't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Spoorstraat 49 5821 BC Vierlingsbeek Nederland Kaart

Over het restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Bij Pannenkoekenrestaurant 't Genot in Vierlingsbeek kan je zeven dagen per week genieten van de meest lekkere traditionele en verrassende wereldse pannenkoeken. Hier worden de pannenkoeken op ambachtelijke wijze gebakken.

Of je nu zin hebt in een simpele zoete pannenkoek met appel of een "wereldreiziger"-pannenkoek zoals de Mexicaanse of Italiaanse versie, bij 't Genot is het allemaal verkrijgbaar. Ook leuk is dat er elke maand een andere pannenkoek van de maand te krijgen is. Voor de kleintjes zijn er speciale kinderpannenkoeken mét verrassing verkrijgbaar.

Heb je even geen zin in pannenkoeken? Dan kan je hier ook terecht voor verschillende vlees- en visgerechten. Wijn is naast pannenkoeken ook een passie van de eigenaren, dus op de uitgebreide wijnkaart is ook heel wat lekkers te vinden. Genieten! Reserveer dus snel bij 't Genot in Vierlingsbeek.

Meer informatie over restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

9,1

Jouw recensie over het restaurant 't Genot Ambachtelijk Pannenkoekenrestaurant

Marij V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijke lactose vrije pannenkoek gegeten. Prima service
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
De sfeer in het restaurant was gezellig en warm, het personeel was heel aardig, het eten was heerlijk en de wachttijd was ook prima. Wij hebben een geslaagde avond gehad!
H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Visueel een mooie menukaart (zeker ook de specialiteiten kaart)
De gerechten werden zeer snel gebracht tot onze verbazing.
Enig kritiek punt is dat de kosten voor een drankje redelijk aan de hoge kant lijken.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We hebben met de familie samen bij het genot gegeten. De sfeer, de entourage en prijs kwaliteitverhouding waren prima. Dit is voor herhaling vatbaar.
Martien R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
De pannenkoeken zijn overheerlijk en er is een ruime keuze. De bediening is uiterst vriendelijk. Doordat er veel gezinnen met kinderen komen is het wel een levendige boel.
H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Het is iedere keer weer een genot, om bij "t Genot te eten. Elke keer weer een nieuwe uitdaging, welk gerecht, of pannenkoek je zult nemen. Alles is lekker. Zelfs de soep !!.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
De bospaddenstoelensoep was heerlijk; wel een erg grote kop voor senioren!
Ook senioren-pannenkoek(en) op de menukaart zetten mogelijk?
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Een heerlijke zondag gehad bij 't Genot in Vierlingsbeek. Groep van 10 personen waarvan 3 kleine kinderen. Alles perfect geregeld. Tafel in rustige hoek van het restaurant met speelgoed voor de kinderen.

Vriendelijke en vlotte bediening. Alles werd duidelijk gecommuniceerd en gecheckt of bestelling klopte. Konden ook buiten de reguliere kaart voor lunch de uitgebreide kaart + specialiteiten bestellen.
Heerlijke bieren en prima wijnen beschikbaar. Eten écht heel erg lekker en goed.
Prijs kwaliteit is absoluut dik in orde. Heerlijke plek om met een gezelschap te vertoeven. Hier komen wij met plezier weer terug!
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Mooie, uitgebreide, maar ook verrassende kaart.
Zowel de hoofdgerechten, als ook de desserts.
De soepen werden op een leuke manier geserveerd, op "pallets"".
Leuke bediening!
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Mooie ambiance, vriendelijke en vlotte bediening. Lekker gegeten.
W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Jammer dat voor de tweede keer de rekening niet klopte. Was wel lekker en gezellig met onze familie!
Verder weinig contact met personeel.
O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Onze kleinkinderen wilden als "toetje-na" weer een kopje soep. De ene vanwege de lekkere gehaktballetjes. De andere vanwege de broodjes. Chapeau voor de afhandeling !
Louwrens H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Zeer slechte ervaring
Bij binnenkomst op dinsdagavond rond 17.15 uur was het heerlijk rustig. Het duurde echter ca. 30 minuten voordat de menukaart werd bezorgd. Na bestelling werden de pannenkoeken redelijk snel afgeleverd en eerlijk is eerlijk de smaak was prima.
Bij het afrekenen echter hebben wij een kortingsbon ingeleverd van 50% korting op de tweede pannenkoek. Deze korting in niet toegepast op de eindafrekening. Kortom wij zijn zeer ontevreden over dit restaurant en komen hier ook niet meer terug.
Dianne S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening. Ook heel goed rekening gehouden met de verschillende voedselallergieën van ons zoontje.
Lucy G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Leuk restaurant , heerlijke pannenkoeken
V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Wij hebben een heerlijke high tea gehad, met verrassende gerechten. In een prachtige omgeving waarbij ons nichtje gewoon lekker kon spelen. Wij gezellig bijkletsen en genieten van lekkere hapjes. Goede combinatie van hartig en zoet.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima, beste pannenkoekenrestaurant waar we gegeten hebben
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heel goed, enig minpuntje was dat we aangegeven hadden dat Inge 9 werd, en de mooie Fontijn geserveerd werd toen ze nog buiten was. Verder: prima!!!
M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Enigste commentaar is, dat er ontzettend veel vliegen aanwezig waren, dat is wat minder smakelijk als die steeds op je bord komen.
M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Erg prettig gegeten met een groep vriendinnen. Het restaurant is stijlvol ingericht en er heerst een ontspannen sfeer. De bediening is zeer vriendelijk en kundig, ook met betrekking tot productkennis. Zeker een aanrader en op geen enkele manier te verglijken met een gemiddeld pannenkoekenrestaurant.