't Drummerke

Sambeekseweg 23 5831 GK Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant 't Drummerke

Heerlijke seizoensgerechten

Eef Mooij tapte als 7-jarig jongetje al het eerste biertje in 't Drummerke, dat toen zijn deuren als café opende. Inmiddels ligt de focus meer op het eten en zwaait hij als chef-kok de scepter in de keuken. Hij kookt daar met de seizoenen mee en bereidt gerechten van een hoge culinaire kwaliteit. Het niveau van eetcafé is hij inmiddels allang ontstegen.

Meer informatie over restaurant 't Drummerke

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alle gerechten mooi gepresenteerd. Vlotte en vriendelijke bediening. Al bij al zeer tevreden, we komen vast terug!
Nellie R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik ging met vriendinnen uit eten en hebben voor het Drummerke gekozen, Gezellige ontvangst,vriendelijk personeel,nette bediening,en het eten was heerlijk ! gezellige avond gehad .
peterlucie .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goede, hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten. Een gezellige, sfeervolle eetcafé, restaurant. Attent en vriendelijk personeel. Kortom een geslaagde avond waar we zeker terugkomen.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wachttijd tussen het eerste drankje en het krijgen van de menukaart is veel te lang. Weinig quiche heel veel geitenkaas. Toetje van de chef wel heel erg zoet. Overige gerechten waren weer uitstekend.
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig eetcafé, is een familie bedrijf, prijs kwaliteit verhouding uitstekend, verse ingrediënten, royale porties, lekkere recepten, erg smaakvol. We komen zeker weer (3 gangen 19,95 normaal en voor AH menu 2 x menu voor 25 euro)
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig, personeel was vriendelijk. Jammer dat de borden van het hoofdgerecht niet verwarmd waren, daardoor wordt een steak (helaas) erg snel koud, terwijl deze wel goed gemaakt was! Verder prima.
marius K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
het was heerlijk eten mooie entorage
M V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een heel gezellig, sfeervol restaurant waar je hartelijk wordt ontvangen. Eten wordt met smaak geserveerd en het eten was erg goed. We gaan hier zeker nog vaker eten ondanks dat we er een behoorlijk eind voor moeten rijden. Echt een aanrader!!
Leo O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Tot nu toe het lekkerste eten bij een restaurant dat meedoet met de AH-actie! En we hebben er 21 geprobeerd. Je hebt keuze, wat niet bij alle restaurants zo is. De bediening is geweldig en het is er leuk en gezellig qua sfeer.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Gezellige kerstinrichting en vriendelijk personeel! Aanrader!

Fijn dat we nog terecht konden ondanks het reserveren kort van tevoren.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Fijne benadering door personeel, heerlijk gegeten.
G P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Werden vriendelijk ontvangen. AH keuze menu ruim voldoende, Gerechten waren smakelijk bereid en de porties ruim voldoende.
Bediening was attent. Zeker een aanrader
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima gegeten. .
Menu van De Albert Heijn was mooi samengesteld. Keuzemogelijkheden waren goed. Restaurant was in kerstsfeer ingericht. Kachel gaf wel erg veel warmte.
Istatov S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
gezellig,sfeervol ,goed eten en vriendelijk personeel,lekker gegeten leuke avond gehad
voor herhaling zeker terug komen.super
Nee N.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima keuzemenu voor deze prijs. Wel wat weinig groenten bij het hoofdgerecht, wellicht om te stimuleren dat mensen extra bijbestellen buiten het menu om?
Cis L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
er was maar één serveerster en het was druk. We hebben van te voren gevraagd of de warme groenten beet-gaar kon zijn ipv snot-gaar Niet mogelijk want de groenten stonden al klaar.
Elzendaalcollege B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gezellige no-nonsens eetgelegenheid. Vriendelijk personeel en lekker eten.
..................................................................................................................................
troos.haarlem .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een prima restaurant, een rustige ambiance. Bij aankomst kregen we de speciale 3-gangen menukaart gepresenteerd met bijbehorende uitleg. De kaart bestond uit een verrassende keuze bij zowel voorgerecht, hoofdgerecht, alsook nagerecht. Uitstekend gegeten, met zeer prettige bediening. Dit was voor ons tijdens vakantie Centerparc Heijderbos de twee keer en mede dankzij de Iens/AH-actie hebben wij er weer van genoten.
Dit restaurant is zeker een aanrader. Chapeau!!! Volgend jaar komen we hier graag weer terug.

Fam. AJR te Haarlem
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, goede sfeer. Ondanks dat het best druk was had men aandacht voor iedereen. Zeker een restaurant om terug te komen.
Brusje B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteravond met z'n vieren weer heerlijk gegeten bij 't Drummerke. Zoals gewoonlijk was de kwaliteit weer prima. De bediening zorgde voor een leuke en ontspannen avond. We maakten gebruik van AH-bonnen; de speciale kaart bood meer dan voldoende keus.