't Filmhuys

Groenestraatmarkt 8 3811 CP Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant 't Filmhuys

In alle rust dineren

Op een van de mooiste plekjes van Amersfoort vind je Grand Café 't Filmhuys. De groenmarkt is een bijzondere plek en het café zelf is al net zo sfeervol. Met veel zorg en liefde worden hier de beste gerechten en wijnen uitgezocht en bereid. Voor de mensen die hun kinderen liever niet thuis laten, maar wel in alle rust willen genieten van de gastvrijheid, heeft ‘t Filmhuys op de tweede verdieping van hun pand een kamer ingericht waar kinderen vanaf vier jaar kunnen spelen.

Meer informatie over restaurant 't Filmhuys

Maandag t/m Donderdag vanaf 12:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant 't Filmhuys

Willeke C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten tijdens de 033borrel in het restaurant boven. De bediening kundig en zeer vriendelijk. Daarna lekker gedanst. Een tip voor de 1e vrijdag van de maand.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Samen met een vriendin gaan eten, het eten was echt heerlijk! Een groot compliment voor de kok, hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk en verrassend! De service was goed en er hing een gezellige sfeer.
ria-marcel .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ze doen niet wat ze beloven! Met de AH restaurant actie wordt verwezen naar een a la carte menu. Het menu mag echter niet worden besteld, wel de losse onderdelen tegen een veel hogere prijs. Als je dan besteld, blijkt de vis er niet te zijn. Vervolgens krijg je alleen spareribs, nog geen stukje aardappel of groente zit daar bij. En afrekenen gaat natuurlijk in hun voordeel (dat is dan gelijk de fooi). Dus al met al grote teleurstelling.
mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben er lekker gegeten. Komen zeker nog een keer terug. Vonden het alleen jammer dat er bij de gerechten niet gewoon een kleine salade standaard er bij gegeven wordt. Was gezellig en goede sfeer en ontvangst.
Boukje B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het pand staat in een mooie omgeving en ziet er van binnen goed uit. De bediening was zeer vriendelijk. Het eten was goed op temperatuur en smaakte heerlijk. Leuke plek om een keer te lunchen of te dineren!
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Niet heel erg blij, oesters mee gestart, geweldig met heerlijke uitjes in wijn azijn? Of de keuze met klassiek peper. Smeersels met Ali olie is per ongeluk denk ik gewoon mayonaise.Piece van rib-eye. Gaarheid goed, garnituur lijkt wel allemaal kant en klaar van de groothandel. Hoog op smaak, de jus de veau uit een pak. Wijnen waren heel goed, helaas geen dessert wijn aanwezig. Port bij kaas en kaasplank formidabel. Meisjes in de bediening uiterst vriendelijk, maar je mist hier aansturing. De ziel is weg uit het restaurant.
Daniela H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De fondue was heel vloeibaar en sommige van de groente waren niet geschikt voor een kaas fondue. De presentie van het bord met groente was niet mooi.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Bier van de tap was niet lekker, te weinig koolzuur of druk te laag ?
Dit aangegeven maar er werd niets mee gedaan.......
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We waren een uur te vroeg, dat was geen probleem. Onze tafel stond de hele avond voor ons klaar. Super! De bediening was erg vriendelijk. De gerechten goed. We hebben een top avond gehad.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuke locatie, zeer vriendelijk personeel. Voor vegetariërs was de keuze nogal beperkt, slechts twee mogelijkheden, waaronder kaasfondue.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben op zondag 1815 gegeten. De vis van de dag was op, de laatste tournedos was ook net voor mij besteld dus ook op. De soep als voorgerecht was met spekjes of rivierkreeftjes. Ik telde precies 2 hele kleine stukjes rivierkreeft, zouden ook garnalen geweest kunnen zijn. Vervolgens kaasfondue besteld. De smaakte zeer flauw alsof ie aangelengd was met melk of zo. Nagerechten waren lekker. Bediening was op zich goed. Hier gaan we nooit weer eten.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
wij vonden de kaasfondue erg slap en een scherpe kaas gebruikt daarom hebben wij niet opgegeten, de carpaccio was erg lekker, daarin tegen was het nagerecht slap en smaakloos
H. H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het is goed te weten dat het hoofdgerecht zonder bijgerechten (aardappel, groente of friet) zijn. Deze moeten apart besteld worden. Je kunt voor de AH-actie alleen van de kaart bestellen en niet van het 3-gangen keuzemenu.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
prima restaurant, alleen de akoestiek is vervelend. Het is soms moeilijk elkaar te kunnen verstaan. De bediening is joviaal, soms een beetje té, al is dat natuurlijk persoonlijk. De kaasfondue was een beetje té dun, wel lekker.
Goede avond gehad.
C H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Lekker gegeten. Netjes A la carte 2e menu gratis gehad. Prima tent........................................................
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima gegeten, vriendelijk personeel, Sparibs en carpaccio zeker een aanrader.
Romee H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was lekker, we moesten alleen erg lang op alles wachten. Het was niet erg druk maar toch was de bediening traag. Het restaurant ziet er leuk uit.
kruithofpaul K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
dank zij het mooie weer konden we op het terras eten: binnen zag het er verwaarloosd uit en erg donker. Wel unieke locatie
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gezellig gelegen plein, je kunt ook op buitenterras zitten. Hoofdgerecht gamba's was uitstekend en ruim voldoende. Soms is er opluistering met muziek.
Pia L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We zaten buiten, dus inrichting heb ik niet zo bekeken, en het geluidsniveau is dan ook niet zo van toepassing.
Vlotte, vriendelijke bediening. we hebben genoten.