Over het restaurant 't Gesprek

Inspiratie uit het seizoen

Een plek om samen te komen met vrienden voor een culinaire verwenavond. De chef laat zich leiden door de seizoenen en werkt met de mooiste verse producten. De borden worden schitterend opgemaakt en alles is prachtig van smaak. Hier werken mensen met passie voor het vak. De attente bediening legt je helemaal in de watten, het enige dat jij hoeft te doen is ontspannen.

Meer informatie over restaurant 't Gesprek

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:30

9,3

Jouw recensie over het restaurant 't Gesprek

Liesje M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk rustige plek met lekker eten voor een goed ‘gesprek’.
mw. N K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Goede prettige ontvangst, gerechten werden op een aparte, gezellige wijze bereid en opgediend en smaakten heerlijk
Mariken B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Goede sfeer en heerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar!
Gpn L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Traditionele keuken. Geen missers, geen uitschieters. Nette bediening. Hoeveelheden goed. Prijs / kwaliteit in orde.
Zou volgende keer als het zou uitkomen weer gaan.
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een heerlijke avond gehad. Wat hebben we genoten. Prachtig opgediend.
En het smaakte verrukkelijk.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een avond met uitstekend eten liep erg bijzonder af. Toen wij aan het nagerecht begonnen, kreeg iemand aan een tafel naast ons de gelegenheid met een karaoke-set een lied te zingen.
Verbouwereerd zijn we vertrokken, de koffie hebben we maar overgeslagen. De restauranthouder liet naderhand weten dat het "zo'n mooi gebaar was dat een dochter voor haar vader zingt". Dat is het ook, maar niet in een restaurant, met een versterker, op zo'n manier dat je de avond van de andere gasten daarmee - onaangekondigd - verstoort.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad. Zeer vriendelijke bediening. Niets is teveel. Het eten is elke keer weer voortreffelijk. De kok verdient een michelin ster!
Leentje V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten, goede service, rustige ambiance waarin alles goed verloopt. Prijs kwaliteit verhouding prima.
Norfried P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
uitstekend gegeten.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Bij dit restaurant MOET je gegeten hebben! Fantastische kok, geweldig menu du chef,vriendelijk personeel, en dat alles tegen een " kleine" prijs!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren zeer smakelijk. Bediening goed. Niet moeilijk met tafelwater e.d. Wel flink aan de prijs
peter W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
5x chef's menu. Aanpassingen voor vegetarisch en geen vis waren geen probleem. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Prettige informele bediening.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het laatste tafeltje van de avond kunnen bemachtigen. Hartelijk ontvangen, heerlijke gerechten en goede ambiance. Mochten we binnenkort weer in de buurt zijn dan komen we graag weer!
Debrabos O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima eten, een voortreffelijke bavette, absoluut helemaal niets op aan te merken. We hadden een keuzemenu genomen van 36,50 voor drie gangen. Jammer is dan dat je op de rekening 5,50 terug ziet voor twee koffie terwijl we geen nagerecht hadden genomen en koffie met friandises daar ook gewoon opstond. Ik blijf daarnaast 5 euro voor een glas huiswijn teveel vinden. Aan de kwaliteit van het eten en de presentatie is echter helemaal niets mis.
Debrabos O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Correctie op mijn eerdere recentie en mijn excuses aan 't Gesprek. De koffie was niet apart berekend; keurig in mindering gebracht op het eindtotaal. Nogmaals heerlijk gegeten!
JF S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten kenmerkte zich door de vele heerlijke smaakverschillen .
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Er zijn maar weinig restaurants waar je blindelings kunt vertrouwen op een heerlijk diner. Elke keer is de smaak subliem en de opmaak van de borden fraai., Bediening is niet altijd volgens de regels, maar wel met een glimlach. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Rowan G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Fantastische gegeten
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk rustieke knusse locatie aan de rand van Wageningen, genoten van een heerlijk en verrassend menu.
John S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke en verassende gerechten, prettige sfeer en gastvrijheid. Aanrader!