't Fust

Stadhuisplein 21 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant 't Fust

Geen poespas bij ‘t Fust

‘t Fust is het oudste bruine café op het Stadhuisplein in Rotterdam. Met een unieke bar, houten vloer en sfeervolle interieur is het hier ontzettend gezellig eten. De menukaart staat vol met fijne gerechten zonder verrassingen. Een lekker avondje uit voor een prima prijs? Dan moet je bij ‘t Fust zijn!

Meer informatie over restaurant 't Fust

6,5
6,9
Gourmand T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteren met een groepje vrienden iets gedronken. Normaal zijn we niet zo van deze massale tentjes, maar gaven de zaak het voordeel van de twijfel. Het duurde lang voor we geholpen werden. Twee van ons vroegen om twee rode wijn. De ober stelde geen wijnen voor, dus wij gingen er vanuit de huiswijn te krijgen. Later toen we de bon kregen zagen wij echter dat wij twee van de duurste glazen wijn kregen. We spraken de ober, een wat oudere gezette man met een bril, hierop aan. Echt een goed antwoord kregen wij hier niet op, de man liep al weg terwijl hij nors zei dat hij dit voorstelde en wij akkoord gingen. Dit was zeker niet het geval, aangezien wij beide in veronderstelling waren dat wij twee huiswijn kregen en zelf nooit een merlot zouden kiezen. Vijf euro voor een glas wijn op zo'n terras is een beetje te veel van het goede. Het gaat hier echter niet om het geld, maar om het principe. De man was hierna zeer geïrriteerd en werd boos op een andere dame uit ons groepje omdat zij haar telefoon oplaadde in het stopcontact naast onze tafel. Dit terwijl zij hier zelf toestemming voor had gekregen van een andere collega. Zelfs toen wij dit aangaven bleef de man erg stug en onvriendelijk. Terwijl de fout eigenlijk blijkt te liggen in de communicatie van het onderlinge personeel. Vervelend als je je al gast niet serieus genomen voelt. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug, er zijn genoeg andere leuke zaakjes in Rotterdam waar je wel vriendelijk behandeld wordt.
marco-boonstra .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een 010 burger gehad bij café ’t fust, deze was doorlopen met vet en het was over het geheel een klef druiperig broodje, jammer. In het verleden goede dingen gehoord over dit café maar zeer teleurgesteld. Het enige goede wat ik eruit kan halen is dat het personeel vriendelijk was, maar dat kan ook maar zoveel betekenen als de rest tegen valt. Misschien dat dit een verkeerd moment was, ik hoop het maar.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Had een broodje gamba's met patat besteld maar het broodje droop werkelijk van het ver evenals mijn bord en de patat was nog rauw en niet goed doorgebakken
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
We hadden de varkenshaassaté en de kipsaté genomen. Het was prima, maar niet heel bijzonder. Bediening was oke, maar niet heel vriendelijk. We hadden niet het idee dat er moeite werd gedaan voor een leuk contact. Leuke locatie en inrichting van het restaurant. Je hebt wel echt het gevoel dat je in hartje Rotterdam bent.
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Tijdens onze excursie van school met een groep van 10 man in 't Fust uiteten geweest. De keuken was goed berekend op een grote groep. De gerechten werden snel bereid, de kwaliteit was zeer goed en de porties waren ruim. De bediening was vriendelijk en is de belofte dat we binnen korte tijd ons gerecht zouden krijgen nagekomen. De ambiance van een bruin cafe moet je wel liggen, maar ook het grote terras zag er uitermate goed uit. Al met al een prima tent.
marja D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Leuk grand-café met groot terras buiten. Nu een beetje te koud (wel terrasverwarming, maar toch)
Binnen gezellig en warm. Lekkere oude muziek op de achtergrond jaren 60 tot 80. Lekker drankje vooraf en daarna voor 15 euro een lekker hoofdgerecht. Keuze uit kipsaté, wienerschnitzel, maaltijdsalades. Zelf de dagschotel gekozen bestaande uit een lekkere curry met kip en rijst. Smaakte voortreffelijk. Ook de huiswijn was prima. De bediening is jong en vriendelijk. Echt een leuke zaak voor een hapje eten of lekker borrelen. Wij komen graag nog eens terug.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Gezellig tentje, lekker iets gedronken en goede service! Door de warme uitstraling zorgen ze er toch voor dat klanten, ook in de regen, blijven binnenkomen.
Nico02 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Joehoe, tussen de middag met wat vrienden een ordinaire lunch genomen met het nodige bier en een broodje warm vlees besteld, wat een feest om dat te eten, een grote verse stokbrood met fricandeau flinterdun gesneden en paprika en de echte currysaus, mijn maatje had een grote Sate die ook prima was. Een top middag gehad en leuk volk daar!
marja D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Leuk eetcafe op een plein waar meerdere restaurants gevestigd zijn. Leuke terrasjes buiten. Deze zaak heeft een overdekt terras met verwarming in de koudere periodes. Het eten is goed betaalbaar en heel lekker. Zelf een salade Nicoise gegeten. Een goed gevuld bord voor slechts 9,50 euro. Mijn tafelgenoten aten o.a. een heerlijke schnitzel, hollandse biefstuk en hamburger.
Alles in een goede kwaliteit/prijsverhouding. Ook is er een daghap te verkrijgen.
De service was vriendelijk en ongedwongen. Het decor is zoals je van een eetcafe verwacht. Het is een grote zaak. Vrij donker en niet ongezellig, maar ook niets bijzonders ten opzichte van collega-restaurants. Ik wil hier zeker nog wel eens eten en voor een hapje als je toch in de buurt bent is het een absolute aanrader!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
PAs geleden hier geweest in verband met een Funnie Valentines Eve, een soort kroegentochtje. Eerst maar wat gegeten. Dat is hetzelfde als het al jaren is: prima klaargemaakt, goed geprijsd. De kaart is niet verrassend, maar dat hoeft ook niet... het interieur is ook al jaren hetzelfde, niks mis aan, een wat grotere bruine kroeg. De bediening was niet erg in vorm. Nier onaardig, maar wel erg gericht op het zo snel mogelijk borden op tafel zetten en dan weer gezellig met elkaar beppen.
Etertje63 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Het duurde veel te lang en het eten was koud! De frieten waren helemaal rauw en de saté zaten harde stukken in.
De bediening liet ons volledig zitten en zaten alleen met elkaar te praten en te lachen.
We hebben het toetje maar laten zitten omdat het echt te lang duurde en niet lekker was.