't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Spoorstraat 49 5821 BC Vierlingsbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Haaf .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Onderweg naar ons vakantieadres in België had mijn vrouw een tussenstop met lunch gepland bij 't Genot. Het was een succes. Onze twee meiden smulden van een heerlijke en inderdaad ambachtelijke pannenkoek, terwijl wij als volwassenen daartoe niet waren 'veroordeeld'. Mijn vrouw bestelde een maaltijdsalade en ik een uitsmijtertje-frites met een heerlijk blond bier (Gouverneur van Lindeboom) dat ik niet kende.

Ondanks het goede weer en het riante en uitermate goed verzorgde terras zaten we met de kinderen binnen vlakbij de speelhoek. De kinderen vermaakten zich prima en daarom konden wij even bijkomen van de lange rit. 't Genot biedt een zeer kindvriendelijke omgeving met een aankleedkussen in het halletje naar de dames-WC. De service is attent en behulpzaam.

Wat ik jammer vond - maar dat heeft helemaal niets met het eten en de gastvrijheid te maken - is dat het restaurant is gevestigd in een ontzettend mooi en oud pand met fraaie authentieke elementen zoals het weelderige plafond, maar dat de aankleding van de zaak naar mijn smaak daarop niet op is afgestemd. Het meubilair is vierkant, strak en fluoriserend. Vrij 'hip' dus. Van buiten wekt het pand in mijn optiek een romantisch beeld op dat binnen niet is terug te vinden. Maar het eten - en dan met name de geweldige pannenkoeken - is prima! En daar gaat het uiteraard voornamelijk om. Ik gun iedereen een tussenstop bij 't Genot, want genoten!
Lotte E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Leuke ontdekking in Vierlingsbeek! Je zit hier op een comfortabel, kindvriendelijk en modern terras met leuke zitjes. De pannenkoeken smaken prima en er is goede bediening. Enige minpuntje zijn de hartige broodjes die niet hartig maar zoet uit de keuken komen. Je krijgt het broodje tonijn met zoete dressing, zoete saus en (mier)zoete olijven.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Op een donderdagavond naar dit Pannenkoekenrestaurant, als wij aankomen is er slechts 1 tafeltje bezit maar daarna druppelt er nog wat binnen. Ontvangst heel vriendelijk. Vrij ruime keuze van pannenkoeken. We begonnen met broodjes (wit en bruin) met kruidenboter/alioli. Ik nam vervolgens een ananas pannenkoek met banaan en kokos. Ik had verwacht dat er grote schijven ananas in de pannenkoek waren meegebakken maar dit was niet het geval, zowel ananas/banaan/kokos lagen (ruime hoeveelheid) op de pannenkoek. Hij was lekker, maar had er stiekem meer van verwacht. Mijn partner nam de Zuid-Amerikaanse specialiteiten pannenkoek en heeft hiervan gesmuld. Je weet dat je niet avond vullen zit in een pannenkoekenrestaurant, we waren met een uurtje dan ook wel weer buiten. Decor krijgt een 8 omdat het een luxere uitstraling had en lekkere stoelen had dan je verwacht bij dit soort eetgelegenheid.
Dave W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Heerlijke pannenkoek gegeten met Appel, spek en rozijnen. Echt een aanrader als je trek hebt in een pannenkoek. Vriendelijke service.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Een volwassen mooi en modern ingericht pannenkoekenrestaurant! Daar kunnen andere pannenkoekenrestaurants een voorbeeld aan nemen. De pannenkoeken en de soep waren echt overheerlijk en de bediening is vriendelijk en servicegericht. Een mooi terras buiten in een mooie omgeving.
Lekker_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Erg goed verzorgde en fijne high tea genoten met vrienden. Er was van tevoren aangegeven dat er iemand zwangerschapsdiabetes heeft en hier was uitgebreid rekening mee gehouden, de kok had zich er duidelijk in verdiept, zodat we allemaal een smaakvolle middag hadden. Gerechten waren lekker en gevarieerd en vooral de speciale bonbons waren verrukkelijk. Bediening was erg vriendelijk en ondanks dat het steeds drukker werd, bleven ze de tijd nemen om ons vriendelijk en correct te bedienen.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Heerlijke pannenkoeken gegeten bij 't Genot. De pannenkoeken zijn enorm, misschien zelfs iets te groot, maar heerlijk. We kozen beiden voor een briepannenkoek met noot, parmaham en honing. Als desert een appeltaart met cappuccino ijs en stroopwafel ijs. Heerlijk. De (vermoedelijke) eigenaresse kwam vaak langs en de bediening was top!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Onze vakantie ingeluid bij pannekoekrestaurant 't genot. Heerlijk gegeten, lekkere goed belegde pannenkoek. Wij hadden pannenkoek t genot en pannenkoek van de maand, heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk. Fijne sfeer, wij blijven terug gaan!