't Eethuuske

Kloosterdijk 136 7693 PR Sibculo Nederland Kaart

Over restaurant 't Eethuuske

Gemoedelijk en knus in Sibculo

Kom voor een heerlijke maaltijd of lunch naar het gemoedelijke en knusse restaurant ‘t Eethuuske. Heerlijke Hollandse gerechten met seizoensgebonden groenten en altijd lekker vers. Ook kan je het hele jaar lang genieten op het terras, want die is grotendeels overdekt. Voor een feest kan je ook hier terecht! Dus als je wat te vieren hebt, ben je altijd welkom.

Meer informatie over restaurant 't Eethuuske

Maandag 13:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Wij waren met 4 volwassenen, elk een ander gerecht: unaniem van mening dat het uitstekend was. De bediening was ook uitstekend: zij deed meer dan alleen serveren, zij was een gastvrouw.
Rinskev .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
In een sfeervolle ambiance hebben we gegeten bij 't Eethuuske. Eerst brood met eigengemaakte kruidenboter met knoflook. Dat was een lekkere binnenkomer. Ook het speciale biertje (Twents amber) smaakte ons goed. Daarna kwam de hazenpeper en die was ontzettend lekker! Ik had nog nooit eerder hazenpeper gegeten, maar dit was voor herhaling vatbaar. Ook de 'randverschijnselen' waren prima in orde: gebakken aardappeltjes, rode stoofpeertjes, worteltjes, sla en een spitskoolmix met creme fraiche. Het toetje (koffie met een lokaal gestookt likeurtje uit Vroomshoop) was ook helemaal in orde. Wat hebben we gesmuld. De eigenaresse heeft op een prettige manier bediend en nam de tijd om met ons nader kennis te maken. Ik weet niet of zij deze maaltijd gekookt heeft, maar de kok verdient een hele grote pluim! Als we weer in de buurt van Sibculo zijn dan hopen we weer hier te eten!
Joopmaria13ls .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Prettige ontvangst door de eigenaren, voorverwarmd serviesgoed, verse kop groentesoep, heerlijke tong met ruim voldoende garnituren ,en ijs met warme kersen in drank toe.
Ook nog een goede prijs - kwaliteit verhouding....dat alles tref ik tot op heden in weinig etablissementen aan.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Verassend goede eetgelegenheid in omgeving Hardenberg. Verse produkten en smaakvolle variatie. Leuk persoonlijk kontakt en vriendelijke bediening in een sfeervolle ambiance.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Prima eten, verse producten, betaalbaar prijzen maar bij binnenkomst werd met een vertelt dat ze met een AH bon niets verdiende en zelfs nog extra kosten hadden waar door we ons niet bijzonder welkom voelden.
JokeenD .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Heerlijk gegeten in het gezellige Eethuuske. Service uitstekend, eten goed heet opgediend, fantastische tongfilet, heerlijk hazenpeper en dito vlaamse frieten. Voldoende lekkere groentes.
Ruime porties en ambachtelijke uitstraling.
Kortom een aanrader! Wij komen graag nog eens terug!
Rudianjadijk .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten in het 't Eethuuke te Sibculo. Een aanrader!! De kok maakt alles zelf en werkt het liefst met verse producten en producten van het seizoen. De stoofpeertjes waren heerlijk evenals het varkenshaasje en de zigeunerschnitsel. Een basic restaurant, geen liflafjes en culinair opgemaakte bordjes met een sprietje bieslook. In een aantal woorden: vers, eenvoudig, goed klaargemaakt , vriendelijk personeel en een gezellige "huiskamer" om te verblijven. Gaan wij naar Sibculo of zijn in de buurt, dan gaan wij zeker terug!!
Corvanslochteren .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Het eten was erg lekker! Vooral de champignonsoep, het kipstoofpotje en de bitterkoekjespudding waren super! Voor herhaling vatbaar!!
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We hadden deze locatie uitgezocht omdat we Albert Heijn restaurantweek-kaarten hebben. Ik heb ongeveer 4 weken van tevoren telefonisch gereserveerd voor 6 personen en de eigenaar gezegd dat het om de actie ging.

We werden hartelijk ontvangen en heb gelijk gezegd dat we voor de AH-actie gingen, waarna ons werd meegedeeld dat het niet kon omdat we met z'n zessen waren en niet via de AH-restaurantweken hadden geboekt. We hebben nog voorgesteld om dan 2 kaarten in te leveren maar de eigenaresse begon zielig te doen en zei dat ze bij elke kaart ook nog 2,50 moest overmaken naar AH. We hebben het hierbij gelaten, het was bovendien geen duur restaurant.

We hadden eigenlijk verwacht dat ze met het afrekenen 1 kaart zou innemen maar dat deed ze ook niet. Ze hadden afgesproken om 1 tafel voor 2 personen per avond ter beschikking te stellen voor de actie. Dan denk ik: doe dan helemaal niet mee.

Het eten was verder heerlijk vooral de bitterkoekjespudding. Het is een huiskamersfeer waar plek is voor 26 personen in totaal. Verder waren ze best wel vriendelijk en konden wij ons wel vinden in het argument.
Chantal F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Veel goede dingen gehoord over dit restaurant. Zondagavond was het zover! Als voorgerecht tomatensoep, smaakte heerlijk. Als hoofdgerecht zalmfilet op een bedje van prei en een dillesausje, ook helemaal super. Mijn man had de varkenshaas, deze was lekker mals. Als nagerecht een bitterkoekjes pudding met een likeurtje, mmmmmm heerlijk. De gastvrouw was heel hartelijk. Al met al een aanrader! We komen zeker terug!
Frinking1 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Heel lekker gegeten , de vleesribben waren overheerlijk. vriendelijke gastvrouw die alle tijd nam. Zeker een aanrader als je in de buurt bent.
J.bosman28 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Vooral de verse groenten was top! Krijg je bijna nergens! Meestal krijg wat slablaadjes op je bord en daar moet je het mee doen. Waren dus ook verrast dat het nu tegenover gesteld was!
Indie .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Lekkere verse soep. Lekker vlees en vis. De groente was erg lekker en wel 3 soorten. Lekkere aardappels erbij. Wel vrij hartig maar smaken verschillen. We kunnen dit restaurant zeker aanraden.
Henryrutten .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
We hadden vleesribbetjes en spies a la t eethuuske, zeer lekker, hadden ook bospaddenstoelensoep en tomatensoep ook lekker, dessert koffie en herfsttoetje ijs met stoofperen,dus al met al heel lekker.
het is een gemoedelijke huiselijke sfeeren je wordt er zeker niet weggekeken.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
De bediening was snel en vlot. Het eten was goed en wij monden gewoon vanaf de menukaart een driegangenmenu bestellen. Met deed erg hun best.
Al met al een aanrader.
Jhotten .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Het Eethuuske is een sfeervol restaurant. Als voorgerecht hadden wij tomatensoep en groentesoep, dat was echt lekker. Hoofdgerecht was Spies 't Eethuuske en Vleesribben, niet te verwarren met spareribs. deze waren heerlijk mals en allebei gerechten smaakvol. Gebakken aardappeltjes, vlaamse friet , roer gebakken spitskool, salade en worteltjes. Heerlijk. Toetje eigengemaakte bitterkoekjespudding. en chocolademousse ijs ook zelfgemaakt. Heerlijk.
De bediening was prima, ze had alle tijd voor je. Een aanrader, wij komen zeker terug.
J.H. Otten Rijssen
Mar-langjan .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Bij aankomst dachten we een veredelde snackbar aan te treffen maar bij binnenkomst zag het er gezellig uit, wel was het koud en de serveerster had niet in de agenda gekeken en was niet op de hoogte van onze reservering.Mijn man had de varkenshaas besteld en ik de kabeljouwfilet die helaas erg vies rook en smaakte naar schoonmaakspul,wat later ook bevestigd werd door de kok. kreeg iets nieuws aangeboden maar dat kon ik al niet meer op i.v.m mijn maagverkleiningsoperatie. De bijlages waren verder allemaal prima alsook het eten van mijn man. Kregen iets korting op de rekening.
Verder moet je bij drukte of slecht weer niet komen op je pumps want je parkeert in een weiland.
Graag wil ik even aangeven dat op de avond zelf al samen met mevrouw was vastgesteld dat het geen smaak van schoonmaakmiddel kon zijn. Het rooster wordt niet op die manier gereinigd. En helaas moet ik ook melden dat de kabeljauw filet niet vies rook. Wij hebben dit zelf die avond gecontroleerd. Gelukkig was de kabeljauw aan de andere tafels wel heerlijk van smaak.Het probleem met de kabeljauw ligt dus helaas bij de leverancier. En gasten kunnen rustig op pumps komen want er zijn parkeerplaatsen genoeg langs de weg.
Liesbethmedendorp .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Door de AH aktie hebben we dit restaurant gevonden, anders hadden we het nooit geweten, hoewel het op nog geen 5km van ons huis is. Aardige gastvrouw, lekkere wijn en heerlijk gegeten. We hebben alweer een nieuwe reservering gemaakt! Een aanrader !
Annekedegraaf1965 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Het eten was voortreffelijk. Vooral het dessert de bitterkoekjespudding met likeur was heerlijk.
Het restaurant is niet groot maat wel sfeervol.
De bediening was ook goed, erg vriendelijk.
Een aanrader om te gaan eten.
Toop V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Adres van internet gehaald omdat we in de buurt logeerden. Zeker de moeite waard. Heerlijk gegeten. Heeft de verwachting overtroffen. Hele verse producten. Hadden kipstoofpotje en varkenshaas. Super. Hele prettige bediening. De spitskool met champignons zalig. Zeker een aanrader.