't Filmhuys

Groenestraatmarkt 8 3811 CP Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant 't Filmhuys

In alle rust dineren

Op een van de mooiste plekjes van Amersfoort vind je Grand Café 't Filmhuys. De groenmarkt is een bijzondere plek en het café zelf is al net zo sfeervol. Met veel zorg en liefde worden hier de beste gerechten en wijnen uitgezocht en bereid. Voor de mensen die hun kinderen liever niet thuis laten, maar wel in alle rust willen genieten van de gastvrijheid, heeft ‘t Filmhuys op de tweede verdieping van hun pand een kamer ingericht waar kinderen vanaf vier jaar kunnen spelen.

Meer informatie over restaurant 't Filmhuys

Maandag t/m Donderdag vanaf 12:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant 't Filmhuys

Paul K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
prima restaurant, alleen de akoestiek is vervelend. Het is soms moeilijk elkaar te kunnen verstaan. De bediening is joviaal, soms een beetje té, al is dat natuurlijk persoonlijk. De kaasfondue was een beetje té dun, wel lekker.
Goede avond gehad.
C H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Lekker gegeten. Netjes A la carte 2e menu gratis gehad. Prima tent........................................................
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima gegeten, vriendelijk personeel, Sparibs en carpaccio zeker een aanrader.
Romee H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was lekker, we moesten alleen erg lang op alles wachten. Het was niet erg druk maar toch was de bediening traag. Het restaurant ziet er leuk uit.
kruithofpaul .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
dank zij het mooie weer konden we op het terras eten: binnen zag het er verwaarloosd uit en erg donker. Wel unieke locatie
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gezellig gelegen plein, je kunt ook op buitenterras zitten. Hoofdgerecht gamba's was uitstekend en ruim voldoende. Soms is er opluistering met muziek.
Pia L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We zaten buiten, dus inrichting heb ik niet zo bekeken, en het geluidsniveau is dan ook niet zo van toepassing.
Vlotte, vriendelijke bediening. we hebben genoten.
Dennis E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Sfeervol restaurant met prima eten. Voor ons voor herhaling vatbaar. Misschien is een rustige dinsdagavond niet helemaal representatief, maar ik ga nog wel een keer terug om dat uit te vinden
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellig en de menukaart is vaak verrassend. Ik miste wel vis als hoofdgerecht. Nu was daar mosselen voor in de plaats. Vleesgrechten prima, alleen te veel en minder bestellen gaat niet.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Keuze kaart minimaal. Prijs stevig voor de hoeveelheid. Bediening vriendelijk en goed!
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Prima gegeten. Met bom niet alle menu's mogelijk. Bijvoorbeeld het 3 gangen menu van € 24.50 niet. Daardoor kom je bij drie losse gerechten hier wel boven. Voor de rest alles Oke.
Rivkeh R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gisteren met mijn man gegeten bij 't Filmhuys met de AH-restaurantactie. We zijn meestal niet zo kritisch wat restaurants betreft, maar hier vonden we het eten echt niet lekker. Met name de nagerechten die ons zo lekker leken hebben we niet opgegeten, omdat het echt niet lekker was. De bediening was ook slecht. Er is niet 1 keer gevraagd of het gesmaakt had, zelfs niet toen we een bijna onaangetast nagerecht weg werd gehaald. Daarnaast moesten we heel veel moeite doen om nog een keer drinken te krijgen, werden er dingen beloofd die vervolgens niet kwamen en moesten we zelf achter bestek aan voor het dessert. Erg teleurstellend!
marinaH .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Restaurant met sfeer 'bruin cafe'. lekker eten. Sympatiek: karaf water gratis; geen gratis broodje vooraf. Frite en salade moet je apart bijbestellen. Dat maakt het stukje duurder.
We waren er met AH bon. Dag mag je alleen a la carte kiezen en zijn goedkoopste gerechten gratis. Het (goedkopere) 3 gangen menu mocht niet voor de AH actie.
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Aardige bediening. Keukenbrigade wil graag met de tijd mee met de gerechten maar slaan de plank mis. mosselen zeer flauw en heel weinig groenten meegekookt. Bij hoofdgerecht van mijn man taai vlees met een flauwe saus en een klein bakje sla geen warme groenten. Toetje heel eenvoudig en niet lekker. Er stond ijs met cake en aardbei en dat was inderdaad 1 aardbei.
Christien E.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Ze hadden een tafeltje buiten voor ons gereserveerd wat erg lekker was met het mooie weer. Kortom eten was lekker en de porties waren prima. Leuke locatie op het plein bij de kerk.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We waren hier met een restaurant actie van de Albert Heijn maar het lijkt er wel een beetje op dat je een beetje benadeeld wordt doordat je met een kortingsbon hier komt eten.
M D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Netjes welkom geheten, werd wel snel gevraagd of ik iets wilde drinken, zat nog niet eens.
Goede bediening. Patatjes mochten wel lichter, nu wat aangebakken.
Verder goede gerechten, ruime keuze. Wel jammer dat er niet verteld was dat er al salade bij hoofdgerecht
zat. Nu kregen we er nog een extra salade bij terwijl dit niet hoefde.
Ruime keuze uit wijnen.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Aardige, professionele bediening. Gezellig eetcafé. Het eten was erg lekker en in ruime hoeveelheid aanwezig. Prima gelegenheid voor wie gezellig wil tafelen zonder teveel poespas. Enige aandachtspunts is dat een bijgerecht (friet, salade) 3,50 per portie kost. Aangezien niemand alleen een hoofdgerecht met wat garnering eet, moet je er rekening mee houden dat bovenop je hoofdgerecht (16 tot 23,-) nog bijgerechten en natuurlijk drankjes komen. De prijsindicatie van 25,- voor een driegangenmenu is wel erg laag en klopt alleen als je van iedere gang het goedkoopste neemt. Ik ken genoeg vergelijkbare eetcafées waar een saté met friet en salade inbegrepen 12,50 kost. Bij 't Filmhuys ligt dat een tientje hoger. Kortom: leuke plek, goed eten in ruime hoeveelheid en aardige bediening. Zonder die flauwigheid van standaard bijgerechten moeten bestellen had ik een 9 uitgedeeld.
Sylven D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten en goede service! Op het terras gegeten in het zonnetje. Inrichting kan wel een upgrade gebruiken; ieder z'n style
lidi-eric .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Meer eetcafe dan echt restaurant. Zowel wat de ambiance als de gerechten betreft. Nogal rumoerig, of levendig, is maar hoe je het bekijkt. Vriendelijke bediening.