't Dorpsplein

Meer informatie over restaurant 't Dorpsplein

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Niek218 H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Eenvoudige maar lekker dunne pannenkoeken. Overdag een heerlijk terras in het zonnetje. Prima plekje om de flanerende mensen te zien langstrekken. Er is een kleine bierkaart, met daarop de geeigende speciaalbieren.
Bediening attent en wat sober.
Willempjes .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Gisteren heb ik hier gegeten met het schoolkamp en de pannekoeken waren wederom verrukkelijk, vol passie en liefde bereid, dat proef je! De kok en bediener had liefde voor de zaak en je zag de plezier in zijn ogen, hij straalde! Verder waren de kinderen onder de indruk van zijn mooie, beginnende snor.

Zeker voor herhaling vatbaar!
Culi N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Top gegeten en super bediening!

De broodjes en salades waren meer dan uitstekend! En creatieve pannenkoeken.

DOEN WE VAKER!
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Heerlijk gegeten,gewoon een naturel pannekoek met roomboter en poedersuiker,m'n partner 'n broodje huisgemaaakte tonijnsalade, wij komen er regelmatig wanneer het zonnetje schijnt (dit jaar te weinig dus), we worden ook altijd keurig geholpen en deprijzen zijn erg netjes, ouderwets gezellig!
Nikita5 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
vorige week heerlyk op terras een pannekoek gegeten !!
bedienig heel vriendelyk was ook geen probleem om een
pannekoek samen te delen . kortom zeker een plek om terug te komen.
Arvid .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
zo lekkere pannenkoeken hadden ze daar maar niet alleen pannenkoeken maar ook andere dingen zoals stokbrood met kruidenboter maar het aller lekkerste was de Tomatensoep
ook hele goede service en leuk decor