't Fust

Garenmarkt 16 2311 PJ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant 't Fust

Een gastronomische avond

Restaurant 't Fust is gevestigd in een historisch pand in Leiden en staat garant voor een gastronomische avond uit. De uitstaling is warm en trendy en de ongedwongen sfeer is typerend. De chef bij ‘t Fust is niet zomaar de eerste de beste; hij werkte in het verleden in diverse sterrenrestaurants en is gespecialiseerd in de Franse keuken. Een restaurant voor de echte fijnproevers dus.

Meer informatie over restaurant 't Fust

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
corrieanne2 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
heerlijk gegeten
leuke dame voor de bediening
komen nog een keertje terug
de sfeer is heel gemoedelijk je voelt je gast
zeker tot ziens
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mooie gerechtjes, zien er goed uit. Smaken zijn heerlijk en blijven na het gerecht ook een tijdje hangen. We zijn blij verrast en komen graag een keer terug. Bediening kon wel iets beter vertellen wat er op het bord ligt. Lekkere biertjes op de tap.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het is een soort bistro, waar we heerlijk en gezellig hebben gedineerd. Een echte aanrader.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
In verband met de AH restaurantactie kregen we een apart menu. Dit was heerlijk! Bediening was ook goed en vriendelijk. Ga zeker nog een keer terug, want ik ben benieuwd naar de normale kaart en wil die ook graag een keer testen.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Aangenaam restaurant, geldt ook voor het eten en een bediening. Goede wijn voor normale prijs.
Echt een aanrader. Aan niets te merken dat we met AH actie hadden gereserveerd, zoals het hoort.
Welmoed B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding vond ik wat scheef. Op een zondagavond met zn tween hier gegeten met de albertheijn actie. Gerechten waren goed.
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We kwamen voor het menu van de AH actie, maar kregen daarnaast ook nog een heerlijke amuse. Het eten was echt voortreffelijk. We hopen hier zeker terug te komen
De tafel van Michel D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Afgekomen op de kaart die op Iens stond. Deze was echter twee weken geleden veranderd en niet op de site aangepast. De La Chouffe van de tap was na 2e glas op? Voorgerecht coquilles met bisque die lauw tegen het koude aanzat. Hoorde volgens de keuken zo te worden geserveerd. Bij het serveren van het voorgerecht wijn besteld die pas kwam nadat iedereen klaar met eten was. De overigens zeer vriendelijke ober liep op dat moment ook nog alleen. De lamskoteletten bij het hoofdgerecht waren medium well gevraagd waren echter medium rare. Dit gerecht kwam vijf minuten na de zeebaars met risotto en de entrecote. Risotto niet helemaal gaar. Zijn afgekomen op de goede recensie van Iens voor ons echter niet voor herhaling vatbaar.
Andre V.
de oude kaart stond nog op iens, koude soep, de la chouffe was na 2 glaasjes op, lamskoteletjes well done bestellen en medium rare krijgen, rioollucht, lang wachten, de bediening deed erg z'n best, maar dit kon niet meer gered worden. nooit meer terug hier.....!
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Prima,wat ons betreft 'n aanrader
Lodewijk R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
heel gezellig restaurant om met een gezelfschap heen te gaan
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goeie sfeer, uitstekend wijnadvies, vriendelijke bediening.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk en ontspannen gegeten .
Ada B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
heerlijk gevarieerd dagmenu met vis. Echt klasse.
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Na jaren weer eens bij "t Fust gegeten maar nog steeds een heel goed restaurant, prachtige zaak maar daar moet je van houden van een donkere inrichting, heel vriendelijk personeel en heerlijk eten. We gingen met de AH bon maar we kwamen niets tekort. Een amuse van wild, zalm als voorgerecht en herten biefstuk als hoofdgerecht met echt heerlijke patat erbij, trio van chocolade ijs en partner appeltaart met ijs. Daarna nog een cappuccino met koekjes erbij. We komen hier zeker weer eens eten, het is ook fijn dat er een groot parkeerterrein voor de deur is.
C. M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We waren met de AH-actie. Lekkere gerechten maar het was maar goed dat we geen grote eters zijn. Wat een kleine porties! En misschien was er veel personeel ziek, want het duurde een tijd voordat het eerste drankje werd opgenomen en het voorgerecht kwam pas na 3 kwartier. Daarentegen kwam het hoofdgerecht binnen 5 minuten nadat voorgerecht was afgeruimd. En zonder brood vooraf, zonder water en alleen met 2 karafjes huiswijn was de rekening voor 2 personen toch nog 70 euro, terwijl het 2e menu dus gratis was. Best prijzig nog. Het restaurant ziet er gezellig uit, leuk voor een keer.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hele fijne sfeer, haast een bruin café. Lekker druk laag plafond kortom gezellig. Menu gegeten. Carpaccio van Procureur. Heeft niks met carpaccio te maken maar was wel heel lekker van smaak. Hoofdgerecht om je vingers erbij af te likken. Hertenbout. Proportionering echt te weinig denk nog geen 100 gram hert. Eigenaar heeft het wel direct keurig opgelost. Verder alleen maar lof voor de nieuwe kok want koken kan hij wel. Alles goed op smaak en mijn collegae hadden zalm die ook erg mooi en wel in goede proportie was. Het nagerecht was voor mij kaas en ik mocht de plank zelf samenstellen. Ruime keuze en dus ook helemaal af. Goed Cabernet Sauvignon wijn gedronken kortom een goed plek en een aanrader.
Kikivanhouten .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gegeten met een groep met de AH-actie. Menu was niet heel bijzonder en moest gezien een aantal zwangeren en vegetariërs aangepast worden. 'De keuken is heel blij met jullie. NIET.' aldus de bediening. Service bleef de rest van de avond matig, er werd niet gevraagd of alles naar wens was en of wij nog iets wilden drinken. Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vandaag van het AH menu genoten. het was prima van smaak met mooie gerechten. De bijgaande huiswijnen zijn prima. Bediening is attent en heeft overzicht over het beperkte aantal tafels. Inrichting: knus, warm, bistroachtig. We komen graag terug.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hannah W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Onwijs lekker gegeten met de AH actie bij 't Fust. Mijn vriend en ik werden heel vriendelijk ontvangen en bediend en het eten was echt heerlijk! Bij mijn reservering gaf ik aan dat wij kwamen eten voor ons halfjarig jubileum, daar werd op een hele leuke manier aan gedacht door de kok. Top avond gehad!