t Centrum

Slimstraat 1 5071 EG Udenhout Nederland Kaart
31-135111929

Meer informatie over restaurant t Centrum

Margee .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Hier met 2 vrienden van een lunch genoten in de herfstzon op het terras.
Twee heel vriendelijke dames in de bediening en de lunch was erg lekker. Lunchplankje met een heerlijke pomodori soepje. Ben niet zo van de tomatensoep maar deze was erg lekker. Heerlijk bruinbrood erbij.
De andere had een heerlijke clubsandwich vis zag er lekker uit en hij vond het ook erg lekker.
Hazelhut2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Toevallig kwamen wij terecht bij dit restaurant. Het bleek een goede keuze. Het restaurant heeft een ' oud' sfeervol deel met biljart en een nieuwer moderner deel met een serre.
Er heerst een prettige ontspannen sfeer in een gezellige ambiance. De service is persoonlijk, maar toch professioneel. Het concept 'foodsharing' was voor ons onbekend. Leuk om verschillende gerechten te proberen, of zoals in ons geval een klein gerechtje te nemen. De kwaliteit van het eten was goed.
Een gezellige avond met lekker eten.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We hebben gekozen voor 'food sharing'. Ontzettend lekkere èn leuke tapas-achtige gerechtjes, die je samen met je tafelgenoten kunt delen. Dit geeft een bijzonder speciale sfeer aan tafel.
Maar indien je wenst, kun je er ook à la carte eten hoor. Bovendien is de wijn prima !
Tip: het huis gemaakte ijs doet je smelten. Overheerrrrrlijk !
Verder is de sfeer er aangenaam Brabants, waarbij Hanneke en Han echt je gastvrouw en -heer zijn.
Echt de moeite waard en we komen daarom zeker snel weer een keertje terug.