T eten en drinken

Roetersstraat 4 1018 WC Amsterdam Nederland Kaart
31-203202888

Meer informatie over restaurant T eten en drinken

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 17:30
- Ontbijt 08:00 - 12:00
Zaterdag en Zondag 09:30 - 17:00
- Ontbijt 09:30 - 16:30

Mdl89 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Echt een zaakje om blij van te worden. Knus, warm, mooie en originele lunch kaart (zowel het aanbod van thee, sap als andere dranken) maar vooral origineel aanbod van lunchgerechten. Zoals een soep arrangement (soep brood en salade). Een fijne uitvalsbasis voor tussen het studeren. Sla de B&B een paar deuren verder over en ga hier zitten!
Leonie G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Een klein en knus cafeetje, leuk aangekleed. Het was vrij druk en wel ontzettend gehorig helaas, je kon elkaar op een gegeven moment nauwelijks meer verstaan.
Ik geef een zeven voor het eten omdat de broodjes prima waren (had een broodje geitenkaas, erg lekker en goed belegd) maar wil toch even kwijt dat ik hier de slechtste latte macchiato van mijn leven geserveerd heb gekregen (in feite kreeg ik gewoon een groot glas lauwe koffie verkeerd.. zonder schuim!), ik wilde niet moeilijk doen en ruilde met de cappuccino van mijn date.. maar die was ook mislukt. Beetje jammer.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Ik kom graag in T. Lekkere broodjes en tegenover de UvA dus ideaal als ik even moet studeren. Ik vind de bediening helaas niet altijd even vriendelijk, jammer! Verder leuke plek om te zitten.
Tessahil .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Vandaag voor de tweede keer bij T geweest om thee te drinken en een taartje te eten. Het concept op zich is erg leuk en van deze tijd. De kaart is gezond en de gerechten zijn net even wat anders dan normaal en zeer betaalbaar. De bediening was druk, onvriendelijk en ongeïnteresseerd, dit was jammer en drukte een beetje een stempel op onze middag.
Ruurdje P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Geluncht met zo'n vijven. De serveerster ging op zoek naar een plekje en met wat geprop zouden we er net passen. Het was misschien wel een beetje te knus. De broodjes waren goed belegd voor een goede prijs en erg lekker.
RMCAPK .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Een leuke lunchroom waar je ook goed glutenvrij kan lunchen. Omdat ze glutenvrij brood hebben kon ik een groot deel van de kaart toch gewoon eten! Verder een goede sfeer en vriendelijk (maar wat te druk) personeel.
Elm .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Ik kom regelmatig bij T om te lunchen of koffie te drinken. De broodjes zijn ruim belegd en niet duur. Voor een paar euro heb je een heerlijke Turkse pide tostie. Er is een ENORM aanbod aan verschillende soorten thee, maar kies gerust voor een koffie of zelfgemaakt sapje want die zijn ook heerlijk.

Enige minpunt aan deze zaak is dat het er altijd heel erg druk is. De tafels staan dicht op elkaar, wat op zich niet zo'n probleem is want dat versterkt het knusse gevoel. Wat wel vervelend is, is dat je niet altijd kan zitten en je soms lang moet wachten voordat je geholpen wordt. Gisteren ruim een half uur gewacht op een tosti en de tweede ronde koffie is nooit gekomen... Personeel is aardig maar niet heel erg oplettend.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
onaardige bediening; jammer. ook jammer dat de argentijnse maté niet als maté geserveerd werd en daardoor veel te slap smaakte. de broodjes vonden wij niet kruidig genoeg. koffie was goed en de cheesecake ook.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Wij zijn bereid om ver te fietsen voor T. Alle ontbijt- en lunchgerechten zijn vers en biologisch en worden ter plekke bereid. Vandaag een relaxte weekendstart gemaakt met perfecte bocakoffie. Heerlijk gekruide malse kip cajun met knapperig brood. Soep van gegrilde paprika en tomatenpesto. Origineel en gezond. Professionele no-nonsense bediening in een warme, gezellige ambiance. Het klopt gewoon, ook de prijs kwaliteit is goed. We komen hier regelmatig, wat zouden we graag zo'n tent bij ons in de buurt hebben!
Renske T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Ik werk in de buurt van T en het is een fantastische plek. Gisteren ging een collega met zwangerschapsverlof en hebben we er taartjes gegeten: echt over-heerlijk! Dus super kwaliteit, zelf gemaakt, vers, zeer betaalbaar, heerlijke theetjes (maar ook koffie!).
Tentje ziet er leuk en gezellig uit en de bediening is attent en snel.
Carlijn07 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Heerlijk homemade eten, geweldige bediening en huiselijke sfeer. Bij T kan je de hele dag zitten, kijken en genieten. Meer dan waar voor je geld.
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Heb hier een uitstekende high tea genuttigd met de eet club, we begonnen met een uitleg van de verschillende theesoorten o.a. kamille thee maar ook de verse gember en dille, daarna kregen we een plateau hartige hapjes o.a. een lekker krokant toastje met gesmolten geitenkaas, mini sandwich met zalm daarna kregen we een mini quiche kaas/aubergine opvolgend een super verse scone met clotted cream en mango en aardbeien jam, het hoogtepunt was wel een plateau met de zoete hapjes, o.a. worteltaart verse slagroom met aardbeien en een mini muffin en een super lekker chocolade taartje, dit werd allemaal vol enthousiasme geserveerd, prijs kwaliteit is ook prima in orde, zeker een aanrader
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Ben hier wezen eten met 4personen al hoewel de tafeltjes dicht op elkaar staan heb je geen last van de ander.Wat gelijk opvalt is de ongedwongen sfeer.Je word op tijd geholpen ondanks het helemaal vol zat(meest studenten van de overkant)en dat is fijn.Verassende menukaart met net even andere lunch dingetjes dan normale 2 kroketten met brood.Ook allemaal gezond en zelf gemaakt de humus was heerlijk en de aubergine,s ook.Koffie ook goed heet en lekkere volle bak.Vriendelijk personeel, bij verlaten ook nog 2 heerlijke stukjes taart meegenomen wortreltjes en cheese cake verrukkelijk!!Zal hier zeker nog eens terug komen.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Ik heb mijn beste vriendinnetje hier mee naar toe genomen voor een high-tea als verjaardagsverassing. We zijn zeker niet teleurgesteld. Het is een klein, knus een creatief zaakje met relaxte bediening en lekkere hapjes. Goeie prijskwaliteit verhouding ook; aanrader!
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Al veel positieve verhalen gehoord over T maar vandaag het eindelijk zelf mogen ervaren. Een kleine maar gezellige lunchroom met een menukaart waar ik als vegetariër vrolijk van wordt! De warme broodjes zijn op het lekkere brood van 'Brood' en uit alle soorten thee en andere warme/koude dranken valt ook een ruime keuze te maken. Een fijne plek om even lekker te zitten en in alle rust van een lekkere en gezonde lunch te genieten.