't Goede

Weerd 13 8911 HL Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant 't Goede

Culinaire parel in Leeuwarden

Ben je op zoek naar een plek om gezellig te eten in het gezellige stadshart van Leeuwarden? Dan ben je bij Restaurant ‘t Goede aan het juiste adres. Hier kun je voortreffelijk eten, een goede borrel drinken en inspirerende praatjes houden met het personeel. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en de trots voor de stad is hier voelbaar tot in de fijnste haarvaten van het restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Goede

• Mastercard , Pin
Diane H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor het eerst in deze restaurant. Vriendelijke ontvangst, lekker sfeer. Lekker gegeten, maar niets bijzonders. Voorgerechten waren lekker, mijn man vond zijn varkenshaas wat aan de droge kant (mijn zalm was wel lekker). Wij vonden het breekbrood aardig prijzig in verhouding tot de rest (niet bij het menu inbegrepen). Met het dessert kon eigenlijk niets mis gaan want wij hadden vanille ijs met een warme choco saus en wat slagroom.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Van voorgerecht tot nagerecht genoten. Wat ons opviel was dat de warme gerechten ook echt warm (of heet zoals de patat) op tafel kwamen. En niet 'opeetklaar' zoals in de meeste restaurants.
Bediening vlot en vriendelijk.

Onze favo's voorgerecht met geitenkaas, hoofdgerecht kip met noten een pestoroomdaus, nagerecht stroopwafel ijs.

Ik vind het een aanrader.
h.veldema .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben lekker gegeten in dit restaurant het is een aanbeveling waardig, ook dat we met een electrice rolstoe een heel hartelijk ontvangst hadden doet ons goed.
G V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ze maken er wat leuks van "ondanks" deze aanbieding. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker eens terug!
Arnold L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Dik in orde! Gewoon lekker eten en drinken voor een prima prijs, prima bediening en gezellige sfeer. Tot de volgende keer!
t1deleeuw .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer met gezellige bediening. Prima AH actie menu met ruime en gevarieerde keuzemogelijkheden.
Ellen G.
Weer heerlijk gegeten!
Christa111 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Was er al vaker geweest en het is nog steeds goed eten. Mostersoep met zalm. Echt een aanrader. Bedankt voor een leuke avond.
tjitskepol .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Niet de eerste keer dat we hier eten. Maar wederom een goede keus. Gemoedelijke, huiselijke sfeer, fijne bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding. De gevel is wat onopvallend in deze straat met meerdere eetgelegenheden, en lang niet iedereen weet volgens mij daarom het Goede te vinden. Jammer, want het is daar prima vertoeven. Aanrader is het zeker.
Ina123 V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
No nonsens eetcafé....was het goed? Jazeker! Weinig verrassende gerechten ( afgezien van het medaillon met seranoham) maar ik verzeker u, alles heel goed op smaak en goed bereid! Het personeel vriendelijk en gastvrij!
T.J. B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Was eenvoudig, wat een eigen sfeer gaf.

Eten was lekker. Mosterdsoep was heerlijk.

Bediening vriendelijk, attent en vlug
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten op zaterdagavond was prima. We aten er met z'n vieren. Twee namen biefstuk en twee een vegetarische wrap. Alles was smaakvol en goed klaar gemaakt. Helaas is de entourage wat gedateerd en kan wel een opknapbeurt hebben. Verder een vriendelijke bediening.
moberg .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, sfeervolle ambiance en prettige bediening.
Prima prijs, mooie plek in de stad.
Wel wat rumoerig, kerstsfeer.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Eten was relatief simpel. Bediening was vriendelijk maar nog erg onzeker. Aankleding wAs minimaal,zag er kaal uit. vooral de verlichting kan wel verbeterd worden.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Leuke en ruime keuze uit voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. Er heerste een leuke en ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening. Een absolute aanrader.
els E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Ik ben zondag 13 nov. met 11 anderen bij 't Goede geweest, heel gezellig,prima eten. Heb vaandaag voor 2-12 weer geboekt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De medewerkers zijn heel vriendelijk en gastvrij, zowel bij ontvangst als later in bediening. Het menu en de gerechten zijn duidelijk afgestemd op een breed, gemiddeld publiek (zoals wij), leuk opgediend en van goede kwaliteit. Er wordt hard en professioneel gewerkt in de keuken (zagen we tussen de klapdeurtjes door) En het is allemaal heel betaalbaar! De inrichting is gedateerd, maar heeft toch sfeer. Een aanrader als je ongedwongen een hapje wilt eten. Is eerder een prima eetcafe dan een restaurant.
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een dagje Leeuwarden (Fries Museum) vanuit Twente. Aan het eind van de middag was ik moe en niet erg lekkere kwamen we aan bij het restaurant, maar de begripvolle eigenaar liet ons binnen. We konden vrijwel direct bestellen en konden daardoor veel vroeger dan gepland richting huis. Heerlijk. Het eten was prima, de sfeer erg gezellig. Met dank aan de begripvolle en hartelijke opvang.
dijkstra20 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met de AH actie veel keus.
Goed en heerlijk eten, ambiance is wat oud kan wel wat vernieuwing gebruiken.
Bediening vriendelijk en vlot.
Een aanrader.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening, de huiswijn is ook heel lekker, aanrader en zeker nu met de AH bon is het tweede 3 gangenmenu gratis.