't Drummerke

Sambeekseweg 23 5831 GK Boxmeer Nederland Kaart

Over het restaurant 't Drummerke

Heerlijke seizoensgerechten

Eef Mooij tapte als 7-jarig jongetje al het eerste biertje in 't Drummerke, dat toen zijn deuren als café opende. Inmiddels ligt de focus meer op het eten en zwaait hij als chef-kok de scepter in de keuken. Hij kookt daar met de seizoenen mee en bereidt gerechten van een hoge culinaire kwaliteit. Het niveau van eetcafé is hij inmiddels allang ontstegen.

Meer informatie over restaurant 't Drummerke

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Koka .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Super bediening...gezellig.
Eten was ook heerlijk. Als voorgerecht een krab garnalen salade en een licht gebonden soep. Hoofdgerechten waren ook zeer smaakvol. Kalkoenmedaillon en een makreelfilet. Vooral het dessert was super. Verrassing = altijd goed hier. Frambozenparfait mmmmmmmmmmmm
Gauw weer een keer terug.
ottenjkm .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De keuze in het menu is niet heel groot, maat wat er op tafel kwam zag er pico-bello uit en smaakte heel goed. Voor ons zou er geen achtergrondmuziek hoeven zijn, maar blijkbaar hoort dat er bij.
Hans & rina V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
we zijn al vaker in dit restaurant geweest, hadden toen goed gegeten en nu ook.
Het is zeker een aanrader en komen graag nog een keertje terug.
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, en gezellig gehad. Vriendelijk geholpen . Voor herhaling vatbaar.
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Samen met de kinderen hebben we heerlijk gegeten bij T'Drummeke. Complimenten aan de kok en de bediening! De gerechten waren heerlijk en zagen er ook erg lekker uit. De bediening was super. We komen zeker nog een keer terug om de andere gerechten te proeven.
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Jammer dat de friet erg zout was. De biefstuk had veel pezen waardoor hij moeilijk te snijden was. De bediening was geweldig. Erg vriendelijk. Verder vond ik de prijzen vrij duur voor de kwaliteit van het vlees. En 8,75€ voor een desserd is veel geld.
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Biefstukjes bevatte veel pezen waardoor deze moeilijk te snijden waren en de friet was erg zout. Maar verder erg lekker gegeten en leuke bediening.
reute068 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben genoten van een mooie en smakelijke avond. M.b.t. de wachttijd heb ik ingevuld "hoog tempo", maar toen we dat aangaven hielden ze er meteen rekening mee.
Else V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
het was alleen jammer dat we op een soort van doorgangspunt zaten, nogal onrustig tijdens het eten. Verder was de bediening leuk, en de pauze's tussen de verschillende gangen waren fijn, niet te kort. Ik vind wel dat deze restaurantactie iets te veel op de goodwill van de restauranten draait. Ze verdienen er tenslotte amper aan.
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alle gerechten mooi gepresenteerd. Vlotte en vriendelijke bediening. Al bij al zeer tevreden, we komen vast terug!
Nellie R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik ging met vriendinnen uit eten en hebben voor het Drummerke gekozen, Gezellige ontvangst,vriendelijk personeel,nette bediening,en het eten was heerlijk ! gezellige avond gehad .
peterlucie .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goede, hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten. Een gezellige, sfeervolle eetcafé, restaurant. Attent en vriendelijk personeel. Kortom een geslaagde avond waar we zeker terugkomen.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wachttijd tussen het eerste drankje en het krijgen van de menukaart is veel te lang. Weinig quiche heel veel geitenkaas. Toetje van de chef wel heel erg zoet. Overige gerechten waren weer uitstekend.
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig eetcafé, is een familie bedrijf, prijs kwaliteit verhouding uitstekend, verse ingrediënten, royale porties, lekkere recepten, erg smaakvol. We komen zeker weer (3 gangen 19,95 normaal en voor AH menu 2 x menu voor 25 euro)
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig, personeel was vriendelijk. Jammer dat de borden van het hoofdgerecht niet verwarmd waren, daardoor wordt een steak (helaas) erg snel koud, terwijl deze wel goed gemaakt was! Verder prima.
marius K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
het was heerlijk eten mooie entorage
M V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een heel gezellig, sfeervol restaurant waar je hartelijk wordt ontvangen. Eten wordt met smaak geserveerd en het eten was erg goed. We gaan hier zeker nog vaker eten ondanks dat we er een behoorlijk eind voor moeten rijden. Echt een aanrader!!
Leo O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Tot nu toe het lekkerste eten bij een restaurant dat meedoet met de AH-actie! En we hebben er 21 geprobeerd. Je hebt keuze, wat niet bij alle restaurants zo is. De bediening is geweldig en het is er leuk en gezellig qua sfeer.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Gezellige kerstinrichting en vriendelijk personeel! Aanrader!

Fijn dat we nog terecht konden ondanks het reserveren kort van tevoren.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Fijne benadering door personeel, heerlijk gegeten.