't Eetatelier

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Laura M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een leuk vegetarisch (en biologische) restaurantje. Gezien de beperkte kaart (2 a 3 voor-, hoofd- en nagerechten) niet echt geschikt voor de moeilijke eter maar het eten hier is een aanrader. Heerlijk van smaak, goed gekruid en zelfs als vleeseter miste ik het vlees absoluut niet. De service is vlot en relaxed en met mooi weer is het heerlijk op het terras in de achtertuin tussen de bloemen. De stoelen zitten niet enorm goed maar verder is het een prima plek. Ik kom hier graag nog een keer. Zeker een aanrader.
AnnetteW .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Een dikke pluim voor dit restaurantje! Wij komen zelf niet uit Arnhem en zochten een vegetarische eetgelegenheid in de stad. We werden niet teleurgesteld. De soep (voorgerecht) was lekker pittig. Een stukje brood erbij was wel fijn geweest, nu was het alleen soep. Het hoofdgerecht was top. Drie verschillende curry's op één bord, van elkaar gescheiden door zilvervliesrijst. En alle drie zeer smaakvol en goed bereid. Dit was voor mij het beste gerecht van de maaltijd. De nagerechten waren ook goed. Ik kook zelf veel vegetarisch en is in mijn ogen is het Eetatelier precies het soort restaurant waar we er meer van zouden moeten hebben. Niet alledaags. Goed vegetarisch eten zonder concessies te doen aan smaak. Geen achterhaalde rauwe wortels of droge vegaburgers; ook liefhebbers van vlees kunnen hier met een gerust hart gaan eten. Het restaurant is gezellig en huiselijk ingericht en in de tuin genoten wij van de geuren van de bloeiende blauwe regen en passiebloem. De ontvangst is bescheiden en vriendelijk. De porties waren iets aan de kleine kant misschien, maar wij zijn grote eters en met nagerecht erbij was het ruim voldoende. (Mogelijk kwam het omdat de curry zo goed was, dat ik er liever nog iets meer van gegeten had.) Aanrader.
Jce17 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Ik heb laatst heel lekker veganistisch gegeten bij 't eetatelier. Verrassende combinaties voor een mooie prijs. De bediening was uiterst vriendelijk. Ze boden nog aan om speciaal voor mij een veganistisch toetje te creëren, maar ik zat al vol helaas (goede porties). Als je bepaalde dieetwensen hebt, en je een aantal dagen van te voren belt, maken ze van te voren speciaal een toetje voor je! Dat is toch gewoon super?
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Bijzonder smakelijk en heel gevarieerd gegeten. Zeer goede en gedurfde smaaksensaties. Een aanrader voor iedereen die echt gezond wil eten. Alles is echt biologisch. Bij veel biologische restaurants wordt vaak een gedeelte biologisch geserveerd. En zelfs het zout op tafel was zeezout. Ook als je van vlees houdt, is het eten hier zeker eens wat anders. Zeer vriendelijke bediening. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
JanenAda .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Allereerst de ontvangst: huiselijk en gezellig, een warm welkom gevoel. We waren met z'n vijven en hadden gereserveerd. Het voorgerecht, geitenkaastaartje, was een ricottataartje, en een 2 van ons kozen voor de knolselderijsoep, het was lekker en precies goed als voorgerecht. Het hoofdgerecht was veel en lekker. 4 keer de curry, heerlijk en gevarieerd! En 1 keer de tarwe(ris)otto, zelf niet geproefd maar het zag er mooi en verzorgd uit. Verrassend eten en ook heel gezellig eenvoudige inrichting, huiskameridee.... Daar houden we van en het is zeker voor herhaling vatbaar. Dat vonden we alle vijf! Dus wij komen terug! Oh ja, het toetje, chocoladetaart was ook heerlijk ook al waren we al een beetje (te) goed voorzien....
Ta K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
In verband met de goede recensies zijn wij met z'n tweeën bij 't eetatelier gaan eten. Zelf eet ik geen vlees en had ik zin om in een vegetarisch restaurant te eten. Het voorgerecht was lekker (selderijsoep en een hartige taart) maar wel klein. Als hoofdgerecht hadden we rissotto en een currygerecht (met rijst). Nagerecht chocoladetaart en panna cotta. Bij dit alles een fles biologische Spaanse wijn. De kwaliteit van de gerechten was goed en het was mooi geserveerd, echter was de smaak niet heel bijzonder. Dit met name in relatie tot de prijs (40 euro p.p). Voor die prijs verwacht ik toch wat lekkerder te eten.
Pelmert .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Op zaterdagavond hebben we met zijn tweeën gegeten bij 't Eetatelier. Mooi ingericht restaurant en heel aardige bediening, gewoon niets op aan te merken. Het voorgerecht was van ons beide lekker. De hartige taart met chutney is echt een aanrader. Het hoofdgerecht was risotto voor ons beiden, erg smaakvol! Ik als vleeseter vond het verrassend hartig en vullend. Qua drankjes dronken we rode huiswijn (erg goed), witte huiswijn (ook goed) en limoncello (top). Kortom, ook voor carnivoren echt een aanrader om uit eten te gaan!
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Leuk concept, originele gerechten. Hier en daar wat gezocht. Voorgerecht blok kaas met brood en jam was meer geschikt als (zwaar) nagerecht. Hoofdgerecht Risotto was smakeloos en erger nog: veel te kort gekookt dus te hard. Nagerechten waren prima. Vriendelijke bediening, niet al te vlot want onderbemand. Fijn terras wel op warme avond.
Erikeet .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Een leuke tent! Leuke/hippe inrichting en vooral een gezellige sfeer binnen. Het eten was echt heel goed, een perfect gebalanceerde maaltijd, qua smaken en qua hoeveelheden, met veel verschillende smaken in één gerecht. Ze gebruiken mooie ingrediënten en lekkere verse groenten. Lekker om ook een keer een artisjok in zijn geheel af te eten. Het dessert was ook perfect, niet te zoet en wel vol van smaak. Wij waren echt zeer aangenaam verrast (ondanks de al goede recensies). Als we weer een keer in Arnhem zijn, gaan we zeker nog een keer hier eten.
IngeAnna .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Wij eten al 6 jaar zeer regelmatig bij het Eetatelier. Een heerlijke plek! Gemoedelijk en gastvrij, ontspannen sfeer. Al zo vaak heerlijke gerechten gehad, altijd verzorgd en met lekkere nagerechten. Mijn allerfavoriet was de humus: een eenvoudig gerecht maar subliem van smaak! Ik hoop dat die gauw weer eens op het menu verschijnt.
Zo Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Weer eens wat anders. Super lekker gegeten!
We kregen het advies voorgerechten te delen zodat we alles konden proeven.
Genoten van heerlijke chocoladetaart met limoncello toe.
Vriendelijke bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding!
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Eenvoudig restaurantje, doet wat studentikoos aan in de uitstraling.
Bediening is attent, heeft in de gaten als gasten vragen hebben, en komt dan zelf al langs op bescheiden wijze.
Er is te kiezen uit een paar voorgerechten en hoofdgerechten.
De venkel-pompoen-mosterd soep was erg lekker, aparte beetje rokerige smaak.
De risotto met blauwkaas was goed van smaak, niet te papperig. De salades zijn afgestemd op de hoofdgerechten, passen er ook echt goed bij. Fris en mooi opgediend.
Mijn man had een rodekool-biet-curry die ook erg lekker was. Hij kreeg op verzoek wat rijst erbij.
De vanillekwarkflan is gelukkig niet zo zoet.
Fijn om biologisch vegetarisch van zo'n goede keuken te kunnen genieten. Hier komen we zeker terug.
Covega .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Omdat we zulke goede recensies lazen hebben we afgelopen vrijdag hier met z'n tweeën gegeten. We hebben twee verschillende hoofdgerechten gekozen. We vonden het eten erg tegenvallen qua smaak, hoeveelheid en prijs! De bediening was wel aardig . Voor ons geen tweede keer.
Ctv444 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
leuke gemoedelijke plek. Erg lekker gegeten, tajine gerecht waarbij een mix van drie tajines. Zeer smaakvol! Bediening erg vriendelijk en ondanks het volle restaurant hoefden we niet lang te wachten.
Marijn79 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
We hebben hier heerlijk gegeten. Alles was even lekker en duidelijk met zorg bereid. Ik had als voorgerecht een taartje met geitenkaas en als hoofdgerecht een hele lekkere risotto. Beide gerechten nodigen uit om nog een keer terug te komen en andere gerechten te proeven.
Het personeel is vriendelijk en rustig, een verademing vergeleken met sommige restaurants waar het personeel meer aanwezig is dan de bezoekers.
De inrichting en uitstraling passen bij het restaurant, gezellig en knus. Toen wij er waren regende het. Ik hoop nog eens terug te komen wanneer het mooi weer is zodat we ook een keer in de tuin kunnen zitten.
Jvernooij .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Hier voor de tweede keer naar toe gegaan. In tegenstelling tot de eerste keer hebben we nu wat uitgebreider gegeten. Voor, hoofd en nagerecht. Alles zelfgemaakt en lekker van smaak. De soep was heerlijk zacht. Het hoofdgerecht heel divers, vele smaken en texturen. Er wordt veel energie in het eten gestoken en dat is te proeven. Leuk en toegankelijk vegetarisch restaurant.
Lynn71 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
zondagavond toevallig hier terecht gekomen, wij zijn beiden geen vegetarier, maar het sprak ons aan, en dus naar binnen gegaan; we hebben erg lekker en afwisselend gegeten; wij vonden de curry juist erg lekker en smaakvol! Heel gezellig dat je meerdere smaken op één bord krijgt, en ook nog een bijpassende salade. Verder hadden we een super-wijntje erbij! Ik had de worteltjes-soep vooraf, en mijn man de taart van geitenkaas, beiden een aanrader!
Heerlijke relaxte sfeer en vriendelijke bediening, kortom; wij komen zeker terug!
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Leuk eetcafé met op zich een aardige kaart. We hadden gekozen voor Indiaase curry (dahl), die mooi geserveerd werd, maar qua smaak erg tegenviel. Indiaas eten is heerlijk kruidig, maar hier was het flauw en vlak. Of het was bewust omdat niet iedereen van gekruid houdt, maar dan moet je het niet als Indiaas op de kaart zetten. Bediening is verder vriendelijk en behulpzaam. Verder is de inrichting een tikkeltje teveel houtje-touwtje voor mij, maar op zich prima.
Ik ga zeker nog een keer terug voor een herkansing en dan hoop ik dat ze qua smaak sterker uit de hoek komen.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Zondag 29-12 in 't Eetatelier gegeten, voor 1e keer. Wat een heerlijke ervaring op allerlei gebied.
De, kleine, kaart biedt voldoende keus (dagelijks andere kaart). De sfeer en bediening zijn warm, huiselijk, vriendelijk en efficient.
Een aangename verrassing, niet alleen qua smaak, die bijzonder lekker was.
Een aanrader, dus.
Han S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Vandaag hier met 4 personen gedineerd. Met het prachtige zomerweer in de tuin gezeten. Vandaar de 10 voor decor. Heel bijzonder midden in de stad. Voortreffelijk gegeten. De courgettesoep met salie was om te smullen. De pasta met erwtencrème idem. De chocoladetaart was subliem. De passie van de kok proef je in alles terug. Han Scheffers