't Fust

Garenmarkt 16 2311 PJ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant 't Fust

Een gastronomische avond

Restaurant 't Fust is gevestigd in een historisch pand in Leiden en staat garant voor een gastronomische avond uit. De uitstaling is warm en trendy en de ongedwongen sfeer is typerend. De chef bij ‘t Fust is niet zomaar de eerste de beste; hij werkte in het verleden in diverse sterrenrestaurants en is gespecialiseerd in de Franse keuken. Een restaurant voor de echte fijnproevers dus.

Meer informatie over restaurant 't Fust

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Erg leuk en goed menu. Amuse attent. We hebben een leuke avond gehad. AH menu prima optie en ze maken geen verschil in hoe ze met je omgaan.
Marguerite O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het AH menu was heerlijk en goed verzorgd; als je echt honger hebt is het wat weinig maar kwalitatief echt goed ; ook de bediening etc prima; aanrader !
sander L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goede wijn, leuk dat je er een fles water bij krijgt. Leuk menu (AH-actie menu). Ontspannen sfeer. Zeker een aanrader voor familie of om met vrienden een paar uur door te brengen.
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Was goed, geen spijt van gehad.
Eten was lekker, bediening goed, wijn geserveerd in de verkkerde glazen. Jammer, foutjezdfgxrthxrgyhxhynxnxyhsxxgxnxxxrynxnxnxnxryhxrynxryndryhdryhsryhsryhdryhdtyhdtyndtyndtynxtyndtyndtundyt
CJH V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima gerechten , de Bavette was verrukkelijk. kortom fijne avond. We konden lekker buiten zitten. Ik kom zeker een keer terug.
Mariani O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Leuke locatie in het centrum van Leiden, niet te toeristisch. Goede service en het eten was lekker! We waren er op zondag en het was lekker rustig, met relaxte achtergrondmuziek.
rene T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Sfeervolle zaak. Uitstekend gegeten.
Voorgerecht duo van zalm en tonijn
hoofd: perfect gebakken rib eye
na: prima kaasjes.
Jammer dat er 2 kleine stukjes roggebrood bij lagen maar dat werd snel verholpen bij de vraag ernaar.
Bediening: ik denk dat eigenaar er stond + een hulp. Eigenaar was top. hulp had het nog niet echt door....
Andy W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Vriendelijk, lekker en met een sfeervol muziekje op de achtergrond. Uitstekende avond gehad.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening. Wijn was prima. Wij gaan er zeker weer eten. Enig minpuntje dat het binnen warm is.
Emmy B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk met ons gezin gegeten, voor de oudste dochter hadden we bij de reservering aangegeven dat de gerechten zonder lactose moesten zijn, hiermee werd bij 3 gangen keurig rekening gehouden. Ter plekke kwamen we erachter dat er voor onze andere dochter geen vegetarische keuze was binnen het AH-menu, maar ook dat werd geregeld. De extra bestelde heerlijke huisgemaakte patat kregen we vlot en kwam niet op de rekening. Een top-avond en een goede fooi meer dan waard!
Uitetenenzo .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Naar aanleiding van de AH actie bezochten wij met vrienden 't Fust. We hebben erg lekker en gezellig gegeten. Vriendelijke bediening, gezellige informele sfeer, gerechten prima geprijst. Kortom: we komen hier graag weer eens terug!
esther. H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Schenken goeie wijn.
Leuk gerecht van de ah actie.
Bediening is erg goed. Ze zorgen dat je niks tekort komt.
Wij komen zeker nog eens terug
h_trompert .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten met AH bon.
Leuk zou zijn als ze zouden vertellen wat er precies op het bord lag. Nu heb ik er om gevraagd.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Keuze voor 't Fust maakten we aan de hand van de beoordelingen op IENS. We kozen voor het AH-restaurantactie menu (3 gangen). Geen hoogstaand staaltje van culinair kunnen, maar gewoon lekker en gezellig. En daar ging het voor mij en mijn partner om. Beveel het aan als je in Leiden ongecompliceerd wilt dineren.
corrieanne2 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
heerlijk gegeten
leuke dame voor de bediening
komen nog een keertje terug
de sfeer is heel gemoedelijk je voelt je gast
zeker tot ziens
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mooie gerechtjes, zien er goed uit. Smaken zijn heerlijk en blijven na het gerecht ook een tijdje hangen. We zijn blij verrast en komen graag een keer terug. Bediening kon wel iets beter vertellen wat er op het bord ligt. Lekkere biertjes op de tap.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het is een soort bistro, waar we heerlijk en gezellig hebben gedineerd. Een echte aanrader.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
In verband met de AH restaurantactie kregen we een apart menu. Dit was heerlijk! Bediening was ook goed en vriendelijk. Ga zeker nog een keer terug, want ik ben benieuwd naar de normale kaart en wil die ook graag een keer testen.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Aangenaam restaurant, geldt ook voor het eten en een bediening. Goede wijn voor normale prijs.
Echt een aanrader. Aan niets te merken dat we met AH actie hadden gereserveerd, zoals het hoort.
Welmoed B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding vond ik wat scheef. Op een zondagavond met zn tween hier gegeten met de albertheijn actie. Gerechten waren goed.