't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Spoorstraat 49 5821 BC Vierlingsbeek Nederland Kaart

Over het restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Bij Pannenkoekenrestaurant 't Genot in Vierlingsbeek kan je zeven dagen per week genieten van de meest lekkere traditionele en verrassende wereldse pannenkoeken. Hier worden de pannenkoeken op ambachtelijke wijze gebakken.

Of je nu zin hebt in een simpele zoete pannenkoek met appel of een "wereldreiziger"-pannenkoek zoals de Mexicaanse of Italiaanse versie, bij 't Genot is het allemaal verkrijgbaar. Ook leuk is dat er elke maand een andere pannenkoek van de maand te krijgen is. Voor de kleintjes zijn er speciale kinderpannenkoeken mét verrassing verkrijgbaar.

Heb je even geen zin in pannenkoeken? Dan kan je hier ook terecht voor verschillende vlees- en visgerechten. Wijn is naast pannenkoeken ook een passie van de eigenaren, dus op de uitgebreide wijnkaart is ook heel wat lekkers te vinden. Genieten! Reserveer dus snel bij 't Genot in Vierlingsbeek.

Meer informatie over restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Betsy L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zoals altijd was het lunchen weer gezellig en het lunchgerecht lekker.
Niks op aan te merken.
Waarom 120 tekens? Erg veel woorden. Het was toch gewoon hoef.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Lekker zitten kletsen.
Heerlijk gegeten.l euk personeel.
Aparte pannenkoeken.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima verzorgd. Door het feit dat we de eerste waren waren de pannenkoeken nog iets aan de koude kant, maar voor de rest was het okay.
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een vriendelijk en open restaurant met goede kwaliteit aan pannenkoeken. Veel variatie en fijne service.
Prettige aanpassing van het menu voor onze kleinste moeilijke eter en bereidheid om volop mee te denken.
Wij komen hier zeker terug.
Bart O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Geweldig lekkere pannenkoeken: lekker luchtig, waardoor je je niet overeet. Erg leuke sfeer en attente, goedlachse en vriendelijke bediening. Dringen zich niet op, maar zijn wel alert wanneer je ze nodig mocht hebben. We komen hier regelmatig en het blijft iedere keer weer een feest! Het enige minpuntje vind ik dat de pannenkoeken wat minder goed belegd worden dan voorheen; das echt jammer.
K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Helemaal goed!Heerlijk gegeten, lekkere thee in een bijzonder verpakking, kortom een geslaagd etentje.
Snelle bediening.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten met ze vieren
Gezellig mensen daarv
Evy M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Ze hebben zelfs een speciale veganistische pannenkoek gemaakt, echt super!! Wij komen hier 100% terug!
Tine E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
We hebben weer gezellig, maar vooral ook heerlijk gegeten.
Het was een rustig moment zodat het meisje van 1 jaar de kans had om lekker rond te lopen.
De bediening was prettig.
Bedankt, Tine
ReneZ .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Goed eten en vriendelijk personeel.
Hadden een "rustig" tafeltje, maar helaas hing er een luidspreker. Vandaar een 4 voor interieur.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Leuk dat die jonge meisjes die bedienen al weten hoe je met mensen om moet gaan.
Ook al "je en jijen"er een paar, het voelt niet storend!
En het eventuele lawaai? Tja... als er een paar dames aan een tafel uit zijn, is er al gauw sprake van een kippenhok!
Maar voor mij, die nogal eens een andere gast meeneemt geen reden om weg te blijven, integendeel!
Ga zo door met die formule en hou de lol erin!
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was "Dineren onder 'T Genot van Live muziek" het was weer super gezellig en goed eten. Zoals we gewend zijn. Volgende keer zijn we er weer.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Een leuk en een gezellig restaurant, we gaan daar graag eten. Leuke bediening en een goeie kok :-) en een leuke gastvrouw.
R. T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
lekkere pannenkoeken voor een
betaalbare prijs.
Haaf .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Onderweg naar ons vakantieadres in België had mijn vrouw een tussenstop met lunch gepland bij 't Genot. Het was een succes. Onze twee meiden smulden van een heerlijke en inderdaad ambachtelijke pannenkoek, terwijl wij als volwassenen daartoe niet waren 'veroordeeld'. Mijn vrouw bestelde een maaltijdsalade en ik een uitsmijtertje-frites met een heerlijk blond bier (Gouverneur van Lindeboom) dat ik niet kende.

Ondanks het goede weer en het riante en uitermate goed verzorgde terras zaten we met de kinderen binnen vlakbij de speelhoek. De kinderen vermaakten zich prima en daarom konden wij even bijkomen van de lange rit. 't Genot biedt een zeer kindvriendelijke omgeving met een aankleedkussen in het halletje naar de dames-WC. De service is attent en behulpzaam.

Wat ik jammer vond - maar dat heeft helemaal niets met het eten en de gastvrijheid te maken - is dat het restaurant is gevestigd in een ontzettend mooi en oud pand met fraaie authentieke elementen zoals het weelderige plafond, maar dat de aankleding van de zaak naar mijn smaak daarop niet op is afgestemd. Het meubilair is vierkant, strak en fluoriserend. Vrij 'hip' dus. Van buiten wekt het pand in mijn optiek een romantisch beeld op dat binnen niet is terug te vinden. Maar het eten - en dan met name de geweldige pannenkoeken - is prima! En daar gaat het uiteraard voornamelijk om. Ik gun iedereen een tussenstop bij 't Genot, want genoten!
lotte E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Leuke ontdekking in Vierlingsbeek! Je zit hier op een comfortabel, kindvriendelijk en modern terras met leuke zitjes. De pannenkoeken smaken prima en er is goede bediening. Enige minpuntje zijn de hartige broodjes die niet hartig maar zoet uit de keuken komen. Je krijgt het broodje tonijn met zoete dressing, zoete saus en (mier)zoete olijven.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Op een donderdagavond naar dit Pannenkoekenrestaurant, als wij aankomen is er slechts 1 tafeltje bezit maar daarna druppelt er nog wat binnen. Ontvangst heel vriendelijk. Vrij ruime keuze van pannenkoeken. We begonnen met broodjes (wit en bruin) met kruidenboter/alioli. Ik nam vervolgens een ananas pannenkoek met banaan en kokos. Ik had verwacht dat er grote schijven ananas in de pannenkoek waren meegebakken maar dit was niet het geval, zowel ananas/banaan/kokos lagen (ruime hoeveelheid) op de pannenkoek. Hij was lekker, maar had er stiekem meer van verwacht. Mijn partner nam de Zuid-Amerikaanse specialiteiten pannenkoek en heeft hiervan gesmuld. Je weet dat je niet avond vullen zit in een pannenkoekenrestaurant, we waren met een uurtje dan ook wel weer buiten. Decor krijgt een 8 omdat het een luxere uitstraling had en lekkere stoelen had dan je verwacht bij dit soort eetgelegenheid.
Dave W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Heerlijke pannenkoek gegeten met Appel, spek en rozijnen. Echt een aanrader als je trek hebt in een pannenkoek. Vriendelijke service.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Een volwassen mooi en modern ingericht pannenkoekenrestaurant! Daar kunnen andere pannenkoekenrestaurants een voorbeeld aan nemen. De pannenkoeken en de soep waren echt overheerlijk en de bediening is vriendelijk en servicegericht. Een mooi terras buiten in een mooie omgeving.