't Fust

Garenmarkt 16 2311 PJ Leiden Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant 't Fust

Restaurant 't Fust te Leiden heeft op 3 juni 2000 haar deuren geopend. Sindsdien kun je in dit historische pand terecht voor de heerlijkste gerechten.

De uitgebreide menukaart (die eens per 2 maanden wordt veranderd) biedt een keuze aan gerechten die vakkundig worden bereid door het keukenteam. Je hebt de keuze van polderlam tot flammkuchen, van loempia tot kaasfondue. Gegarandeerd dat er iets bij zit waar jij van geniet!

De warme uitstraling en de ongedwongen sfeer maken 't Fust uniek en ze hopen dat je binnenkort in de gelegenheid bent dit te ontdekken. Reserveer daarom snel bij 't Fust in Leiden!

Meer informatie over restaurant 't Fust

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant 't Fust

Lili F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Gisteravond heb ik heerlijk gegeten hier! Het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren allemaal samen ik goede balans, de porties waren precies goed. We hadden nette en vriendelijke bediening en het restaurant had een warme uitstraling. Al met al, aangenaam verrast, super!
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Zeer gemoedelijke sfeer, heerlijke amuse vooraf. Het menu was prima en zeker voldoende. Gaan hier zeker nog eens terug.
Paula L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Fantastisch gegeten,vriendelijke bediening, aanrader! (Wacht tijd is prima maar dat kon ik niet invullen)
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten (zeebaars en tonijn vooraf, kabeljauw en tournedos als hoofdgerecht) was goed van kwaliteit maar miste een uitgesproken smaak. Alle gerechten hadden meer seasoning nodig, de sauzen waren allemaal nogal laf van smaak.
Ginette W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heel lekker dagmenu, prima service, gezellige sfeer. Kortom prima avond gehad
De tafel van Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Absoluut een aanrader. Vriendelijke ontvangst in een prettige setting. Eten was uitstekend, goede hoeveelheid. Bediening perfect. Helaas was het niet druk, een restaurant als dit verdient beter.
Marlieke L.
Prettige sfeer, vriendelijke bediening. Het eten was zalig.
Gaurie S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was goed alleen de bediening was erg slecht en niet attent. Moest vragen of ze de lege glazen wilde weghalen en ze waren mijn wijn vergeten in te schenken. Ook duurde het voorgerecht een beetje lang. Bij binnenkomst totaal geen verwelkoming en pas na 10 gevraagd of wij wat wilden drinken. De slechte service toch uiteindelijk weer goed gemaakt met vuurwerk bij het desert en een wijnflesje als cadeau van hun. Kortom, goed eten maar slechte service:(
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wat heb ik ontzettend lekker gegeten en wat een prachtige tent! Echt een aanrader. Prachtige gerechten, smaken waar je stil van wordt en een geweldige sfeer. Het ziet er allemaal heel mooi uit. Het is een fijn restaurant, heel knus. Aardige bediening, maar niet al te vlot. Misschien een tip? :) Soms lang gewacht. Maar dat maakt echt voor mij nu niets uit, want wat was het lekker! Ik kom terug, zeker weten!
bri V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De kaasfondue was voortreffelijk evenals de bediening! We komen hier zeker nog een keer terug!
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Een echte aanrader!! We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was erg goed en de bediening is ook super. Wij gaan hier zeker vaker eten.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij vonden het eten erg lekker, sfeer was uitstekend. We hebben al voor de volgende keer gereserveerd.
Elja V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Bij binnenkomst was de hele ruimte gevuld met gezellig pratende mensen van alle leeftijden, een Franse etenslucht en brandende kaarsen. We kregen een knusse tafel aangewezen en werden prettig snel bediend. De porties van het voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht zijn precies goed en de kwaliteit van het eten vonden wij van erg goede kwaliteit! Ze bieden een varierend menu aan met erg schappelijke prijzen, waardoor de prijs/kwaliteit verhouding volgens ons fantastisch is! Met z’n tweeen waren we voor een drie gangen menu en 2 drankjes p.p rond de €68 euro kwijt. Wij gaan hier zeker naar terug!
Tip; zeker op een vrijdagavond is reserveren wel aan te raden!
Claire L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Lekker gegeten, goeie bediening! Gezellig druk op zondagavond! De poke bowl en de charcuterie vooraf, sate en kaasfondue als hoofdgerecht en achteraf de chocotaart en tarte tatin! Waren allemaal heerlijk en goeie porties! We hadden een heerlijke fles wijn erbij. Rekening achteraf was qua verhouding prijs/kwaliteit goed! Het enige is dat er op Iens staat dat je 20% korting krijgt door te reserveren via Iens maar dat dit maar bij 10 reserveringen per avond gaat, dit staat nergens vermeld. Verder heerlijke avond met lekker eten!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prijs-kwaliteit verhouding echt super door iens deal! Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, en uit zichzelf al de 20% korting toegepast. Top avond gehad????
Thor J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Leuk, kleinschalig restaurantje, hartstikke lekker eten en een vriendelijke bediening! Aanrader!!
ronny V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het was best behoorlijk warm binnen, maar dat hoeft geen ramp te zijn. Verder was het eten ok, maar wel aan de smakeloze kant en wellicht voor de liefhebber enigszins aan de prijzige kant gezien het eerder geschrevene.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, niet lang hoeven wachten op de volgende gang, prima bediening!
CM V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
altijd goede prijs/kwaliteit! vriendelijke en goede bediening!
ilja R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Het is een sfeervol restaurant waar je lekker kunt eten. Toen wij binnenkwamen was er niet direct iemand bij ons. Het eten is lekker. De muziek stond wat hard.
Ard D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Wederom positief verrast. Warme inrichting: goede verlichting, ruime tafels en prima stoelen. Geen gehaaste of opdringerige bediening, maar tijd voor de gasten, fijn! Ja, soms wacht je dan wat langer, maar heb geduld: je bent tenslotte een avond uit.

Eten is waanzinnig. De keuken is iedere bezoek vernieuwend. Het lijkt alsof de keuken steeds beter wordt. In deze periode vooraf lekkere charcuterie van wild. De hoofdgerechten zijn gevarieerd; de visgerechten vallen elke keer in de smaak. Deze keer toch gekozen voor fazant, klassiek met zuurkool, buikspek en mousseline van aardappel. Garing - zoals altijd - perfect.

Geen nagerecht, maar de friandises bij de koffie zijn erg goed.

Er zijn veel leuke restaurants in Leiden, maar wil je voor een normale prijs een heerlijke avond eten en drinken, dan moet je zeker ‘t Fust geprobeerd hebben!