't Ganzengors

Oostkade 4 3201 AM Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant 't Ganzengors

Oud en modern onder 1 dak

Onder de rook van Rotterdam, in het plaatsje Spijkenisse, is restaurant Ganzengors gevestigd. De eigenaars, koks en kelners hebben de ouderwetse ambachtelijke vaardigheden hoog en het vaandel staan. En dat merk je! Maar ook voor vernieuwingen en een moderne touch in de gerechten deinzen ze niet terug. Kortom, hier gaan traditionele waarden en trendy opvattingen hand in hand. Wie eenmaal binnen is geweest, komt zeker graag terug!

Meer informatie over restaurant 't Ganzengors

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst we komen hier al vele jaren en de eigenares kent ons.
Lekker eten altijd goed verzorgd.
En wat het voordeel is dat er hier geen kinderen komen omdat het daar te luxe voor is.
Nu zit je heerlijk ontspannen gezellig samen te praten want dat is de reden dat mijn man en ik zelf zonder kinderen uit eten gaan. We waren hier gister vanwege onze trouwdag en het was weer volop genieten. En dat terwijl we met de AH zegels gespaard hadden en het tweede menu gratis was.
rijnmond .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Etentje met mijn vrouw en schoonouders (slecht ter been). Hartelijke ontvangst en prima begeleiding van de "oudjes". Speciaal AH-menu, maar voldoende keus en hoge kwaliteit! Schoonouders waren hier voor het eerst en waren aangenaam verrast. Alles van een zeer hoog niveau. Mij werd een uitstekende wijn aanbevolen uit Californië, die ik uit mezelf waarschijnlijk niet had gekozen. Dat is de meerwaarde van een goed restaurant voor mij. Conclusie: een geweldige avond met eten op hoog niveau en een uitstekende bediening.
Ellie C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima bediening, goede service en geweldig heerlijk gegeten! De gerechten waren mooi uitgeserveerd. Elk onderdeel had zijn eigen heerlijke smaak. We hebben de kok gecomplimenteerd voor zijn kunde.
dee004 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij zijn nu 4 keer bij het Ganzengors wezen dineren en steeds met een tevreden gevoel weggegaan en zullen zeker in de toekomst bij dit restaurant blijven terugkomen service is prima en het eten is prima.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het 7-gangen kerstdiner bij het Ganzengors gegeten. Het viel nogal tegen helaas. Het menu zag er op papier mooi uit, maar viel qua smaken erg tegen. Wat flauw en bij geen enkele gang het 'wow'-effect gehad wat ik bij dergelijke restaurants wel verwacht, zeker voor deze prijs. De inrichting vond ik erg gedateerd en niet erg knus, in vergelijking met het deel van het restaurant waar je binnenkomt. Het enige pluspunt is voor ons het personeel, ontzettend vriendelijk, snel en professioneel. Helaas houden we het bij deze ene keer.
MiEke H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik vond het een mooi restaurant en de bediening alleraardigst alleen het eten was niet wat ik had verwacht
Bij alle gerechten miste ik de crunch misschien iets van salade? Champignons een pijnboompitje bij hoofdgerecht?
Nagerecht was het ijs lekker (1 bolletje ) de streepjes ernaast vond ik niet lekker heel bitter
Eelko B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een zeer vriendelijk ontvangst en bediening met een gezellige entourage .
Het eten was goed voor een zeer redelijke prijs .
A.C. W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hadden gereserveerd in het kader van de AH actie. De keuzes waren anders dan op de site vermeld.
Na een vriendelijke ontvangst duurde het redelijk lang voordat de bestelling opgenomen werd en de eerste gang kwam. Kwalitatief uitstekende zalm en rillette van eend. Ook de zeebaars, runderbavette en het wildstoofpotje waren goed bereid, de bijgaande gebakken aardappeltjes helaas wat vet en flauw. Enige echte minpunt was de prijs voor het 3 gangen arrangement, 44,50 euro p.p. Het geeft het gevoel dat de prijs kunstmatig is opgevoerd.
Madeleine D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten gebaseerd op seizoensproducten en bijpassende wijnen met een duidelijke uitleg. Kortom genoten van een avondje uit.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Er was echt maar 1 minpuntje en dat was dat het erg lang duurde voordat gerechten op tafel kwamen, dat gold voor alle gangen. Geen idee waarom, want we komen hier vaker en hebben dit nog nooit zo ervaren.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vlakke smaken, zowel bij het voorgerecht (carpaccio van ossenhaas) als het hoofdgerecht (wildstoofpot). Alsof de kok bang was kruiden toe te voegen. Dat hoeft geen probleem te zijn, als de ingrediënten dan van topkwaliteit zijn. Maar die waren niet meer dan goed.
Arnaud H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Mooie gerechten en heerlijke wijnen. Complimenten voor de keuken. Het is een restaurant waar je zowel zakelijk als met familie goed terecht kan. Sommelier aanwezig!
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bestellen van een flesje droge witte wijn was iets moeilijk! Geen wijn kaart, helaas was de wijn prijs dan niet zichtbaar.
Op de rekening was het bedrag van 28€ voor een flesje vinden we teveel.
dee004 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gedineerd met 4 volwassen personen. De bediening door de gastvrouw was perfect ze is heel vriendelijk en attent en verdiend zeker een pluim.
Janette M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Al eerder hier gegeten, het was zoals verwacht, héérlijk. Beetje rumoerig was het wel maar nadat de 7 dames (op leeftijd) met hun heer waren vertrokken, was het aangenaam. Het eten was heel goed, de bediening prima en gastvrij. Goede uitleg bij het eten en suggesties welke drank. Buitengewoon tevreden gingen we weer naar huis.
Priscilla H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Fantastisch gegeten met een perfect gecombineerde wijnarrangement. Mooie sfeer en aankleding, Attente eigenaren met oog voor kwaliteit en veel inhoudelijke kennis. Tot de volgende keer!
Annelies-hobbykok .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
De prijs/kwaliteit-verhouding is hier zoek. Voor-en nagerecht (van het speciale menu van de AH-restaurantactie) waren goed, maar de twee hoofdgerechten (zowel
vlees als vis geserveerd op sperziebonen en sugar snaps met als bijgerecht gebakken aardappelen) waren smaakloos en vooral erg vet. Alleen de aanbevolen witte huiswijn vonden wij bijzonder (maar voor ruim 4 euro per glas wel duur).
konijn456 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was goed en zag er verzorgd uit.
De bediening was onvoldoende: voor het drie gangen menu hebben we twee uur binnen gezeten. Later zag ik dat de bediening ook inmiddels zelf ergens aan tafel zat te eten!
Dat past niet. Er werd ook maar één maal gevraagd of alles naar wens was. Kortom weinig aandacht voor de gast.
Het decor is niet sprankelend. De zonwering bleef naar beneden toen de zon onder was gegaan en het werd daardoor vervelend somber binnen.
diederikhubenet .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met z'n 2-en op een warme zomeravond met de AH zegeltjes naar 't Ganzengors. Lekker buiten eten aan een niet heel erg gezellig pleintje in het centrum van Spijkenisse.
Bediening gaat in een rustig tempo, geen gehaast & met broodmandje en amuses toch genoeg te knabbelen.
Flesje witte huiswijn was verrassend lekker, had met het warme weer wel in een koeler gemogen.
Voorgerechten uit het AH menu: visterrine en carpaccio van de ossehaas, allebei smaakvol en mooi gepresenteerd.
Hoofdgerechten: roodbaars en eend in sinaasappelsaus, vlees en vis prima op smaak, beetje saaie groenten: in beide gevallen sugar snaps, boontjes en brocolli. Wel een paar lekker gefrituurde gamba's bij de vis.
Eén nagerecht: de zoetigheid, fruit met ijs en chocoladesaus. Erg lekker.
Al met al een geslaagde zwoele zomeravond bij wat voor ons het top restaurant van Spijkenisse is.
astridrijsdijk .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten via AH, maar de ambiance is naar ons idee wat stijfjes. Wij hadden het idee dat je in een soort luxe bedrijfskantine zaten gezien de ruimte zich apart van de bar bevond. De entree daarentegen met de hoge tafels en gezellige bar zag er wel uitnodigend en hip uit!