't Fust

Garenmarkt 16 2311 PJ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant 't Fust

Een gastronomische avond

Restaurant 't Fust is gevestigd in een historisch pand in Leiden en staat garant voor een gastronomische avond uit. De uitstaling is warm en trendy en de ongedwongen sfeer is typerend. De chef bij ‘t Fust is niet zomaar de eerste de beste; hij werkte in het verleden in diverse sterrenrestaurants en is gespecialiseerd in de Franse keuken. Een restaurant voor de echte fijnproevers dus.

Meer informatie over restaurant 't Fust

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goeie sfeer, uitstekend wijnadvies, vriendelijke bediening.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk en ontspannen gegeten .
Ada B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
heerlijk gevarieerd dagmenu met vis. Echt klasse.
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Na jaren weer eens bij "t Fust gegeten maar nog steeds een heel goed restaurant, prachtige zaak maar daar moet je van houden van een donkere inrichting, heel vriendelijk personeel en heerlijk eten. We gingen met de AH bon maar we kwamen niets tekort. Een amuse van wild, zalm als voorgerecht en herten biefstuk als hoofdgerecht met echt heerlijke patat erbij, trio van chocolade ijs en partner appeltaart met ijs. Daarna nog een cappuccino met koekjes erbij. We komen hier zeker weer eens eten, het is ook fijn dat er een groot parkeerterrein voor de deur is.
C. M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We waren met de AH-actie. Lekkere gerechten maar het was maar goed dat we geen grote eters zijn. Wat een kleine porties! En misschien was er veel personeel ziek, want het duurde een tijd voordat het eerste drankje werd opgenomen en het voorgerecht kwam pas na 3 kwartier. Daarentegen kwam het hoofdgerecht binnen 5 minuten nadat voorgerecht was afgeruimd. En zonder brood vooraf, zonder water en alleen met 2 karafjes huiswijn was de rekening voor 2 personen toch nog 70 euro, terwijl het 2e menu dus gratis was. Best prijzig nog. Het restaurant ziet er gezellig uit, leuk voor een keer.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hele fijne sfeer, haast een bruin café. Lekker druk laag plafond kortom gezellig. Menu gegeten. Carpaccio van Procureur. Heeft niks met carpaccio te maken maar was wel heel lekker van smaak. Hoofdgerecht om je vingers erbij af te likken. Hertenbout. Proportionering echt te weinig denk nog geen 100 gram hert. Eigenaar heeft het wel direct keurig opgelost. Verder alleen maar lof voor de nieuwe kok want koken kan hij wel. Alles goed op smaak en mijn collegae hadden zalm die ook erg mooi en wel in goede proportie was. Het nagerecht was voor mij kaas en ik mocht de plank zelf samenstellen. Ruime keuze en dus ook helemaal af. Goed Cabernet Sauvignon wijn gedronken kortom een goed plek en een aanrader.
Kikivanhouten .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gegeten met een groep met de AH-actie. Menu was niet heel bijzonder en moest gezien een aantal zwangeren en vegetariërs aangepast worden. 'De keuken is heel blij met jullie. NIET.' aldus de bediening. Service bleef de rest van de avond matig, er werd niet gevraagd of alles naar wens was en of wij nog iets wilden drinken. Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vandaag van het AH menu genoten. het was prima van smaak met mooie gerechten. De bijgaande huiswijnen zijn prima. Bediening is attent en heeft overzicht over het beperkte aantal tafels. Inrichting: knus, warm, bistroachtig. We komen graag terug.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hannah W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Onwijs lekker gegeten met de AH actie bij 't Fust. Mijn vriend en ik werden heel vriendelijk ontvangen en bediend en het eten was echt heerlijk! Bij mijn reservering gaf ik aan dat wij kwamen eten voor ons halfjarig jubileum, daar werd op een hele leuke manier aan gedacht door de kok. Top avond gehad!
Sylvie O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Lekker eten en prima bediening.
erikbeek .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met AH actie hier gegeten. Je voelt je welkom en de gerechten zijn prima. Sfeer is prima en straalt nog een beetje een bruin café uit.
Komen er zeker een terug, ook zonder AH actie.
IngeVollaard .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zoals vanouds weer heel lekker eten, vriendelijke, geduldige en attente bediening en fijne sfeer. De ronde tafel is altijd super met zes mensen! En dat we met de AHbonnen kwamen, betekende niet dat het een andere kwaliteit dan anders was. Kijk, dat is ondernemen! ,t Fust heeft er weer een paar fans bij (alle 5 familieleden die voor het eerst kwamen).
Onke_Onnemo .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vlak na de kerstdagen gegeten bij 't Fust. Voorgerecht was goed, maar niet bijster origineel. Het hoofdgerecht (ree met kastanjepuree) was goed bereid, maar wel erg zwaar, met alleen een klein stoofpeertje als tegenhanger. Mijn tafelgenoot had de vis met risotto en wederom werd de risotto als torentje gepresenteerd. In mijn optiek moet een risotto lekker mals en vochtig zijn, dus als je er een stevig torentje van kunt maken, is het in mijn boekje geen risotto. Het dessert was een trio van chocola. De wittechocolademousse was niet heel bijzonder, de brownie was eerder een stukje chocoladetaart (wel erg smakelijk) en het chocoladeijs hield qua structuur en smaak het midden tussen ijs, mousse en vla. De smaak was op een of andere manier erg waterig, alsof het ijs lang in de vriezer heeft gelegen. We konden hier voordelig eten en het smaakte OK, maar op basis van hetgeen we hier gepresenteerd kregen, zullen we niet heel snel meer terugkomen.
evert H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Leuk restaurant, nette service en goede enthousiaste professionele kok/keuken. Ze leveren goede service, waardoor klanten rustig kunnen genieten. Wij komen graag nog terug.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Verrassende locatie in druk deel van Leidens binnenstad. Misschien omdat we gebruik maakten van de AH restaurant zegel actie was de keuze beperkt maar de kwaliteit van het eten was van goede kwaliteit. Met dieetwensen werd serieus rekening gehouden.
Ton C.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben bij 't Fust heerlijk gegeten. We voelden ons er erg thuis. WE vonden het een zeer goede gelegenheid om naar toe te gaan en zullen er zeker nog wel eens terugkomen.
bakkerr.j .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
vriendelijk personeel .niet opdringerig langskomen voor drankjes.Attent bij hoofd stoten tegen lamp van kind. Gezellige gelegenheid. Kom dus zeker terug
miekvandenhout .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het wildmenu was heerlijk, we hebben lekker gegeten in een aangename sfeer.
Ik zei dat ik niet zo van kastanje puree hield en die wel aan mijn partner zou geven.
Tot mijn verrassing kreeg ik er een heerlijke puree met knolselderij bij.Heel attent!
Fust is aan te bevelen!!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten was heerlijk.Het wild lekker mals en de porties waren voldoende.. De locatie was gezellig en de bediening goed. Zeker een aanrader en we komen nog een keer terug.