't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Spoorstraat 49 5821 BC Vierlingsbeek Nederland Kaart

Over het restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Bij Pannenkoekenrestaurant 't Genot in Vierlingsbeek kan je zeven dagen per week genieten van de meest lekkere traditionele en verrassende wereldse pannenkoeken. Hier worden de pannenkoeken op ambachtelijke wijze gebakken.

Of je nu zin hebt in een simpele zoete pannenkoek met appel of een "wereldreiziger"-pannenkoek zoals de Mexicaanse of Italiaanse versie, bij 't Genot is het allemaal verkrijgbaar. Ook leuk is dat er elke maand een andere pannenkoek van de maand te krijgen is. Voor de kleintjes zijn er speciale kinderpannenkoeken mét verrassing verkrijgbaar.

Heb je even geen zin in pannenkoeken? Dan kan je hier ook terecht voor verschillende vlees- en visgerechten. Wijn is naast pannenkoeken ook een passie van de eigenaren, dus op de uitgebreide wijnkaart is ook heel wat lekkers te vinden. Genieten! Reserveer dus snel bij 't Genot in Vierlingsbeek.

Meer informatie over restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

100 meter van het treinstation van Vierlingsbeek
  • Kom je met de auto?
    Afslag Vierlingsbeek via de A73

Uitmuntend
9,1
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Op een donderdagavond naar dit Pannenkoekenrestaurant, als wij aankomen is er slechts 1 tafeltje bezit maar daarna druppelt er nog wat binnen. Ontvangst heel vriendelijk. Vrij ruime keuze van pannenkoeken. We begonnen met broodjes (wit en bruin) met kruidenboter/alioli. Ik nam vervolgens een ananas pannenkoek met banaan en kokos. Ik had verwacht dat er grote schijven ananas in de pannenkoek waren meegebakken maar dit was niet het geval, zowel ananas/banaan/kokos lagen (ruime hoeveelheid) op de pannenkoek. Hij was lekker, maar had er stiekem meer van verwacht. Mijn partner nam de Zuid-Amerikaanse specialiteiten pannenkoek en heeft hiervan gesmuld. Je weet dat je niet avond vullen zit in een pannenkoekenrestaurant, we waren met een uurtje dan ook wel weer buiten. Decor krijgt een 8 omdat het een luxere uitstraling had en lekkere stoelen had dan je verwacht bij dit soort eetgelegenheid.
Dave W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Heerlijke pannenkoek gegeten met Appel, spek en rozijnen. Echt een aanrader als je trek hebt in een pannenkoek. Vriendelijke service.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Een volwassen mooi en modern ingericht pannenkoekenrestaurant! Daar kunnen andere pannenkoekenrestaurants een voorbeeld aan nemen. De pannenkoeken en de soep waren echt overheerlijk en de bediening is vriendelijk en servicegericht. Een mooi terras buiten in een mooie omgeving.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Heerlijke pannenkoeken gegeten bij 't Genot. De pannenkoeken zijn enorm, misschien zelfs iets te groot, maar heerlijk. We kozen beiden voor een briepannenkoek met noot, parmaham en honing. Als desert een appeltaart met cappuccino ijs en stroopwafel ijs. Heerlijk. De (vermoedelijke) eigenaresse kwam vaak langs en de bediening was top!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Onze vakantie ingeluid bij pannekoekrestaurant 't genot. Heerlijk gegeten, lekkere goed belegde pannenkoek. Wij hadden pannenkoek t genot en pannenkoek van de maand, heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk. Fijne sfeer, wij blijven terug gaan!