Meer informatie over restaurant 't Far

Dinsdag t/m Zondag: Vanaf 12:00 uur

Jouw recensie over het restaurant 't Far

tinyvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gewoon super. Alles wat je op tafel krijgt is lekker. Ik denk nu ongeveer een keer of 10 hier gegeten tijdens onze vakanties over verschillende periodes/jaren. We gaan nergens anders meer heen.
AnkeG .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Prima eten voor een mooie prijs. Lekkere kalfsmedaillons en een prima Admiraal-vis-schotel met patat en aardappeltjes en verse groenten, lekker dessert. Totaal met bier en mineraalwater € 47,50.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zoals gewoonlijk was het eten weer goed en de bediening uitermate vriendelijk. Het zat heerlijk op het terras met voldoende gezelligheid. Ondanks de drukte stonden de producten vlot op tafel. Het vlees zoals het hoort mals en smakelijk en de bijgerechten prima. Het is gewoon hier gewoon zoals het hoort voor een redelijke prijs.
frisian63 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar, je krijgt echt waar voor je geld iets wat in veel eetgelegenheden de laatste jaren minimaal is zijn de hoeveelheid en variatie groentes die je krijgt. Bediening niet opdringerig maar wel attent.
Admiraal schotel was perfect evenals de varkenshaas. Misschien decor wat minder maar het is tenslotte ook een eetcafe en geen restaurant vandaar dat ik hiervoor een dikke voldoende geef want vindt het niet terecht dat mijn gemiddeld cijfer teveel wordt bepaald hierdoor. Liever een wat minder decor en goed eten dan andersom.
l L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten is goed, niet bijzonder. (Snelle hap) Want door de drukte hebben ze je tafel weer nodig voor de volgende ronde. Vriendelijke bediening.
wmb .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed genoeg hoor, lekker eten, zeer vriendelijke dames. Maar wat KOUD!!! Je kan gasten echt niet daar achter bij de deur zetten!! Nadat we de rekening kregen werd er niet meer naar ons om gekeken....
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gewoon lekker eten in een prettige omgeving. Het was wel druk, erg druk. Binnen en buiten zat het vol en dat was wel in de snelheid van bediening te merken. De bediening bleef trouwens erg vriendelijk en legde ook wel uit waarom alles extra lang op zich liet wachten. Desondanks lekker gegeten. Goed en lekker vlees, prima groente en voor de rabarber rijdt je echt een blokje om. Heerlijk.
karinhvh .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hele aardige en goede bediening. Het eten was erg lekker en bij de hoofdgerechten krijg je naast patat en aardappelen ook heel veel gezonde, verse groenten. Ook de desserts waren erg lekker. Het restaurant ziet er zowel binnen als in de serre en tuin sfeervol uit.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijke ossenhaas van de hete steen gegeten. Ook de bijgerechten zijn heerlijk en met zorg bereidt.
Al met al is het een feest om er te eten.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
In 't Far wordt een prima maaltijd geserveerd. Vooraf een heerlijke salade caprese. Als hoofdgerecht ossehaaspuntjes op oosterse wijze. Heerlijk mals vlees met diverse bijgerechten. De bediening is prettig, correct en snel. De sfeer is gezellig. Hoewel het druk was, is het niet luidruchtig. Een eetcafé om eens terug te keren.
Doety S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gisteravond wezen eten bij 't Far met het team van dreamflights met Herman kleinsmit. Wat een geweldige tent met goed eten,dit was voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer.
Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wij zijn absoluut onbekend in TerHerne, dus eerst even kijken waar we kunnen dineren. 's-middags even een versnapering genomen bij 't Far. Dit beviel prima dus we besluiten er op zaterdag te gaan eten. Erg gezellig, leuke correcte bediening en het eten van een super malse biefstuk geserveerd op een stenen plaat is niet alleen super lekker maar ook zeker genoeg.
Als we weer eens in de buurt zijn komen we graag nog eens langs.
Groeten uit Schiedam
J&J den Hertog
Estherkk .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Een aanrader in Terherne! We hebben goed gegeten en een fijne avond gehad. Fijn personeel en voor ieder wat wils op de menukaart.

tip; iets doen aan de buitendeur (terraskant)
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Al een beetje buiten het seizoen, dus niet erg druk. In de serre zaten nog de meeste gasten. Goede bediening, vriendelijk. Eten was prima, twee maal schol, eenmaal biefstuk en een vis trio gerecht. Ruime hoeveelheden, sommigen zeggen dat het teveel is. Bijgerechten met veel groenten, alles vers. Ambiance is zoals je mag verwachten van een eetcafe. Goede verhouding prijs/kwaliteit.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Zeker niet de gezelligste inrichting, maar iedere dag erg druk. Ook dit keer. Met een vertraging van 20 minuten werd de gereserveerde tafel vrijgemaakt. Drankje van de zaak aan de bar, prima. Vlees- en visgerechten zijn smakelijk bereid, recht door zee, heerlijke bijgerechten, een stuk of zes! Ondanks de enorme drukte is het personeel zeer attent, ze lopen zich de sloffen uit het vuur maar zien ondanks de drukte kans om nog even een praatje te maken. Complimenten! Ga er maar eens eten, je zult verrast zijn, door het eten en de prima prijs.
proever46 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Op aanraden van de havenmeester hebben we gegeten bij 't Far. Mijn partner kreeg een prima gebakken kabeljauw met een (te vette) mosterdsaus. Ik ging voor de ribeye. Het vlees was, zoals het hoort, iets doorregen en sappig. Ook de bijlagen waren vers en een eetcafe waardig. De bediening was buitengewoon vriendelijk. Een goed adres om na een sportief dagje gezellig te eten.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
De afgelopen 18 jaar hier meerdere keren uit eten geweest. Hollandse pot en sommige gerechten met een knipoog naar een ander land. Je krijgt heel veel voer voor relatief weinig pecunia. Met de vele bijgerechten stelen ze hier de show en de groenten smaken alsof ze echt vers bereidt worden. We vonden de bloemkool echter te hard en te glazig, ook de sperziebonen waren aan de harde kant maar gelukkig maakten de rode kool en de rabarber dat weer goed. Frites werden lauw geserveerd evenals de Griekse kipschotel; direct aangegeven en het werd zonder morren mee terug genomen naar de keuken en weldra stond er hete frites en een warme Griekse schotel op tafel. De kip was duidelijk van een lage kwaliteit, jammer. De kruiden die gebruikt worden om het geheel een Griekse touch te geven waren eveneens van lage kwaliteit waardoor het geheel vlak van smaak was. Jammer want met een pot biologische kruiden kun je hier met gemak een smakelijk(er) geheel van maken. En misschien een idee om iets minder te serveren maar dan wel met kwalitatief betere kip. Dan komen wij wel weer terug!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Als je voor het eerst in Terherne bent en je wilt uit eten, waar ga je dan? Dan zoek je op Iens en kwamen we eetcafe 't far terecht.
Dit was een uitstekende keuze. Vriendelijke bediening en prima eten. Pas op de kaart wilden wij "steak op stone" weleens proberen. Maar 275 gram ossenhaas is wel erg veel. Toch maar doen en wat blijkt , wij hadden geen enkele moeite om dit stuk vlees te veroberen, zo lekker. Al met al het is hier echt lekker.
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Al weer zeven jaar geleden dat wij hier voor het laatst hadden gegeten. Alles was goed herkenbaar, het decor, de vriendelijke bediening en gied eten tegen een schappelijke prijs. De heren genoten van een mixed grill, 4 soorten vlees, goed bereid en van smaak en een flinke hoeveelheid. De dames smulden van oa de varkenshaas met stroganoff saus en vis trio. Zoals gezegd prima adres voor goed en gezellig eten tegen een redelijke prijs.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Vrijdagavond is Terherne uitgestorven en het lijkt erop dat bijna iedereen bij 't Far is aangeschoven. Het is er prettig druk; stellen, een groep vrienden, een feestje en de biljartclub kan elk moment arriveren.
We hebben hier vaker gegeten en ook nu is de bediening vlot, vriendelijk en alert. Altijd prettig als je ergens neerstrijkt. We beginnen met carpaccio en Arie's visplaatje: paling, garnalen en zalm met toast. Beide gerechten zijn lekker, zien er mooi uit en smaken best.
Het stoofpotje vlees roept herinneringen op aan zondag bij oma; draadjesvlees met een lekkere jus en dat alles gereserveerd in een mooie gietijzeren pan. De admiraalschotel aan de andere kant van de tafel is een trio van vis: goed gegaard met stevige structuur en dat is dus vis zoals die is bedoeld. De verzameling bijgerechten is ruim. Frieten en gebakken aardappeltjes, sperciebonen, rode kool die lekker zacht is en overduidelijk niet uit een pakje komt en een heerlijke rabarber volgens een geheim recept waarin we vanille vermoeden en misschien framboos. De kok laat zich niet verleiden een tipje van de sluier op te lichten, maar daar lijden we beslist niet onder. We hebben dan nog net wat ruimte om samen een choco-caramelbavarois aan te laten rukken en ook die is geheel in orde.
De sfeer is goed en ontspannen. Tussendoor is het de moeite waard de vele prachtige zwartwitfoto's van het dorp en de bewoners te bekijken. Dit is, kortom, een prima plek voor (niet alleen) een koude novemberavond.