't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Spoorstraat 49 5821 BC Vierlingsbeek Nederland Kaart

Over het restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Bij Pannenkoekenrestaurant 't Genot in Vierlingsbeek kan je zeven dagen per week genieten van de meest lekkere traditionele en verrassende wereldse pannenkoeken. Hier worden de pannenkoeken op ambachtelijke wijze gebakken.

Of je nu zin hebt in een simpele zoete pannenkoek met appel of een "wereldreiziger"-pannenkoek zoals de Mexicaanse of Italiaanse versie, bij 't Genot is het allemaal verkrijgbaar. Ook leuk is dat er elke maand een andere pannenkoek van de maand te krijgen is. Voor de kleintjes zijn er speciale kinderpannenkoeken mét verrassing verkrijgbaar.

Heb je even geen zin in pannenkoeken? Dan kan je hier ook terecht voor verschillende vlees- en visgerechten. Wijn is naast pannenkoeken ook een passie van de eigenaren, dus op de uitgebreide wijnkaart is ook heel wat lekkers te vinden. Genieten! Reserveer dus snel bij 't Genot in Vierlingsbeek.

Meer informatie over restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Onze kleinkinderen wilden als "toetje-na" weer een kopje soep. De ene vanwege de lekkere gehaktballetjes. De andere vanwege de broodjes. Chapeau voor de afhandeling !
Louwrens H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Zeer slechte ervaring
Bij binnenkomst op dinsdagavond rond 17.15 uur was het heerlijk rustig. Het duurde echter ca. 30 minuten voordat de menukaart werd bezorgd. Na bestelling werden de pannenkoeken redelijk snel afgeleverd en eerlijk is eerlijk de smaak was prima.
Bij het afrekenen echter hebben wij een kortingsbon ingeleverd van 50% korting op de tweede pannenkoek. Deze korting in niet toegepast op de eindafrekening. Kortom wij zijn zeer ontevreden over dit restaurant en komen hier ook niet meer terug.
Dianne S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening. Ook heel goed rekening gehouden met de verschillende voedselallergieën van ons zoontje.
Lucy G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Leuk restaurant , heerlijke pannenkoeken
V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Wij hebben een heerlijke high tea gehad, met verrassende gerechten. In een prachtige omgeving waarbij ons nichtje gewoon lekker kon spelen. Wij gezellig bijkletsen en genieten van lekkere hapjes. Goede combinatie van hartig en zoet.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima, beste pannenkoekenrestaurant waar we gegeten hebben
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heel goed, enig minpuntje was dat we aangegeven hadden dat Inge 9 werd, en de mooie Fontijn geserveerd werd toen ze nog buiten was. Verder: prima!!!
M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Enigste commentaar is, dat er ontzettend veel vliegen aanwezig waren, dat is wat minder smakelijk als die steeds op je bord komen.
M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Erg prettig gegeten met een groep vriendinnen. Het restaurant is stijlvol ingericht en er heerst een ontspannen sfeer. De bediening is zeer vriendelijk en kundig, ook met betrekking tot productkennis. Zeker een aanrader en op geen enkele manier te verglijken met een gemiddeld pannenkoekenrestaurant.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Goed verzorgd mooie en gezellige locatie.
Tine E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We hebben, zondag 30 september, weer heerlijk gegeten. De pannenkoeken waren zeer goed gevuld en de smaak overheerlijk. De ambiance is gezellig en het personeel gemoedelijk. Tot de volgende keer!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben lekker gegeten op een prima, prijs / kwaliteit is prima.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het totaal plaatje is goed. Zeker aan te bevelen.
T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Over het algemeen waren wij tevreden.
Min puntje : bij een praktisch vol restaurant mag de muziek niet boven het geluid van de gasten uitkomen,
Kwaliteit was goed maar de prijzen vond ik toch wel aan de ietwat hoge kant.
Weet nu hoe groot de gerechten kunnen zijn, maar kom beslist nog een keer terug.

Met vriendelijke groeten,
Frans Tiggelman
P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Met afstand het allerbeste pannenkoekenrestaurant in de wijde omtrek, ruime keuze, voortreffelijke gerechten, goede prijs-/kwaliteitverhouding. Aanrader!
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Kom regelmatig een pannekoek eten. Geweldige keuze en iedere keer weer een positieve verrassing.
Onlangs met engelstalige vrienden wederom genoten van heerlijke pannekoeken. Er was zelfs een
Engelstalige menukaart. Super geregeld. Ook voor de onderbreking van een fietstocht een ideale plek.
Een heerlijk terras waar je onder het genot van een drankje even kunt bijkomen van de gelevede inspanning.
Kortom een bezoek aan dit restaurant is ruimschoots de moeite waard.
O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Leuke locatie en zou zeker deze zaak aanbevelen.
TIP:
Met het wat koelere weer zouden staande branders wat aangenamer zijn om dan lekker buiten te kunnen eten en is tevens ook sfeervol.
Kimberly S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker eten, geen uitgebreide kaart maar voor ieder wat wils. Gezellig terras waarbij je eigenlijk in een tuin zit. Erg knus
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018