't Elf Uur

Deventerweg 27 7213 Gorssel Nederland Kaart

Over het restaurant 't Elf Uur

Restaurant ´t Elf Uur is al jaren een begrip in Gorssel en omgeving. Gelegen op een centrale plek middenin het prachtige dorp Gorssel, bieden ze je een laagdrempelige, gastvrije en gezellige sfeer.

Je kunt op het ruime terras een plekje in de zon of schaduw vinden, voor een lekkere kop koffie met gebak, heerlijke lunch of een uitgebreid diner. Iets te vieren? Een dag gefietst? Lekker bijkletsen met vrienden of familie in de serre? Bij restaurant 't Elf Uur kun je voor elke gelegenheid terecht.

Voor de kleine gasten is er een speciale kidscorner, heerlijke kindermenu's en goede kinderstoelen. Tot snel bij 't Elf Uur in Gorssel!

Meer informatie over restaurant 't Elf Uur

Jouw recensie over het restaurant 't Elf Uur

Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Kom zeker als ik in de buurt ben nog wel eens.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance.
jaap N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
jullie zaak geef een gezelige sfeeer en het eten is prima.
graag tot de volgende keer verder is de bediening ook goed
gr.fam norbruis.
Maurine V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heel aardige bediening, eten goed prijs-kwaliteit..
Wilfried G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben vanavond gezellig gegeten. Het was goed, bediening was vlot en goed, ambiance was gezellig. Kortom we hadden een fijne avond.
Samuel S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
lekker eten voor een goede prijs!
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Aardige bediening, ongedwongen sfeer en lekker betaalbaar eten
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Afgelopen zaterdag in dit gezellige restaurant heerlijk gegeten. Ook de bediening en sfeer was top! Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
kwaliteit nooit ter discussie .
Vriendelijkheid en gastvrijheid buitengewoon , een extra reden om hier regelmatig de zinnen te verzetten
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed eten voor een goede prijs in een sfeervol en gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Duurde dit keer langer voordat we het eten kregen en 1 maaltijd was vergeten. Eten was deels lauw. Wel goed gemaakt bij afrekenen!
Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Hallo,

Het is ons goed bevallen.
Prima kwaliteit en gezellige ruimte. Vrij alerte bediening en vriendelijk.
Suggestie: gehaktballen toevoegen aan menu?
Geen commentaar maar ook lekker.
We hebben genoten!
JOOP K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Niet duur en zeer goed eten
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Proef op de som genomen, niet langs gereden zoals al jaren ivm mijn werk in Zutphen e.o maar voor de 2e keer wezen eten nu met zakenrelaties.

Het betrof een nieuwe menu-kaart welke wederom door het seizoen gekleurd is.
Ruime keuze en uitnodigende gerechten, met buiten de kaart een maandmenu in de wild trend.

Ontvangen door een gastheer pur sang.

Redelijk vol in het restaurant, maar complete aandacht voor ons.

1x spinaziesoep met zalm;
Uitmuntend voor mijn tafelgenote.
1 x de salade met kabeljauw, een compote van biet en appel en mieriksworteldressing, perfecte combinatie !
En 2 x carpaccio van ossenhaas met pesto waar pesto echt pesto is, voor de andere heren.

Als hoofd 2x de biologische hamburger met compote van peer en blauwe kaas. Top
1x spies varkenshaas met pepersaus
En ik zelf de pasta met ossenhaaspuntjes en truffelsaus...
Wauw!
Restaurant 't Elf uur u en uw team staan bij mij op de kaart al weet ik de weg nu blind te vinden.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met z'n drieën wezen eten, als begin van onze "mannen avond".
Aankomst met een knapperend vuurkorfje en zeer gastvrije ontvangst.
Ik zelf een heerlijke carpaccio( vers dat proef je gewoon) met truffelmayo, perfect op smaak. Daarna een stoofpot van hert zacht en mals vlees feilloos op smaak gebracht met alles wat aan winter doet denken, samen met een tempranillio als perfecte aanvulling.
Mijn tafelgenoten genoten ook.

Twee mosterdsoepjes alsof je je in Frankrijk waand zo eerlijk en op smaak vonden mijn vrienden ze.
Een Tournedos perfect medium/rare gegrild en de grill smaak ook echt aanwezig, verse groenten van 't seizoen waaronder schorseneren en haricoverts, en een maaltijd salade met Biefstuk puntjes waarvan de salade was voorzien van biet, dressing en balans.

Als dessert 3x de griesmeelbavaroise en een gestoofd gieser wildernannetje, zalig,old skool maar echt huisgemaakt en puur. Dat proef je, wij rijden niet meer langs maar komen aan!

We waren hier eigenlijk voor een tussenstop maar dit wordt als 't de volgende keer weer bevalt onze hotspot
Beccamv5 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten, goede sfeer en service. Wij voelden ons alleen wel een beetje gehaast. Het eten werd in sneltrein vaart opgediend en de tafel weer opgeruimd toen we amper klaar waren.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Zondagmiddag op het terras. Lawaaierige weg, maar we hebben er geen last van. Een heerlijke burger gegeten, karaf kraanwater op tafel zonder gedoe. Door een probleem met de frituur kwamen de bijbehorende frietjes (lekker knapperig) pas toen de burger al op was; dit werd op initiatief van het restaurant van de rekening gehaald. Daarna nog een kop thee met een punt huisgemaakte Mon Chou taart, lekker! Wij gaan zeker nog eens terug.
David B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Een warme namiddag - we kunnen buiten zitten, op het terras.
Ondanks het feit dat het terras naast een vrij drukke weg ligt (+ kruispunt met verkeerslichten) valt het geluidsniveau mee.
De bediening is snel en efficiënt en vriendelijk.
Met z'n drieën eten en drinken we voor €61,45: thee, koffie, een glaasje wijn, hoofd- en bijgerechten en één dessert.
Noemenswaardig: een hoofdgerecht is een bescheiden portie van perfect bereide sliptong met originele verse groenten w.o. broccoli en tuinbonen, met daarbij een salade en heerlijke boerenfrites (€17,50).
Zelf heb ik van een grote pannenkoek rozijnen en gember (€8,25) genoten, lekker 'doorbakken' zoals ik dat graag heb.
De pannenkoek 4 kazen - goed gevuld! - kost €11,50.
Het ene toetje dat we delen is een crème brûlée, bereid met koffie (i.p.v. de gebruikelijk vanille), met ijs en slagroom en koekje - verrukkelijk! (€5,50)
Eén nadeel: een enthousiaste oudere serveerster die als een 'bulldozer' onze gesprekken onderbreekt in plaats van rustig en attent wachten - zoals haar collega's dat doen - totdat wij onze aandacht verleggen.
Binnen is het restaurant voortreffelijk en smaakvol ingericht.
Het toiletblok idem behalve voor bijna oorverdovend idioot 'muzikaal behang'.
AD O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een kaaspannekoek zoals het hoort: met meegebakken kaas zodat ie lekker knapperig is. Bijzonder goed, prima bediening ook.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het 't Elf Uur is een moderne zaak met een moderne kaart. Het personeel is vriendelijk en we hebben er een heerlijke burger gegeten.
Beste Emma,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. We vinden het altijd erg prettig om te horen hoe onze gasten 't Elf Uur hebben ervaren.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,