't Drummerke

Sambeekseweg 23 5831 GK Boxmeer Nederland Kaart

Over restaurant 't Drummerke

Heerlijke seizoensgerechten

Eef Mooij tapte als 7-jarig jongetje al het eerste biertje in 't Drummerke, dat toen zijn deuren als café opende. Inmiddels ligt de focus meer op het eten en zwaait hij als chef-kok de scepter in de keuken. Hij kookt daar met de seizoenen mee en bereidt gerechten van een hoge culinaire kwaliteit. Het niveau van eetcafé is hij inmiddels allang ontstegen.

Meer informatie over restaurant 't Drummerke

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Voordelig
Cis L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
er was maar één serveerster en het was druk. We hebben van te voren gevraagd of de warme groenten beet-gaar kon zijn ipv snot-gaar Niet mogelijk want de groenten stonden al klaar.
Elzendaalcollege B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gezellige no-nonsens eetgelegenheid. Vriendelijk personeel en lekker eten.
..................................................................................................................................
Troos.haarlem .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een prima restaurant, een rustige ambiance. Bij aankomst kregen we de speciale 3-gangen menukaart gepresenteerd met bijbehorende uitleg. De kaart bestond uit een verrassende keuze bij zowel voorgerecht, hoofdgerecht, alsook nagerecht. Uitstekend gegeten, met zeer prettige bediening. Dit was voor ons tijdens vakantie Centerparc Heijderbos de twee keer en mede dankzij de Iens/AH-actie hebben wij er weer van genoten.
Dit restaurant is zeker een aanrader. Chapeau!!! Volgend jaar komen we hier graag weer terug.

Fam. AJR te Haarlem
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, goede sfeer. Ondanks dat het best druk was had men aandacht voor iedereen. Zeker een restaurant om terug te komen.
Brusje B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gisteravond met z'n vieren weer heerlijk gegeten bij 't Drummerke. Zoals gewoonlijk was de kwaliteit weer prima. De bediening zorgde voor een leuke en ontspannen avond. We maakten gebruik van AH-bonnen; de speciale kaart bood meer dan voldoende keus.
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We voelden ons meteen thuis, gezellige sfeer, vriendelijke mensen en lekker gegeten, zacht muziekje op achtergrond, alles top.
M M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk eten, hele gemoedelijke sfeer, kortom een plek waar we regelmatig terugkomen en waarvan we zeker weten dat het altijd goed is
Koka .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ontvangst was allervriendelijkst door de hoogblonde dame. We kregen een mooi gedekte tafel in het midden van de zaak. Diner was een keuze uit 4 verschillende gerechten. Voor ieder wat wils. Vegetariers , vis- en vleesliefhebbers konden hun hart ophalen. Vooral het voorgerecht met geitenkaas was uitmuntend.
Heerlijke desserts. Lekker wijntje en broeder Jakob bier.
We komen graag een keer terug.
AndreDaamen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdag 12 november een AH dinerbon verzilverd bij 't Drummerke in Boxmeer. We waren er ruim 10 jaar niet meer geweest. Maar wát een vooruitgang troffen we aan. Het echtpaar Mooij heeft er een sfeervolle zaak van gemaakt. Met een geweldig goede keuken en een verrassend goed menu voor het AH gebeuren. Frisse smaken, verse producten en ook voor mijn partner als vegetariër was er een menu keuze van uitstekende klasse. Rest nog op te merken dat de bediening heel vriendelijk was en alles deed om de gasten op hun gemak te stellen.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij het Drummerke. Wij hebben een super fijne avond gehad dankzij de bediening en het heerlijke eten. Dank jullie wel DRUMMERKE groetjes Marion
Elzendaalcollege B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Ontzettend leuk restaurant met vriendelijke en hartelijke bediening. Lekker eten en een gemoedelijke sfeer. Prima plek om bij te kletsen onder het genot van een hapje en een drankje.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gister wederom heerlijk gegeten. Een ander keuzen menu als de vorige keer maar net zo goed! En dankzij de bediening een verzorgde, fijne en gezellige avond gehad. Ik schrijf nogmaals een referentie omdat ze dat hier verdienen.
Ga zo door!
Brusje B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteravond, vrijdag 29 okt. 2016 voor de 3e keer bij 't Drummerke gegeten. We waren met z'n vieren en hadden een erg gezellige avond. Gebruik gemaakt van AH kortingsbonnen. 3 gangen menu was heerlijk. Voldoende keuzes.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
erg vriendelijke en snelle bediening, en niet te vergeten, goed eten voor die prijs.
het is dat ik van ver kom, anders ging ik er vaker eten.
Marjoleinp L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten met AH actie. Het eten is vrij eenvoudig maar goed klaargemaakt met een aparte twist. Waren hier voor de eerste keer maar hebben meteen een nieuwe reservering gemaakt, nu met vrienden erbij. Prima service.
Marjoleinp L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor de prijs hadden we niet veel verwacht maar het was allemaal gewoon erg lekker. We hebben dan ook gelijk weer geboekt.
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De gerechten zien er verzorgd uit en zijn vers, ook mooi geserveerd, zeer aardige bediening (familiebedrijf) en hoewel we met de AH restaurantactie zijn geweest, erg goede kaart en ruim voldoende keuze. IOok de gewone kaart met 3 gangen voor 19,95 is erg goed qua prijs kwaliteit. Een aanrader!
N_b .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een heel gezellig restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening. We konden kiezen uit een 3 gangen menu en er was voor ieder wat wils.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor de 2e maal hier gegeten. Nu met z'n vijven. Twee grote eters waren erbij en die hadden genoeg. Hartelijk ontvangst en het eten was wederom erg goed. Gezellige inrichting. We hadden een ronde tafel gevraagd en die kregen we ook. Al met al een aanrader, komen zeker nog een keer terug.
Elsdrijver .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gezellig, gastvrij, heerlijk eten, vriendelijke bediening. Het duurde wel wat lang voordat we onze maaltijd geserveerd kregen. De gastvrouw had ons van te voren verteld dat ze een plotseling personeelstekort had. Dat was prettig. Leuke avond met onze vrienden doorgebracht. Aanrader.