't Geveltje

Kerkstraat 10 5261 Vught Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Geveltje

Alex W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Geweldig eetcafé, heerlijke gerechten met een mooie betaalbare prijs. Goede sfeer en prima bediening maken de avond compleet.
Michellelieve V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Leuk en sfeervol restaurant waar zeer enthousiaste bediening iedereen een leuke avond bezorgt. Mooie traditionele gerechten met zeer goede kwaliteit Vis en leuke huiswijnen. Zeer leuk avondje uit gehad.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Lekker gegeten op het terras met snelle bediening en lekkere biefstuk stroganoff en aangename rode wijnen per glas. Leuke lokatie midden in het centrum en voor een eetcafe een redelijk culinaire kaart.

Martijnverveen V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
oer gezellig degelijk en zonder poespas. Het eten dat je hier voorgeschoteld krijgt is niet super verrassend maar technisch wel lekker klaargemaakt, vooral de "turf" ( ossenhaaspuntjes). Goede snelle bedienining en lekkere huiswijnen.
NicoleTim V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
heerlijk makkelijk eten. Ik neem vaak de ossenhaaspuntjes aangezien deze altijd tot perfectie rood blijven. Daarnaast zijn ze erg royaal met de porties. (Al kan dat wel eens verschillen). mensen zijn lekker rustig, geen gehaast. bediening is aardig en in voor een praatje. een van de plekjes in vught waar het echt gezellig is.
Schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Heerlijk eetcafe. Kwam er in het verleden vaker. Deze familie heeft het begrepen. Ongecompliceerd, gastvrij en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Regelmatig mag je even wachten tot er een tafeltje vrij is en dat kan onder het genot van een aperitief aan de bar. Prima wijn , per glas, met keuze uit enkele verschillende soorten/ streken. Doorlooptijd is redelijk vlot, zonder dat het haastwerk wordt. Uitgebreid dineren kan in het naastgelegen Petit Ruelle, met gerechten uit dezelfde keuken.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Gezellig eetcafe. Toen we er kwamen waren alle tafels al bezet en zaten wachtenden aan de bar. Elke dafel wordt meerdere keren per avond verkocht, dus kwamen we zo aan de beurt. We hadeen Carpaccio en bospaddenstoelensoep als voorgerecht, dat lekker was. Hoofdgrecht tournedos en ossenhaaspuntjes. Deze waren prima. We komen nog eens terug.
Paulusvught .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
gingen hier regelmatig een vorkje prikken. helaas is de kwaliteit achteruit gegaan. Carpaccio bevroren op het bord, saus veel te vet. en al twee keer meegemaakt dat van de 3 sliptongetjes er 1 gewoon niet goed was. Hiervan melding gemaakt bij de bediening. Zonder enig overleg met de kok/keuken zei hij: tja dat kan soms gebeuren, kan ik een kopje koffie aanbieden?
Wij slaan voorlopig even over.