't Goede

Weerd 13 8911 HL Leeuwarden Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Goede

Culinaire parel in Leeuwarden

Ben je op zoek naar een plek om gezellig te eten in het gezellige stadshart van Leeuwarden? Dan ben je bij Restaurant ‘t Goede aan het juiste adres. Hier kun je voortreffelijk eten, een goede borrel drinken en inspirerende praatjes houden met het personeel. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en de trots voor de stad is hier voelbaar tot in de fijnste haarvaten van het restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Goede

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

dickgoslinga .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zijn al vaker wezen eten bij dit restaurant.
Ook nu weer leuk keuzemenu, voor elk wat wils en nog lekker ook.
Komen nog wel een keer terug.
R N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wat een super eetcafé de bediening was super en heel vriendelijk het eten was top om terug terug te komen echt een aanrader.
ciska.van.houten .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De sfeer was goed lekker gegeten een echte aanrader..zou het ook aan bevelen bij anderen mensen die graag lekker willen eten
Ida T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Geweldig lekker eten. Leuke vriendelijke sfeer in een omgeving waar je je direct thuis voelt!
spalsma .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
vriendelijk personeel, prima gegeten, er kwam een uur later een grote groep toen erg rumoerig, we hadden natuurlijk zelf ook om een rustiger plek kunnen vragen maar zijn weggegaan , niet bij nagedacht.
Wilde rustig met mijn nichtje kunnen praten had ik zelf kenbaar moeten maken.
spinderaan .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Carpaccio smaakte week en smakeloos
Hoofdgerecht kipfilet en biefstuk waren oké
Koffie met likeur prima
Al met al niet echt slecht
Maar voor ons geen locatie om terug te komen
C V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten De zalm was overheerlijk en het dumkesijs uit de kunst!

Deze recensie bevat dan geen 120 tekens maar spreekt voor zich
Foekje B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prettige vlotte accurate ontvangst.
Een klein maar fijn restaurant waar we gezellig en lekker hebben gegeten.
Alles mooi opgediend.
Het gehele 3 gangen menu was heerlijk.
H W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Klein restaurant. Deur stond eerst open wat de nodige tocht opleverde, maar na opmerking ging de deur dicht. Decor is niet geweldig maar passend bij eetcafe. Bediening was adequaat en vriendelijk. De (bijna altijd overbodige) muziek stond wat mij betreft wat te hard. Het eten was van redelijk niveau maar zeker niet geweldig. De biefstuk bijvoorbeeld was nogal droog, de koffie aan de slappe kant. Daar staat tegenover dat de prijzen aan de lage kant zijn dus prijs/kwaliteit-verhouding is aardig. Zoals zo veel restaurants faalde ook dit restaurant helaas bij de 'cookie-test': na een paar gerechten glutenvrij kreeg ik toch weer een gewoon koekje bij de koffie. Jammer.
dskuikentjes .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
wij hebben er heerlijk gegeten, en ruim voldoende. Door het lekkere en leuke bediening was het een geslaagde avond.
Het is niet een groot restaurant en hierdoor een leuke sfeer.
A H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Plezierig eetcafé. Leuke en afwisselende kaart voor het AH restaurant concept. Vriendelijk geholpen. Helemaal prima hoor.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vanavond gegeten bij Restaurant 't Goede in Leeuwarden. Het eten smaakte prima en de borden waren erg mooi opgemaakt! (1 tip misschien is dat er wel veel peper zat op de carpaccio, dit vond ik niet heel erg nodig) Maar voor de rest complimenten voor de keuken!
De service vonden wij iets minder, de dame begon in het Fries tegen ons te praten, toen ze door had dat wij Nederlands waren switchte ze wel. Maar het voelt dan toch niet helemaal als een warm welkom. Ook was over het algemeen de service niet heel professioneel. Het decor van het restaurant is ook wat verouderd, hier waren we al wel van op de hoogte dankzij de recensies. Maar dit viel wel op inderdaad. Toch wel een goede keuken, zeker voor deze prijs aangezien we met de albert actie dineerden.
Selma P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
het was goed gegaan en we hebben heerlijk gegeten. toen wij thuis kwam hadden we nog over dat wij heerlijk gegeten hebben

bedankt

S Pijnenburg
Anoeska P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Uitstraling en sfeer van het restaurant is prima. Alleen is de akoestiek boven niet prettig omdat de inrichting alleen uit harde materialen bestaat. Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Van ons mag de grote hoeveelheid alfalfa en peterselie in de garnituur wel achterwege gelaten worden.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wel vaker langsgelopen en nu voor het eerst hier gegeten. En we komen zeker terug. Lekker eten, prima bediening, nette prijzen.
Colette90 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima eten, goed. Maar niet bijzonder. De inrichting is sfeervol. Prijs kwaliteit is zeker weten goed met de restaurantkaart!
Ina123 V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk restaurant, geen flauwekul of trendy inrichting. Dat klopt. Doet me denken aan eethuisjes of bistro' s uit de jaren 70-80. Is dat fout? Niet voor mij, een verademing naast alles wat hip en design is. Je kunt hier heerlijk op je gemak genieten van uitstekend bereide gerechten en de bediening is zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
Molenaar7 M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Wij hebben hier op donderdag 23 maart gegeten. We maakten gebruik van de aanbieding 2e 3 gangen diner gratis. Het eten smaakte erg goed! (carpaccio, biefstuk, eigen gemaakt stroopwafel ijs). De biefstuk was lekker mals. En de wijn (merlot) was ook erg lekker. Wij hadden een tafeltje boven. We vonden de inrichting boven wel erg sober, niet gezellig. Hier mogen ze wel in investeren.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Hebben erg lekker gegeten met zijn vieren.
Het was het zeker waard kwa prijs verhouding!
Inrichting mogen ze wel wat meer aan doen!