't Elf Uur

Deventerweg 27 7213 Gorssel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 't Elf Uur

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het 't Elf Uur is een moderne zaak met een moderne kaart. Het personeel is vriendelijk en we hebben er een heerlijke burger gegeten.
Beste Emma,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. We vinden het altijd erg prettig om te horen hoe onze gasten 't Elf Uur hebben ervaren.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Tess Vulto
Restaurant 't Elf Uur
David B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een zonnige middag en we kunnen buiten zitten voor een late lunch.
De terrasstoelen zijn voorzien van dikke kussens en er zijn ook dekentjes beschikbaar - een pluspunt, bewijs van 'aandacht voor detail'.
De bediening is vriendelijk en belangstellend, vooral wanneer we laten weten hoe we van de schrijffouten in de immers nieuwe kaart smullen: 'verrasing', 'terikayi', 'ingedriënt'...
We herhalen de bestelling - de jonge vrouw haar hoofd zit nu vol met onze verbeteringen! - en onze dranken verschijnen snel, gevolgd kort daarna door onze verrukkelijke pannenkoeken.
Groot van formaat en prima gevuld: zalm met toebehoren (€11,50), appel/gember (€8,25).
Radler 0,0 €3,- + glaasje Italiaanse Chardonnay €3,75.
We zijn heel tevreden en zetten onze fietstocht door.
Dit restaurant is en blijft een aanrader!
Beste David23,

Hartelijk dank voor deze positieve recensie. Als restaurant zijn we blij als mensen de moeite nemen om een recensie te schrijven. 'Verrasing', 'terikayi', 'ingedriënt'… we kunnen er stiekem zelf een klein beetje om lachen en u gelukkig ook. Gelukkig was deze menukaart een try-out en ligt de definitieve versie op dit moment bij de drukker. We hopen dat u ons restaurant snel weer komt bezoeken en dan uiteraard geen 'foutjes' weet te ontdekken. De oplossing van de rebus mag u natuurlijk wel komen ontdekken (pagina 12).

Tot ziens en hartelijke groeten,
Tess Vulto

Reactie van proever:

Fijn, Tess, dat je mijn waardering én kritiek op juiste waarde weet te ontvangen!
En even fijn dat je de moeite neemt om te reageren... dat doen maar weinige restaurateurs (zoek onder mijn naam en je zult zien dat ik aardig wat recensies heb geplaatst, waaronder nog een over 't Elf Uur).
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Voor een eenvoudige maaltijd heeft 't Elf uur een aantrekkelijke kaart. Goed geprijsde hoofdgerechten en pannenkoeken, dus we waren nieuwsgierig hoe dit af zou lopen. Mijn echtgenote nam een pannenkoek, ik ging voor de schnitzel. De pannenkoek werd als gemiddeld beoordeeld, niet slecht, maar uit ervaring weten wij dat daar veel meer van te maken is. De schnitzel was ronduit teleurstellend. "Op een bedje van" gare broccoli en niet gare bloemkool lag een schnitzel die volledig uitgedroogd was c.q. veel te lang in de pan had gelegen. De randjes waren zwart geblakerd en je moest veel moeite doen om daar met je mes door heen te komen. Op de schnitzel lag gebakken spek, althans, delen waren gebakken en delen waren bijna rauw. Het meest teleurstellende was echter de reactie van de bediening toen ik kenbaar maakte dat de schnitzel naar mijn mening beneden maats was. "Dat is jammer", zei de jongedame en ging verder met afruimen. De schnitzel een 1, de pannenkoek een 6. We ronden het naar beneden af. En het decor? Keurig, niet opvallend en bijna schone tafels.
Berghman .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Na de nieuwjaarsdrukte lekker ontspannen gegeten hier. De bediening is als vanouds beleefd en klantgericht. De biologische rode wijn is erg goed. Verder een schnitzel en sate gegeten. Lekkere friet erbij. Prima bereid en mooi op het bord. En het restaurant zelf is gezellig en warm. Goeie tent.
Jan-Willem79 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gisteren voor de 2e keer bij 't elf uur gegeten. Het is omdat mijn vader in de buurt woont want de eerste keer was mij al niet goed bevallen. Ik heb speciaal een account aangemaakt om te proberen een beschrijving te maken van het ronduit slechte eten. Een schnitzel met broccoli, bloemkool en een ondefinieerbare vieze vloeibare substantie wat, naar ik vermoed, de saus moest voorstellen. Wat is dit voor eten?? Ik zou mijn schoonmoeder nog uit een verzorgingstehuis halen als dit er werd geserveerd. Echt vies, ik snap niet wat mensen hier nog zoeken.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Op doorreis kwamen we bij dit restaurant en stopten om wat te drinken. Personeel is erg vriendelijk en het is er gezellig. Na een uur besloten we daarom om de menukaart te vragen.

Er staan veel pannenkoeken en burgers op het menu, allemaal rond de 10 euro.
Bij de Pittige Guan-burger was de kok wat uitgeschoten met de pepers. De italiaanse burger was lekker. Prima, sappige burgers en heerlijk knapperige broodjes. Met frisse salade en patat een overvloedige maaltijd.

Prijs/kwaliteit is hier dik in orde.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
na een lekker fiets tochtje stopten we hier om pannenkoeken te eten we zijn hier zes jaar niet geweest dus we wisten niet wat ons te wachten stond,
het is ons zeer goed bevallen er was een grote keuze in pannenkoeken ,
als je wat anders zou willen is de keuze ook groot ,
we hebben 2 pannenkoeken gekozen de fransman en de duitser we vonden ze heel lekker en we hebben nog twee ijsjes en 2 koffie als toetje ook dat was prima algemeen een aan rader we komen hier nog zeker terug .
ben en rik
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Een poosje geleden niet al te best een pannenkoek gegeten bij dit restaurant toch besloten het nog een keer te proberen.
Was beter dan de laatste keer hoewel we het nog steeds niet geweldig vinden.
De bediening was netjes en de sfeer ook.
David B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Na een onbevredigende ervaring bij een ander restaurant in de buurt, waar we weg zijn gelopen door een waanzinnig staaltje onklantvriendelijkheid, kregen we bij ’t Elf Uur een perfect voorbeeld van horeca-gastvrijheid. Warm, vriendelijk, “blij om u te zien”, “niets is ons te veel”...
Dit is een eetgelegenheid met een heel hoge graad van ‘aandacht voor detail’, van attente, snelle bediening tot verrukkelijke koffie (met een heerlijke bonbon), verse muntthee (incl. honing: €3,00), van aandacht voor hoe we onze pannenkoeken wilden delen (als verrassing werden deze al in de keuken verdeeld bij het bakken) tot de luchtige perfectie van de pannenkoek zelf.
Bij het afrekenen kwam een apart verpakte pepermunt (dát waardeer ik in het bijzonder vanuit oogpunt van hygiëne), een visitekaartje met duidelijke informatie (een één tikfoutje: ’t Elf uur in plaats van ’t Elf Uur) en een bijzonder creatief opgestelde stempelkaart voor de terugkerende klanten.
Extraatje: in verband met het in juni geopende MORE (het nieuwe museum in Gorssel) is er een speciaal, aantrekkelijk ‘museumbezoekmenu’.
Al met al is dit restaurant zeker de moeite waard om vaker te bezoeken!
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Mooi restaurant met een vriendelijke bediening. De pannenkoeken zijn wat aan de dunne kant zodat het niet direct een maaltijd is. Enige extra aandacht betreft het de kinderspeelhoek. Meer licht, speelgoed upgraden (vervangen, schoonmaken, knuffels wèg) maar zeker moeten de stopcontacten op plinthoogte in het pad naar de speelhoek direct voorzien worden van "beveiliging". Kost niets! Tenslotte bij een kinderpannenkoek hoort een kinderbestek.
Rosalein V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Leuke plek om lekker op het terras te zitten. Binnen ziet het er zeer sfeervol uit, mooi ingericht. Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en de pannenkoeken smakelijk. Erg veel keuze qua pannenkoeken, maar er kan ook a la carte gegeten worden.
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
We kwamen onverwacht op het terras van restaurant ’t Elf-Uur in Gorssel terecht. Het terras ligt aan een doorgaande weg, maar door de glaswand geeft het totaal geen overlast.
We werden gastvrij ontvangen en kregen vlot ons eerste drankje en de menukaart. Hoewel het terras aardig vol zat (de tafels werden steeds opnieuw bezet) zat ik al snel te genieten van een overheerlijke pannenkoek met (zachte) geitenkaas, honing, walnoten en rucola. De pannenkoek met kaas en uien viel ook in de smaak net als de Achterhoekse hamburger (met heerlijke goudbruine frieten!).
We besloten voor een nagerecht te gaan en mijn partner vroeg om ‘gewoon’ 3 bolletjes ijs (dus buiten de kaart om) en dit bleek totaal geen probleem. Verder kozen we voor de griesmeelbavarois en het Gorsselsch genot (vanille-ijs, warme kersen en slagroom). Het zag er mooi gepresteerd uit en we genoten!
Door het toiletbezoek zag ik dat het restaurant sfeervol was ingericht. En ook bij het afrekenen bleek weer hoe (klant)vriendelijk en enthousiast het personeel is. Een aanrader dus!

Harten .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
In het verleden hier regelmatig gegeten, helaas niet altijd even goed. We gingen het vorige week toch maar weer eens proberen met een appel, spek pannenkoek. Pannenkoek smaakte waterig en was niet gaar. Het enige wat nog een beetje smaak gaf was de spek! "Het lijkt mij toch niet zo moeilijk om een goede pannenkoek te bakken! En dan ook nog bezuinigen op het beslag, door het met water aan te lengen." Ik heb hier ook al eens een pannenkoek gegeten die er aan de bovenkant prima uitzag, en aan der onderkant volledig verbrand was. Toen ik hier iets van zei, reageerde men geïrriteerd. Wij hebben 't Elf-Uur nogmaals een kans gegeven, maar helaas......Jammer hoor, want de ambiance is gezellig, maar aan de kok en de bediening schort er nog wel wat.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Wat lastig om een goede beoordeling te geven, aangezien we heel verschillend hebben gegeten. Het restaurant biedt naast pizza-achtige pannenkoeken ook diverse andere gerechten. Over deze gerechten, zalm en schnitzel, waren we best tevreden. Het zijn standaard gerechten die vergezeld gingen van verse knapperige frietjes en sla. De pannenkoeken vielen ook in de smaak. Eigenlijk kun je zulke gerechten niet met elkaar vergelijken om tot een afgewogen eindoordeel te komen. Ik had liever een 7,5 willen geven, maar dat kan niet. De nagerechten, ijscoupes, waren ook heerlijk. De bediening is vlot en vriendelijk, de drankjes redelijk geprijst. Conclusie: een gezellige, ontspannen gelegenheid om divers te eten tegen redelijke prijzen zonder dat de gerechten bijzonder zijn.
MevrouwZwart .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Wij hebben gisteravond heel lekker gegeten in dit prettige restaurant. Perfect gebakken pannenkoeken, maar ook heerlijke sliptongetjes en salades. Als toetje een 'kusje van de chef' en een carrotcake: echte aanraders! Verder heeft 't Elf Uur een mooi en ruim terras, vrolijke bediening en goede koffie. We komen snel terug. Ook eens om te lunchen, want de lunchgerechten zagen er veelbelovend uit. Drie negens!
Fredvanamelen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Met familie wezen eten, verwachting van het restaurant was pannenkoeken, mede omdat we voor neefjes en nichtjes een verjaardags diner hadden gepland en ik er nooit eerder geweest was.
Verassende indruk van de entourage, keurig en stijlvol ingericht restaurant. Een dinerkaart met pannenkoeken én ala carte gerechten! Aankomst met open ontvangst van gastvrije bediening, geweldig gegeten. ik had als voorgerecht carpaccio rundvlees huisgemaakte pesto zeer goed, weekly special was rouleau van kip op overheerlijke risotto perfect gegaard en een rode wijn bospaddestoelen saus!subliem!
Als dessert heb ik gekozen voor " dronken peertje" een stoofpeertje origineel geserveerd in een wekpotje met gran marnier! Perfecte latte machiatto! Bij het verlaten van het restaurant werd de deur wederom voor ons open gehouden en werden we geholpen met onze jas, hier begrijpen ze het nog.Wij wonen zelf in Apeldoorn maar komen zeker terug!
Barbara_Deventer .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Ik kwam binnen en vroeg naar een tafeltje voor één. Ik werd door een kauwende serveerster verwezen naar een klein tafeltje, maar omdat ik graag de krant wilde lezen, wees ik naar een grotere tafel en vroeg of ik daar mocht zitten (het restaurant was leeg, op 3 tafeltjes na). Dat mocht niet, want dat was een 4-persoons tafel. Daarna bestelde ik de Achterhoekse Hamburger en vroeg er speciaal bij of ze die helemaal gaar wilden maken (zou je niet hoeven vragen in principe, een hamburger moet gaar zijn). Na een kwartiertje kreeg ik m'n hamburger, maar merkte al snel dat het rood van binnen was. Ik vroeg om een nieuwe en toen deze kwam, bleek het nog steeds rood (al was het iets minder) van binnen te zijn. De rode stukken heb ik er tussen uit gesneden en apart gelegd en dat is de bediening niet opgevallen. Ook niet dat ik al snel wilde betalen en meer dan een half bord vol op tafel achterliet. De bediening was absoluut niet gastvrij en blijkbaar was het voor de keuken moeilijk om een gare hamburger te maken.
Frank58 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012

Een gezellige avond hier doorgebracht met onze eetclub, gastvrije bediening en soepele opstelling van de keuken omdat er nog iemand later kwam. Er is van alles geserveerd vis, vlees, lam alles smakelijk.
Komen hier zeker terug en hopen dan het terrasweer is.