't Goede

Weerd 13 8911 HL Leeuwarden Nederland Kaart

Over restaurant 't Goede

Culinaire parel in Leeuwarden

Ben je op zoek naar een plek om gezellig te eten in het gezellige stadshart van Leeuwarden? Dan ben je bij Restaurant ‘t Goede aan het juiste adres. Hier kun je voortreffelijk eten, een goede borrel drinken en inspirerende praatjes houden met het personeel. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en de trots voor de stad is hier voelbaar tot in de fijnste haarvaten van het restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Goede

• Mastercard , Pin
Voordelig
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eten was relatief simpel. Bediening was vriendelijk maar nog erg onzeker. Aankleding wAs minimaal,zag er kaal uit. vooral de verlichting kan wel verbeterd worden.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Leuke en ruime keuze uit voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. Er heerste een leuke en ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening. Een absolute aanrader.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Ik ben zondag 13 nov. met 11 anderen bij 't Goede geweest, heel gezellig,prima eten. Heb vaandaag voor 2-12 weer geboekt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De medewerkers zijn heel vriendelijk en gastvrij, zowel bij ontvangst als later in bediening. Het menu en de gerechten zijn duidelijk afgestemd op een breed, gemiddeld publiek (zoals wij), leuk opgediend en van goede kwaliteit. Er wordt hard en professioneel gewerkt in de keuken (zagen we tussen de klapdeurtjes door) En het is allemaal heel betaalbaar! De inrichting is gedateerd, maar heeft toch sfeer. Een aanrader als je ongedwongen een hapje wilt eten. Is eerder een prima eetcafe dan een restaurant.
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een dagje Leeuwarden (Fries Museum) vanuit Twente. Aan het eind van de middag was ik moe en niet erg lekkere kwamen we aan bij het restaurant, maar de begripvolle eigenaar liet ons binnen. We konden vrijwel direct bestellen en konden daardoor veel vroeger dan gepland richting huis. Heerlijk. Het eten was prima, de sfeer erg gezellig. Met dank aan de begripvolle en hartelijke opvang.
Dijkstra20 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met de AH actie veel keus.
Goed en heerlijk eten, ambiance is wat oud kan wel wat vernieuwing gebruiken.
Bediening vriendelijk en vlot.
Een aanrader.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening, de huiswijn is ook heel lekker, aanrader en zeker nu met de AH bon is het tweede 3 gangenmenu gratis.
Cmradius .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Informele sfeer. Goede, eenvoudige gerechten. Het dessert verdient een pluim: huisgemaakt ijs met Friese duumkes, heerlijk!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hebben heerlijk gegeten.,met de ah actie
veel keuze uit voor,hoofd en nagerecht.
Er was meer dan genoeg te eten.
personeel zeer vriendelijk en behulpzaam
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was lekker, alleen jammer dat de salade exact hetzelfde was als het voorgerecht minus de seranoham!
De gerechten waren echter goed bereid, dus we hebben met smaak gegeten.
Het interieur was niet zo uitnodigend.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hebben heerlijk een drie gangen menu gegeten, een heerlijke mosterd soep met zalm, een goed gebakken biefstuk met voldoende groenten gebakken aardappelen en patat, ook het dessert was perfect!!
Elsa T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Klein en gezellig; huiskamer idee. De bediening is prima, medewerkers erg vriendelijk! Zeker een aanrader en we komen snel weer langs!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De bediening bestond uit louter vriendelijk personeel. Met kinderen een aanrader.
Wij hebben genoten. Het restaurant straalt een huiselijke sfeer uit. Het geheel doet ongecompliceerd aan.
Teartse V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima tent die ik van harte kan aanbevelen! Kogelbiefstuk prima, lekkere rode huiswijn, zee vriendelijke ontvangst en bediening.
Knilly .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Leuk restaurantje met dito eten. Attente serveersters en gratis water wat vanzelfsprekend aangebboden wordt. Gerechten zien er leuk uit en smaakvol. Toetje zelfs verrassend.
Alice 2 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het personeel was erg vriendelijk en attent ,we werden snel bedient en de tijd tussen de gerechten was prima
Het voorgerecht was lekker (geitenkaas met salade en een lekkere dressing . Het hoofd gerecht was op zich ook goed maar erg voor de hand liggend (zalm op de uit gebakken met een saus zonder smaak . De aardappeltje smaakten alsof ze na afkoeling weer waren gebakken en daardoor taai . De dessert kaart had alleen maar ijs of koffie met likeur . De kwaliteit was redelijk maar zonder verrassing wat jammer is . Een maaltijd die je thuis ook zou kunnen klaarmaken . We aten boven en die ruimte is erg ongezellig . Vreselijke verlichting en alleen een kaarsje op de tafel dus je kon het eten niet goed zien . Slechte acoustiek en sfeerloos terwijl de ruimte opzich mooi is Mijn advies : nodig eens een interieur specialist uit voor een advies. Entourage is de helft van de reden om weer eens te komen eten
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Keuze uit diverse heerlijke voor-, hoofd- en nagerechten. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Schappelijke prijzen ook voor de drank etc. We kregen ongevraagd bij wijn ook een gratis glas water. Al met al lekker gegeten. Zeker een aanrader in Leeuwarden.
Jildagort .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Via AH restaurant actie besloten om eens dit restaurant te bezoeken. Decor is ouderwets maar wel sfeervol. Eten is redelijk te noemen, geen hoog staand eten maar dat is via menu AH actie in combinatie met prijs reëel. Opvallend dat het op de boven verdieping bloed heet was. Daarnaast te lang, circa 45 min gewacht met lege borden, tot dat tafel afgereisd werd. Dit aangegeven. Daarbij reageerde de ober met dat er veel tafels tegelijk weg gingen. Terug gegeven dat dit niet ons probleem is. Daarna geen reactie of groet toen we weg gingen. Geen succes voor ons.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Was gisteren geweest met me vriendin was erg gezellig leuk decor en vriendelijke mensen aardig eten was ook heerlijk super een aanrader wie weet we weer terug komen moeten we wel tijd hebben ;)
Eddnieuws .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gezellig klein restaurant: jammer van de tafel naast de WC-deur en de stand van diie tafel.
Één van de tafelgenoten had alleen uitzicht op een blind muurtje van 1 m. breed tussen de buitenmuur en de WC-deur, op een afstand van ca 1.5 m.