't Drummerke

Sambeekseweg 23 5831 GK Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant 't Drummerke

Heerlijke seizoensgerechten

Eef Mooij tapte als 7-jarig jongetje al het eerste biertje in 't Drummerke, dat toen zijn deuren als café opende. Inmiddels ligt de focus meer op het eten en zwaait hij als chef-kok de scepter in de keuken. Hij kookt daar met de seizoenen mee en bereidt gerechten van een hoge culinaire kwaliteit. Het niveau van eetcafé is hij inmiddels allang ontstegen.

Meer informatie over restaurant 't Drummerke

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant 't Drummerke

Elly J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima restaurant, maar de tafel bij de deur was het koud als er gasten kwamen of vertrokken.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Voor de kerst geweest, het meest sfeervol ingericht restaurant in de omgeving. Super gezellig, heerlijk gegeten en erg vriendlijk personeel.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wederom een uitstekende gezellige avond gehad bij 't Drummerke. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Alle gerechten werden mooi uitgeserveerd en de smaak was uitstekend. Vriendelijke en attente bediening. Kortom een aanrader.
Elsy V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gebruik gemaakt van de AH aktie. Als vegetariër heerlijk gegeten van een salade vooraf, als hoofdgerecht een quiche en nagerecht een verrassing van de chef. Aardig personeel en we hoefden niet lang te wachten ondanks de drukte.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij komen hier elk jaar één keer met mijn schoonouders. Altijd goed. Maar gisteren was een flinke tegenvaller. Wij hadden al om 17.15u gereserveerd en kregen een donkere tafel achter een pilaar achterin de zaak met houten café-stoeltjes die wij niet fijn vonden zitten. Op dat moment was het nog erg rustig met voldoende vrije tafels met naar ons idee fijnere stoelen. Dus vroeg ik of wij een naar een andere tafel mochten verhuizen. Het antwoord van de serveerster was zo'n duidelijk NEE dat ik dacht dat ze ons in de maling nam. Maar niets was minder waar. Niet mogelijk, alles was volgeboekt en er kon niet gewisseld worden, ook al hadden de andere gasten niet specifiek om een bepaalde tafel gevraagd. En dat de stoelen niet fijn zitten, dat was echt de eerste keer dat ze dat hoorde. Als ik zonder schoonouders was geweest was ik op dat moment opgestapt! Maar om hun avond niet te verpesten heb ik me ingehouden. Tot 18.30u zijn de andere tafels vrij gebleven en een gezelschap tegenover ons kreeg kussentjes aangeboden op de houten café-stoeltjes.....; Omdat ze nooit eerder hadden gehoord dat ze niet fijn zitten???? Het eten is hier altijd prima, maar dit is voor mij een reden om volgend jaar een ander restaurant te kiezen. Door deze flauwekul was onze avond verpest. We stonden dan ook om 19.00u alweer buiten....zonder fooi..... Jammer�
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk en goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Gerry
J.F. D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
't Drummerke is een gezellig en goed restaurant. Het personeel is vrolijk en heeft er "zin" in. We hebben lekker gegeten. Het is echt een aanrader.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij waren de eerste klanten en we werden goed ontvangen, en bediend.
De bospaddestoelensoep vonden we heerlijk en daarna het hoenpootje omwikkelt met beenham ook
het dessert was het verrassing van de chef en was ook lekker, kortom het was eenvoudig maar smaakte best

Harrie
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Personeel was in het begin wat stug maar herstelde zich gelukkig.
Aj L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed verzorgt, jong levendig personeel en niet gebonden aan een tafel ,zodat alles in beweging bleef.
Voor herhaling vatbaar.
ruthbakkenes .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heel goed, lekker eten, mooie porties, vriendelijk personeel, goed bedrijf, chef met liefde voor het kookvak.
We gaan weer terugkomen, ook nade ah-actie.
Mientje N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk en voldoende gegeten en dat met de Albert Heijn actie. Snelle bediening en vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.
Rens C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Dit is een prima locatie voor een hapje en drankje. De sfeer en inrichting geven al een fijn en warm gevoel bij binnenkomst. We zijn goed ontvangen. Het is een aanrader.
Parkeren is goed te doen.
Kortom, aanrader.
Keuze vanuit AH-menu was prima.
jolanda.in.den.bosch .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben lekker en goed gegeten prijs kwaliteit was zeer goed !!
De bediening was ook zeer vriendelijk en attent ! wij hebben gebruikt gemaakt van de AH actie deze aparte kaart is zeker de moeite waard voldoende keus en voldoende .
Frido A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prima restaurant, woon in de buurt. Zal hier zeker nog vaker komen. Prijs kwaliteit uitstekend. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten met mijn partner
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wederom lekker gegeten, nu met familie. Het AHmenu bracht nog voldoende keuze om voor een tweede keer iets te kiezen. Top
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Dit was de vierde keer dat we bij ‘t Drummerke hebben gegeten en het was wéér heerlijk. Vlotte en vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.
rudielly N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was geweldig . een klein puntje iets meer groenten.
Personeel heel vriendelijk.
Sfeer goed .
Voor herhaling vatbaar.
ook reservering verliep goed.
theovdzanden .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was weer goed. Zowel de prijs en gerechten waren goed in evenwicht.
De locatie en ontvangst waren goed. Je hoeft niet zolang te wachten op de gerechten.
Michelle R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Was heerlijk, genoeg keuze en goede prijs. Leuke sfeer, mooi restaurant met vriendelijk personeel. Ook vegetarische opties.