't Elfde Gebod

Koningin Wilhelmina Boulevard 28 2202 GW Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant 't Elfde Gebod

Prachtig uitzicht op zee

‘t Elfde Gebod: Gij zult genieten. En waar kan dat beter dan op deze prachtige locatie? Hier moet je zijn voor een uitgebreide high-tea, maar ook voor een diner met spectaculair uitzicht op zee. De enthousiaste bediening staat wanneer nodig voor je klaar om je advies te geven over de verschillende gerechten en het uitgebreide wijnassortiment.

Meer informatie over restaurant 't Elfde Gebod

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 23:00
Zaterdag 14:30 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
6,6
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
een mooie inrichting met het interieur van een kerk, maar dat weer te niet gedaan met een vreemd soort groen licht en een beetje onpersoonlijke tafelsschikking. Het eten was vrij standaard, met voor vegetariers slechts twee keuzes, een quiche of een hamburger. Die laatste gekozen, wat een slap wit kadetje bleek met een hamburger van de vegetarische slager (dat wel!). voor een paar cent extra zouden ze die kunnen vervangen voor n broodje dat meer vult en met meer smaak. De garnituur van een paar slablaadjes en een schijfje tomaat is ook niet passend bij de prijzen die dit restaurant hanteert. De kwaliteit van het eten vond ik erg teleurstellend, zeker gezien de potentie van wat ze kunnen maken van n tent met een kerkelijk interieur.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
bediening was goed en vriende
lijke en snel en niet te lang wachten en het eten was goed.
En het was gezellig dus geen klachten
Aron O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Fantastisch restaurant met heerlijke gerechten en zeer goede bediening. De bijgerechten maken het compleet om niet te eten wat je niet wil eten. Hadden de sliptongen en biefstuk. Gewoon erg goed! Carpaccio vooraf top!
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Mooi gelegen aan de boulevard in Noordwijk als onderdeel van de hotel van Oranje. We werden hartelijk ontvangen. Vooraf had ik de vitello tonato als hoofdgerecht had ik het stoofpotje met thaise kip. Het was allebei voortreffelijk! Een restaurant om nog eens naar terug te keren
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De ontvangst was verre van hartelijk.
Men deed geen enkele moeite om een geschikte tafel voor ons te vinden.
Waarschijnlijk gaat het met de firma te goed.
Na overweging konden wij een tafel krijgen op het buitenterras.
Deze zijn echter veel te klein om alle gerechten kwijt te kunnen.
Wij kozen voor mosselen met patat en salade.
De mosselen waren goed, de patat zeer slecht en de salade middelmatig.
Maar ook hier was de bediening niet attent en niet vriendelijk.
Gelukkig zijn in Noordwijk genoeg andere goede restaurants te vinden.
Ursula N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Voor het eerst in m'n leven weggelopen in een restaurant! Wat n abominabele service, na voorgerecht een dik uur niemand aan tafel gehad en dus ook geen hoofdgerecht...excuus is dat er een groep tussendoor kwam? Pardon? Toen wij aankwamen was restaurant op n paar tafels na leeg.
Totaal geen inlevingsvermogen van bediening, slap excuus... Geen aanrader
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Met een Ipad in de hand wordt onze bestelling door de bediening opgenomen. Ik probeer nog even oogcontact, maar dat gaat niet met al die apparatuur. Nadat de Ipad was weggestopt kwam de glimlach en kregen wij in de juiste volgorde onze bestelling. Natuurlijk eerst onze Chardonnay Monreau. Alle bijgerechten moesten apart besteld worden en zaten niet in de prijs van het hoofdgerecht. Tja, dat gebeurt wel eens meer, maar ik vind het niets. De gegrilde zalm smaakte overigens prima en de bijgerechten ook. Seizoen groenten, roerbak groenten en frites met mayonaise. Ik vroeg om een apart dessert, lekkere aardbeien met wat sorbetijs. Stond niet op de Ipad, maar het kwam wel. Fantastisch. Het was gezellig, maar het wordt allemaal zo geautomatiseerd.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vandaag met mijn dochter geluncht. Wat een drama. Allereerst waren overal om ons heen schoonmakers aan het werk. Met een staalborstel werd de vloer geboend terwijl een ander liep te dweilen. De derde sjouwde door de zaak met een vieze emmer sop. Ondertussen bleven de bestelde broodjes weg. Terwijl er maar twee tafeltjes bezet waren. Na 40 minuten toch maar eens gevraagd hoe het zat. Toen bleken sommige ingrediënten niet voorradig.. het eten was prima toen het eindelijk kwam maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Aron O.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Een heel erg leuk restaurant met prachtig glas in lood ramen, de bediening vertelde dat dit uit een kathedraal uit frankrijk komt, het eten was fantastisch en de bediening maakte de avond compleet, heel attent, ze denken echt met je mee. De kaart heeft allemaal bekende gerechten en zijn stuk voor stuk verrukkelijk.
Swenna .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
De service in dit restaurant is niet meer wat het geweest is. Vooral als je als trouwe klant gewijgerd wordt, omdat er geen tafels meer beschikbaar zijn, terwijl het halve restaurant nog vrije tafels bevat. Het past echter niet in het protocol om een slecht ter been zijnde jongeman een van de vrije tafels aan te bieden. Dan maar op een hoge kruk aan de bar.... Nee, wij komen hier nooit meer terug.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Lunchen met een relatie. Was erg rustig. Alles was eigenlijk goed zonder dat het bijzonder of spectaculair was. Prijzen wel aan de hoge kant. Een glas verse jus ( betwijfel of die echt vers was) voor € 4,15 is veel. En ook een Cappuccino voor € 3,25 en een espresso voor € 3 is behoorlijk. Zal er niet snel terug gaan zonder dat er iets mis was.
Simons1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Een lunch in een mooie omgeving, een sfeervolle zaak met uitzicht op zee. Het broodje Brie dat besteld werd, was heerlijk. Grof brood, vers, goed belegd en eigenlijk te veel. De salade geitenkaas / honing bestond uit lekkere verse sla met daarop een stuk geitenkaas. Helaas was deze met een brander snel even geroosterd aan de bovenkant waardoor het smaakte als de bovenlaag van een crème brulée. Dat geeft echt een ander effect dan de geitenkaas onder de grill. Kleine misser, verder goed.
Sander0306 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Bij aankomst vroegen we 1 van de bediensters of er binnen nog plaats was. Haar antwoord was "dan moet je even binnen kijken". Helaas hebben we dat ook gedaan. Eenmaal aan tafel duurde het 25 minuten voordat de spullen van de vorige bezoekers werden verwijderd. Daarna moesten we nogmaals 25 minuten wachten op onze drankjes. Na ruim een uur, en meerdere pogingen om het personeel aan te spreken, konden we eten bestellen. Dat zou volgens de onvriendelijke ober nog ruim een uur gaan duren. Kortom, buitengewoon slechte service! Andere klanten klaagden ook over de lange wachttijden. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer naartoe.
Beste Sander,

Bedankt voor uw reactie. Wat jammer dat u geen goede herinnering aan uw bezoek aan ons grand café heeft overgehouden. Wij streven altijd naar een optimale klantbeleving en vinden het spijtig te horen dat u dit niet heeft kunnen ervaren. Desalniettemin hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Team Elfde Gebod.
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Hier wordt bussiness class van Harry Mens opgenomen. Leuk gedeelte van hotels van oranje. Gezien de drukte konden we pas laat eten en waren niet alle bestelde ingredieenten aanwezig. Dit wrd beleefd verteld en alternatieven aangeboden

Zelf de uiensoepgenomen goed gemaakt met veel uien en mooie gegrilde kaas op het geroosterde brood.
De biefstuk was prima rare medium gebakken. De groente garnituur was matig en heel weinig. Jammer dat salade ontbrak.

Kaasplankje met 4 soorten kaas na was goed met lekkere druiven
Beste gast,

Bedankt voor uw recensie op Iens.nl. Nogmaals excuus voor drukte, waardoor u als klant niet de volledige aandacht kreeg die u wel verdiend. Wij willen u daarom graag tegemoetkomen. Kunt u contact met ons opnemen via info@hotelvanoranje.nl t.a.v. Reinier van Iwaarden. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Reinier van Iwaarden, Hotels van Oranje.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Hoewel de aankleding van het restaurant doet vermoeden dat je in een sjieke tent bent beland, valt dat in werkelijkheid erg tegen.
We waren met een groep mensen waarvoor een dinertje was ingekocht. We bestelden drankjes en vroegen om wat kraanwater in een karafje. Dit was niet mogelijk.
Enkelen van ons kwamen iets later aan tafel en moesten zelf de bediening er attent op maken dat zij nog geen drinken hadden.
We kregen een tomatensoepje met een toefje creme fraiche. De soep was erg pittig.
Het hoofdgerecht kwam op tafel: oosterse kip. De erbij geserveerde rijst was niet gaar. Groente of sla ontbrak.
Inmiddels hadden sommigen hun drankje op en wachtten op een nieuwe bestelronde. De obers leken ons niet te zien.
Het nagerecht was niet ingekocht, maar zelf bestellen was niet mogelijk werd ons verteld. De keuken zou al dicht zijn. We suggereerden dan dat we koffie met appeltaart wilden bestellen. Helaas was dit ook niet mogelijk. Er zou niet genoeg zijn.
We gingen gedesillusioneerd naar huis. Hopelijk is het restaurant beter als je hier individueel langs komt.
Beste Bowi. Allereerst bedankt voor het plaatsen van een recensie. Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij vinden het erg jammer om te lezen wat er gebeurt is. Om er in de toekomst voor te zorgen dat dit niet meer voorkomt worden er verbeteringen besproken. Met vriendelijke groet, Mike van Bokhoven (General Manager).
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Zelden zulk gedesinteresseerd personeel gezien. We moesten drie keer om de kaart vragen (het restaurant was nagenoeg leeg), en nadat we de wijnkaart hadden gevraagd kwam de serveerster niet terug om de bestelling op te nemen. Eten werd ruw voor je neus gezet, totaal geen aandacht voor gastvrijheid. Het eten was middelmatig - de kipcurry zag er onsmakelijk uit, maar was eetbaar. Biefstuk was wel goed gebakken, mosselen hadden te lang gestaan. Al met al zijn er in Noordwijk veel betere restaurants te vinden, want de prijs-kwaliteit verhouding was slecht.
Jmw .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
In verband met allergie gevraagd of ik bruin brood kon krijgen met jonge kaas, tomaat en komkommer.
Er werd overlegd omdat de ober ( ver moedelijk vakantiekracht en heel jong) niet wist hoe hij dit moest declareren.
Kwam terug, het was mogelijk. De excate bestelling werd op bierviltje genoteerd.
De bestelling arriveerde. Een bruine bol met behalve mijn bestelde beleg ook vlees en mayonaise en ei ertussen. Werd weer mee terug genomen met excuses.
Even later nieuw bord, nieuwe bol, met de bestelde producten er op, maar ook een gebakken ei. Heb gemeld dat het weer niet klopte maar dat ik het wel op zou eten.
De rekening kwam 12,50 euro voor een clubsandwich. Heb de bediening erover aangesproken, en er kwam na overleg iemand anders die zei dat de chef zei dat het een clubsandwich was en ook zo gedeclareerd moest worden. Op mijn reaktie dat ik dat niet besteld had kwam het antwoord dat ze dit intern nog zouden bespreken maar er was geen enkele creatieve oplossing mogelijk.
Dit was de eerste keer in mijn leven dat ik een broodje kaas met tomaat en komkommer voor %u20AC 14,50 heb gegeten en ook de eerste keer , en tevens de laatste, dat ik op dit adres geweest ben.
De klant is koning, maar als onderdeel van Oranjehotels is er hier weinig van te merken. Er wordt niet gecommuniceerd, men had meteen bij mijn bestelling aan moeten geven dat mijn wens niet uitvoerbaar was of dat er als clubsandwich gedeclareerd zou worden.
Onprettige communicatie ...en zeggen dat er intern over gecommuniceerd gaat worden is voor de klant van geen enkel belang. Communiceren doe je met je klant, zo niet, dan blijft ie weg. slechte ervaring!

Het heeft, ivm vakantie ( 4 weken?) vier weken geduurd voor ik een reaktie op mijn via de mail ingediende klacht kreeg.
Werd gebeld door iemand die mijn kant van het verhaal wel wilde horen ( stond uitgebreid in de klachtmail) , en plotseling bleek dat precies dezelfde persoon te zijn die zo star had gereageerd met de opmerking " de chef zeft dat dit een clubsandwich was" en niet tot inlevingsvermogen en communicatie te bewegen was. Het bleek de manager te zijn!
Niet echt handig gekozen, om deze dame te laten bellen, al wist ze nog wel te melden dat mijn verhaal anders was dan ze gehoord had.
Ik stelde voor dat het onredelijke bedrag, verminderd met wat ik besteld had, naar mij teruggestort zou worden.
Dat moest ze overleggen, dat was niet gebruikelijk. Ik zou teruggebeld worden. En, het is te raden, ook deze communicatie liep weer als verwacht, ik werd niet teruggebeld.
Weekje later gemaild en contact gehad met secretaresse operations.
Had niet veel zin, het bierviltje waar de bestelling op geschreven was...".mevrouw dat kan helemaal niet, er liggen geen bierviltjes op tafel", en het was echt een normaal bedrag, die 12,50 voor een broodje kaas, komkommer, tomaat, want het personeel had wel 3 keer moeten lopen.
Bizar, deze redenatie als je bedenkt dat ze inderdaad wel 3 keer moesten lopen, maar uitsluitend omdat ze tot twee keer toe met een foute bestelling kwamen.
Maar, hun mooie gebaar, ik mag ( vanuit Utrecht) een kopje koffie of thee komen drinken, maar dat moet wel voor uiterlijk eind juni !
Bovenstaande bevestigt eens te meer de communicatie en klantvriendelijkheid die daarcompleet mist.
Kijk uit wat je bestelt, want bestel je een glaasje witte wijn, dan kan het zomaar zijn dat je champagne af moet rekenen.
Foute boel daar, bezint eer ge begint
CarlaW .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Vooraf was redelijk , hoofdgerecht waterzooi, meer aardappel en prei dan gevogelte. Heel slecht. Toetje ook matig.
Ongevraagd een grote cappuccino van €5.00 geserveerd .
Dit is een afrader, nooit meer!
Jaap U.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Nog een keer een kans gegeven na eerdere slechte ervaring. Niets verbeterd. Bediening is een drama. Niet vriendelijk en zowel bij de bestelling van de drankjes als de lunch fouten.uitsmijter op verkeerd brood teruggestuurd en toen die terug kwam zag het er uit alsof ei en ham met een kwaaie kop op ander brood waren gekwakt.
Als je daarbij de prijs meerekent is de conclusie simpel: nu echt nooit meer.
Sophia5 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Ik heb hier onlangs met vriendinnen heerlijk zitten lunchen. Het broodje carpaccio is zijn geld zeer zeker waard. Samen met een lekker glaasje verse jus d'orange was het genieten. De ambiance is erg prettig en de bediening is zeer vriendelijk en was op het juiste moment aanwezig. Hier komen wij zeker terug!