't Centrum

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
geweldig leuk ingericht ,sommige mensen zullen het oudbollig vinden maar wij vinden het gezellig je voelt je er gelijk thuis en hebt veel te zien er hangt overal curiosa !
de ontvangst is plezierig met een heerlijk warm broodje met knoflooksaus mmmmm.
er is een super uitgebreide kaart wie hier niet kiezen kan is een zeurpiet ! je kunt er lekker hollands eten zonder franje en kunt groenten en aardappel altijd en zonder bijbetalen bij krijgen ,waar vind je dat nog wat een service !
kortom een warm en ouderwets gezellig eetcafe !
An Ne V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
We hebben prima gegeten van de zeer-uitgebreide-kaart. Echt zoiets van: wat moeten we kiezen??
Het grootmoeders vlees is echt een aanrader. Als ik kritisch zou moeten zijn, zeg ik: de groenten waren wat te gaar en teveel saus op de varkenshaas.
Vriendelijke bediening.
Decor: heeeeel veel spullen hangen en staan er in het restaurant, wat mij betreft iets te veel, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Winfred .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Echt een gezellige ouderwetse dorpskroeg. Leuke sfeer en aardige bediening. Aangezien je niet kan reserveren, moesten we wel wat langer wachten. Maar onder het genot van een drankje valt dat ook wel mee. En het eten is zeker het wachten waard. Er staat ontzettend veel op de kaart. Misschien wel een beetje te veel. Maar ik heb heerlijk gegeten en ga zeker nog een keertje terug. Later kwam de kok nog even aan de bar zitten voor een praatje, ook altijd gezellig.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Restaurant 't Centrum is een heel gezellig restaurant. We hebben hier heerlijk gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Sentijn .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heeft veel weg van een eetcafe. Enorme keuze uit voor- en hoofdgerechten. Bediening is no-nonsense. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Porties zijn groot. Soms is een voor- en nagerecht ruim voldoende.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Door vrienden meegenomen naar deze gelegenheid.
De avond in één woord samengevat: Nogstaltisch.
De entourage: uitgebreide dorpskroeg waar elke centimeter op wand en plafond gedecoreerd is met oude muziekinstrumenten, landbouwwerktuigen, potten, pannen en krijtborden met gerechten.
De kaart is overdreven uitgebreid.
15 soepen, ongeveer 20 koude voorgerechten, 20 warm, 40 vleesgerechten, een hoop vis, 40 desserts en een ruime 30 variaties aan sausen.
De kwaliteit: voor de mensen die in de jaren 80 naar van der Valk geweest zijn is het een feest van herkenning.
3 soorten tot snot gekookte groente, afgemaakt met een dosis nootmuskaat in een afzichtelijk servies en (verse) appelmoes in een metalen bakje. Alleen de kers ontbreekt.
De gerechten zelf zijn redelijk bereikt.
Het is in het weekend altijd druk en reserveren is niet mogelijk.
De kok kan zeker koken, maar zou zichzelf een groot plezier doen door de kaart met 80% te verkleinen en te werken met dagverse producten.
Het restaurant staat inmiddels te koop, mogelijk dat er spoedig een andere eigenaar en kok in staat.
WuitG .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Leuk bruin dorps café/restaurant (qua sfeer) met overal antieke en oude spullen op de wanden! Mij iets te druk, maar dat is smaak...
Het rook mij teveel naar vis, maar mogelijk lag dat aan de bestellingen (of de afzuiging).
Vriendelijk personeel!
Ontzettend veel keuze aan gerechten, waardoor ik me afvroeg hoeveel er daadwerkelijk vers was.
Stokbrood vooraf was super, voorgerecht was ook prima, maar de hoofdgerechten vond ik matig van smaak. Hoeveelheden zijn wel top!
Al met al geen herhaling voor ons!! Maar wel een leuk oud-Hollandsch sfeertje en leuk voor mensen die gewoon veel willen kiezen qua menukaart als ze uit eten gaan!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Na een verhuizing ruim 8 jaar geleden weer wezen eten op onze "oude stek". Gelukkig is er niets veranderd de kwaliteit van het eten is nog steeds geweldig en de keuze enorm! Arie staat nog steeds in de keuken, dus het kan ook niet anders dan goed zijn. Ook de bediening is nog steeds prima, met een lach en een grap of grol, kortom gezellig zoals de hele sfeer in dit restaurant, want het woord eetcafe is hier eigenlijk niet op zijn plaats. Waar vind je trouwens nog een ouderwets papbord? Bij deze kok: Arie!
We zijn nu alweer 2x terug geweest en zullen beslist wel weer vaker terug gaan komen. Kom wel op tijd, ook door de week, want het is er altijd druk en reserveren kan niet!!
Yolrin .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Lijkt van buiten een eetcafe,maar is een restaurant met zo'n uitgebreide kaart,dat je niet weet wat je moet kiezen!
Alles is even vers en lekker.Altijd met wel 4 verscillende soorten verse groenten.
Als je hier bv. een crab-coktail bestelt krijg je echte crab en niet die vieze surimi-sticks,zoals bij de meeste restaurants.
Ook hebben ze een kaart met oud-hollandse toetjes;heerlijk!
De porties zijn zeer royaal.
Het is jammer dat je niet kunt reserveren,maar waarom zouden ze...het zit toch altijd vol!
Marie-José .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Wat een verademing, ik moest helaas snel iets eten in verband met een werkafspraak in de avond. Was dus alleen, én heb een flinke allergielijst. Maar dit alles was geen probleem, heerlijk gegeten, het stond in no-time op tafel, ik had immers weinig tijd, dus daar werd rekening mee gehouden. Een hoeveelheid aan bijgerechten waar je u tegen zegt, dus veel te veel, maar door de grote keuze heb ik lekker gesmuld van wat ik het lekkerst vond. Vooral ook lekker veel groenten, dat mis ik toch vaak in een restaurant. Ondanks de keuze voor een stoofpotje, toch mijn vitamines binnen gekregen :)
Mocht ik ooit weer in de buurt zijn, ga ik zeker terug.
Jacqlis .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Gewoon altijd lekker en de uitgebreidste kaart die ik ooit gezien heb denk ik! Dat je niet kunt reserveren is soms lastig, maar erg begrijpelijk, het zit altijd vol en dat zegt genoeg toch?!
Verspuij25 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2012
Hier al vaker gegeten en altijd lekker. Huiselijke Sfeer, vriendelijke bediening en wat een grote kaart. De porties zijn altijd groot, waardoor 3 gangen voor mij vaak te veel is. Jammer dat je niet kunt reserveren, maar het is er altijd vol dus een goed teken.