't Fust

Garenmarkt 16 2311 PJ Leiden Nederland Kaart

Over restaurant 't Fust

Een gastronomische avond

Restaurant 't Fust is gevestigd in een historisch pand in Leiden en staat garant voor een gastronomische avond uit. De uitstaling is warm en trendy en de ongedwongen sfeer is typerend. De chef bij ‘t Fust is niet zomaar de eerste de beste; hij werkte in het verleden in diverse sterrenrestaurants en is gespecialiseerd in de Franse keuken. Een restaurant voor de echte fijnproevers dus.

Meer informatie over restaurant 't Fust

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten was heerlijk.Het wild lekker mals en de porties waren voldoende.. De locatie was gezellig en de bediening goed. Zeker een aanrader en we komen nog een keer terug.
MonicaO .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Genoten van een erg lekker 2e 3-gangen-diner-gratis van Albert Heijn. Op deze manier echt een heel goede prijs-kwaliteit verhouding. De gerechten waren prachtig opgemaakt, erg smaakvol en creatief en de ambiance erg sfeervol.
De tafeltjes staan wel heel dicht bij elkaar dus weinig privacy in de gesprekken.
Zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan.
Greetje F.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben bij t Fust met de AH actie de verjaardag van onze oudste dochter gevierd. Zij is veganistisch. Ook voor haar hadden ze een heerlijke maaltijd! Met afsluitend een feestelijk toetje. We hebben allemaal voortreffelijk gegeten. De gerechten zagen er prachtig uit en waren met zorg bereid. De bediening was vriendelijk en attent. We komen graag weer terug.
Nelis01 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met 10 personen obv de AH restaurantactie.Na een heerlijke amuse hebben we nog kunnen genieten van een heerlijk driegangenmenu.
L.A. G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Lekker gegeten. Keuze uit 2 gerechten bij elk van de 3 gangen van het 3 gangen menu. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
PaarsInes V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben gisteravond héérlijk gegeten van de AH-actie!!
We werden verwend met een amuse en koekjes bij de koffie . Daar tussenin heeft het ons bijzonder lekker gesmaakt. De bediening was leuk. Wat jammer was, was dat bij het afrekenen en weggaan weinig aandacht werd gegeven. We moesten zelf naar de kassa lopen om te betalen. Dat paste niet in het goede geheel. Maar dat weerhoudt ons niet om terug te komen!
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Ik had ‘menu du jour’ met als hoofdgerecht de beste parelhoenfilet die ik ooit gegeten heb. Supermals en zeker niet te vet. Hele mooie smaak.
Als voorgerecht een (krokant) op de huid gebakken zeebaars. Alles was begeleid met smaakvolle en fantasierijke garneringen.
Als nagerecht een mooie ‘petit grand dessert’. Goede combi van vier kleine nagerechtjes.
Service en sfeer ook dik in orde hier. Aanrader.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. Uit het verrassingsmenu kon iedereen een goede keuze maken, waarbij elk gerecht prachtig en met zorg opgemaakt was.
Al met al een zeer gezellige en geslaagde avond bij restaurant 't Fust.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gezellig ingericht, lijkt een beetje op een fondue restaurant maar dan chique
Prima bediening goede ah deal
Kortom een leuk restaurantje waar ik zeker terug kom
J.m.huijbregts .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was goed ,maar niet uitzonderlijk. Het restaurant is erg rumoerig. De bediening was goed. Wij vonden het menu (keuze uit twee gerechten) duur ook omdat er bijvoorbeeld geen sla of weinig groente bij de maaltijd zit.. Wijn en koffie goed en wel redelijke prijs. Ook goed een karaf water met ijsblokjes..
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Fantasieloos en gemakzuchtig AH menu. Groot en teleurstellend verschil met vorig jaar. Jammer! Voorgerecht kant en klaar Sligro, nagerecht vlak van smaak. Hoofdgerecht goed maar erg saai
Liza V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten met het AH actiemenu. Een amuse vooraf en lekkernijen bij de koffie vonden we erg leuk. Sfeer is ook erg knus en gezellig. Wij komen zeker nog eens terug!
Engarde .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het eten was ok maar niks bijzonders. Wel fijn dat een van de gerechten een beetje kon worden aangepast om het vegetarisch te maken, maar jammer dat er geen vervanging voor de chorizo was gezocht; er miste nu iets spannends. Twee personen in de bediening voor een vol restaurant is echter krap en mensen moesten vrij lang wachten. Inrichting is wel heel gezellig, typisch Hollands, dus je zit er wel lekker.
Pesama .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Prima plek. Netjes maar niet stijf, lekker gegeten met de familie , vriendelijke bediening en snelle service. aanrader dus!.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hebben afgelopen zondag het verrassingsmenu gegeten, het was heerlijk.
Bediening was aardig en attent.
Ambiance is erg gezellig.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gegeten via de ah-actie. We konden kiezen uit twee voor-, hoofd- en nagerechten.
De gerechten waren goed verzorgd en smaakvol opgediend. De inrichting van het restaurant is gezellig en sfeervol.
Annemieke37 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
De gerechten waren prima, veel zorg aan besteed, niets op aan te merken. Maar de service.... Na aanvankelijk prima ontvangen te zijn, werden we gedurende de avond - op het brengen van de gangen - genegeerd voor wat betreft drankjes. Zodat we over de hele avond 1 heel wijntje gedronken hebben. We hadden ook water besteld en men ging er blijkbaar vanuit dat dit voor de rest vd avond gold. Er werd tussentijds geen aandacht aan ons geschonken en toen het ook nog fout ging bij de koffie (1 van ons ontving ook geen koffie) hebben we afgerekend. Onze jassen aangetrokken en naar de uitgang gelopen; niemand die aandacht aan ons schonk of gedag zei! De ober achter de bar was druk aan het kletsen met zijn collega's en wij bliezen de aftocht. Jammer, want het eten verdiend absoluut beter!
Terence D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Lekker gegeten verassende wijze van gerechten
Kathinka M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Het eten viel ons tegen, ik had vooraf de verschillende bereidingen van spek, was vrij flauw, als hoofdgerecht de kaasfondue, die was ok maar een beetje fantasieloos, al met al vond ik het erg duur voor wat je kreeg, de bediening was ok maar niet bijzonder
Joopgroenen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk menu en vriendelijke bediening! Restaurant ziet er Van binnen erg gezellig uit. We gaan zeker nog een keer terug.