't Ganzengors

Oostkade 4 3201 AM Spijkenisse Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant 't Ganzengors

Oud en modern onder 1 dak

Onder de rook van Rotterdam, in het plaatsje Spijkenisse, is restaurant Ganzengors gevestigd. De eigenaars, koks en kelners hebben de ouderwetse ambachtelijke vaardigheden hoog en het vaandel staan. En dat merk je! Maar ook voor vernieuwingen en een moderne touch in de gerechten deinzen ze niet terug. Kortom, hier gaan traditionele waarden en trendy opvattingen hand in hand. Wie eenmaal binnen is geweest, komt zeker graag terug!

Meer informatie over restaurant 't Ganzengors

Willem K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten, was wel erg stil. Maar dat kan aan het tijdstip van de dag liggen, vrijdagavond geen koopavond in spijkenisse.
Gabor S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We hadden aangegeven dat we op een bepaalde tijd weg moesten en hier zou rekening mee gehouden worden. Helaas werden de gerechten traag uitgeserveerd terwijl er maar drie tafels bezet waren en moesten we het toetje overslaan. De tweede serveerster die we hadden wist van niets.
Voorgerecht was ok, hoofdgerecht matig: veel te veel zeekraal met kabeljauw en drie tomaatjes.
We hadden gereserveerd met 30% korting via Iens, maar moesten hier zelf nog achteraan. De oorspronkelijke prijs was 100 euro voor 2 gangen en frisdrank voor 2 personen wat wij aan de hoge kant vonden.
Na goede berichten van anderen voor ons geen aanrader.
Jacob Willem B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima ontvangst, 4 gangen in een prima tempo aangeboden. De vindingrijkheid t.a.v. de vegatarische gerechten was uitstekend. De gerechten waren van een zeer hoog nivo. Volgens ons het beste restaurant in Spijkenisse.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben gegeten met de ah actie, dus 2e persoon gratis, de kaart was beperkt, maar het vispalletje, de kabeljauw en als toetje aardbeien met sorbetijs en saus smaakten heerlijk, het jonge meisje wat ons bediende had veel kennis van zaken over de wijn en het eten, dus eigenlijk was alles perfect, wij hebben in ieder geval genoten!
Winnifred D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten en bijzondere wijnen. De inrichting van restaurant vonden wij niet erg inspirerend...
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met zorg bereid eten in een rustige omgeving. De tijd tussen de gerechten was prima. Service vriendelijk. Wij hebben genoten.
Carola H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Verkeerd voorgerecht, ongare groenten en de eendenborst was te gaar. Verkeerd nagerecht.
Er was ook veel lekker hoor maar goed luisteren bij het opnemen van een bestelling is een must.
Ik denk niet dat ik nog een keer daar ga eten. Nu was ik voor twee personen zo'n €70 kwijt (tweede menu gratis)
Drankjes betaal je uiteraard apart. Als er dan zulke fouten gemaakt worden...
marjonvanderboom .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Ganzengors heeft een gezellige ambiance. Er werden goede wijnvoorstellen gedaan. Verrassende smaken van de gerechten, met name de aspergesoep.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Wij gaan regelmatig eten bij 't Ganzengors en iedere keer weer zijn we aangenaam verrast door de heerlijke gerechten en hebben zelf ook veel inspiratie op gedaan. Vriendelijk en deskundig personeel met goede uitleg welke wijn het best bij je gerecht past. Prijs/kwaliteit is goed.
aleida V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
voor de tweede maal met de ah actie hier gegeten, was een ander menu maar wederom voortreffelijk, voor herhaling vatbaar.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij zijn met de ah bon gegaan, dus beperkte keuze, maar we konden kiezen uit heerlijke gerechten, en we hebben van alles genoten, was echt super! Voor ons voelde het echt compleet, echt geen minpuntje kunnen ontdekken.
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Geboekt en gegeten via de ahrestaurantactie. Het was weer goed. Verrassende gerechten: beenham als vooraf en gamba's en kalfsentrecot als hoofdgerecht. Gevolgd door een leuk en goed verzorgde kaasplank met prima uitleg. Afgesloten met een passend koffiegercht. Ronald en Yvonnen blijven uitblinken in goede prestaties. Graag tot een volgende keer.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De porties van het voor- en nagerecht waren minimaal qua hoeveelheid. Het voorgerecht, bestaande uit vis, was dusdanig koud van temperatuur dat er nauwelijks smaak zat aan de tonijn. Het hoofdgerecht was redelijk, maar het vlees was van zowel mijn vrouw en mijzelf erg flauw en o.i. nauwelijks gekruid. De gebakken aardappelen waren zo bleek dat ze nauwelijks de pan hebben gezien. Alles bij elkaar genomen was het een teleurstellend bezoek.
M.S. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Mijn partner en ik hadden beiden het Albert Heijn menu vanwege de restaurantactie. Het leek ons een mooie gelegenheid om eens kennis te maken met 't Ganzengors. Als aanvulling op het menu hebben we voor de risotto gekozen, verder aangevuld met begeleidende wijnen. Helaas werden onze verwachtingen wat betreft het standaard menu niet waar gemaakt. Nadat de risotto erg snel volgde op het voorgerecht hebben wij gevraagd of er meer tijd kon zitten tussen de gerechten. Dit was gelukkig geen probleem. Al heb ik nu het vermoeden dat het hoofdgerecht al klaar stond en enigszins afgekoeld aan onze tafel geserveerd werd. Ik vind eend smaakvoller als het warm is. Jammer genoeg bleek de liefde voor de gerechten minder uit het standaard menu. Het dessert leek wat simpel bij de verwachtingen die mijn partner en ik van dit restaurant hadden. Het brood wat geserveerd werd bij het voorgerecht was wel heerlijk, vol van smaak. Verder smaakte ook de wijn erg goed. Deze was zorgvuldig uitgekozen en haalde de gerechten gelukkig nog wat op. Nadeel van de gekozen tafeldekking was geen tafellaken/-loper of placemats op tafel lagen, een onbedoelde zachte tik tegen het bestek aan zorgde ervoor dat het bestek pirouettes ging draaien. De eetzaal was vrij rustig, maar door de aankleding daarvan kwam het geluid van de andere gasten enigszins hol over. Je kon de gesprekken van de buren niet verstaan, maar zelf moesten wij ook meer moeite doen om ons verstaanbaar te maken naar elkaar toe.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst we komen hier al vele jaren en de eigenares kent ons.
Lekker eten altijd goed verzorgd.
En wat het voordeel is dat er hier geen kinderen komen omdat het daar te luxe voor is.
Nu zit je heerlijk ontspannen gezellig samen te praten want dat is de reden dat mijn man en ik zelf zonder kinderen uit eten gaan. We waren hier gister vanwege onze trouwdag en het was weer volop genieten. En dat terwijl we met de AH zegels gespaard hadden en het tweede menu gratis was.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Etentje met mijn vrouw en schoonouders (slecht ter been). Hartelijke ontvangst en prima begeleiding van de "oudjes". Speciaal AH-menu, maar voldoende keus en hoge kwaliteit! Schoonouders waren hier voor het eerst en waren aangenaam verrast. Alles van een zeer hoog niveau. Mij werd een uitstekende wijn aanbevolen uit Californië, die ik uit mezelf waarschijnlijk niet had gekozen. Dat is de meerwaarde van een goed restaurant voor mij. Conclusie: een geweldige avond met eten op hoog niveau en een uitstekende bediening.
Ellie C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima bediening, goede service en geweldig heerlijk gegeten! De gerechten waren mooi uitgeserveerd. Elk onderdeel had zijn eigen heerlijke smaak. We hebben de kok gecomplimenteerd voor zijn kunde.
dee004 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij zijn nu 4 keer bij het Ganzengors wezen dineren en steeds met een tevreden gevoel weggegaan en zullen zeker in de toekomst bij dit restaurant blijven terugkomen service is prima en het eten is prima.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het 7-gangen kerstdiner bij het Ganzengors gegeten. Het viel nogal tegen helaas. Het menu zag er op papier mooi uit, maar viel qua smaken erg tegen. Wat flauw en bij geen enkele gang het 'wow'-effect gehad wat ik bij dergelijke restaurants wel verwacht, zeker voor deze prijs. De inrichting vond ik erg gedateerd en niet erg knus, in vergelijking met het deel van het restaurant waar je binnenkomt. Het enige pluspunt is voor ons het personeel, ontzettend vriendelijk, snel en professioneel. Helaas houden we het bij deze ene keer.
MiEke H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik vond het een mooi restaurant en de bediening alleraardigst alleen het eten was niet wat ik had verwacht
Bij alle gerechten miste ik de crunch misschien iets van salade? Champignons een pijnboompitje bij hoofdgerecht?
Nagerecht was het ijs lekker (1 bolletje ) de streepjes ernaast vond ik niet lekker heel bitter