't Fust

Garenmarkt 16 2311 PJ Leiden Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant 't Fust

Een gastronomische avond

Restaurant 't Fust is gevestigd in een historisch pand in Leiden en staat garant voor een gastronomische avond uit. De uitstaling is warm en trendy en de ongedwongen sfeer is typerend. De chef bij ‘t Fust is niet zomaar de eerste de beste; hij werkte in het verleden in diverse sterrenrestaurants en is gespecialiseerd in de Franse keuken. Een restaurant voor de echte fijnproevers dus.

Meer informatie over restaurant 't Fust

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant 't Fust

Carla P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en goede en gezellige gastheer. We komen snel weer terug.!!
Noelle B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben ontzettend genoten! Met name de kaasfondue was geweldig! Ontzettend bedankt voor de fijne avond. We komen graag nog een keer.
Arthur T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Warm restaurant waar je zeer goed kunt eten, met de juiste service!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik was hier al meerdere keren geweest. De embiance is erg leuk. Het was nu heel erg rustig, waardoor de bediening wat meer tijd aan zijn gasten kon besteden. Het eten viel dit keer helaas behoorlijk tegen. Jammer.
Alfons K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
heerlijk eten. Cocquilles waren heel goed, dat kan ik niet elk restaurant zeggen.....
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Hele goede service, heerlijk eten en een knusse en zeer gezellige en sfeervolle inrichting. Voor herhaling vatbaar!
lars.rezelman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Samen met mijn vriendin hebben we hier gegeten, dankzij de Albert Heijn restaurant actie. We hadden een menu met 2 keuzes per gang. Zowel de carpaccio als de boeuf bourguignon waren zeer smaakvol, in goede proportie en goed opgemaakt. Als dessert was de proeverij van 3 verschillende desserts een laatste smakelijk gerecht.

Daarnaast was de gastheer, zeer behulpzaam en vriendelijk. Hierdoor hebben we zeer genoten van onze avond.

PS. De parkeerplaats naast 't Fust is nu in een verbouwing, dus kun je je auto iedere dag tot 00:00 boven de Hoogvliet, en niet veel verder weg.
PETER S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Sfeervol en gezellig restaurant, rustig en lekker kunnen eten en een goede en vlotte bediening.
Menu is prima wel wat aan de kleine kant. Met AH spaaraktie prima om te doen.
Kari W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mijn vriend en ik gingen er eten met de albert heijn actie. We kregen eerst een viertal amuses. Ik word daar altijd zo blij van. De voorgerechten (duo van rauwe zalm en tonijn, en carpaccio) vonden we erg lekker. Ook het toetje was heerlijk! Bij het hoofdgerecht van scholfilet zat aan de risotto helaas niet zo veel smaak. De biefstuk was daarentegen erg lekker met een heerlijke rode wijn saus. De gerechten kwamen wel vrij snel achter elkaar.
Over de service ben ik erg tevreden. We hadden een hele aardige en behulpzame serveerster.
De zaak was gezellig ingericht en het was er gezellig druk. Er was een achtergrondmuziekje, maar daarvan hoorde je vrij weinig.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het verrassingsmenu (vis) was buiten verwachting heel erg goed.
Ook de ontvangst en bediening waren prettig.
We komen zeker eens terug.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De bediening was een beetje ongemakkelijk onzeker. Het eten was erg lekker. Vooral het grand dessert. De risotto was een beetje te lang gekoot dat was jammer. Verder zat je er heel sfeervol en gezellig en het eten werd in een fijn tempo opgediend.
dick.ineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was heerlijk,vooral de tonijn met zalm als voorgerecht!Het hoofdgerecht vis was weinig maar smaakte goed en het nagerecht was verrukkelijk!
Al met al een gezellige avond.

Ineke.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellige locatie met heerlijke sfeer. Jammer dat het eten daar te wensen over laat. Bediening is helaas ook ondermaats, er worden veel fouten gemaakt.... met z’n vieren wezen eten, voor hoofd en nagerecht, waarbij 3x fout met een van de gerechten.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Kruiden boter te hard, Osse haas te koud geserveerd, veel te weinig groenten, + 1bakje patat voor 5 personen, veel te lang moeten wachten.. tussen de gangen door .Patat wat valt word zo terug in je bakkie gepleurd,
Riool lucht komt bij gebruik van toilet het restaurant in.
Irish coffee word geserveerd in een longdrinkglas ?!?! Met een thee lepeltje....

Desserts zeer smaakvol.

Voor het lange wachtten kregen we een drankje van het huis.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
restaurant heeft een prettige sfeer, het eten is heerlijk, vriendelijke bediening en het is gezellig ingericht. Door de AH-actie vond ik het zeker goed betaalbaar, echter zonder deze actie zou ik dit restaurant ietsje te duur vinden
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellige sfeer, aardige mensen en lekker eten. Prima avond kortom!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Bijzondere amuse! Niet een hapje maar een plankje met van alles. Zag er leuk uit en was lekker. En vervolgens lekker 3 gangen diner. Lekker uitgebreid met vrienden zitten eten terwijl je zelf niet in de keuken hoeft te staan.
loek V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Netjes en op tijd. Goede en vlotte bediening. Diner goed en voldoende m.u.v.kaasplankje wat aan de kleine kant. Zeker waard om weer eens te gaan.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het eten was prima voor elkaar,
complimenten aan de kok. Het niveau van de bediening was een stuk lager. Zelf moeten vragen om wijn vind ik een misser, ons na het dessert dik een half uur laten zitten zonder te vragen of we misschien nog koffie willen, was se sruppel. Opgestaan en afgerekend. Hier komen we niet meer.
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk eten. Ze maken van elk gerecht n feestje op je bord.