't Elf Uur

Deventerweg 27 7213 Gorssel Nederland Kaart

Over het restaurant 't Elf Uur

Restaurant ´t Elf Uur is al jaren een begrip in Gorssel en omgeving. Gelegen op een centrale plek middenin het prachtige dorp Gorssel, bieden ze je een laagdrempelige, gastvrije en gezellige sfeer.

Je kunt op het ruime terras een plekje in de zon of schaduw vinden, voor een lekkere kop koffie met gebak, heerlijke lunch of een uitgebreid diner. Iets te vieren? Een dag gefietst? Lekker bijkletsen met vrienden of familie in de serre? Bij restaurant 't Elf Uur kun je voor elke gelegenheid terecht.

Voor de kleine gasten is er een speciale kidscorner, heerlijke kindermenu's en goede kinderstoelen. Tot snel bij 't Elf Uur in Gorssel!

Meer informatie over restaurant 't Elf Uur

Jouw recensie over het restaurant 't Elf Uur

De Heer V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
eten was perfect ,de porties vond ik een beetje te groot ,verder prima
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Alles best oke. Maar waarom moeten ze dat steeds opnieuw komen vragen, hebben ze bevestiging nodig ofzo? De vloek van de NL horeca, en als je de bediening nodig hebt kijken ze weg...
GJ V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het zag er prachtig uit
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
een waar genoegen, wederom hoge kwaliteit, alleen een iets langere wachttijd vanwege grote drukte.
Aan te bevelen voor een ieder die eens iets aparts wil uitproberen , namelijk de biefstukpuntjes, echt verrukkelijk
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekker gegeten en kindvriendelijk! Vriendelijk personeel!
Menu voor de kids en leuk cadeautje na het eten!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wij hebben hier op een avond op het terras gegeten, afgezien van de drukke weg was de maaltijd echt uitstekend. Ik had een burger “Hollands glorie” en dit was 1 van de beste burgers die ik ooit gegeten heb. Bedenong was uitermate vriendelijk. En dit alles voor een leuke prijs. Echt een aanrader.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
de bediening laat steken vallen. Makt niet ech tcontact en werkt niet hygiënisch. Roken tussendoor en haren ordenen zonder daarna de handen te wassen. Afgezien van het feit, dat je dit niet doet terwijl je bedient.
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Eenvoudige kaart, maar lekker en kwalitatief goed eten. Vriendelijke bediening.
jaap N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
wij de fam norbruis hebben heerlijk gegeten bij u.
verder raden wij mensen u bij jullie tekomen eten
en het is erg gezelig en rustig bij jullie,
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Grote porties, aan een hoofgerecht en dessert heb je ruim voldoende. Lekker eten voor een goeie priis!
Het terras is aan de voorzijde aardig rumoerig vanwege de drukke doorgaande weg.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hadden 3xslibtong,2xpannekoeken,1xsnoekbaars.
In het vervolg zeggen we hebben een weekmenuDe slibtongen hadden zeer weinig smaak,2x pannenkoeken waren goed,snoekbaars ook/.In het vervolg zeggen aan tafel dat er een weekmenu is.Het bleek nu mosselen te zijn,
die hadden we liever gehad.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker gegeten en super service.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
I
Sita K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Prima gegeten.Alleen t opnemen van de bestelling was niet helemaal goed gegaan(vakantiekracht?)De bestelde salade kwam 10 minuten eerder dan de hamburgers .Is prettiger als voor 4 personen alles tegelijk opgediend wordt.De kan water was vergeten.
S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hadden binnen erg veel last van vliegen. Niet echt gezellig tijdens het eten. We hebben dit aangekaart en men is zich er bewust van, maar misschien toch best een oplossing hiervoor zoeken.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Entrecote perfect klaargemaakt zoals gevraagd. Leuke sfeer en bediening. Borden erg mooi opgemaakt en voldoende patatjes en salade.
Ciska G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
alweer lekker gegeten je krijgt echt waar voor je geld
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wij hadden een diner cadeau gekregen voor een speciale gelegenheid. Wij zijn door het personeel in de watten gelegd. Heel erg leuk. Wij hebben ook erg lekker gegeten met als extra een amuse van de chef, gamba's op een heerlijk "prutje" met asperge en melkschuim. Die kan zo op de kaart. Bedankt voor de fijne avond. Frank en Rian
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Super gezellig buiten gezeten en echt lekker gegeten voor een leuke prijs. Fijne bediening. Komen zeker nog een keertje terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Gerechten zijn erg lekker, en vooral meer dan genoeg.. complimenten voor de koks. Hartelijke ontvangst door de vriendelijke en prima bediening.