't Fust

- Diner vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mhendriks .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Heerlijk gegeten, lekkere soep,Het vlees is prima,en 4 schaaltjes met groente, waaronder witlof en broccolie en de groentes zijn ook gewoon gaar, en niet van die tandenbrekers die je tegenwoordig overal krijgt. De gastvrouw is heel aardig.Ik kan geen minpuntje bedenken.
Hinson .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Lekker en gemoedelijk eten in een leuk plaatsje onder de rook van Rotterdam. Wandelen in het nabije natuurgebied. Bruine kiekendief gespot.
Hier klassiek gerecht gegeten. Goed klaargemaakt. Vriendelijk geserveerd. Stevige prijs. Maar de goede service maakt alles goed.
Vin1973ooooo .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Super gezellig , lekker eten, gastvrij . Ja wat wilt u meer weten . Het is onze favoriete .. Sonja en haar man zijn horeca beestjes dus ga gewoon snel reserveren . Gr Vincent , tas en Nikki
Bloppie .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Voor het eerst sinds jaren weer eens in ons eigen dorp gaan eten. We hebben zeker geen spijt gehad van deze beslissing. Goede gastvrouw die echt geïnteresseerd is en haar echtgenoot, de chef, kwam geregeld vragen of alles naar wens was.
De voorgerechten waren geweldig lekker, carpaccio met een goede garnering, een heerlijk krachtige ossenstaartsoep met de madeira apart geserveerd, kipfilet in knoflooksaus en mijn warme geitenkaas op salade.
De hoofdgerechten welke wij kozen, waren lams carre, tournedos met knoflooksaus en een entrecote met pepersaus. Alle gerechten perfect klaargemaakt en vergezeld door vier verse groeten, salade en op verschillende wijze, bereide aardappelen.
Ons dessert was een bordje met drie verschillende gerechtjes, overheerlijk.
We hopen in de toekomst weer snel Restaurant 't Fust te kunnen bezoeken.
Delicitalatesse .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Laatst met een groot gezelschap gegeten. De kaart staat vol evergreens en wat seizoenspecialiteiten. Wijnkaart is niet heel uitgebreid maar wel goed. Namens de hele groep de complimenten voor de bediening, accuraat en vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Ze zien mij zeker weer terug.
Mhendriks .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant.
We hadden tongschar en tournedos,alle twee erg lekker.
Er bij kregen we een salade en ook nog een apart schaaltje met 3 verschillende groentes.
Dit krijg je haast nergens meer.
leuke en vlotte bediening.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
1 ste kerstdag heerlijk gegeten in het altijd gezellige " huiskamer" restaurant van Gerard en Sonja Bakker. Lekkere gerechten op het menu aangevuld met goede huiswijn maakten mijn avond top!
Altijdhonger .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Een relaxte inrichting. Circa 25 stoelen. Vriendelijke, g
hartelijke bediening. De kaart is al een tijdje ongewijzigd. Eten is ge-wel-dig. Niet supergoedkoop, maar echt zijn geld waard.