't Fust

Stadhuisplein 21 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant 't Fust

Geen poespas bij ‘t Fust

‘t Fust is het oudste bruine café op het Stadhuisplein in Rotterdam. Met een unieke bar, houten vloer en sfeervolle interieur is het hier ontzettend gezellig eten. De menukaart staat vol met fijne gerechten zonder verrassingen. Een lekker avondje uit voor een prima prijs? Dan moet je bij ‘t Fust zijn!

Meer informatie over restaurant 't Fust

Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Had een broodje gamba's met patat besteld maar het broodje droop werkelijk van het ver evenals mijn bord en de patat was nog rauw en niet goed doorgebakken
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
We hadden de varkenshaassaté en de kipsaté genomen. Het was prima, maar niet heel bijzonder. Bediening was oke, maar niet heel vriendelijk. We hadden niet het idee dat er moeite werd gedaan voor een leuk contact. Leuke locatie en inrichting van het restaurant. Je hebt wel echt het gevoel dat je in hartje Rotterdam bent.
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Tijdens onze excursie van school met een groep van 10 man in 't Fust uiteten geweest. De keuken was goed berekend op een grote groep. De gerechten werden snel bereid, de kwaliteit was zeer goed en de porties waren ruim. De bediening was vriendelijk en is de belofte dat we binnen korte tijd ons gerecht zouden krijgen nagekomen. De ambiance van een bruin cafe moet je wel liggen, maar ook het grote terras zag er uitermate goed uit. Al met al een prima tent.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Leuk grand-café met groot terras buiten. Nu een beetje te koud (wel terrasverwarming, maar toch)
Binnen gezellig en warm. Lekkere oude muziek op de achtergrond jaren 60 tot 80. Lekker drankje vooraf en daarna voor 15 euro een lekker hoofdgerecht. Keuze uit kipsaté, wienerschnitzel, maaltijdsalades. Zelf de dagschotel gekozen bestaande uit een lekkere curry met kip en rijst. Smaakte voortreffelijk. Ook de huiswijn was prima. De bediening is jong en vriendelijk. Echt een leuke zaak voor een hapje eten of lekker borrelen. Wij komen graag nog eens terug.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Gezellig tentje, lekker iets gedronken en goede service! Door de warme uitstraling zorgen ze er toch voor dat klanten, ook in de regen, blijven binnenkomen.
Nico02 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Joehoe, tussen de middag met wat vrienden een ordinaire lunch genomen met het nodige bier en een broodje warm vlees besteld, wat een feest om dat te eten, een grote verse stokbrood met fricandeau flinterdun gesneden en paprika en de echte currysaus, mijn maatje had een grote Sate die ook prima was. Een top middag gehad en leuk volk daar!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Leuk eetcafe op een plein waar meerdere restaurants gevestigd zijn. Leuke terrasjes buiten. Deze zaak heeft een overdekt terras met verwarming in de koudere periodes. Het eten is goed betaalbaar en heel lekker. Zelf een salade Nicoise gegeten. Een goed gevuld bord voor slechts 9,50 euro. Mijn tafelgenoten aten o.a. een heerlijke schnitzel, hollandse biefstuk en hamburger.
Alles in een goede kwaliteit/prijsverhouding. Ook is er een daghap te verkrijgen.
De service was vriendelijk en ongedwongen. Het decor is zoals je van een eetcafe verwacht. Het is een grote zaak. Vrij donker en niet ongezellig, maar ook niets bijzonders ten opzichte van collega-restaurants. Ik wil hier zeker nog wel eens eten en voor een hapje als je toch in de buurt bent is het een absolute aanrader!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
PAs geleden hier geweest in verband met een Funnie Valentines Eve, een soort kroegentochtje. Eerst maar wat gegeten. Dat is hetzelfde als het al jaren is: prima klaargemaakt, goed geprijsd. De kaart is niet verrassend, maar dat hoeft ook niet... het interieur is ook al jaren hetzelfde, niks mis aan, een wat grotere bruine kroeg. De bediening was niet erg in vorm. Nier onaardig, maar wel erg gericht op het zo snel mogelijk borden op tafel zetten en dan weer gezellig met elkaar beppen.
Etertje63 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Het duurde veel te lang en het eten was koud! De frieten waren helemaal rauw en de saté zaten harde stukken in.
De bediening liet ons volledig zitten en zaten alleen met elkaar te praten en te lachen.
We hebben het toetje maar laten zitten omdat het echt te lang duurde en niet lekker was.