T Geheim van Bergen

Bosstraat 20 4611 NC Bergen op Zoom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant T Geheim van Bergen

Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Afgelopen maandagavond, 1 februari hier gegeten.
Bij het aan tafel gaan werd er gevraagd of het flesje water mocht blijven staan.
Wij hadden geen bezwaar!
Voorgerecht was voortreffelijk en het hoofdgerecht , waar we heel lang op moesten wachten, wild zwijn was lekker ( had iets meer smaak mogen hebben, was flauw)
Toen we de rekening vroegen stond tot onze stomme verbazing het flesje water, wat wij niet gebruikt hadden op de rekening, tja als het zo moet.
Dom want de vriendelijke serveerster liep een goede tip mis.
Waarom is het zo moeilijk om gewoon een karaf water neer te zetten.?
Wij hadden de tijd niet en ook geen zin om hier op in te gaan, maar hopelijk was dit een foutje??????
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Op een zondagavond dineerden we met vrienden in deze mooie zaak. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen een mooie tafel aan het raam. Vlot werden we voorzien van broodjes met tapenade en ons aperitief. Na een blik op de kaart besloten we voor het drie gangen menu te gaan en de dame in ons gezelschap ging voor a la carte. Partner en ik gingen voor de Bergse ansjovis vooraf en de gegrilde varkenshaas op een spies met peperroomsaus als hoofdgerecht. De ansjovis was lekker en de varkenshaas prima rosé gegrild. Hierbij werden frietjes en een prima salade geserveerd. Onze vriend had carpaccio vooraf en een beenhammetje in een honing-mosterd saus als hoofd. Hij vond het erg lekker. Onze vriendin had Bergse bitterballen gevuld met paddestoelen vooraf. (Deze even geproefd van haar en die neem ik dus volgende keer ! ). Als hoofdgerecht had ze de rib-eye die heel mooi was gepresenteerd en ook erg smakelijk was volgens haar. Als dessert kozen we het verrassingstaartje en onze vrienden voor cheesecake en panna cotta. Het taartje bleek een mangotaartje te zijn en was net als de desserts van onze tafelgenoten een schot in de roos. We werden gedurende deze avond heel vriendelijk bediend door de sympathieke eigenaresse Josephine en haar team. Toen de rekening voor dit alles inclusief aperitief, twee goede flessen Franse merlot, twee frisdrank en vier cappuccino's nog geen tweehonderd euro bedroeg konden we met recht spreken van een in alle opzichten geslaagde avond ! Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen en komen graag terug.
3xAlover .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij het geheim vooraf bergse bitterballetjes van oesterzwam op een carpaccio van gele biet gerookte amandelen werkelijk helemaal af en dat voor nog geen tientje als hoofd een gegrilde bavette steak (had ik nog nooit van gehoord) maar werkelijk botermals en smaakvol .hoewel het erg druk was bleef de bediening supervriendelijk en correct .een echte aanwinst voor bergen op zoom.
Toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
duurde allemaal wel lang tussen de verschillende gerechten , vonden ze zelf ook wel want kregen nog koffie aangeboden als excuus.
eten was gewoon goed.
tafeltjes staan op sommige plaatsen wel heel dicht bij elkaar, niet echt gezellig.
niet echt sfeervol.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Het was een rustige woensdagavond en we werden heel gastvrij ontvangen. Prima tafel aan het raam waardoor je niet te dicht op je buur-eters zit. Heerlijk gegeten, alleen viel de gazpacho wat tegen, die was veel te zout en zo vast dat het geen soep genoemd kon worden.
Heerlijke avond gehad, goed tempo van de gerechten, goede bediening.
We komen zeker terug!
Pietderouw .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
In de laatste weken twee keer gegeten bij het geheim van Bergen en werkelijk alles voldeed aan mijn verwachtingen.
heel vriendelijk personeel en het eten was meer dan voortreffelijk in een geweldige ambiance.
Een echte aanrader.
we zullen er ongetwijfeld meer zitten.
ga zo door.
Ezio1 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heerlijk gegeten, goede ontvangst en leuke vrolijke bediening. Alles keurig optijd op tafel. Gezelschap van 7. Voor hoofd en na. We hebben uitgebreid zitten tafelen en ons verblijf is door ons als zeer aangenaam ervaren. Op aanrader van kennissen hier terecht gekomen. Goede prijs, goede porties en lekker eten. Bediening is attent en komt ondanks dat het druk is toch even een praatje maken aan tafel. Wat door ons ook als zeer positief is ervaren dat de chefkok een ronde door zijn restaurant doet als de keuken bijna sluit om te vragen of alles naar wens is geweest. Wij raden het iedereen aan die in Bergen op Zoom een lekker hapje willen eten.
SophieVermeule .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Nieuw restaurant, altijd leuk om eens te proberen! Hebben heerlijk gegeten, met uitstekende bediening. Als voorgerecht het plateau van de chef besteld, en als hoofdgerecht de Rib Eye. De overheerlijke huisgemaakte cheese cake kon natuurlijk niet uitblijven. De lekkere fles wijn erbij maakte de avond compleet! Kortom, heerlijk genoten voor een heerlijk prijsje!
Dimitrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Een nieuw startend bedrijf wat pas open is op aanrader van vrienden er gaan eten. Op moment van binnnenkomst stonden er mensen van de bediening paraat om ons te begroeten. We werden rustig begeleid naar onze tafel en kregen direct een drankje aangeboden en een broodje met kruidenboter. Na dat we even lekker het beginetje hadden kwam de serveerster de kaart brengen. Wat ons opviel was de prijs kwaliteiten van mensen met een hoger budget of een wat kleiner budget.
We namen met zen alle verschillende gerechten van zacht gegaarde sukade tot een halfe gegratineerde kreeft. Na ongeveer 15 minuten van het opnemen kregen we ons voorgerecht geserveerd. Het zach er netjes en verzorgd uit. Na dat het voorgerecht op was werd het niet gelijk weggehaald zodat we even rustig verder konden praten ongeveer na 10 a 15 minuten werd het uitgeruimd en binnen een 20 a 25 minuten kregen we ons hoofdgerecht, zelf had ik de entrocote medium. Ik vond het vlees zeer mals en de perfecte cuison zoals ik hem graag wou hebben. Hier gelde ook weer, toen we klaar waren we lekker rustig na konden praten.als dessert hadden we koffie genomen omdat we best goed gevuld al zaten. Na onze koffie werden we naar onze jassen begleid en werden ze aangegeven en tot aan de deur liepen ze netjes mee.
Ik heb een goede beleving gehad en iedereen was zeer vriendelijk en ga graag nog een keer.
Jb101 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Onlangs hier gegeten met een gezelschap van drie personen.Bij binnenkomst werden wij al snel begeleid naar onze tafel. Al snel na het plaats nemen kregen wij de kaart, begeleid door een mandje brood van het huis. Als voorgerecht had ik de bisque die heerlijk was afgemaakt met wat kerrieroom en garnaaltjes. Als hoofdgerecht had ik de eend oost en west, deze was lekker op de huid gebakken. Om de avond compleet te maken had ik als nagerecht nog de huisgemaakt cheesecake.
Conclusie; heerlijk gegeten en goed geholpen door de bediening, zeker een aanrader.
Enricoboz .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Op aanraden van vrienden bij 't geheim van Bergen gaan eten. Het is een vrij nieuw restaurant. De ambiance is eigentijds. Wel staan losse tafels voor twee personen iets te dicht op elkaar waardoor je een gesprek aan een naastgelegen tafel kan volgen en op het bord van je buurman of buurvrouw mee kan kijken. Op het kwaliteit van het eten is niets aan te merken. Dit is gewoon goed. Het was heerlijk bereid en op een nette manier gepresenteerd. De service daarentegen was van een tegenvallend niveau. Het personeel was wel vriendelijk en hulpvaardig maar alles verliep vanavond rommelig en stroef. Men had het niet onder controle. Er waren niet genoeg menukaarten voorhanden, waardoor het een tijdje duurde voordat de bestelling kon worden opgenomen. Het tempo van het opdienen duurde lang. Het uitserveren van onze voor- en hoofdgerechten (twee gangen) duurden meer dan 2 uur. Wij hebben in afwachting van het eten 6 drankjes per persoon genuttigd, wat meer dan gebruikelijk bij twee gangen is. Waar deze tegenvallende ervaring door werd veroorzaakt, weet ik niet precies. Lag het aan het keukenmanagement? Zijn het opstart perikelen? Kan de keuken geen grotere groepen aan? of is het gewoon zo? Kortom het eten was goed, maar de uitvoering was matig. Op dit laatste vlak is nog veel te verbeteren.
Proever2805 S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Nieuw restaurant. Mooi interieur. Onder begeleiding van live piano muziek gegeten. Elke eerste donderdag van de maand is er live muziek. Als voorgerecht hebben we een plateau genomen waar allerlei gerechtjes van de kaart op lagen. ( o.a. ansjovis, gerookte zalm, garnalen, biefblokjes, lasagne van aubergine) hoofdgerecht biefstuk van de grill en beenham. Keuze uit twee witte huiswijnen.
Jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
We hebben heerlijk gegeten we hadden vooraf een kreeft en de de uiensoep het smaakte heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we de gamba's en de biefstuk de biefstuk was heel mals . Eten was echt perfect en het restaurant is sfeervol en de bediening is ook zeer vriendelijk.
Baselzevier .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
ik heb heerlijk gegeten. als was goed .ik heb met 4 pers gegeten .we hadden 1 keer uien soep,carppacio
tarbot, biefstuk,entrecote
JanGlad .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Op zondagavond op goed geluk bij dit restaurant binnengestapt.
Helaas helemaal volgeboekt, maar men heeft voor deze situatie een speciaal gedekte tafel in de keuken.
Toch hier maar voor gekozen en wat een eetbelevenis hebben wij mogen meemaken.
We hebben ons nooit gerealiseerd wat een hectiek er op zo'n avond in de keuken plaatsvindt.
Een komen en gaan van de voor- hoofd- en nagerechten en alles met een tempo waarbij vooral de assistent kok die niet alleen moest zorgen voor de voor- en nagerechten, maar ook de chef moest assisteren bij het opmaken van de borden, een dikke pluim verdient.
Ons voorgerecht bestond uit de plaatselijke delicatesse, te weten gebakken ansjovis en aan de andere kant een bisque van kreeftensoep, beide heerlijk bereid en ruim van hoeveelheid.
De hoofdgerechten van gebakken zeetong en hertenstoof met salade en frietjes waren goed op smaak en meer dan voldoende zodat we de nagerechten maar hebben overgeslagen.
Die gaan we de volgende keer proeven.
Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde.
Een aanwinst voor de stad.