't Gesprek

Grintweg 247 6704 AN Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant 't Gesprek

Inspiratie uit het seizoen

Een plek om samen te komen met vrienden voor een culinaire verwenavond. De chef laat zich leiden door de seizoenen en werkt met de mooiste verse producten. De borden worden schitterend opgemaakt en alles is prachtig van smaak. Hier werken mensen met passie voor het vak. De attente bediening legt je helemaal in de watten, het enige dat jij hoeft te doen is ontspannen.

Meer informatie over restaurant 't Gesprek

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Gesprek

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten is prima, góede prijs/ kwaliteit verhouding. Wij hebben al een paar keer eerder bij " het Gesprek" gegeten en zaten apart, in de "huiskamer."
Afgelopen zaterdag in het restaurant zelf, wát een slechte akoestiek De wanden, vloeren en plafonds zijn té hard, geen demping, we konden elkaar slecht verstaan. Mijn echtgenoot zei; de naam kan beter veranderd worden in "het Geschreeuw". Zónde..... in het restaurant gaan wij dus niet meer eten.
Elshenk K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Alle tafels bezet. Gelukkig liet de chefkok zich daar niet door afleiden en heeft hij en zijn collega's heerlijke gerechten klaargemaakt. wij vinden het in ieder geval niet erg om bij drukte wat langer te wachten. Het is tenslotte avondje uit. Bediening kwam regelmatig even langs om te kijken of alles naar wens was.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten!
Thecla H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Leuke plek.leuke entourage
De aanpassing voor allergieën was perfect. Geen enkele moeite
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Prima en originele soepen (aubergine/paprikasoep en de seizoensaanrader met paddestoelen).
Mooie vissalades vol van smaak.
Aanrader!
Wmstempher S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Mooi opgemaakte borden, gevarieerde kaart met nog wat lekkere gerechten buiten de kaart om.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Mooie en smaakvolle gerechten. Goede service en er hangt een goede sfeer. Fijn restaurant waar je hartelijk ontvangen wordt. We komen hier snel nog eens terug.
Kathe D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten, en bediening was heel vriendelijk
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Een aanrader.
Bep E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vreemd dat je voor patat bij moet betalen terwijl er bij het vlees alleen wat groenten bij waren.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
opnieuw fantastisch gegeten.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Geen
Gert-jan R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
we komen al meer dan 20 jaar bij Gerwin en Wilma en dat is niet voor niets zo!
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Prima restaurant voor een hapje eten, menukeuze redelijk, gerechten goed en mooi gepresenteerd. Rommelig restaurant.
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
had alleen via AH restaurant geboekt dacht want daarop had ik in gelocht maar dat was dus niet zo snap niet via welke truc ik bij iens ben gekomen
maar het eten en de bediening waren perfect
Jan Willem J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
t Gesprek was bekend van de tijd dat het nog een speeltuin had, dus erg lang geleden. Wij waren aangenaam verrast door de combinatie van verschillende smaken die we op ons bord aantroffen. Heerlijk gegeten, en aangename bediening.
Mariken F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
echt heerlijk gegeten, uitgebalanceerde smakelijke gerechten. tussen tijds soms wat lang wachten (vooral aan het begin). overall prima avond gehad op het terras
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten, menu du chef is zeer aan te raden. Alle gerechten zagen er prachtig uit en smaakten verrukkelijk. Wij komen zeker nog een keertje terug!
Eline C.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Wij komen hier geregeld en elke keer eten wij heerlijk! Menu de chef wisselt elke maand en kan ook vegetarisch besteld worden. A la carte is er niet veel vegetarisch te vinden maar dat maken ze ruimschoots goed door je te verrassen met alle heerlijke gangen. Er wordt met liefde en aandacht gekookt.
Verbeterpunt is de bediening, dat is een tikje afstandelijk en we wachten soms iets te lang op de drankjes.
John D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk rustig, ook op het terras voldoende privacy. Eten en wijn was uitstekend. Op en top genoten