder en zeg dat ze altijd kunnen bij vragen. Doen ze bij Van der Valk ook. Op de eerste etage vind ik het niet prettig zitten. Rumoerig, muren zijn lelijk. Spijkers hier en daar. Slordig. €32,50 is veel voor alles met elkaar. Prettige bediening.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
het is alleenjammer dat je een eind weg je auto moet parkeren het regen heel hard dus was niet prettig dat je eeneindmoest lopen.Fiets Kanne daar ook niet kwijt..maar het etenwas prima,en debedieningook heel prettig.JeKon van alles bij krijgen als je dat wilde dus wel een aanrader.
Mariëtta K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keus uit het AH-actie-menu. Zeker een aanrader. Gastvrije bediening. Inrichting enigzins sober, met een bloemetje en/of kaars op tafel nog iets sfeerfoller!
Rein S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten maar het was super goed ook de bediening alle lof vriendelijk en in voor een praatje
Er was meer dan voldoende eten en je kon ook meer vragen als dat nodig was
We komen zeker nog een keer terug met of zonder AH kaart
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een leuk sfeertje. Voor herhaling vatbaar
H V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Niet te snel alles achter elkaar gebracht, maar even tijd er tussen. Was prima. Vriendelijk personeel! Wij komen hier vaker, is voor ons een bekend adres waar we graag naar toe gaan. Ook wel ergens anders gegeten, maar komen toch terug naar 't Goede! Dat zegt genoeg denk ik!
Rinske V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Echt uitstekend gegeten. Heerlijke gerechten met een zeer goede en vriendelijke ontvangst en service. Ik raad deze gelegenheid iedereen aan!
jwapsenkamp .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten en dat voor die prijs. We waren met de AH restaurantactie. Wat we echt geweldig vonden is dat het eten heet was. Wij komen zeker terug.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit prima
Service super, ze kwamen aan al onze wensen tegemoet
Connie B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig, intiem restaurant in de oude binnenstad van Leeuwarden. Met erg vriendelijk personeel die overal goed aandacht voor hadden. Veel keuze en leuke gerechten in het menu. Héérlijk gegeten!
Hetty P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Erg lekker gegeten, gezellig!
p.b. V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Nu twee keer hier gegeten. Wederom was het uit de kunst. Prijs kwaliteit erg goed. En niet zoals bij de meeste restaurants alleen patat met sla maar hier ook gebakken aardappelen en twee soorten warme groenten erbij.
Wordt nog even gevraagd of er van alles genoeg is, zo niet dan wordt dat bijgevuld. Vriendelijke bediening en een leuke knusse entourage. Een aanrader. Wij kunnen het iedereen aanbevelen.
P.B. van der Wal uit Aldtsjerk
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een lekker ongedwongen sfeer met ontspannen bediening. Lekker eten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen er graag terug. We kunnen " restaurant het Goede" graag aanbevelen bij anderen.