't Goede

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Goede

Culinaire parel in Leeuwarden

Ben je op zoek naar een plek om gezellig te eten in het gezellige stadshart van Leeuwarden? Dan ben je bij Restaurant ‘t Goede aan het juiste adres. Hier kun je voortreffelijk eten, een goede borrel drinken en inspirerende praatjes houden met het personeel. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en de trots voor de stad is hier voelbaar tot in de fijnste haarvaten van het restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Goede

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant 't Goede

Thea M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten maar bovenverdieping te warm en benauwd met zo veel mensen. Zou al helpen als er een raam open gezet kon worden of er op een andere manier ventilatie zou zijn.
renata C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
T was erg lekker. Wel een beetje warm boven qua temperatuur maar lekker ruim opgezet. Top
Don Y.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Dinant L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten was heerlijk. Warm opgediend en goede, verrassende combinaties.
Interieur was minder. Vieze vensterbanken, oud spul. Stoelen zaten slecht. We hebben ruim 1 uur moeten wachten op voorgerecht. Tussen de 3 gangen werd ons geduld erg op de proef gesteld. 3 gangen : 3 uur. Kan zeker beter.
Andre Z.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten super bediening ongedwongen sfeer wij hebben een gezellige avond gehad alles warm en vlot geserveerd en genoeg van alles wij komen zeker terug
Dana G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Niet voor herhaling vatbaar. Het eten was oké maar niet speciaal. Lang gewacht op het toetje wat ook nog teleurstelde. Het is dat het 2e menu gratis was anders was de recensie nog minder geweest.
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Dikke prima!
jet W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Hartelijke ontvangst.
Te lang wachten op opnemen menu. Er zat kraak nog smaak aan het eten: kabeljauw smaakte nergens naar, zeker niet naar vis en varkenshaas was kurkdroog.
Geen gezellige sfeer, en menukaart was slecht te lezen door ontbreken van goede verlichting.
Misschien moet ik niet klagen: was met Groupon..
Jacob S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
prima gegeten met primera actie korting. Goed gegeten en voldoende. Flinke porties. Geen culinaire hoogstandjes maar verder prima. Een drie gangen menu met ruime keuze. Een pluspunt: de diverse Belgische bieren die ze hadden.
Sjoerd E. W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Bij de ontvangst werd ons gemeld dat we 20% korting kregen die avond. Was ons al bekend bij boeking. Prachtig.
Wil ik later afrekenen met een op de verjaardag ontvangen"dinerkaart" krijg ik opeens niet meer de toegezegde
20% korting. Reactie: Nee we geven maar 1x korting.
Voor ons gevoel kregen we helemaal GEEN korting. Er viel niet over te praten.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het is een heel gezellig restaurant . En het eten was heerlijk.
.........."...................................................
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Vlotte bediening zonder storend te zijn, een fijne sfeer. Voldoende bijgerechten, de aankleding op de borden was ook mooi.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met z'n vieren heerlijke gegeten en prima bediend in en gezellige, ontspannen omgeving.
Ik had pas laat door waar de kapstok/garderobe zich bevond. Toiletten keurig in orde. Ook belangrijk.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk en attente bediening! Gebruik gemaakt van de AH actie. Een mooi menu met genoeg keuze. Top
Wiesje K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ingevuld op basis AH actie. Anders is de prijs erg duur. Voordat we het eerste gerecht kregen hebben we minstens een halfuur moeten wachten. Jammer. Had even gezegd dat het gerecht mislukt was. Een broodje met wat kruidenboter was ook leuk geweest. Het eten was prima. Heerlijk, Gewoon wel veel te veel. Patat en aardappeltjes. Zonde dat dat weggegooid wordt. Doe wat minder en zeg dat ze altijd kunnen bij vragen. Doen ze bij Van der Valk ook. Op de eerste etage vind ik het niet prettig zitten. Rumoerig, muren zijn lelijk. Spijkers hier en daar. Slordig. €32,50 is veel voor alles met elkaar. Prettige bediening.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
het is alleenjammer dat je een eind weg je auto moet parkeren het regen heel hard dus was niet prettig dat je eeneindmoest lopen.Fiets Kanne daar ook niet kwijt..maar het etenwas prima,en debedieningook heel prettig.JeKon van alles bij krijgen als je dat wilde dus wel een aanrader.
Mariëtta K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keus uit het AH-actie-menu. Zeker een aanrader. Gastvrije bediening. Inrichting enigzins sober, met een bloemetje en/of kaars op tafel nog iets sfeerfoller!
Rein S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten maar het was super goed ook de bediening alle lof vriendelijk en in voor een praatje
Er was meer dan voldoende eten en je kon ook meer vragen als dat nodig was
We komen zeker nog een keer terug met of zonder AH kaart
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een leuk sfeertje. Voor herhaling vatbaar