't Diekhuus

Bandijk 2 7396 NB Terwolde Nederland Kaart

Over het restaurant 't Diekhuus

Simpele gerechten met moderne twist

Bij 't Diekhuus kun je heerlijk genieten van de meest simpele gerechten met een moderne twist. Uit de biologische tuin tovert de witte keukenbrigade de lekkerste vis- en vleesgerechten als pareltjes op je bord. Je weet zeker, zodra je binnen bent, dat je een heerlijke avond zult hebben in de fijne lounge stoelen, waar je de hele avond niet af te krijgen bent. Dat willen ze ook niet. Je kunt de hele avond genieten!

Meer informatie over restaurant 't Diekhuus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant 't Diekhuus

Friedel W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Erg prettig om met z'n tweeën te dineren - heerlijke rust en ruim restaurant - mooi uitzicht op het water.
Erg vriendelijke bediening - met oog voor de gasten - ook lekker losjes contact met een praatje en geintje - goed afgestemd op de gasten.
Heerlijk eten - lekkere intense smaken en mooie combinaties. Alles biologisch uit eigen 'tuin' en van streekproducten.
Vergeleken met soortgelijke menu's in andere restaurants wel wat aan de hoge kant.
R V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
's Middags pas gereserveerd, maar er was nog plek. Prima ontvangst en bediening, heerlijk gegeten! Veel producten uit eigen tuin.
Echt een aanrader!
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
het was wederom uitstekend zowel wat betreft de opgediende maaltijden en de sfeer. Jammer dat er deze avond zo weinig bezoekers waren, maar volgens de vriendelijke ober was dat slechts een toevalstreffer. Het restaurant loopt uitstekend !
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We aten hier met vrienden vrijdag 1 sept. Vervelend dat er geen menukaart is, je weet dus niet wat je gaat uitgeven. Met vrienden aan tafel die je gaat trakteren kun je dat niet vragen. De porties waren veel te klein, amuses ter grootte van een punaise en de voorgerechten ter grootte van een amuse. In een restaurant dat zo adverteert met groenten is het vreemd dat men er zo karig mee is. Bediening was niet zo attent,en het was echt te duur (308 euro voor 4) nee een teleurstelling, helaas.
ab H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben heerlijk buiten gezeten het was er erg rustig .Gezellig en zorgzaam personeel.
We werden verrast met het menu maar willen liever zelf ons menu bepalen en weten wat de prijzen zijn.
Het eten was van prima kwaliteit en met liefde en passie bereid maar wij vonden het wel erg duur.
We kozen met ons vieren voor een tussen gerecht dit was een kaasplankje met 3 stukje kaas waar we 36,00 euro voor hebben betaald. Na het diner hebben we gekozen voor cappuccino daar kregen we een schaaltje met 4 kleine versnaperingen en maggi koekjes bij niet om gevraagd maar we betaalde daar wel weer 20 euro voor.

Het was een bijzondere ervaring maar kan me wel voorstellen dat het voor niet iedereen geschikt is.
Jeanne M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Veel theater voor veel geld.Tafelwater kent men niet.Mooie maar minimale gerechten.
Prijs kwaliteit verhouding in complete disbalance.
Ik ben een zeer matige eter maar ging met honger van tafel.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Verrassend, smaakvol, een echte aanrader.
Hennie M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Geweldige lokatie, heerlijk gegeten en genoeg. Al.wou mojn gezelschap wel wat grotere porties.
Ik vond het heerlijk.
Frank I.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ik adviseer de bediening bij het begin af te spreken met de gasten of men langzaam of wat sneller geserveerd wil krijgen. Dan doen wij ZEKER een volgende keer. Het ging echt te langzaam.
gerrit79 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima avond, uitstekende sfeer en kwaliteit. Verrassend concept. Ik vraag me alleen af of de opbouw in het aanbod van vijf of tien gangen met bijpassend wijn arrangement matcht met het drie gangen idee van de AHrestaurantactie. Dat zou geen volledige maaltijd opleveren. We besloten 'los te gaan ' en in te gaan op het voorstel van vijf gangen met bijpassende wijn. Dat leverde met uitzicht op de IJssel een schitterende zomeravond op. Doordat het restaurant een dagaanbod heeft afhankelijk van inspiratie en wat de tuin levert ontbreekt een menukaart en daarmee een oriëntatie op de rekening. Diabetici die gewoon zijn voorafgaand aan restaurantbezoek 'bij te spuiten ' kunnen dat vanwege de spreiding van kleine porties over de hele avond laten. Het is in hun geval zelfs aan te raden bij het begin van de avond wat bij te eten van het voortreffelijke huisgebakken brood dat aan het begin van de maaltijd op tafel wordt gezet.
hansdriessen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
goed eten en drinken en mooi opgediend en de gerechten word goed uitgelegd ga bij dit restaurant naar binnen en ervaar dit
albert.olthof .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Uitstekend en lekker gegeten maar voor die prijs waren de porties aan de kleine kant. De begeleiding van de gangen was voortreffelijk.
Anenjan .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was van goede kwaliteit, maar de prijs-kwantiteit ver uit verhouding! De opbrengst uit de eigen tuin moet wel zeer gering zijn als je naar de hoeveelheid op je bord kijkt....
Erna1405 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
heerlijk gegeten met de AH actie , eten was heerlijk , de bediening was vlot en correct , wat een prachtig uitzicht van af het terras op Deventer ,
W. P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We komen voorlopig niet weer; we willen liever eten die gerechten die we zelf bestellen.
Naar verhouding vonden we het allemaal erg duur.
marcel K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goed rekening gehouden met dieetlijst van mijn vrouw. Verrassend lekker en bijzondere gerechten. Lekker buiten gezeten met zicht op de IJssel.
Gezellig en fijn contact met de bediening.
Nanette D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het diner gebruik makend van de AH bonnen was Een bijzondere ervaring met 4 personen. Wij werden vriendelijk ontvangen Het was een rustige avond . We hebben nog een tijdje op het mooie terras kunnen zitten met prachtig uitzicht over de IJssel. Goede uitleg over het menu en wat onze wensen waren. Juist omdat ze de meeste producten uit eigen tuin gebruiken waren we nieuwsgierig. De kok had echt zijn best gedaan en de gerechten zagen er bijzonder uit. Met bloemen bereid. Smaakte ook goed. De portie zijn echter klein en wil je genoeg eten dan kun je gebruik maken van extra gangen tussendoor. Die zijn dan wel duur en horen niet bij het 3 gangen menu. (Proberen ze je wel toe over te halen.). Ondanks dat we om veel groenten hadden gevraagd ( 2 vegetariërs) was dit weinig. Geen mogelijkheid om bv een extra kommetje groente bij te bestellen. Dat is jammer. Mogelijkheid is er om t wijn arrangement te nemen dat heb ik niet gedaan. Mijn dochter had t SAP arrangement, bij elke gang een ander sapje van eigen fruit dit was lekker. Redelijk duur. Maar dat wisten we van te voren. Leuke ervaring.
Aalt T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was een echte belevenis! Een aanrader voor iets bijzonders. De afzonderlijke gerechten en wijnen combineerden voortreffelijk. En de ambiance voelde goed mede dankzij het vakmanschap.
c V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten met 2 personen, bijzondere gerechten mooi opgemaakt. Een stevige prijs maar die was het waard.
Locatie is natuurlijk ook een bijzondere plek aan de IJssel
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bijzonder restaurant zonder menukaart, met verrassingen.
Ontvangst in de gelegenheid beetje overdreven.
In uitstraling te zeer overtuigd van hun aanbod.
Prijs/kwaliteit in onze beleving uit balans.