't Gesprek

Grintweg 247 6704 AN Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant 't Gesprek

Inspiratie uit het seizoen

Een plek om samen te komen met vrienden voor een culinaire verwenavond. De chef laat zich leiden door de seizoenen en werkt met de mooiste verse producten. De borden worden schitterend opgemaakt en alles is prachtig van smaak. Hier werken mensen met passie voor het vak. De attente bediening legt je helemaal in de watten, het enige dat jij hoeft te doen is ontspannen.

Meer informatie over restaurant 't Gesprek

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Gesprek

Leentje V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten, goede service, rustige ambiance waarin alles goed verloopt. Prijs kwaliteit verhouding prima.
Norfried P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
uitstekend gegeten.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Bij dit restaurant MOET je gegeten hebben! Fantastische kok, geweldig menu du chef,vriendelijk personeel, en dat alles tegen een " kleine" prijs!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren zeer smakelijk. Bediening goed. Niet moeilijk met tafelwater e.d. Wel flink aan de prijs
peter W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
5x chef's menu. Aanpassingen voor vegetarisch en geen vis waren geen probleem. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Prettige informele bediening.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het laatste tafeltje van de avond kunnen bemachtigen. Hartelijk ontvangen, heerlijke gerechten en goede ambiance. Mochten we binnenkort weer in de buurt zijn dan komen we graag weer!
Debrabos O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima eten, een voortreffelijke bavette, absoluut helemaal niets op aan te merken. We hadden een keuzemenu genomen van 36,50 voor drie gangen. Jammer is dan dat je op de rekening 5,50 terug ziet voor twee koffie terwijl we geen nagerecht hadden genomen en koffie met friandises daar ook gewoon opstond. Ik blijf daarnaast 5 euro voor een glas huiswijn teveel vinden. Aan de kwaliteit van het eten en de presentatie is echter helemaal niets mis.
Debrabos O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Correctie op mijn eerdere recentie en mijn excuses aan 't Gesprek. De koffie was niet apart berekend; keurig in mindering gebracht op het eindtotaal. Nogmaals heerlijk gegeten!
JF S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten kenmerkte zich door de vele heerlijke smaakverschillen .
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Er zijn maar weinig restaurants waar je blindelings kunt vertrouwen op een heerlijk diner. Elke keer is de smaak subliem en de opmaak van de borden fraai., Bediening is niet altijd volgens de regels, maar wel met een glimlach. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Rowan G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Fantastische gegeten
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk rustieke knusse locatie aan de rand van Wageningen, genoten van een heerlijk en verrassend menu.
John S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke en verassende gerechten, prettige sfeer en gastvrijheid. Aanrader!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteravond met mijn vriend en schoonvader bij dit restaurant gegeten. We kregen een mooi tafeltje bij het raam en begonnen met een heerlijke amuse van rode biet. Als voorgerecht had ik de coquille met garnalen en bloemkool radijs. Wauw, echt een heerlijk voorgerecht.

Als hoofdgerecht gekozen voor de skrei met gamba en een heerlijke risotto. Als nagerecht de mango met witte chocolade mousse. Alle gerechten waren super met heerlijke smaakcombinaties.

De bediening deed z'n best maar had een zeer beperkte kennis van de wijnen en van de menukaart. Hele jonge onervaren meiden, het mag van mij wel wat vlotter en persoonlijker. Wij hebben een hele gezellige avond gehad en ik zou dit restaurant zeker aanraden!
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk eten met oog voor details en uitstekende prijs/kwaliteit
Noury T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Toprestaurant. Heerlijk gedineerd met z'n vieren. Het feestje begint bij binnenkomst met de vriendelijke ontvangst. Eten was echt een culinaire ervaring. Heerlijke gerechten en een sfeervolle ambiance. Ik kijk terug op een gezellig en sfeervol diner en kan dit restaurant van harte aanbevelen!
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Een avond genieten bij Het Gesprek van het Menu de Chef, aangevuld met een gerechtje van eend van de Menukaart. Vooraf (op ons verzoek) 2 heerlijke verse oesters per persoon. Uiteraard ook brood met tapenade, zeezout en roomboter. De amuses sloten we af met een glaasje met gepureerde ossenworst en mosterd. Het menu opende met een zalmgerecht (o.a. zalmtartaar, gerookte zalm, rivierkreeftjes), hierna (wederom op verzoek) een zeer voortreffelijk gerecht van eend (o.a. pulled duck), vervolgens een heerlijk krachtige ossenstaartbouillon. De volgende gang: Iberico spare ribs zonder bot waren tongstrelend. Vervolgens tamme eendenborst. We sloten af met diverse soorten kaas voor partner en het nagerecht van het menu de Chef voor ondergetekende. Alle gerechten (behalve nagerecht) vergezeld door een prima Rioja en geserveerd door een enthousiaste, gastvriendelijke bediening. Al met al gingen we zeer voldaan naar huis. Een aanrader dus.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk eten en uitstekende bediening. Erg huiselijk. De inrichting is wat gedateerd maar het eten en de service maakt alles goed.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We komen een paar keer per jaar bij dit restaurant en zijn er helemaal weg van. De gastvrouw is erg vriendelijk en bezorgd ons altijd een prachtige avond. Daarnaast zijn de gerechten vaak echte schilderijtjes en de smaken fantastisch. De prijs/kwaliteit verhouding is echt in orde! Voor relatief weinig geld, kun je een mooie avond beleven.
Wij blijven zeker terug komen!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Goed restaurant, uitstekende keuken, vriendelijke bediening.

Alleen bleek dat zij helemaal niet mee doen met de AH'actie. Dat was eigenlijk de reden om er eens te gaan eten.
Niet getreurd, toch ontzettend goed en gezellig gegeten, alleen wat duurder uit.