't Gerucht Eten en Drinken

Stationsplein 87 5211 BM Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Meer informatie over restaurant 't Gerucht Eten en Drinken

Gelegen aan het stationsplein. Te bereiken met de bus en de trein.

Dinsdag t/m zondag 10.00 - 21.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant 't Gerucht Eten en Drinken

Marlijn N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Met 11 personen gegeten en allemaal tot volle tevredenheid . Volgend jaar weer.
germa L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ontvangst was prima ook al waren we half uur te vroeg.Gerechten en bediening waren super. Mooie aktie op de gehele rekening 50 procent korting.Komen zeker een keer terug ook zonder de aktie.
paula D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was super lekker gegeten ecjt een dikke aanrader
Anjo W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten... Erg vriendelijk personeel... Een aanrader..
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Top service, prima eten!
Els R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het dagmenu was heerlijk. We hebben voor vis gekozen en er was voldoende groente bij. De pompoensoep was heerlijk. De porties waren ruim voldoende. De bediening was snel en regelmatig kwamen ze vragen of het smaakte en of alles goed was. Zeker voor herhaling vatbaar.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Aanrader! Gezellig lekker en aardi g personeel!
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk eten met super korting. Snel weer van de partij in deze sfeervolle zaak met mooi uitgebreid menu.
D. W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
prettig, vriendelijk klein restaurantje. De maaltijd was goed. Prima bierkaart.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk vers bereide maaltijd! We hebben er van genoten.
paula D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was zeeer goed en de gastvrijheid was top ik kom zeker nog een keer terug
René H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Na een dagje museumbezoek in Den Bosch naar een restaurant gezocht in de buurt van het station. Onze keuze voor Brasserie 't Gerucht bleek een goede keuze. Een overheerlijk voorgerecht met zalm, gamba's en paling werd gevolgd door een perfect bereide zeeduivel met meer dan voldoende groente en frites. Ook de dranken waren goed verzorgd en niet te prijzig. Een aanrader, dus.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Heb hier tussen twee afspraken door met een collega afgesproken; ik een chocomel met slagroom, hij een ice tea en soep. Collega heeft de soep half laten staan vanwege het vet dat er op dreef. Toen we af wilden rekenen kregen we van de eigenaar te horen dat we we 'errug weinig hadden besteld, errug weinig voor de tijd dat we er zaten'. We waren er een goed uur, en 60% van de tafeltjes was leeg. Toen ik hem dit voorlegde kreeg ik te horen 'als je niet begrijpt wat ik bedoel, moet je volgende keer maar lekker naar de buurman gaan'.

Dit ga ik de volgende keer dan ook zeker doen.
MiPain .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Lekker lunchtentje in DB. Weinig fratsen, goeie broodjes (probeer de clubsandwich) en ook altijd wel wat originele biertjes op de tap. Waren hier laatst met een groep vrienden en hebben een prima middag gehad.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Op onze twee-wekelijkse reis van Amsterdam naar Breda hebben we gegeten bij 't Gerucht. En ik moet zeggen, de brasserie was een verrassing. We aten beiden de daghap: tilapia gewikkeld in spek met een romige saus met garnaaltjes. Werkelijk prima gegeten. De frietjes erbij waren knapperig en de salade goed aangemaakt. Echt goed gegeten voor een dragelijke prijs. Ook de ambiance was leuk: er viel genoeg te zien aan heiligenbeelden, muziekinstrumenten en oude foto's.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Het eten smaakte prima. Jammer genoeg was de bediening alles behalve attent. Een tafelgenoot had frisdrank zonder prik gekregen. Hij kreeg pas een nieuw glas na twee keer vragen en toen het eten al op was. Kan beter!