't Drummerke

Sambeekseweg 23 5831 GK Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant 't Drummerke

Heerlijke seizoensgerechten

Eef Mooij tapte als 7-jarig jongetje al het eerste biertje in 't Drummerke, dat toen zijn deuren als café opende. Inmiddels ligt de focus meer op het eten en zwaait hij als chef-kok de scepter in de keuken. Hij kookt daar met de seizoenen mee en bereidt gerechten van een hoge culinaire kwaliteit. Het niveau van eetcafé is hij inmiddels allang ontstegen.

Meer informatie over restaurant 't Drummerke

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

willemenpaul .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Uitstekend gegeten en prima keuze. We waren er voor de 4de keer en steeds zeer tevreden. Een goede plek om uit eten te gaan!
Antoinette L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De meisjes van de bediening werken hard, kijken vrolijk en zien alles. Het eten was prima en wordt met mooi servies opgediend. Prachtige stoffen servetten, dat zegt al een hoop.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vooraf aten we salades met garnalenkroketjes en gesnederunderlende. Was lekker. Daarna biefstuk en roodbaarsfilet, vergezeld van brocoli, rauwkost en prima frites. Dessert was niet spannend. Lekker wijntje en bier van de tap. Bediening was attent. Beetje donker binnen. Samengevat : goed eetcafé. Prijs paste erbij.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
colargol .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
keurig nette bediening, gezellig restaurant, echt een aanrader, vriendelijk personeel, heerlijke smaaksensatie desert van de chef niet te versmaden, zeker voor herhaling vatbaar
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ruime keuze in voor- en hoofdgerechten en desserts, vlotte vriendelijke bediening en dit alles voor een leuke prijs i.v.m. AH restaurantactie. Zeer zeker een aanrader! Misschien gaan we nog wel een keer!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Plezierige ontvangst en snelle bediening. De gerechten waren mooi opgemaakt en het was ruim voldoende. Zeker de moeite waard om terug te komen.
Max H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wederom lekker gegeten met ontzettend aardige, hardwerkende jonge dame die erg alert was en bleef. Graag tot een volgende keer!
Carlijn K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk genoten van het geweldige eten (zeer gunstige prijs/ kwaliteit verhouding !); kortom voortreffelijk ! We zijn al meerdere keren geweest en komen nog graag zeker terug ...
stef P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij eten hier regelmatig. Zij hebben een leuke menukaart met ook nog een maandelijks verrassingsmenu. De gerechten worden mooi opgemaakt en zijn altijd erg smaakvol. Gezellige bediening en geen last van overdadige muziek o.i.d..
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, met erg vriendelijk personeel.
Voor de prijs een heel leuk eetcafé met een heerlijk buitenterras.
Bij het speciale AH menu was er voldoende keuze,het brood bij het voorgerecht was heerlijk en de gerookte runderlende is een aanrader.
odette V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer goed op alle fronten. Een grote groep van AH klanten. Maar bediening was echt niet minder goed.
Zeker aan te bevelen. Ik vond eten t.o.v. prijs zelfs uitmuntend.
robplones .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
weer was de soep zeer smakelijk en de vis zeer goed! en het nagerecht klasse we zijn nu al een paar keer daar geweest en komen beslist terug!
yvonneborst .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Als je een goed restaurant in Boxmeer zoekt moet je zeker naar 't Drummerke gaan. Ze gebruiken zelf de naam "Café" en "Eetcafë"' maar daarmee doen ze zichzelf te kort. Voor ons gevoel aten we in een driesterrenrestaurant! We hebben zitten smullen. Het voor- hoofd- en nagerecht, alles was prima De omvang van de porties is precies goed en de presentatie is super.
Als we nog eens in Boxmeer zijn komen we zeker terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
ik en mijn gasten hebben heerlijk gegeten, de gerechten waren zeer verrassend, er was veel aandacht besteed aan de samenstelling van de smaken. Het was een smaaksensatie. De sfeer is zeer gemoedelijk en de bediening erg attent en vriendelijk. het was een prima avond.
Alex E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Met ons gezin waarbij 2 kinderen van 4 en 6 jaar hebben we met de AH actie prima gegeten bij het Drummerke. Er was/ is voldoende keuze bij het 3 gangen menu welke bij de AH actie van toepassing is.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel vriendelijk en gastvrij. De drank werd je niet opgedrongen.
Het was heel gezellig. een aanrader.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Veel keuze binnen AH menu en dessert van de Chef was een heerlijke afsluiting! Ik zou zeker aanraden om hier te gaan eten!
jenuhinsen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Leuke en vriendelijke ontvangst. Het eten was zeer goed, in een gezellige ambiance. De gerechten werden erg snel achter elkaar opgediend. Voor ons mag dat wat rustiger aan.
resibosman M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het eten was weer Heerlijk????