't Elf Uur

Deventerweg 27 7213 Gorssel Nederland Kaart

Over het restaurant 't Elf Uur

Restaurant ´t Elf Uur is al jaren een begrip in Gorssel en omgeving. Gelegen op een centrale plek middenin het prachtige dorp Gorssel, bieden ze je een laagdrempelige, gastvrije en gezellige sfeer.

Je kunt op het ruime terras een plekje in de zon of schaduw vinden, voor een lekkere kop koffie met gebak, heerlijke lunch of een uitgebreid diner. Iets te vieren? Een dag gefietst? Lekker bijkletsen met vrienden of familie in de serre? Bij restaurant 't Elf Uur kun je voor elke gelegenheid terecht.

Voor de kleine gasten is er een speciale kidscorner, heerlijke kindermenu's en goede kinderstoelen. Tot snel bij 't Elf Uur in Gorssel!

Meer informatie over restaurant 't Elf Uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant 't Elf Uur

Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Hallo,

Het is ons goed bevallen.
Prima kwaliteit en gezellige ruimte. Vrij alerte bediening en vriendelijk.
Suggestie: gehaktballen toevoegen aan menu?
Geen commentaar maar ook lekker.
We hebben genoten!
JOOP K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Niet duur en zeer goed eten
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Proef op de som genomen, niet langs gereden zoals al jaren ivm mijn werk in Zutphen e.o maar voor de 2e keer wezen eten nu met zakenrelaties.

Het betrof een nieuwe menu-kaart welke wederom door het seizoen gekleurd is.
Ruime keuze en uitnodigende gerechten, met buiten de kaart een maandmenu in de wild trend.

Ontvangen door een gastheer pur sang.

Redelijk vol in het restaurant, maar complete aandacht voor ons.

1x spinaziesoep met zalm;
Uitmuntend voor mijn tafelgenote.
1 x de salade met kabeljauw, een compote van biet en appel en mieriksworteldressing, perfecte combinatie !
En 2 x carpaccio van ossenhaas met pesto waar pesto echt pesto is, voor de andere heren.

Als hoofd 2x de biologische hamburger met compote van peer en blauwe kaas. Top
1x spies varkenshaas met pepersaus
En ik zelf de pasta met ossenhaaspuntjes en truffelsaus...
Wauw!
Restaurant 't Elf uur u en uw team staan bij mij op de kaart al weet ik de weg nu blind te vinden.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met z'n drieën wezen eten, als begin van onze "mannen avond".
Aankomst met een knapperend vuurkorfje en zeer gastvrije ontvangst.
Ik zelf een heerlijke carpaccio( vers dat proef je gewoon) met truffelmayo, perfect op smaak. Daarna een stoofpot van hert zacht en mals vlees feilloos op smaak gebracht met alles wat aan winter doet denken, samen met een tempranillio als perfecte aanvulling.
Mijn tafelgenoten genoten ook.

Twee mosterdsoepjes alsof je je in Frankrijk waand zo eerlijk en op smaak vonden mijn vrienden ze.
Een Tournedos perfect medium/rare gegrild en de grill smaak ook echt aanwezig, verse groenten van 't seizoen waaronder schorseneren en haricoverts, en een maaltijd salade met Biefstuk puntjes waarvan de salade was voorzien van biet, dressing en balans.

Als dessert 3x de griesmeelbavaroise en een gestoofd gieser wildernannetje, zalig,old skool maar echt huisgemaakt en puur. Dat proef je, wij rijden niet meer langs maar komen aan!

We waren hier eigenlijk voor een tussenstop maar dit wordt als 't de volgende keer weer bevalt onze hotspot
Beccamv5 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten, goede sfeer en service. Wij voelden ons alleen wel een beetje gehaast. Het eten werd in sneltrein vaart opgediend en de tafel weer opgeruimd toen we amper klaar waren.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Zondagmiddag op het terras. Lawaaierige weg, maar we hebben er geen last van. Een heerlijke burger gegeten, karaf kraanwater op tafel zonder gedoe. Door een probleem met de frituur kwamen de bijbehorende frietjes (lekker knapperig) pas toen de burger al op was; dit werd op initiatief van het restaurant van de rekening gehaald. Daarna nog een kop thee met een punt huisgemaakte Mon Chou taart, lekker! Wij gaan zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Een warme namiddag - we kunnen buiten zitten, op het terras.
Ondanks het feit dat het terras naast een vrij drukke weg ligt (+ kruispunt met verkeerslichten) valt het geluidsniveau mee.
De bediening is snel en efficiënt en vriendelijk.
Met z'n drieën eten en drinken we voor €61,45: thee, koffie, een glaasje wijn, hoofd- en bijgerechten en één dessert.
Noemenswaardig: een hoofdgerecht is een bescheiden portie van perfect bereide sliptong met originele verse groenten w.o. broccoli en tuinbonen, met daarbij een salade en heerlijke boerenfrites (€17,50).
Zelf heb ik van een grote pannenkoek rozijnen en gember (€8,25) genoten, lekker 'doorbakken' zoals ik dat graag heb.
De pannenkoek 4 kazen - goed gevuld! - kost €11,50.
Het ene toetje dat we delen is een crème brûlée, bereid met koffie (i.p.v. de gebruikelijk vanille), met ijs en slagroom en koekje - verrukkelijk! (€5,50)
Eén nadeel: een enthousiaste oudere serveerster die als een 'bulldozer' onze gesprekken onderbreekt in plaats van rustig en attent wachten - zoals haar collega's dat doen - totdat wij onze aandacht verleggen.
Binnen is het restaurant voortreffelijk en smaakvol ingericht.
Het toiletblok idem behalve voor bijna oorverdovend idioot 'muzikaal behang'.
AD O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een kaaspannekoek zoals het hoort: met meegebakken kaas zodat ie lekker knapperig is. Bijzonder goed, prima bediening ook.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het 't Elf Uur is een moderne zaak met een moderne kaart. Het personeel is vriendelijk en we hebben er een heerlijke burger gegeten.
Beste Emma,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. We vinden het altijd erg prettig om te horen hoe onze gasten 't Elf Uur hebben ervaren.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Tess Vulto
Restaurant 't Elf Uur
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een zonnige middag en we kunnen buiten zitten voor een late lunch.
De terrasstoelen zijn voorzien van dikke kussens en er zijn ook dekentjes beschikbaar - een pluspunt, bewijs van 'aandacht voor detail'.
De bediening is vriendelijk en belangstellend, vooral wanneer we laten weten hoe we van de schrijffouten in de immers nieuwe kaart smullen: 'verrasing', 'terikayi', 'ingedriënt'...
We herhalen de bestelling - de jonge vrouw haar hoofd zit nu vol met onze verbeteringen! - en onze dranken verschijnen snel, gevolgd kort daarna door onze verrukkelijke pannenkoeken.
Groot van formaat en prima gevuld: zalm met toebehoren (€11,50), appel/gember (€8,25).
Radler 0,0 €3,- + glaasje Italiaanse Chardonnay €3,75.
We zijn heel tevreden en zetten onze fietstocht door.
Dit restaurant is en blijft een aanrader!
Beste David23,

Hartelijk dank voor deze positieve recensie. Als restaurant zijn we blij als mensen de moeite nemen om een recensie te schrijven. 'Verrasing', 'terikayi', 'ingedriënt'… we kunnen er stiekem zelf een klein beetje om lachen en u gelukkig ook. Gelukkig was deze menukaart een try-out en ligt de definitieve versie op dit moment bij de drukker. We hopen dat u ons restaurant snel weer komt bezoeken en dan uiteraard geen 'foutjes' weet te ontdekken. De oplossing van de rebus mag u natuurlijk wel komen ontdekken (pagina 12).

Tot ziens en hartelijke groeten,
Tess Vulto

Reactie van proever:

Fijn, Tess, dat je mijn waardering én kritiek op juiste waarde weet te ontvangen!
En even fijn dat je de moeite neemt om te reageren... dat doen maar weinige restaurateurs (zoek onder mijn naam en je zult zien dat ik aardig wat recensies heb geplaatst, waaronder nog een over 't Elf Uur).
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Voor een eenvoudige maaltijd heeft 't Elf uur een aantrekkelijke kaart. Goed geprijsde hoofdgerechten en pannenkoeken, dus we waren nieuwsgierig hoe dit af zou lopen. Mijn echtgenote nam een pannenkoek, ik ging voor de schnitzel. De pannenkoek werd als gemiddeld beoordeeld, niet slecht, maar uit ervaring weten wij dat daar veel meer van te maken is. De schnitzel was ronduit teleurstellend. "Op een bedje van" gare broccoli en niet gare bloemkool lag een schnitzel die volledig uitgedroogd was c.q. veel te lang in de pan had gelegen. De randjes waren zwart geblakerd en je moest veel moeite doen om daar met je mes door heen te komen. Op de schnitzel lag gebakken spek, althans, delen waren gebakken en delen waren bijna rauw. Het meest teleurstellende was echter de reactie van de bediening toen ik kenbaar maakte dat de schnitzel naar mijn mening beneden maats was. "Dat is jammer", zei de jongedame en ging verder met afruimen. De schnitzel een 1, de pannenkoek een 6. We ronden het naar beneden af. En het decor? Keurig, niet opvallend en bijna schone tafels.
Berghman .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Na de nieuwjaarsdrukte lekker ontspannen gegeten hier. De bediening is als vanouds beleefd en klantgericht. De biologische rode wijn is erg goed. Verder een schnitzel en sate gegeten. Lekkere friet erbij. Prima bereid en mooi op het bord. En het restaurant zelf is gezellig en warm. Goeie tent.
Jan-Willem79 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gisteren voor de 2e keer bij 't elf uur gegeten. Het is omdat mijn vader in de buurt woont want de eerste keer was mij al niet goed bevallen. Ik heb speciaal een account aangemaakt om te proberen een beschrijving te maken van het ronduit slechte eten. Een schnitzel met broccoli, bloemkool en een ondefinieerbare vieze vloeibare substantie wat, naar ik vermoed, de saus moest voorstellen. Wat is dit voor eten?? Ik zou mijn schoonmoeder nog uit een verzorgingstehuis halen als dit er werd geserveerd. Echt vies, ik snap niet wat mensen hier nog zoeken.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Op doorreis kwamen we bij dit restaurant en stopten om wat te drinken. Personeel is erg vriendelijk en het is er gezellig. Na een uur besloten we daarom om de menukaart te vragen.

Er staan veel pannenkoeken en burgers op het menu, allemaal rond de 10 euro.
Bij de Pittige Guan-burger was de kok wat uitgeschoten met de pepers. De italiaanse burger was lekker. Prima, sappige burgers en heerlijk knapperige broodjes. Met frisse salade en patat een overvloedige maaltijd.

Prijs/kwaliteit is hier dik in orde.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
na een lekker fiets tochtje stopten we hier om pannenkoeken te eten we zijn hier zes jaar niet geweest dus we wisten niet wat ons te wachten stond,
het is ons zeer goed bevallen er was een grote keuze in pannenkoeken ,
als je wat anders zou willen is de keuze ook groot ,
we hebben 2 pannenkoeken gekozen de fransman en de duitser we vonden ze heel lekker en we hebben nog twee ijsjes en 2 koffie als toetje ook dat was prima algemeen een aan rader we komen hier nog zeker terug .
ben en rik
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Een poosje geleden niet al te best een pannenkoek gegeten bij dit restaurant toch besloten het nog een keer te proberen.
Was beter dan de laatste keer hoewel we het nog steeds niet geweldig vinden.
De bediening was netjes en de sfeer ook.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Na een onbevredigende ervaring bij een ander restaurant in de buurt, waar we weg zijn gelopen door een waanzinnig staaltje onklantvriendelijkheid, kregen we bij ’t Elf Uur een perfect voorbeeld van horeca-gastvrijheid. Warm, vriendelijk, “blij om u te zien”, “niets is ons te veel”...
Dit is een eetgelegenheid met een heel hoge graad van ‘aandacht voor detail’, van attente, snelle bediening tot verrukkelijke koffie (met een heerlijke bonbon), verse muntthee (incl. honing: €3,00), van aandacht voor hoe we onze pannenkoeken wilden delen (als verrassing werden deze al in de keuken verdeeld bij het bakken) tot de luchtige perfectie van de pannenkoek zelf.
Bij het afrekenen kwam een apart verpakte pepermunt (dát waardeer ik in het bijzonder vanuit oogpunt van hygiëne), een visitekaartje met duidelijke informatie (een één tikfoutje: ’t Elf uur in plaats van ’t Elf Uur) en een bijzonder creatief opgestelde stempelkaart voor de terugkerende klanten.
Extraatje: in verband met het in juni geopende MORE (het nieuwe museum in Gorssel) is er een speciaal, aantrekkelijk ‘museumbezoekmenu’.
Al met al is dit restaurant zeker de moeite waard om vaker te bezoeken!
janeva .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Mooi restaurant met een vriendelijke bediening. De pannenkoeken zijn wat aan de dunne kant zodat het niet direct een maaltijd is. Enige extra aandacht betreft het de kinderspeelhoek. Meer licht, speelgoed upgraden (vervangen, schoonmaken, knuffels wèg) maar zeker moeten de stopcontacten op plinthoogte in het pad naar de speelhoek direct voorzien worden van "beveiliging". Kost niets! Tenslotte bij een kinderpannenkoek hoort een kinderbestek.
Rosalein V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Leuke plek om lekker op het terras te zitten. Binnen ziet het er zeer sfeervol uit, mooi ingericht. Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en de pannenkoeken smakelijk. Erg veel keuze qua pannenkoeken, maar er kan ook a la carte gegeten worden.
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
We kwamen onverwacht op het terras van restaurant ’t Elf-Uur in Gorssel terecht. Het terras ligt aan een doorgaande weg, maar door de glaswand geeft het totaal geen overlast.
We werden gastvrij ontvangen en kregen vlot ons eerste drankje en de menukaart. Hoewel het terras aardig vol zat (de tafels werden steeds opnieuw bezet) zat ik al snel te genieten van een overheerlijke pannenkoek met (zachte) geitenkaas, honing, walnoten en rucola. De pannenkoek met kaas en uien viel ook in de smaak net als de Achterhoekse hamburger (met heerlijke goudbruine frieten!).
We besloten voor een nagerecht te gaan en mijn partner vroeg om ‘gewoon’ 3 bolletjes ijs (dus buiten de kaart om) en dit bleek totaal geen probleem. Verder kozen we voor de griesmeelbavarois en het Gorsselsch genot (vanille-ijs, warme kersen en slagroom). Het zag er mooi gepresteerd uit en we genoten!
Door het toiletbezoek zag ik dat het restaurant sfeervol was ingericht. En ook bij het afrekenen bleek weer hoe (klant)vriendelijk en enthousiast het personeel is. Een aanrader dus!