't Centrum

Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant 't Centrum

Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het was een heel leuk etentje. Het eten was goed en de porties waren ruim. Wel vond ik het jammer dat we dicht bij het toilet zaten. Hier kwam af en toe een vieze lucht vandaan. Ook kan hier niet gereserveerd worden. Als je dus pech hebt, heb je geen tafeltje. Gelukkig ging dat wel het geval.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Onlangs weer een keer wezen eten in dit gezellige en sfeervolle restaurant. Dit keer gekozen voor zeetong. Dit was een gerecht buiten de kaart om. Daar heb ik geen spijt van gekregen De tong was precies goed gebakken en smaakte uitstekend. De bite was prima. Jij krijgt in dit restaurant veel bijgerechtjes bij het hoofdgerecht. Ook de menukaart voor het dessert is zeer uitgebreid. Echt duur is het hier ook niet. Wij hebben hier zeker waar voor ons geld gekregen. Het enige nadeel is dat je niet vooraf kunt bespreken. Om die reden heb ik het nog niet aangedurfd om met een groter gezelschap hier te gaan eten.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
geweldig leuk ingericht ,sommige mensen zullen het oudbollig vinden maar wij vinden het gezellig je voelt je er gelijk thuis en hebt veel te zien er hangt overal curiosa !
de ontvangst is plezierig met een heerlijk warm broodje met knoflooksaus mmmmm.
er is een super uitgebreide kaart wie hier niet kiezen kan is een zeurpiet ! je kunt er lekker hollands eten zonder franje en kunt groenten en aardappel altijd en zonder bijbetalen bij krijgen ,waar vind je dat nog wat een service !
kortom een warm en ouderwets gezellig eetcafe !
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
We hebben prima gegeten van de zeer-uitgebreide-kaart. Echt zoiets van: wat moeten we kiezen??
Het grootmoeders vlees is echt een aanrader. Als ik kritisch zou moeten zijn, zeg ik: de groenten waren wat te gaar en teveel saus op de varkenshaas.
Vriendelijke bediening.
Decor: heeeeel veel spullen hangen en staan er in het restaurant, wat mij betreft iets te veel, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Winfred R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Echt een gezellige ouderwetse dorpskroeg. Leuke sfeer en aardige bediening. Aangezien je niet kan reserveren, moesten we wel wat langer wachten. Maar onder het genot van een drankje valt dat ook wel mee. En het eten is zeker het wachten waard. Er staat ontzettend veel op de kaart. Misschien wel een beetje te veel. Maar ik heb heerlijk gegeten en ga zeker nog een keertje terug. Later kwam de kok nog even aan de bar zitten voor een praatje, ook altijd gezellig.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Restaurant 't Centrum is een heel gezellig restaurant. We hebben hier heerlijk gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Sentijn .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heeft veel weg van een eetcafe. Enorme keuze uit voor- en hoofdgerechten. Bediening is no-nonsense. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Porties zijn groot. Soms is een voor- en nagerecht ruim voldoende.
Familie H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Leuk bruin dorps café/restaurant (qua sfeer) met overal antieke en oude spullen op de wanden! Mij iets te druk, maar dat is smaak...
Het rook mij teveel naar vis, maar mogelijk lag dat aan de bestellingen (of de afzuiging).
Vriendelijk personeel!
Ontzettend veel keuze aan gerechten, waardoor ik me afvroeg hoeveel er daadwerkelijk vers was.
Stokbrood vooraf was super, voorgerecht was ook prima, maar de hoofdgerechten vond ik matig van smaak. Hoeveelheden zijn wel top!
Al met al geen herhaling voor ons!! Maar wel een leuk oud-Hollandsch sfeertje en leuk voor mensen die gewoon veel willen kiezen qua menukaart als ze uit eten gaan!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Na een verhuizing ruim 8 jaar geleden weer wezen eten op onze "oude stek". Gelukkig is er niets veranderd de kwaliteit van het eten is nog steeds geweldig en de keuze enorm! Arie staat nog steeds in de keuken, dus het kan ook niet anders dan goed zijn. Ook de bediening is nog steeds prima, met een lach en een grap of grol, kortom gezellig zoals de hele sfeer in dit restaurant, want het woord eetcafe is hier eigenlijk niet op zijn plaats. Waar vind je trouwens nog een ouderwets papbord? Bij deze kok: Arie!
We zijn nu alweer 2x terug geweest en zullen beslist wel weer vaker terug gaan komen. Kom wel op tijd, ook door de week, want het is er altijd druk en reserveren kan niet!!
Marie-José O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Wat een verademing, ik moest helaas snel iets eten in verband met een werkafspraak in de avond. Was dus alleen, én heb een flinke allergielijst. Maar dit alles was geen probleem, heerlijk gegeten, het stond in no-time op tafel, ik had immers weinig tijd, dus daar werd rekening mee gehouden. Een hoeveelheid aan bijgerechten waar je u tegen zegt, dus veel te veel, maar door de grote keuze heb ik lekker gesmuld van wat ik het lekkerst vond. Vooral ook lekker veel groenten, dat mis ik toch vaak in een restaurant. Ondanks de keuze voor een stoofpotje, toch mijn vitamines binnen gekregen :)
Mocht ik ooit weer in de buurt zijn, ga ik zeker terug.
Jacquelline L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Gewoon altijd lekker en de uitgebreidste kaart die ik ooit gezien heb denk ik! Dat je niet kunt reserveren is soms lastig, maar erg begrijpelijk, het zit altijd vol en dat zegt genoeg toch?!