't Filmhuys

Groenestraatmarkt 8 3811 CP Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant 't Filmhuys

In alle rust dineren

Op een van de mooiste plekjes van Amersfoort vind je Grand Café 't Filmhuys. De groenmarkt is een bijzondere plek en het café zelf is al net zo sfeervol. Met veel zorg en liefde worden hier de beste gerechten en wijnen uitgezocht en bereid. Voor de mensen die hun kinderen liever niet thuis laten, maar wel in alle rust willen genieten van de gastvrijheid, heeft ‘t Filmhuys op de tweede verdieping van hun pand een kamer ingericht waar kinderen vanaf vier jaar kunnen spelen.

Meer informatie over restaurant 't Filmhuys

Maandag t/m Donderdag vanaf 12:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Cornelis J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ontvangst was prettig, erg vriendelijk personeel, en ruim voldoende personeel om iedereen snel van dienst te kunnen zijn. Wij hebben heerlijk gegeten. Met de plank met voorgerechten kon ons dinertje niet mer stuk. Misschien minder geschikt voor niet zulke hele grote eters;-). Gelukkig was het hoofdgerecht een prima portie, maar toetje lukte niet meer. Alles bij elkaar hebben wij een erg gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Een aanrader, als we weer in Amersfoort zijn komen we zeker een keer terug.
José B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten (carpaccio/soep vd dag, biefstuk/spareribs, dame blanche). Heel vriendelijk personeel. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
mmannee70 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Rustige doordeweekse avond, de temperatuur was niet echt aangenaam maar redelijk koel. Eten was prima, alleen de koffieparfait was ijs-achtig hard
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Alles duurde lang moesten zelf vragen om drinken of de kaart.
Maar uiteindelijk hebben we lekker gegeten .
De bediening kan zeker beter en sneller
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Erg gezellig restaurant, bij de reservering had ik aangegeven dat mijn man jarig was, en hier kwamen ze uitgebreid op terug! Erg gezellig, aanrader.
roystaal .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten was prima, de service ondermaats. Ruim een uur gewacht op hoofdgerecht en toen deze werd geserveerd hebben we twee glazen wijn besteld. Deze kregen we pas bij de laatste happen.
Frodo1een .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een groot, mooi restaurant, gezellige levendige sfeer met vriendelijke bediening. bij het verlaten van het restaurant werd zelfs de deur voor je open gedaan. Heerlijk eten een aanrader.
kipenstien .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben erg lekker gegeten. Gevarieerd aanbod en datgene wat we kize was erg lekker! De bediening was goed en wist ons van alles te vertellen over de ferechten en de speciale biertjes. Erg leuk!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De porties zijn ruim! Je mag kiezen uit de hele kaart, wat een luxe.
Gerechten zijn mooi opgemaakt, smaken uitstekend en de bediening is heel vriendelijk. Wat een topper!
berm0004 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een gezellig eethuis en wat een heerlijke gerechten volle smaken en geweldige service! dit gaan we zeker onthouden!!
Ik heb gezien dat je er ook heerlijk kunt fonduen en gourmetten dat is een aanrader!
anitavandijk12 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke ontvangst heerlijk gegeten. Maar een minpunt was de slagroom. Uit een spuitbus
zo jammer dat veel restaurants dit hebben.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hier gegeten met de AH actie en het was heerlijk. Mochten uit de hele kaart kiezen. Topavond gehad en je ziet ons hier zeker een keertje terug.
trainz .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Prima gegeten in het Filmhuis. Bediening was snel en efficiënt. Eten was goed. Voorgerechtens smaakvol (dagsoep en kleine Oosterse salade). Hoofdgerechten prima (Zalm en spareribs). Alleen de Triffle was geen echte triffle maar eerder een ijsgerecht. Dame Blanche was daarentegen weer top. Kortom wij komen hier terug.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Met AHactie met collega's gegeten. Mocht gewoon a la carte, super! Heerlijk eten, gezellig en goede, vriendelijke bediening.
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk restaurant, erg sfeervol, prima lokatie in hartje Amersfoort. Verrassende keuze aan verschillende soorten wijnen. Ruime keus aan lekkere gerechtjes. Vriendelijk personeel en prima bediening.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Goed eten ; aandacht besteed aan de opmaak!
Zeer vriendelijk personeel, waar bij vertrek door werd open gehouden - helemaal prima!
De ruimte heeft weinig dempend materiaal, waardoor het erg rumoerig en onrustig is.
bergje155 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig restaurant met heerlijk eten en goede service! Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor anderen. Houden ook goed de drankjes in de gaten, heel slim op een leuke manier toch een fles wijn extra soldaat gemaakt.
Astrid321 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ik heb hier lekker en erg gezellig gegeten. Hele vriendelijke en attente bediening. De dame blanche als toetje vond ik erg verrassend en erg lekker. Ik ga hier zeker nog eens een keer eten.
Fabiënne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De service was erg goed, je werd gelijk geholpen. Ook waren ze erg vriendelijk. Het eten was ook echt heel goed! We hoefden niet al te lang te wachten op de gerechten, wat erg fijn was. Verder is het restaurant erg sfeervol ingedeeld. Een echte aanrader dus!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij zijn met z'n 8 geweest. We werden zeer hartelijk ontvangen en er was echt op ons gerekend. Een mooie tafel in een gezellig hip aangeklede omgeving in de buurt van de entreedeur . Een min puntje was dat iedere keer dat er iemand het pand verliet een koude windvlaag over ons heen kwam. Dat werd minder toen de wisseling middaggasten, avondgasten afgelopen was. En wij wat meer alcoholische, bloedverwarming op hadden :))

Het eten was lekker en verrassend. En ook de prijs was, helemaal met de AH actie echt goed .
Een min puntje vonden wij dat het voorgerecht "de proeverij" voor 5 personen gepresenteerd werd op twee plankjes met van veel items maar één of twee neergelegd waren. Zodat we zelf bv één héérlijk carpacciorolletje in drieën moesten delen! En dat was met álle items (op de tong na), zo. Dat vond ik niet leuk en erg onhandig.
En dat veel gepresenteerd wordt op gezellig uitziende maar onhygiënische houten plankjes is ook jammer.

De bediening was leuk, fris, verzorgt en warm.
Kortom we hebben heerlijk gezeten en gegeten. Neem deze tips mee en ga er lekker eten!