't Gelag

Zaterdag 16:00 - 03:00

• Terras
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Toch maar s proberen was t idee. Vroeger wel eens goed hier gegeten, maar blijkbaar kunnen tijden veranderen. Eten was lekker, maar volgens mij niet echt zelf gemaakt. Alsof t zo van de Sligro op je bord kwam. Het is goed geprijsd, maar voor zo'n bedrag kan er vast wel iets meer creativiteit in. De muziek, niet voor tijdens t eten. Gezellig dance en housemuziek. Aankleding wel goed. Bediening vriendelijk, maar happig op drankverkoop.
bje .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Zaterdagavond hebben wij hier gegeten met een gezelschap van 11 mensen. De ontvangst was zeer vriendelijk en absoluut niet gehaast. Toen iedereen er was bestelden wij het eten vanaf een speciale kaart. Ik had een Carpaccio als voorgerecht en als hoofdgerecht een Biefstuk die om te zuigen was. Als toetje had ik een Dame Blanca, heerlijk was die en groot. Het was er zeer druk maar niet storend omdat het restaurantgedeelte achter in de zaak is. Hier komen wij zeker nog eens terug.
Foodlover1989 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013

Ik heb nu meerdere malen bij het Gelag gegeten en het eten is iedere keer een teleurstelling. Ook het gezelschap waar ik mee ben is niet positief en laat altijd eten staan. Ik heb hetzelfde hoofdgerecht als mijn vriend genomen en we hadden vergelijkbare klachten. Ik ga hier dus echt niet meer naartoe. Jammer, want de sfeer is wel leuk. Ze doen het voorkomen als een budgetrestaurant, maar uiteindelijk ben je nog een beste prijs kwijt. De prijs/kwaliteit verhouding is dus ver te zoeken.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Heel erg gezellig restaurant. Later op de avond verandert het meer in een cafe en wordt het nog gezelliger. De Carpaccio en de Sprare ribs zijn super lekker, vooral als je dat combineert met het heerlijke bier dat hier wordt getapt.
hidje22 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Lekker ongedwongen sfeer. Simpele gerechten op een juiste wijze bereid en voor een aangename prijs. Waardoor de prijs/kwaliteit verhouding helemaal klopt. Ook kun je goed eten aan de hoge bar en is een sigaretje roken totaal geen straf op het verwarmde terras.