't Elfde Gebod

Zaterdag 10:30 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Diena L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Na geparkeerd te hebben in een parkeer garage liepen we meteen langs 't Elfde Gebod. De uitstraling trok ons eigenlijk naar binnen, gezellig bruin eetcafe dat redelijk vol zat. We moesten even wachten aan de bar tot er een tafel klaar was. Geen straf we werden uitermate gastvrij geholpen. Het personeel was attend en vlot. We kregen een amuze aangeboden, deze was zeer smakelijk. Eenmaal aan tafel kwamen de voorgerechten na bestelling vlot, maar een was vergeten en dus helaas kwam die later. Aangezien de soep toch heet was hebben we gewacht tot de order compleet was. De pastinaaksoep was een aanrader. Net als de andere Soepen. Er waren gedurende de hele maaltijd wat slordigheids foutjes bij de bediening. Dit werd steeds goed opgelost maar stoorde toch. het hoofdgerecht liet wat lang op zich wachten. Waarschijnlijk door dat het ondertussen aardig druk was. De hamburgers, heerlijk echt een goede complete maaltijd, die niet op ging omdat het zo een royale portie was. De sate was uitstekend qua smaak en niet te gaar of rauw. Voor herhaling vatbaar..
Gummshoe .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zalig gegeten! Goede service en lekker gezellig. De biefstuk met champions en de kabeljauw met sinaaappelsaus waren perfect.
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
De menukaart is niet erg uitgebreid, maar ik heb zelden zo'n lekkere biefstuk gegeten (van de grill) als daar. Ik weet uit ervaring dat hun zelfgemaakte saté ook erg lekker is. Vriendelijke, vlotte bediening. Op het terras, uit de wind, op een zwoele zomeravond. Wat wil een mens nog meer.
Petrus47 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
we gaan regelmatig een hapje eten bij het elfde gebod en het eten was er altijd erg goed.
de laatste keer viel het echter tegen.
mijn patner had biefstuk met jus/ en spekjes besteld en ik de varkenshaaspuntjes in champignon/roomsaus.
toen het echter werd geserveerd bleken we beiden dezelfde saus/jus te hebben gekregen?en al het eten dreef letterlijk in de saus.
de groentes die op het bord lagen waren minimaal en samen kregen we een heel klein schaaltje friet.
toen ik de ober vroeg hoe het kon dat we dezelfde saus hadden terwijl ik iets anders besteld had was het antwoord:dat komt omdat het van de grill komt.?
kortom deze keer was het eten een echte tegenvaller.
misschien volgende keer beter,anders zullen we toch op zoeken moeten naar een ander lekker eetcafeetje.

Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
't Elfde Gebod is nog altijd een goed en gezellig eetcafé. We hebben er aan het begin van de avond gegeten, net voordat de zaak weer helemaal vol stroomde. Het eten ontstijgt het niveau van een eetcafé; we kregen zowaar een amuse vooraf. Er waren een paar minpuntjes: In de salade die ik vooraf had, was een cruciaal ingrediënt (blauwe kaas) vergeten, het duurde wel erg lang voordat we na het voorgerecht het hoofdgerecht geserveerd kregen en het personeel mag - hoewel heel vriendelijk - iets oplettender zijn. Dat laatste zou gelijk schelen in de drankomzet. Al met al is dit een erg prettig eetcafé, waar iedereen zich op zijn gemak voelt, je gezellig met elkaar kunt kletsen en er voor iedereen wel wat lekkers op de kaart staat.
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Leuk bruin café, met Mariabeelden, kruizen en rozenkransen als decoratie. Diverse bieren op tap, maar ook de wijn smaakte prima. Ons grote gezelschap (negen personen) werd gastvrij ontvangen. Ondanks dat we later aan tafel gingen dan gereserveerd, waren de gastheren erg vriendelijk. We werden regelmatig van nieuwe drankjes voorzien, zonder dat de bediening opdringerig was.
Als amuse van het huis kregen we een zwezerikbitterbal, lekker! Ik koos voor de saté, volgens de kaart een klassieker van de zaak. Een aanrader. Lekker mals vlees in een pittige satésaus.
Kortom; leuke sfeer, vriendelijke, flexibele bediening, lekker eten voor een schappelijke prijs. Ik ga Het Elfde gebod zeker weer bezoeken als ik nog eens in de stad ben!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Best makkelijk en lekker, en het ziet er nog altijd leuk uit vanbinnen.
Jammer dat ook bij deze lunch weer bleek dat vooral het langer in dienst zijnde personeel er te goed van doordrongen is dat het blijft lopen, op welke toon je de gasten ook aanspreekt.
Robke25 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Het eten is erg goed bij dit apart ingerichte eetetablissement. De bediening is echter bedroevend en dan met name doelend op de grijs gestekelde ober. Deze man heeft niets meegekregen van klantvriendelijkheid. Erg jammer van dit restaurant want de overige ingrediënten zijn zeker aanwezig!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Katholiek abdij-achtig gezellig met die tientallen kruizen aan de muur. Vriendelijke snelle en correctie bediening. De biefstuk was perfect medium, de friet zeer goed, maar de spare ribs iets te vettig en een beetje saai gemarineerd. Netjes dat je vooraf chorizo en olijven krijgt.
Artvark1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Top gegeten voor een redelijke prijs. leuke gevarieerde kaart en zeer vriendelijke bediening. Meisje in bediening was nieuw en wat onzeker, maar wist dit met charme goed op te lossen. Aangenaam verrast bij mijn eerste bezoek. Aanrader!