't Edelhert

Meer informatie over restaurant 't Edelhert

Voordelig
Arnhemt .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Samen met familie wezen eten. de vier gerechten (voor, hoofd en nagerecht) waren stuk voor top. De bediening was professioneel en vriendelijk. Prijs / kwaliteit zijn goed. Zeer een aanrader mocht je op de Veluwe in de buurt zijn. De wildsoep vooraf was romige en super. Werd geserveerd in een soepterrine. Er was genoeg voor een tweede keer. Tijdens het hoofdgerecht was de mogelijkheid om de bijgerechten gratis bij te bestellen. Een aanrader.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Tijdens ons driedaags verblijf op de Veluwe twee maal geluncht op het terras bij 't Edelhert in Elspeet. Opnieuw zeer smakelijke gerechten, vriendelijke en professionele bediening en billijke prijzen. Vooral de speciale lunch van 't Edelhert (a 12,50 pp) is een echte aanrader: 5 verschillende warme en koude lunchgerechten. De bijbehorende pompoensoep met stukjes spek was zeer smakelijk. Zonder meer en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Carla167 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij zijn er deze week 2x gaan eten vanwege een kort verblijf in Elspeet (Hotel Mennorode). Een zeer correcte bediening, keurig gekleed en attent zonder dat het overdreven was. Het eten heerlijk. De mosterdsoep niet te scherp, de zomersalade heerlijk fris met een zachte kerriesaus, Alle soepen worden geserveerd in een terrine die op tafel wordt gezet zodat er nogmaals opgeschept kan worden. Het toetje om je vingers bij af te likken. Betaalbare prijzen. En een aangeklede koffie toe (met div. chocolade). Vanwege het warme weer aten wij buiten. Mooie bloeiende planten. Alles ziet er zeer verzorgd uit. Een aanrader!
JandL .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een kleine twee maanden geleden was ik hier voor het laatst. Toen vroeg ik me af waarom er geen Veluws broodje vooraf geserveerd kon worden. Welaan bij de tomatensoep kreeg ik nu behalve een gewoon doorsnee wit stokbroodje ook een kubusvormig bruin broodje, dat verrassend lekker smaakte. Of het een Veluwse specialiteit is weet ik niet, maar wel leuk dat adviezen kennelijk wel gelezen worden. Ik at het zomermenu, daarbij kon gekozen worden uit diverse mogelijkheden. Na de tomatensoep at ik een roodbaarsfilet en als dessert aardbeien, met vanille-ijs en slagroom. Met drankjes en koffie na 32 euro, het zal wel toeval geweest zijn, maar mijn tafelnummer was ook 32. Met een dergelijke prijs-kwaliteitsverhouding is niets mis. Ook bij dit menu viel de ruime keuze aan bijgerechten op. Dit keer overigens geen rabarber met banaan, maar aangenaam friszuur smakende appeltjes. Ik blijf onverminderd positief.
Aluniek .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We hebben hier weer heerlijk gegeten!!
Het is er gezellig druk, als altijd.
Bourgondisch....
Het was verrukkelijk
De spareribs waren uitzonderlijk lekker!!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Vanavond heerlijk gegeten met vrienden. Heerlijke asperges, echt een aanrader. Komen hier zeker terug! Vriendelijke en gezellig bediening.
Joopvv .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het begint allemaal natuurlijk bij het reserveren, 21-05-16 om 20.00 uur graag.
Via de mail liet men ons weten dat omwille van de sluitingstijd we een eerder tijdstip zouden moeten overwegen.
Oké meedenken is goed, hiervoor moeten we ons wel haasten maar met een goede reden.
Om 19.30 uur aankomst Edelhert, leuk tafeltje, geweldig uitzicht, even wat drinken prima.
We wisten al snel welk voor en hoofdgerecht, voor alle vier hetzelfde.
Zoals de serveerster zei; de droom van elke horeca kok.
Vol spanning wat de bestelde voorgerechtenparade ons zou brengen wachten we af en… wachten, nog langer wachten.
Eindelijk 20.15 uur om precies te zijn (Dat weten we want wanneer je drie kwartier moet wachten kijk je onwillekeurig een aantal keren hoe laat het is.) kregen we wat vleeswaren, gerookte zalm plakjes en borrelglaasjes tomatensoep op een etagère op tafel gezet.
Omdat we met zijn vieren waren stond daar dus voor 46,00 euro, wat we dan maar moesten zien te verdelen. Voor 11,50 euro per voorgerecht vind ik een voor een ieder apart opgemaakt bord geen onredelijke eis.
Als je één keer lang wachten zonder te veel mopperen accepteert waarom dan geen twee keer moet de bediening gedacht hebben dus wederom weer bijna drie kwartier later het hoofdgerecht.
De mixed grill van varkenshaas, kogelbiefstuk, kipfilet en sparerib, helaas bleef de kwaliteit van dit gerecht steken bij de gemiddelde achtertuin barbecue.
Met uitzondering van de sparerib dan, deze was veel te zout om dat niveau te kunnen halen.
Dit laatste biedt het Edelhert ook aan als ”all you can eat” arrangement. Hier gaat het er dus niet om hoeveel je kan eten maar hoeveel zout je kan verdragen.
Alles bij elkaar een zeer teleurstellende ervaring.
F.behrens .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij zijn trouwe bezoekers van het Edelhert en laten ons elke keer opnieuw verrassen door de bijzonder gastvrije Ko en zijn vrouw, het bijzonder attente personeel en niet in de laatste plaats de vakkundige medewerkers in de keuken. Altijd weer genieten van een in alle opzichten gezellige en bijzonder smaakvolle beleving zonder de 'poeha' waar men elders nog wel eens mee te maken krijgt.
WimJunte .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vrijdagavond 29 april 2016 hebben wij samen met familie en vrienden bij 't Edelhert ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd. We hebben genoten van een overheerlijk koud-, warm- en dessertbuffet. De bediening perfect. Er was aandacht voor de kleinste details. Alles super vers, schoon, smaakvol, ruim voorradig en correcte/perfecte en enorm vriendelijke bediening. De kinderen konden een cadeautje uitzoeken. Wij kunnen iedereen aanraden om hier te gaan eten. In één woord PERFECT!!
Angelie M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Een aanrader! Na een vriendelijke ontvangst schoven we met 10 personen aan voor het Bourgondisch tafelen. De gerechten werden op een grote plank geserveerd. Het voorgerecht bestond uit diverse gerechtjes van soep, vlees en vis. Zag er heel leuk uit op zo'n grote plank. Het hoofdgerecht bestond uit 3 soorten vis en 4 soorten vlees. Vis werd eerst opgediend en daarna de vleesgerechten op schone, heel warme borden. Hierbij nog 2 soorten aardappeltjes en diverse groentes. Het nagerecht was met recht een grand dessert te noemen: diverse soorten gebak, mousse en ijs. Heel overdadig en heel lekker! Met dieetwensen werd zeer goed rekening gehouden en ook is het restaurant heel kindvriendelijk. Kleurplaten met stiften op tafel, een kindermenu en een cadeautje na. Prima personeel! We kunnen dit restaurant aanbevelen!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Zoals bij eerdere ervaringen afgelopen zomer op het terras voor een lunch is het goed toeven en eten bij 't Edelhert in Elspeet. Een mooi restaurant met een groot terras. Een kaart met leuke lunchgerechten, maar ook een mooie menukaart voor een diner. Momenteel ook een ruime gesorteerde kaart met wildspecialiteiten. Vooral de wildparade met diverse wildgerechtjes is een aanrader. De wijnkaart heeft een mooi aanbod van betaalbare wijnen. De bediening is vriendelijk en adequaat. Voor herhaling vatbaar als we weer vanuit de Randstad in Elspeet zijn.
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
hier de dag voor de wilddagen in vierhouten gegeten, geen betere manier om in de wilde stemming te komen. we hadden de wildspies met paddestoelen saus en wildstoof. super lekker, precies de juiste hoeveelheid en subliem in smaak. spies was perfect gegaard mooi mals en klein beetje rood van binnen. bijgerechten waren ook erg lekker, vooral de appelmoes en de aardappelen en frites. jammer dat er maar 1 stoofpeertje bij zat. lief personeel.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
't Edelhert is een klassiek restaurant, waar je vooral véél eten krijgt. De kaart is niet heel bijzonder of creatief, maar wel een goede balans tussen vis en vlees. Als vegetariër kom je hier misschien niet helemaal aan je trekken.
Naast een goede tournedos serveren ze hier ook gewoon kipsaté en kipschnitzel. Ziet er prima uit, smaakt prima, het is vooral heel veel eten. Opvallend zijn de bijgerechten die je er standaard bij krijgt. Dat is een maaltijd op zich met frietjes, aardappeltjes, sla, boontjes, bloemkool, worteltjes, venkel en stoofpeertjes. Voor ons was het teveel en wij hadden genoeg aan alleen een hoofdgerecht. 't Edelhert serveert overigens hele goede wijnen zoals Sancerre en Salentijn. Bediening is vriendelijk en alert.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Mooi restaurant! Werd ons beetje verweten dat we niet gereserveerd hadden en moesten binnen uur weg zijn. Eten was goed, keur aan bijgerechten die echt lekker waren. Geen tijd voor een nagerecht.
Marcheld .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Vanavond hier weer gegeten. Wij komen hier altijd terug voor de kwaliteit en de bediening. Echt Top. Vooral de soep is echt een aanrader! Ook voor de kinderen is het hier erg leuk.
JonSnow .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Het was buiten lekker warm, dus zijn we neergestreken op het terras. Het duurde even voor we geholpen werden, maar de bediening was erg vriendelijk.
Vooraf hadden we gevulde champignons en tomatensoep. Niets op aan te merken.
Als hoofdgerecht twee verschillende schnitzels. Dit was erg veel, zeker met alle garnituur die er nog bij geserveerd wordt.
Ik mag geen suiker, dus voor het nagerecht was ik benieuwd naar de vier verschillende soorten verse aardbeien. Dit bleek helaas aardbei op vier verschillende manieren, waaronder ijs en bavarois. Geen nagerecht voor ons.
Horizon .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Gisteren met een fietstocht een stop gemaakt bij 't Edelhert. Wat een attente bediening; niets is te veel. Deze mensen weten wat goed gastheerschap inhoudt! De lunch was fantastisch en maakt ons nieuwschierig naar een hoofdgerecht. We komen zeker terug. Toen we wegreden kreeg ik pech met de fiets. We zijn terug gelopen en opnieuw kregen we alle hulp. In het dorp zit een fietsenmaker die de fiets in een kwartiertje weer gerepareerd had. Wat een aardige mensen wonen in Elspeet! ????
Marto54 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Vorige week hier geweest met een wandelgroepje. Goed geregeld, parkeren voor de deur en apart betalen geen probleem. Serveerster uiterst vriendelijk, alles is mogelijk! Belangrijk dat er schone en frisse toiletten zijn. We konden kiezen uit 5 soorten gebak, diverse soepen en heerlijke broodjes, aanrader! Prijs viel erg mee, je verwacht gezien de prachtige uitstraling dat het duurder zou zijn!
Alle wandelgroepen aan te bevelen, wij komen hier zeker weer terug!!!
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Woensdag 18 juni jl. hebben wij met 35 leden gegeten met 3 gangen keuze menu t.w. schnitsel Varkenshaas en Vis alle 35 leden waren zeer tevreden over de kwaliteit van het eten echt alles smaakvol bereid de keuze was vooraf soep t.w Groente soep en tomaten soep groente soep overheerlijk tomatensoep wat minder wat dun.Het toetje was geweldig ijs met slagroom met keuze uit bosvruchten advocaat en vers fruit echt een delicatesse.Personeel kun je zien werkt met liefde voor het vak gastvrij vrindelijk en verstand van zaken
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Tijdens fietsroute na lunch en voor diner terecht gekomen voor borrelhap. Gevraagd naar tapasschotel, dit stond niet op de kaart maar de kok kom wel wat regelen. Vervolgens kwam er een etagere op tafel met gevulde champignons, bruscettas, garnalen, stukje kaas, parmaham, zalmtortilla. Een en al lekkerheid.

Ik zeg op de kaart dat festijn!