't Elf Uur

Deventerweg 27 7213 Gorssel Nederland Kaart

Over het restaurant 't Elf Uur

Restaurant ´t Elf Uur is al jaren een begrip in Gorssel en omgeving. Gelegen op een centrale plek middenin het prachtige dorp Gorssel, bieden ze je een laagdrempelige, gastvrije en gezellige sfeer.

Je kunt op het ruime terras een plekje in de zon of schaduw vinden, voor een lekkere kop koffie met gebak, heerlijke lunch of een uitgebreid diner. Iets te vieren? Een dag gefietst? Lekker bijkletsen met vrienden of familie in de serre? Bij restaurant 't Elf Uur kun je voor elke gelegenheid terecht.

Voor de kleine gasten is er een speciale kidscorner, heerlijke kindermenu's en goede kinderstoelen. Tot snel bij 't Elf Uur in Gorssel!

Meer informatie over restaurant 't Elf Uur

Jouw recensie over het restaurant 't Elf Uur

Anne O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Mijn en m'n partners eten (omelet) was prima, tomatensoep héél lekker en makreelsalade werd èrg goed genoemd... Top service. Kindvriendelijk. Enige nadeel was de wachttijd na bestelling (terwijl er maar drie tafels bezet waren) en de dames kwamen een maal aan tafel om te de bestelling op te nemen terwijl die al weg was of om te vragen of we wat drink wilden terwijl dat er net stond. Desalniettemin top lunch.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Gezellig, goed eten, snelle en zeer goede bediening
Annelotte B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Super lekker gegeten. Prima ingericht voor kinderen. Vriendelijk personeel.
Alexander A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
De slip tongetjes worden steeds kleiner. Niet okey. Smaak wel prima. Met drie mensen een te kleine portie frietjes. Tuurlijk je mag bijbestellen maar je eten is dan al op. Friet na de maaltijd. Nog steeds een leuke locatie. Ik zou zeggen knijpen in je kwaliteit is niet handig! Hartelijke groeten Alexander.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was voortreffelijk. Er werd verrassend goed rekening gehouden met onze diëten. Bediening was professioneel en erg vriendelijk. Entourage was gezelliger dan op de foto's. Wij hebben genoten!
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
voorgerecht erg zout
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
gezellig gegeten, het eten was erg goed. Wat we als iets minder prettig ervaarden: De ober had een doordringende transpiratielucht bij zich hangen en er kon bij hem nauwelijks een glimlach af ( misschien zijn dag niet ).
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ons tweede bezoek, nu voor een late lunch op zondag. Geen uitgebreide lunchkaart. Maar wat er op staat is erg lekker! Vriendelijke bediening, nette inrichting en voor een prima prijs.
De Heer V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
eten was perfect ,de porties vond ik een beetje te groot ,verder prima
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Alles best oke. Maar waarom moeten ze dat steeds opnieuw komen vragen, hebben ze bevestiging nodig ofzo? De vloek van de NL horeca, en als je de bediening nodig hebt kijken ze weg...
GJ V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het zag er prachtig uit
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
een waar genoegen, wederom hoge kwaliteit, alleen een iets langere wachttijd vanwege grote drukte.
Aan te bevelen voor een ieder die eens iets aparts wil uitproberen , namelijk de biefstukpuntjes, echt verrukkelijk
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekker gegeten en kindvriendelijk! Vriendelijk personeel!
Menu voor de kids en leuk cadeautje na het eten!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wij hebben hier op een avond op het terras gegeten, afgezien van de drukke weg was de maaltijd echt uitstekend. Ik had een burger “Hollands glorie” en dit was 1 van de beste burgers die ik ooit gegeten heb. Bedenong was uitermate vriendelijk. En dit alles voor een leuke prijs. Echt een aanrader.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
de bediening laat steken vallen. Makt niet ech tcontact en werkt niet hygiënisch. Roken tussendoor en haren ordenen zonder daarna de handen te wassen. Afgezien van het feit, dat je dit niet doet terwijl je bedient.
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eenvoudige kaart, maar lekker en kwalitatief goed eten. Vriendelijke bediening.
jaap N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
wij de fam norbruis hebben heerlijk gegeten bij u.
verder raden wij mensen u bij jullie tekomen eten
en het is erg gezelig en rustig bij jullie,
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Grote porties, aan een hoofgerecht en dessert heb je ruim voldoende. Lekker eten voor een goeie priis!
Het terras is aan de voorzijde aardig rumoerig vanwege de drukke doorgaande weg.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hadden 3xslibtong,2xpannekoeken,1xsnoekbaars.
In het vervolg zeggen we hebben een weekmenuDe slibtongen hadden zeer weinig smaak,2x pannenkoeken waren goed,snoekbaars ook/.In het vervolg zeggen aan tafel dat er een weekmenu is.Het bleek nu mosselen te zijn,
die hadden we liever gehad.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker gegeten en super service.