't Gesprek

Grintweg 247 6704 AN Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant 't Gesprek

Inspiratie uit het seizoen

Een plek om samen te komen met vrienden voor een culinaire verwenavond. De chef laat zich leiden door de seizoenen en werkt met de mooiste verse producten. De borden worden schitterend opgemaakt en alles is prachtig van smaak. Hier werken mensen met passie voor het vak. De attente bediening legt je helemaal in de watten, het enige dat jij hoeft te doen is ontspannen.

Meer informatie over restaurant 't Gesprek

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Gesprek

Bert O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Prima restaurant voor een hapje eten, menukeuze redelijk, gerechten goed en mooi gepresenteerd. Rommelig restaurant.
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
had alleen via AH restaurant geboekt dacht want daarop had ik in gelocht maar dat was dus niet zo snap niet via welke truc ik bij iens ben gekomen
maar het eten en de bediening waren perfect
Jan Willem J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
t Gesprek was bekend van de tijd dat het nog een speeltuin had, dus erg lang geleden. Wij waren aangenaam verrast door de combinatie van verschillende smaken die we op ons bord aantroffen. Heerlijk gegeten, en aangename bediening.
Mariken F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
echt heerlijk gegeten, uitgebalanceerde smakelijke gerechten. tussen tijds soms wat lang wachten (vooral aan het begin). overall prima avond gehad op het terras
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten, menu du chef is zeer aan te raden. Alle gerechten zagen er prachtig uit en smaakten verrukkelijk. Wij komen zeker nog een keertje terug!
John D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk rustig, ook op het terras voldoende privacy. Eten en wijn was uitstekend. Op en top genoten
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk. Lekker sfeertje. Prijs/kwaliteit is goed. Komen er zeker weer!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
De constante kwaliteit blijft ons elke keer verrassen. De smaken blijven over heerlijk. De gerechten worden op de juiste temperatuur op gediend en zijn een lust voor het oog, zonder te overdrijven. Alleen de amuse zijn ze bij onze tafel vergeten. Bediening vriendelijk.
Haancouz A.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Verrassend. Je denkt dat je weet wat het bestelde inhoudt, maar het blijkt toch anders te kunnen en.... ,nog lekkerder ook!
M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het Menu du Chef was fantastisch: uitgebalanceerd met verrassende combinatie van smaken.
Ook de snelheid van bediening en bereiding van het eten maakte het ons mogelijk op tijd bij de aansluitend geplande afspraak te zijn.
Fia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het duurde lang voordat het bestelde eten kwam
J.P.A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was in alle opzichten weer bijzonder goed !
Marjanne M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Verrassend lekker!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Verrukkelijk gegeten!
F.M. V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Kwaliteit,smaak en opmaak van de borden geweldig.
Met bijpassend Bob wijn arragement een heerlijke avond gehad.
Gastvrijheid en vriendelijkheid top
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Vorige week hier wezen lunchen op een doordeweekse dag.
Het was (logischerwijs) erg rustig.
We werden erg vriendelijk en persoonlijk geholpen.
De gerechten waren prima, hoeveelheden niet heel groot.
Verbeterpunt: ik vond het brood van mijn broodje zalm niet bijzonder (leek gewoon supermarkt brood). Ik zou dit serveren op boeren vloerbrood o.i.d. wat aanzienlijk meer smaak heeft en een luxere uitstraling.
De tafel van Cobie B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede prijskwaliteit verhouding,vriendelijke bediening met veel respect voor de wensen van de gasten.Ook vriendelijk en attent voor de hond.
En wat een genoegen om zonder muziek rustig met je vrienden bij te kunnen praten .
Beekbeek G.
Het eten, de vriendelijkheid van het personeel, álles was fantastisch!
Angel K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We komen hier altijd erg graag, uitstekende service, fantastisch eten, echt een avondje genieten!
willem K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het gesprek is een prettig restaurant: niet te formeel, niet te informeel, attente bediening. We namen met zijn vijven drie keer een menu du chef en twee maal a la carte. Prijzen zijn alleszins redelijk. De gerechten waren uitstekend verzorgd en prima van smaak, al vonden we de porties van het menu aan de kleine kant. Waarom dan geen positievere recensie? Er was deze avond duidelijk iets mis in de keuken: bediening was er genoeg, maar de kok had duidelijk logistieke problemen. De periode tussen de gangen was uitzonderlijk lang, soms wel 45 minuten. Ook voor gerechten die je zo uitserveert. Zo wachtten we bijvoorbeeld meer dan een half uur op een kopje bouillon. Tijd voor een gesprek was er dus te over.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk gegeten, was een feestje!