't Fust

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant 't Fust

Een gastronomische avond

Restaurant 't Fust is gevestigd in een historisch pand in Leiden en staat garant voor een gastronomische avond uit. De uitstaling is warm en trendy en de ongedwongen sfeer is typerend. De chef bij ‘t Fust is niet zomaar de eerste de beste; hij werkte in het verleden in diverse sterrenrestaurants en is gespecialiseerd in de Franse keuken. Een restaurant voor de echte fijnproevers dus.

Meer informatie over restaurant 't Fust

aleyd V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was jammer dat het hoofdgerecht dit keer koud was. Dit werd uiteraard wel opgelost maar de inmiddels al ingeschonken wijn van het wijnarrangement was toen al op. Het duurde nl. nog even voor het gerecht weer terug was. Een extra glaasje werd echter wel voor euro 5 in rekening gebracht. Een coulance glas had hier op zijn plaats geweest.
hannekebugter .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Prima ontvangst, mooie tafel, erg mooi en sfeervol ingericht. De amuse vooraf was heel smakelijk. Het voorgerecht en het hoofdgerecht (keuze uit twee, allebei gehad) kwamen al snel daarna. Alles heerlijk klaargemaakt. Hij had aan ons makkelijk nog wat drankjes kunnen verkopen, dat was een gemiste kans, maar er is ons in elk geval ook niets opgedrongen. Desserts ook heel lekker, alhoewel we twijfelden of het citroenijs niet toch een bolletje vanille-ijs zou zijn. Maakte voor ons niets uit. Al met al echt een aanrader dit restaurant.
Laetitia T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
De herfst is al in aantocht in het land en dit moest natuurlijk ingeluid worden met een heerlijke kaasfondue. Dus super lekker gesmikkeld.

Fijn restaurant met goede gast heer en een hele lekkere kaart.
Madelon P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Ik heb met mijn ouders heerlijk gegeten bij 't Fust. Wij besloten geen voorgerecht te nemen, maar bestelden wat olijvenbrood met tapenade. Helaas duurde het op tafel komen daarvan meer dan een uur (zelfst na 1x vragen) en gebeurde dit uiteindelijk zo'n drie minuten voordat het hoofdgerecht arriveerde. Jammer, omdat we van dit brood nu niet echt rustig konden genieten. Hoofdgerechten waren goed op smaak en ruim voldoende qua hoeveelheid. Voor de desserts geldt hetzelfde en de bediening aan tafel was erg vriendelijk. Sfeer in dit restaurant is erg knus an warm.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Na eerder daar goed gegeten te hebben
Was het deze keer een teleurstelling.
EJLL .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
eten met ah actie was lekker niet heel erg veel. bediening liet erg te wensen over. op een gegeven moment naar bar gelopen om te vragen of we drinken konden bestellen. duurde allemaal erg lang. bestelde stokbrood nooit gekregen. kleine details wel jammer.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellige setting, goede bediening die weet waar ze over praten en bovenal uitstekend eten; ossenworst/gamba's had iets meer nadruk op de gamba's gemogen (nu wat pover, gefrituurde ringen zonder veel smaak) maar de vadouvan was een perfecte toevoeging. Hoofdgerechten (duo v. rund) was uitstekend, m.n. rouleau uitstekend. Dessert (creme brulee) voldoende, maar kan beter. Al met al dikke, dikke voldoende, aanrader; enige 'puntje' - maar dat is puur persoonlijk en is voor de een een nadeel en voor de ander een voordeel - is dat een kleine, gehorige ruimte is.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Sfeervolle ambiance - verfijnd eten - vriendelijke bediening - in een woord TOP.
Een aanrader!
Je wordt verwend met een amuse om te beginnen, en bij de koffie worden er met kleine delicatesses de puntjes op de i gezet!
lorange .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goed restaurant met lekkere gerechten. Keuze met AH was beperkt maar goed. Hadden vroeg gereserveerd waardoor we de eerste klanten waren. Dus geen lange wachttijden.
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Alle gangen worden opgediend als n feestje.
dymphie S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
er was een apart AH keuzemenu (2 mogelijkheden) . Het eten was goed maar de prijs was niet in verhouding met hetgeen je krijgt.Voor €34 krijg je te weinig. Voorgerecht was goed, klein stukje Doradefilet met beetje groente en vlees zonder groente met pestosaus(?). Het kaasplankje was wel heel erg minimaal...
wij vonden het geen uitnodiging om weer te komen eten. Misschien iemand erbij in de keuken zou ook geen overbodige luxe zijn.
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Leuke ontvangst. Vriendelijk personeel. Het is een echte aanrader. De amuse was ook heerlijk. We hebben er zeker van genoten.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ik kan alleen maar melden dat het een goed en aangenaam restaurant is en heel belangrijk een overmatig vriendelijke bediening,ga er zeker weer terug.
A R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten met AH restaurant kaarten. Beide hoofdgerechten van het keuzemenu smaakten verukkelijk. Alles was prima verzorgd en de ambiance is meer dan aangenaam. Superlekkere koffie ook, trouwens. Kortom, een gezellig avondje op restaurant.
moniek R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. We vonden alleen de prijs van de fles wijn (20 euro, wat we niet vooraf wisten) wat uit verhouding vergeleken bij de prijs van het menu (34 euro). Verder prima.
Lobke W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hebben hier gegeten via de AH restaurantactie. Het was echt ontzettend goed eten. Vooraf sashimi van zalm en tonijn. Zeer vers en mooi bereid. Als hoofdgerecht rundvlees, was zeer zacht. Porties zijn ook goed. Bediening is vriendelijk en snel. Eigenlijk echt geen minpunten te bedenken. Sfeer en locatie goed! Ook buiten de AH actie wil ik hier zeker eens naatoe.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aten er met de AH-restaurantactie. Op leuke locatie gezellige tent, vriendelijke en relaxte bediening. Eten was heerlijk! carpaccio en tonijn/zalm als voorgerecht, hoofdgerecht Black Angus buvette en doradefilet perfect klaargemaakt en petit grand dessert overheerlijk alsmede kaasplateau (kon kiezen uit 10 kazen!) Goede hoeveelheid van alles. Chapeau, wij komen nog een keer terug.
Jeff R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
't Fust is een gezellig restaurant, het eten is zoals altijd lekker, goed van smaak en voor mij persoonlijk voldoende. Altijd voor herhaling vatbaar