'T Eiland van Ome Nick

Veurseweg 346 2252 AJ Voorschoten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 'T Eiland van Ome Nick

• Betaalpas
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Huisdieren welkom , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten6,5/10
Service6,7/10
Decor7,2/10
Claudia B. 1e beoordeling (1 recensie) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Zeer slecht , chateau briand was zeer teleurstellend en niet zoals omschreven op de kaart. De ossenhaas was heel rauw in plaats van medium dus terug gegaan naar de keuken. Daarna was hij well done. De opvulling bij de zeer minuscule ossenhaas was allemaal diepvries. De salade en rode portsaus ontbraken.( het gerecht kostte € 40) Het restaurant was ronduit smerig bediening onvriendelijk nadat de chateau brand terug gegaan was naar de keuken. Een afrader! Hier komen wij niet meer!
ElineBru . Bourgondiër (2 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij zaten aanvankelijk met een drankje op een mooie terrasplek en genoten van het landelijke uitzicht. Uiteindelijk om te eten naar binnen gegaan want er was erg veel wind. Stoel een beetje gammel, wachttijd gemiddeld, eten wat prijzig voor wat je krijgt al werd er wel bij gezegd dat we sla en friet gratis bij konden bestellen. Gemoedelijk. En bediening deed hun best.
Jan D. 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Ik kom er nooit meer
Limburgse vlaai niet te eten erg droog en volgens mij van de vorige dag
Bediening erg slecht Je zit nog met je kopje koffie in de hand en er wordt al gevraagd of je nog wat wilt drinken
Op luide toon ergernissen met elkaar uit praten ,daar zit je als klant ook niet echt op te wachten
Ben er nu twee keer geweest om ze nog een kans te geven
Maar nu ben ik er klaar mee
Mark2007 . Gastronoom (15 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
1e keer, een club sandwich gegeten. Erg leuk, verzorgt en vriendelijke gastheer! Gezellig interieur!
Voor herhaling vatbaar!
C B. Bourgondiër (4 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
De locatie verdient absoluut een 7. Jammer dat de gerechten, tot en met het ijs toe, in zeer kleine porties geserveerd worden. 6,50 voor ijs met een paar aardbeien, 9,75 euro voor een ovenschotelTJE met wat garnalen erin.

Dit kan echt beter. Voor ons geen Ome Nick meer.
Uiteten29 . Fijnproever (7 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
We waren met een groep van 9 personen. Een uur wachten op je eten. Broodmandje vooraf vlak voor het eten gekregen; voor ieder 1 stukje brood. Kleine porties, na vragen om meer duurt het lang voor je het krijgt, het eten is dan bijna op. Valt er tomaat van je spies op tafel dan wordt het met blote hand op je bord gelegd. IJs met boerenjongens, een hoeveelheid om in je holle kies te stoppen €10,=. Prijs/kwaliteit zeer negatief.
Trudiie . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Vandaag met Groupon pannenkoeken hier gegeten.
Voor ieder aanvulling op de naturel pannenkoek moest je €1,00 tot € 1,50 bijbetalen.
Dat vind ik dan weer wat veel geld voor wat verdwaalde stukjes appel of champignons.
Ik erger me altijd al aan de drankprijzen in de horeca.
En € 3,00 voor ice tea waar inderdaad veel ice :-) in zit vind ik wat veel.
Uiteindelijk moesten we (met 5 personen) nog bijna € 40,00 bij betalen.
Dus uiteindelijk ben je bijna net zoveel kwijt als zonder Groupon.
Bediening was vriendelijk.
E.J. K. 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Met gezin en oma en opa een bezoek gebracht aan Ome Nick. De pannenkoeken en de entourage zijn goed. De bediening is belabberd. Er wordt niet opgelet en het duurt te lang voordat de bestelling arriveert. Ook ging het een aantal keren mis met een bestelling (verkeerde pannenkoek en ook een pannenkoek vergeten). Zonde, geen Ome Nick meer voor ons.
Henny Z. 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Toevallig kwamen wij hier afgelopen zondag terecht en mijn man wilde in eerste instantie eigenlijk alleen maar even iets drinken.
Maar tot zijn grote verbazing hoorde hij van de serveerster dat er ook Gluten- vrije pannekoeken geserveerd werden. Dit was voor hem heel bijzonder, want dat komt niet zo vaak voor.
Dus bestelde hij een pannenkoek en voor mezelf heb ik toen een tosti ham/ kaas besteld.
De pannenkoek wat qua smaak " matig" en mijn tosti was echt " slecht".
Deze was zo droog als een beschuit en de ham was aan de randjes donker verbrand.
Ik heb dit doorgegeven aan de bediening, maar daar werd voor de rest niet zo op gereageerd.
Een volgend bezoek aan " t Eiland van Ome Nick ??????.......Ik weet het zo net nog niet !
Hugo H. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Heerlijke lunch met zelfs op maat glutenvrije broodje geitenkaas met honing en gebakken spek! Broodje kogelbiefstuk met oude kaas en rucola was heerlijk. Het uitzicht is mooi en het personeel zeer vriendelijk. We werden echt verwend en voor de kids hebben ze een speelkast. Perfect
André V. Gastronoom (42 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Voor een eenvoudige hap, een vriendelijke prijs en een landelijke omgeving waar je geen jasje-dasje voor nodig hebt, is deze uit z'n krachten gegroeide schuur met terras een goede optie. Verwacht geen culiculi-hoogstandjes, maar wel een simpel knoflookbroodje met tomaat en basilicum, een spies met rundvlees en heel veel salade met een bak -helaas- slappe friet. Maar bij dik 20 graden, een ondergaande zon en lieftallig gezelschap zeuren we nergens over.
Alleen, waarom komt die tournedos-spies als een zwaard van Damocles op tafel?
SDU . 1e beoordeling (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Bezocht deze gelegenheidswetgeving mijn gezin en ouders voor een pannenkoekenarrangement via Groupon. Pannenkoeken waren redelijk van kwaliteit, garing had beter gekund (beetje melig). Erger was de wachttijd, ruim 2,5 uur gedaan over twee pannenkoeken met name doordat een bestelling niet bij de keuken was "aangekomen". Na opnieuw te hebben besteld duurde het wederom lange tijd voordat er iets kwam. Kennelijk is dit normaal bij dit restaurant gezien de negatieve recensies, eg jammer hoor. Bij deze "Oom" ga ik niet meer op bezoek!
Lokkart . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Ik heb hier mij 65 verjaardag gevierd, met eerst wat drankjes, en daarna een klein buffetje met saté en salade en friet. Koffie toe.
Het geheel was keurig verzorgd, goed eten en een zeer vriendelijke bediening. We waren met ongeveer 30 gasten.

Prima werk ome Nick. We komen zeker terug.

Jos lokkart
Leidschendam
Anneke D. 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Vanaf het terras heb je een heerlijk zicht over de weilanden, er zijn wat beestjes zoals geiten en konijnen en er scharrelen kippen rond, dat is dus leuk voor de kids. Sfeer was ok. Bediening niet op zn snelst maar het was druk, dus het is ze vergeven.
We hebben een spies en saté besteld, en pannekoeken voor de kinderen. De porties zijn flink. Eenvoudig maar erg lekker bereid.
Rodm . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten met een vriendin. Het begon al met het gezellige welkom, de tent zat lekker vol. Aangezien de tent beroemd is om de pannenkoeken gingen we voor een Spaanse pannenkoek en een boeren pannenkoek. Dit waren hele uitgebreide pannenkoeken met veel ingrediënten waaronder paprika, ui en zelfs een bakje sla en een bakje curry. Vriendelijk personeel, een leuke afsluiter van een dagje Voorschoten.
Roli . Bourgondiër (3 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Wij hebben met de groupon onbeperkt pannekoeken gegeten. De pannekoeken waren er snel en de bediening was zeer vriendelijk. Na afruimen werd steeds netjes gevraagd of je nog een pannekoek wilde, zodat ik mij niet bezwaard voelde extra te bestellen.
De pannekoeken waren prima, beetje te dik, maar evengoed lekker. Een aangename verrassing na alle negatieve berichten hier!
GeLa . Gastronoom (25 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Op 1e Pinksterdag(19 mei 2013) gingen wij met vier volwassenen en een kind naar 't Eiland van Ome Nick. Via Groupon had ik geboekt en dan krijg je een speciale "pannenkoekenkaart". Wat bleek: alleen de naturelpannenkoek viel onder de Grouponactie, dus dan voel je je algauw een beetje belazerd. Want wilde je bijv. een spek, kaas, appel, ananas of boerenjongens-pannenkoek kwam er per bijzonderheid €. 1,- of € 2,- bij. Nou en dat kan snel oplopen!
Voor de kleine meid(2 jaar) bestelden we een naturel pannenkoek, die zo bleek later, ook gewoon op de rekening was gezet. Terwijl deze gratis waren.
De kwaliteit was matig, de bananenpartjes waren niet meegebakken en dus koud. En bij de tweede pannenkoek lagen er duidelijk minder "boerenjongens" op de pannenkoek als bij de eerste. Ook de appel was te dik gesneden.
Bediening was vriendelijk, ambiance was eenvoudig en de sfeer matig. Het tochtte, omdat twee deuren tegenover elkaar openstonden, daar hadden veel bezoekers last van.
Een naar incident was dat de baas(vanuit de keuken) een serveerster hard en onaardig toesprak over een bestelling van een pannenkoek met kersen en ijs. Voor iedereen te horen!

Al met al zullen we daar niet gauw meer teruggaan.
Ik heb berekend dat we(met drank) uiteindelijk via de "goedkope" Grouponactie bijna net zo duur waren dan als we er gewoon zonder actie hadden gegeten.
Een gemiste kans voor Ome Nick!
Cor S. Gastronoom (19 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Restaurant met kleine kaart. Locatie is aan een drukke doorgaande weg, maar met terras met uitzicht over de weilanden. Het interieur is netjes, beetje huiskamersfeer. Wij hebben de pannenkoeken gegeten. 1 met spek en 1 met banaan. De spekpannenkoek was redelijk van smaak. De pannenkoek met banaan was smaakloos. De banaan was niet deels meegebakken met het beslag, maar lag er in stukjes gesneden bovenop, en was bovendien koud.
Hoewel er , inclusief onze tafel, er slechts 2 tafeltjes bezet waren, was de service matig te noemen. De ober was weliswaar niet onaardig, maar is bv niet komen vragen of het smaakt en wij moesten zelf de aandacht trekken om drankjes te bestellen en de rekening vragen. Slordig.
Karin B. Fijnproever (6 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Ik had via een veilingsite een bon gekocht voor een high tea bij 't eiland van Ome Nick. Regelmatig kom ik er vooral in de winter voor een soepje na een wandeling. Altijd lekker en altijd tevreden. Tot de High tea..die bestond uit een borrelglaasje tomatensoep, 2 olijven en een quice van 1cm bij 1 cm. Daarna volgde de zoete gang. Die bestond uit 1 heel klein minicroissantje, minichocoladecroissantje en mini ook croissantachtig met rozijnen. Daarop waar er bonbons horen waren er alleen maar slagroomsoesjes net uit de vriezer en soesje met chocola. Het was te weinig en absoluut niet High tea waardig! Waar waren mn scones? Mn chocolaatjes? Wel was er voor ieder een halve sandwich met zalm die lekker was. Al met al heel teleurstellend. Ben er eigenlijk verdrietig weggegaan omdat het een kado was om iemand te trakteren. Ik schaamde me een beetje. Jammer, ik zal na een wandeling nooit meer naar Ome Nick gaan.
Iris D. 1e beoordeling (1 recensie) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Via Groupon een high tea gekocht ter waarde van 21,50 per persoon. Hadden hoge verwachtingen! Na driekwartier wachten kregen we eindelijk ons welkomstdrankje (Prosecco) en na een uur (nadat we dit gevraagd hadden), kregen we eindelijk thee. Toch wel basisingrediënt van een high tea lijkt mij? Vervolgens kregen een soort soepje, drie blaadjes sla (drijvend in olijfolie) en een soort quiche. De laatste was wel lekker. Als tweede ronde (?) kregen we een soort pudding en twee mini chocolaatjes. Daarna kwam er een bordje met hapjes. Op de groupon stond diverse sandwiches, in werkelijkheid vier miniboterhammetjes met zalm, die bovendien oud waren. Cheesecake, nooit gezien. Diverse chocolaatjes, twee mini's dus. Verder stelde het écht weinig voor en waren de croissantjes oud en uitgedroogd. De soesjes waren wel lekker. Wat een desillusie! Daarnaast duurde het allemaal erg lang en was de bediening ook niet erg vriendelijk.