't Goede

Weerd 13 8911 HL Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant 't Goede

Culinaire parel in Leeuwarden

Ben je op zoek naar een plek om gezellig te eten in het gezellige stadshart van Leeuwarden? Dan ben je bij Restaurant ‘t Goede aan het juiste adres. Hier kun je voortreffelijk eten, een goede borrel drinken en inspirerende praatjes houden met het personeel. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en de trots voor de stad is hier voelbaar tot in de fijnste haarvaten van het restaurant!

Meer informatie over restaurant 't Goede

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vanavond gegeten bij Restaurant 't Goede in Leeuwarden. Het eten smaakte prima en de borden waren erg mooi opgemaakt! (1 tip misschien is dat er wel veel peper zat op de carpaccio, dit vond ik niet heel erg nodig) Maar voor de rest complimenten voor de keuken!
De service vonden wij iets minder, de dame begon in het Fries tegen ons te praten, toen ze door had dat wij Nederlands waren switchte ze wel. Maar het voelt dan toch niet helemaal als een warm welkom. Ook was over het algemeen de service niet heel professioneel. Het decor van het restaurant is ook wat verouderd, hier waren we al wel van op de hoogte dankzij de recensies. Maar dit viel wel op inderdaad. Toch wel een goede keuken, zeker voor deze prijs aangezien we met de albert actie dineerden.
Selma P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
het was goed gegaan en we hebben heerlijk gegeten. toen wij thuis kwam hadden we nog over dat wij heerlijk gegeten hebben

bedankt

S Pijnenburg
Anoeska P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Uitstraling en sfeer van het restaurant is prima. Alleen is de akoestiek boven niet prettig omdat de inrichting alleen uit harde materialen bestaat. Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Van ons mag de grote hoeveelheid alfalfa en peterselie in de garnituur wel achterwege gelaten worden.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wel vaker langsgelopen en nu voor het eerst hier gegeten. En we komen zeker terug. Lekker eten, prima bediening, nette prijzen.
Colette90 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima eten, goed. Maar niet bijzonder. De inrichting is sfeervol. Prijs kwaliteit is zeker weten goed met de restaurantkaart!
Ina123 V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk restaurant, geen flauwekul of trendy inrichting. Dat klopt. Doet me denken aan eethuisjes of bistro' s uit de jaren 70-80. Is dat fout? Niet voor mij, een verademing naast alles wat hip en design is. Je kunt hier heerlijk op je gemak genieten van uitstekend bereide gerechten en de bediening is zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
Molenaar7 M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Wij hebben hier op donderdag 23 maart gegeten. We maakten gebruik van de aanbieding 2e 3 gangen diner gratis. Het eten smaakte erg goed! (carpaccio, biefstuk, eigen gemaakt stroopwafel ijs). De biefstuk was lekker mals. En de wijn (merlot) was ook erg lekker. Wij hadden een tafeltje boven. We vonden de inrichting boven wel erg sober, niet gezellig. Hier mogen ze wel in investeren.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Hebben erg lekker gegeten met zijn vieren.
Het was het zeker waard kwa prijs verhouding!
Inrichting mogen ze wel wat meer aan doen!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het eten was heel goed en de bediening heel vriendelijk, maar de temperatuur in het restaurant was veel te laag. Erg onbehaaglijk.
bobbyv1 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Goede verse gerechten en een goede spontane bediening. Smaakvol ingericht en een ongedwongen sfeer. Beslist een aanrader
bobbyv1 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekkere gerechten op de menukaart. Leuke, positieve, vrolijke bediening.
Er hangt een gordijn voor de deur. Elke keer als de deur open ging, tochtte het helaas bij ons tafeltje.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellig restaurant, hier voor de derde keer gegeten en deze keer voor het eerst boven gezeten, Ook een gezellige plek om te eten. We maakten gebruik van de AH restaurant actie en ook nu was het eten prima. We kregen een aparte kaart, maar ook nu was er ruim voldoende keus en was het eten super.
De bediening was lekker vlot en gezellig en het was wederom voor herhaling vatbaar.
mpcp8923bunny3000 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Nu al drie keer geweest binnen 4 maanden en het eten is er verrukkelijk lekker ziet er op de borden mooi opgemaakt uit en de bediening is altijd vriendelijk
Diane H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor het eerst in deze restaurant. Vriendelijke ontvangst, lekker sfeer. Lekker gegeten, maar niets bijzonders. Voorgerechten waren lekker, mijn man vond zijn varkenshaas wat aan de droge kant (mijn zalm was wel lekker). Wij vonden het breekbrood aardig prijzig in verhouding tot de rest (niet bij het menu inbegrepen). Met het dessert kon eigenlijk niets mis gaan want wij hadden vanille ijs met een warme choco saus en wat slagroom.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Van voorgerecht tot nagerecht genoten. Wat ons opviel was dat de warme gerechten ook echt warm (of heet zoals de patat) op tafel kwamen. En niet 'opeetklaar' zoals in de meeste restaurants.
Bediening vlot en vriendelijk.

Onze favo's voorgerecht met geitenkaas, hoofdgerecht kip met noten een pestoroomdaus, nagerecht stroopwafel ijs.

Ik vind het een aanrader.
h.veldema .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben lekker gegeten in dit restaurant het is een aanbeveling waardig, ook dat we met een electrice rolstoe een heel hartelijk ontvangst hadden doet ons goed.
G V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ze maken er wat leuks van "ondanks" deze aanbieding. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker eens terug!
Arnold L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Dik in orde! Gewoon lekker eten en drinken voor een prima prijs, prima bediening en gezellige sfeer. Tot de volgende keer!