't Gerecht

Havenstraat 12 4531 EK Terneuzen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Gerecht

Genieter68 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Bij 't Gerecht in Terneuzen hebben we een eenvoudige maar lekkere lunch genuttigd. De salade met rundvlees was goed van smaak met een lekkere dressing. De ciabatta met geitenkaas was ook lekker, al was het broodje iets aan de droge kant. De bediening was vriendelijk en de zaak zag er verder netjes uit.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
We hebben hier geluncht. Het was druk, maar de bediening verliep vlot en efficiënt. Vriendelijke medewerkers, prima ambiance voor de middag. We namen niks bijzonders: een broodje kipfilet en een uitsmijter. Royale porties, maar dat mocht gezien de prijs ook wel. De smaak was prima, niet verkeerd, niet bijzonder. Met andere woorden, gewoon goed.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Gezellige sfeer. Gemakkelijk en goed eten! Leuk en originele gerechten uit zeeland.
Ook gewoon gezellig om even een drankje te doen!
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
We hebben eigenlijk geen klachten over het eten. Het was lekker maar niet bijzonder. De bediening was een beetje amateuristisch maar wel gewillig. Dus het zal met een beetje meer ervaring wel beter worden. Ik denk dat we hier nog wel zullen eten maar niet voor speciale gelegenheden. Daarvoor wil je toch net dat beetje extra.
Dr. M.P.S. S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Restaurant gelegen aan de markt in Terneuzen.

Gebouw is een combinatie van een oud gebouw met moderne aanbouw, niet ongezellig ingericht.

De bediening en gerechten waren bij onze 3 bezoeken op verwacht niveau. Geen bediening van michelin-ster niveau, maar wat men van een relatief eenvoudig restaurant mag verwachten. Het personeel was vriendelijk, maar liet soms wel een steekje vallen.

Geen culinaire "hoogstandjes", maar wel royale maaltijden van redelijk niveau. Overwegend bekende gerechten (zoals biefstuk en frites etc) en op het menu soms iets meer vernieuwends.

Voor een avondmaaltijd of lunch een aardig adres op een leuke locatie.