't Gesprek

Grintweg 247 6704 AN Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant 't Gesprek

Inspiratie uit het seizoen

Een plek om samen te komen met vrienden voor een culinaire verwenavond. De chef laat zich leiden door de seizoenen en werkt met de mooiste verse producten. De borden worden schitterend opgemaakt en alles is prachtig van smaak. Hier werken mensen met passie voor het vak. De attente bediening legt je helemaal in de watten, het enige dat jij hoeft te doen is ontspannen.

Meer informatie over restaurant 't Gesprek

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteravond met mijn vriend en schoonvader bij dit restaurant gegeten. We kregen een mooi tafeltje bij het raam en begonnen met een heerlijke amuse van rode biet. Als voorgerecht had ik de coquille met garnalen en bloemkool radijs. Wauw, echt een heerlijk voorgerecht.

Als hoofdgerecht gekozen voor de skrei met gamba en een heerlijke risotto. Als nagerecht de mango met witte chocolade mousse. Alle gerechten waren super met heerlijke smaakcombinaties.

De bediening deed z'n best maar had een zeer beperkte kennis van de wijnen en van de menukaart. Hele jonge onervaren meiden, het mag van mij wel wat vlotter en persoonlijker. Wij hebben een hele gezellige avond gehad en ik zou dit restaurant zeker aanraden!
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk eten met oog voor details en uitstekende prijs/kwaliteit
Noury T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Toprestaurant. Heerlijk gedineerd met z'n vieren. Het feestje begint bij binnenkomst met de vriendelijke ontvangst. Eten was echt een culinaire ervaring. Heerlijke gerechten en een sfeervolle ambiance. Ik kijk terug op een gezellig en sfeervol diner en kan dit restaurant van harte aanbevelen!
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Een avond genieten bij Het Gesprek van het Menu de Chef, aangevuld met een gerechtje van eend van de Menukaart. Vooraf (op ons verzoek) 2 heerlijke verse oesters per persoon. Uiteraard ook brood met tapenade, zeezout en roomboter. De amuses sloten we af met een glaasje met gepureerde ossenworst en mosterd. Het menu opende met een zalmgerecht (o.a. zalmtartaar, gerookte zalm, rivierkreeftjes), hierna (wederom op verzoek) een zeer voortreffelijk gerecht van eend (o.a. pulled duck), vervolgens een heerlijk krachtige ossenstaartbouillon. De volgende gang: Iberico spare ribs zonder bot waren tongstrelend. Vervolgens tamme eendenborst. We sloten af met diverse soorten kaas voor partner en het nagerecht van het menu de Chef voor ondergetekende. Alle gerechten (behalve nagerecht) vergezeld door een prima Rioja en geserveerd door een enthousiaste, gastvriendelijke bediening. Al met al gingen we zeer voldaan naar huis. Een aanrader dus.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk eten en uitstekende bediening. Erg huiselijk. De inrichting is wat gedateerd maar het eten en de service maakt alles goed.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We komen een paar keer per jaar bij dit restaurant en zijn er helemaal weg van. De gastvrouw is erg vriendelijk en bezorgd ons altijd een prachtige avond. Daarnaast zijn de gerechten vaak echte schilderijtjes en de smaken fantastisch. De prijs/kwaliteit verhouding is echt in orde! Voor relatief weinig geld, kun je een mooie avond beleven.
Wij blijven zeker terug komen!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Goed restaurant, uitstekende keuken, vriendelijke bediening.

Alleen bleek dat zij helemaal niet mee doen met de AH'actie. Dat was eigenlijk de reden om er eens te gaan eten.
Niet getreurd, toch ontzettend goed en gezellig gegeten, alleen wat duurder uit.
lilian.eekhout .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het was prima eten en leuke bediening. Voor een gezellig etentje is dit een aanrader. Behalve lekker eten kan je er ook parkeren.
PeterRijtema .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Hartelijke en vriendelijke ontvangst.
Een beetje onduidelijke menulijst. Bijv. niet vermeld dat amuse diner alleen kan als alle tafelgenoten dit bestellen. Ook onduidelijk dat gerechten zonder bijgerechten worden geserveerd en dat je deze los moet bijbestellen. Wordt bij bestelling opname ook niet naar gevraagd!. Nabestelling wordt wel snel gemaakt en gebracht.
Eten was heerlijk. Oester goed los en gekoeld, vlees prachtig rosé en wijn suggestie prima.
Als echte Nederlander maakte ik me wat zorgen over het totale prijskaartje. Voor het gebodene zeer reëel maar aan de bovenkant van hetgeen ik voor lekker eten wil betalen.
FamilievandePol .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
leuk, restaurant met informele sfeer.
Tafellinnen op de tafel! Links en recht wat schoonheidsfoutjes in de bediening.
Gebruikte ingrediënten eenvoudig , maar hoog qua smaak.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
De amuse van een mousse van gerookte forel was goed op smaak. Als voorgerecht van het driegangenmenu € 34,50, eenden en ganzenlever, heerlijk, een vrolijk bord. De kalfsribeye was zalig, de dorade gewoon lekker, de 2 halve kreeften met asperges, meerprijs € 22,50, alles goed op smaak.
Als de dessert de tarte tatin van peer en hazelnootijs met chocolade taartje, het ijs voortreffelijk , het choco taartje had wat meer smaak mogen hebben.
Goede huis wijnen werden geserveerd met gewoon kraanwater.
Wat voor ons nieuw was dat het brood tegenwoordig in rekening gebracht wordt, het was van mindere kwaliteit en het was koud (diepvries), € 2,50 p.p.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteren genoten van het Menu de Chef. Een 5-gangen menu. We openden met Kalfstartaar/Crab, bestaand uit een op hoog smaak gebrachte Kalfstartaar met Crabmayonaise, Kwarteleitje en Truffelchips. Een heerlijke start. Het bord mooi opgemaakt (het oog wil ook wat). De samenstelling van het gerecht klopte. Vervolgens een paprika/aubergine soepje met bieslookroom. Een heerlijk smaakvol soepje; een perfect "tussendoortje". Het derde gerecht: Ribfinger. Spareribs zonder bot van het Iberico varken, ketjaplak, koolsalade en crunch van pinda en cocos. Een smaakvolle ietwat Indische combi. Het hoofdgerecht: Kabeljauwrugfilet, spinazie, aardappelmousseline, safraanjus en truffelolie. Een heerlijke op de huid gebakken moot; gelukkig niet doorgeslagen, oftewel heerlijk sappig; ook de ingrediënten klopten feilloos bij de vis. Tot slot het nagerecht; Meloen als hoofdbestanddeel: Crémeux van meloen, meloenbolletjes, meloenijs, hangop van honing en kletskop. Een zalige frisse afsluiting. Dit alles gecombineerd met voldoende brood en een heerlijke amuse (aspergesoepje) en fijne begeleidende wijnen, maakte dat we een perfecte avond hadden. Tot slot nog een woord voor de bediening: erg attent en vriendelijk. Dank crew van het Gesprek voor deze culinaire avond.
MariekeMJ .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij 't Gesprek! Hele gastvrije en vriendelijke bediening, leuke kaart met voor elk wat wils, prachtig opgemaakte borden. Qua smaak geen fratsen, geen gekke combinaties, gewoon heel goed. Sashimi aan zalm en tonijn, lam met asperges, ossenhaas en als toetje cheesecake en chocoladetaartje, allemaal lekker. Het restaurant en terras doen wat oubollig aan, maar laat je hier niet door weerhouden, het eten en de service zorgen ervoor dat je daar helemaal niet meer op let!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Eten was heerlijk. Alleen duurde het lang voordat we de kaart kregen. Prettige ambiance voor een goed, zakelijk, gesprek.
Bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Vandaag in de huiskamer gegeten met 8 volwassenen en 6 kinderen varierend van 1 tot 9 jaar. Het eten was heerlijk en vooral de service om een menu op maat voor de kinderen te maken incl afstemming qua tempo maakte dat we een fantastische avond hebben gehad.
GerdavdB .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier met een groepje gegeten. Kwaliteit van de gerechten was prima en alles kwam keurig tegelijk op tafel. Prijs/kwaliteitverhouding is hier ook redelijk tot prima. Geen gezeur over water op tafel. Bediening is vriendelijk en snel doch een beetje op de automatische piloot. Het interieur is enigszins gedateerd en een beetje rommelig hier en daar.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Afgelopen woensdag 20 april met 4 personen gegeten bij Het Gesprek. Wat fout kon gaan ging fout. De wachttijden tussen de gerechten waren te lang, maar dat was nog niet het ergste.
De serveersters konden geen van beiden de naam van de wijnen zodanig uitspreken dat wij wisten wat er werd bedoeld. Bij het serveren van het voorgerecht stootte de serveerster een glas rode wijn om. Dat ging gelukkig niet over de kleding van onze gast, maar wel over het eten en het tafelkleed. Het bord werd weggehaald en opnieuw uitgeserveerd. Aan het tafelkleed werd niets gedaan, de rode wijn werd niet opnieuw gebracht. Later bij het dessert werd niet opgelet wat er werkelijk besteld werd, dus moest een bestelling alsnog worden gemaakt en geserveerd.
Rishma D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gezellig huiskamer restaurant in wageningen. Makkelijk te bereiken om af te spreken.
Lekker eten en vriendelijk personeel.

Toiletten waren echter niet schoon ( vanwege oudere dames die naar het toilet moisten) maar er was ook aar 1 dames toilet beschikbaar, dus soms in een rij staan.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Heerlijk gegeten, elk gerecht was een waar kunstwerk, dus niet alleen fantastisch van smaak. Bediening was uitzonderlijk gastvrij, vriendelijk en attent. Wij gaan zeer zeker terugkomen!!
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gezellig dineren in een huiselijke omgeving. Wij hebben genoten van het 5 gangen menu van de chef. Het wijnarrangement stond nog niet vast en de aanbevolen wijnen pasten prima bij het menu. Onze tafel was schaars verlicht, opgelost met wat extra kaarsen, verder een prima optie om een keer te gaan eten.