't Diekhuus

Bandijk 2 7396 NB Terwolde Nederland Kaart

Over het restaurant 't Diekhuus

Simpele gerechten met moderne twist

Bij 't Diekhuus kun je heerlijk genieten van de meest simpele gerechten met een moderne twist. Uit de biologische tuin tovert de witte keukenbrigade de lekkerste vis- en vleesgerechten als pareltjes op je bord. Je weet zeker, zodra je binnen bent, dat je een heerlijke avond zult hebben in de fijne lounge stoelen, waar je de hele avond niet af te krijgen bent. Dat willen ze ook niet. Je kunt de hele avond genieten!

Meer informatie over restaurant 't Diekhuus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 01:00

Dideledokio .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hartelijke ontvangst, origineel concept, lekker eten en mooi uitzicht over de Ijssel.
Aardige bediening die goede uitleg geeft, maar die wel handig extra gangen en aperitief probeert toe te voegen.
Je houdt de gast wat meer keuzevrijheid als er toch een kaart met overzicht van kosten van menu en drank verstrekt wordt. Het menu kan dan alsnog een verrassing blijven.
En aperitief voor 8.50 is duur, evenals een kop koffie voor dat bedrag! Een 4e gang en kaas sloegen wij af, toch waren wij evenveel kwijt als bij een etentje zonder AH restaurantactie.
Hendrik Jan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een prachtige plek, met een schitterend uitzicht op Deventer en de IJssel. Vriendelijk personeel, op een afstand. Niet het warme gevoel van echt welkom te zijn. Smaken van de gerechten zijn top en apart. De gerechten zijn echt aan de kleine kant. Het tempo van serveren ligt hoog. Van binnenkomst tot vertrek 1 uur en 40 minuten. Gehanteerde prijzen variëren van redelijk normaal tot duur.
harry108 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gezellig restaurant gelegen aan de ijsel . Uitstekend menu. Zeer verrassend. De bediening is super .en het restaurant heeft sfeer
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
heerlijk en verrassend gegeten. Geen menukaart maar geen moment teleurstellend. Bijpassen (half)wijnarrangement was ook heel goed.
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Geen menu kaart waarbij uitdrukkelijk met onze wensen rekening werd gehouden. Uitstekende gerechten, vriendelijke bediening en een prachtige locatie aan de rivier.
Annemiek E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten met uitzicht op de IJssel. We schrokken wel een beetje van de hoge rekening. Niet helemaal in balans.
J S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Voortreffelijke gastheer. Mooi gelegen rest. met gezicht op de IJssel en Deventer. Bij mooi weer uniek terras dat noopt tot terugkeer.
bertil K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
bij het hoofgerecht (vis) werden dezelfde sauzen c.q. garnituren gebruikt als bij het hoofdgerecht 'kwartel'. Dat kan anders....
Goed restaurant. Prachtige plek, correcte bediening! Aanrader.
Wessel G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Uitstekende ontvangst, bereid effectief mee te denken over wensen en keuzes bezoekers, kwaliteit en bediening zeer goed.
carla.madelene .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
UItstekend gegeten. Bediening en ontvangst waren heel prettig. Geen enkele keer hadden we het gevoel met de AH kaart te eten, voor alles was ruimte en aandacht. Komen zeker weer terug.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We zaten heerlijk op het terras met zicht op de Ijssel, toen het koeler werd, werd er een dekentje aangeboden en we hebben heerlijk en bijzonder gegeten met bijpassende een heerlijke vruchtensappen.
August V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een mooi concept. Geweldige smaken en vooral de combinatie daarvan. Heel creatief en erg verrassend. Zeker de moeite waard om nog eens naartoe te gaan.
6882nh .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg leuk en speciaal eten. Prima bediening, leuke locatie. Heerlijke sapjes.
Helaas prijzig, dus normaliter erg boven budget.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten uit moeder natuur. We hebben genoten! Zeker de moeite waard! Echt een avondje uit met z'n tweeën! De smaak van het eten proef je echt nog lang na! Met liefde bereid
Nellie B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Evt. Saparrangement. Genoten van de diverse groentes uit eigen tuin van het Restaurant. Gegeten met Ah actie.wij aten 5 gangen waarvan 3 gerechten met AH actie. Duurder Restaurant en geschikt om een lange avond te tafelen. Charmante en kundige wijnuitleg.
Komen terug.
Anja F.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Ontvangst was vriendelijk en persoonlijk. Bediening zeer vriendelijk. Over alle gerechten werd wat verteld met betrekking tot herkomst. Een restaurant zonder menukaart, je moet je laten verrassen. Gerechten zijn niet groot, voor ons wel voldoende. Het drie gangen menu is uit te breiden met een gang extra. Wij hebben gekozen voor kaas tussen hoofdgerecht en dessert in.

Wij hebben heerlijk gegeten met uitzicht over de IJssel. Komen zeker nog een keer terug!
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het gaat goed met Restaurant 'Het Diekhuus' die met een jong jeugdig team gedurfde mooie seizoensgebonden, smaakcombinaties op het bord tovert waarbij de niet alledaagse wijn-spijscombinatie's er mochten zijn met vooral wijnen uit de 'nieuwe' wijnlanden en verassende smakelijke verse groenten uit eigen tuin
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
De wijnkaart is goed, maar ronduit veel te duur
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed eten en prettige bediening. Alleen sneu dat geen kraanwater wordt geschonken. Past eigenlijk niet bij dit restaurant.
Dorienke K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
heerlijk gegeten goede service prachtige locatie. wel jammer voor een biologisch restaurant dat je geen karaf kraanwater kan bestellen. kan verder geen min punt bedenken!