't Gesprek

Grintweg 247 6704 AN Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant 't Gesprek

Inspiratie uit het seizoen

Een plek om samen te komen met vrienden voor een culinaire verwenavond. De chef laat zich leiden door de seizoenen en werkt met de mooiste verse producten. De borden worden schitterend opgemaakt en alles is prachtig van smaak. Hier werken mensen met passie voor het vak. De attente bediening legt je helemaal in de watten, het enige dat jij hoeft te doen is ontspannen.

Meer informatie over restaurant 't Gesprek

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Gesprek

F.M. V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Kwaliteit,smaak en opmaak van de borden geweldig.
Met bijpassend Bob wijn arragement een heerlijke avond gehad.
Gastvrijheid en vriendelijkheid top
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Vorige week hier wezen lunchen op een doordeweekse dag.
Het was (logischerwijs) erg rustig.
We werden erg vriendelijk en persoonlijk geholpen.
De gerechten waren prima, hoeveelheden niet heel groot.
Verbeterpunt: ik vond het brood van mijn broodje zalm niet bijzonder (leek gewoon supermarkt brood). Ik zou dit serveren op boeren vloerbrood o.i.d. wat aanzienlijk meer smaak heeft en een luxere uitstraling.
De tafel van Cobie B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede prijskwaliteit verhouding,vriendelijke bediening met veel respect voor de wensen van de gasten.Ook vriendelijk en attent voor de hond.
En wat een genoegen om zonder muziek rustig met je vrienden bij te kunnen praten .
beekbeek .
Het eten, de vriendelijkheid van het personeel, álles was fantastisch!
Angel K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We komen hier altijd erg graag, uitstekende service, fantastisch eten, echt een avondje genieten!
willem K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het gesprek is een prettig restaurant: niet te formeel, niet te informeel, attente bediening. We namen met zijn vijven drie keer een menu du chef en twee maal a la carte. Prijzen zijn alleszins redelijk. De gerechten waren uitstekend verzorgd en prima van smaak, al vonden we de porties van het menu aan de kleine kant. Waarom dan geen positievere recensie? Er was deze avond duidelijk iets mis in de keuken: bediening was er genoeg, maar de kok had duidelijk logistieke problemen. De periode tussen de gangen was uitzonderlijk lang, soms wel 45 minuten. Ook voor gerechten die je zo uitserveert. Zo wachtten we bijvoorbeeld meer dan een half uur op een kopje bouillon. Tijd voor een gesprek was er dus te over.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk gegeten, was een feestje!
Rien S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Op zich een goed restaurant, maar met een beperkte kaart en naar blijkt een irritante opzet, waarbij je bijgerechten moet bestellen om tot een volledig gerecht te komen( blijkt niet meteen uit de kaart en maakt de prijs ook aan de hoge kant)
Liesje M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk rustige plek met lekker eten voor een goed ‘gesprek’.
mw. N K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Goede prettige ontvangst, gerechten werden op een aparte, gezellige wijze bereid en opgediend en smaakten heerlijk
Mariken B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Goede sfeer en heerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar!
Gpn L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Traditionele keuken. Geen missers, geen uitschieters. Nette bediening. Hoeveelheden goed. Prijs / kwaliteit in orde.
Zou volgende keer als het zou uitkomen weer gaan.
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een heerlijke avond gehad. Wat hebben we genoten. Prachtig opgediend.
En het smaakte verrukkelijk.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een avond met uitstekend eten liep erg bijzonder af. Toen wij aan het nagerecht begonnen, kreeg iemand aan een tafel naast ons de gelegenheid met een karaoke-set een lied te zingen.
Verbouwereerd zijn we vertrokken, de koffie hebben we maar overgeslagen. De restauranthouder liet naderhand weten dat het "zo'n mooi gebaar was dat een dochter voor haar vader zingt". Dat is het ook, maar niet in een restaurant, met een versterker, op zo'n manier dat je de avond van de andere gasten daarmee - onaangekondigd - verstoort.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad. Zeer vriendelijke bediening. Niets is teveel. Het eten is elke keer weer voortreffelijk. De kok verdient een michelin ster!
Leentje V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten, goede service, rustige ambiance waarin alles goed verloopt. Prijs kwaliteit verhouding prima.
Norfried P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
uitstekend gegeten.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Bij dit restaurant MOET je gegeten hebben! Fantastische kok, geweldig menu du chef,vriendelijk personeel, en dat alles tegen een " kleine" prijs!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren zeer smakelijk. Bediening goed. Niet moeilijk met tafelwater e.d. Wel flink aan de prijs
peter W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
5x chef's menu. Aanpassingen voor vegetarisch en geen vis waren geen probleem. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Prettige informele bediening.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het laatste tafeltje van de avond kunnen bemachtigen. Hartelijk ontvangen, heerlijke gerechten en goede ambiance. Mochten we binnenkort weer in de buurt zijn dan komen we graag weer!